Skocz do zawartości

Moduł CAM CI / CI+ Polsat Box


Janusz Sulisz
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Głupoty jak zwykle. Dobrze o tym wiedza, sam kilkukrotnie to zgłaszałem. Przecież gdyby Ci powiedział, że znają sprawę to musiałby iść za ciosem i poinformować że pracują nad tym i w domyśle można by oczekiwać niebawem aktualizacji. Jeśli o niczym rzekomo nie wiedzą to znaczy że pewne tylko ty masz problem i radź sobie sam :-) Pewnie jak kupisz kilka dekoderów i problem dalej będzie występował to stwierdzą że masz żyłę wodną pod dekoderem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Być może masz rację, ale teraz jak coś się ruszyło, to warto przypomnieć się raz jeszcze. Na Facebook jest Cyfrowy Polsat i tam jest zakładka ''pomoc'' W tym miejscu odpowiada ich technik na wiele pytań. Jedne są banalne inne poważne. Warto tam też napisać kilka słów krytycznych w temacie modułów CI+. To działa, bo zamieszczane tam problemy znajdują swoją odpowiedź.

Oczywistym jest, że ja proszę tych, którym wolne działanie modułu CI+ przeszkadza. Jeśli komuś to nie przeszkadza, niech ten problem pominie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie trafił mi do rąk ostatni numer Satkuriera, wg którego czas przełączana kanałów na CI+ jest "nieznacznie" dłuższy niż CI i jest akceptowalny. Przy standardowym użytkowaniu nie przeszkadza.

Skoro taka idzie opinia w świat że czekanie do 8 sekund na przełączenie się kanału w porównaniu do 2 sekund na Ci to "nieznaczne wydłużenie" to ja przepraszam. Żeby nie było że przesadzam z tym czasem to wartości 2 i 8 sekund wziąłem z tabeli testowej Satkuriera.

Po co sadzicie taka wazelinę Polsatowi ? Dzięki takim testom Polsat widzi że nie ma problemu skoro to tylko nieznacznie dłużej i generalnie nie ma problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zgadzam się z taką opinią, gdyż bierzesz skrajne wartości i co za tym idzie - owszem przesadzasz. Równie dobrze zdarzało się 4 z CI i 6 z CI+. Jest napisane zgodnie z prawdą - moduł jest nieco wolniejszy, zależy od scenariusza i odbiornika. Sprawę załatwi aktualizacja softu - sprzętowo moduł jest mocniejszy i może się jeszcze okazać nawet szybszy niż stary. Problem jednak jest i został zgłoszony. To nie oznacza, że trzeba zaraz wjechać walcem na urządzenie relatywnie dobre, nieco cierpliwości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zgadzam się z taką opinią, gdyż bierzesz skrajne wartości i co za tym idzie - owszem przesadzasz.

 

Gdybym brał skrajne wartości to podałbym 14 sekund jakie wyszły w teście przy odbiorniku Manty HD8000 i są podane w tabeli. Tego nie zrobiłem - nie podałem skrajnych wartości.

Ogromnym nadużyciem jest stwierdzenie, że trzy- lub czterokrotne wydłużenie czasu przełączania kanałów jest "nieznacznym" wydłużeniem, a już napisanie, że czas przełączania w normalnym użytkowaniu jest akceptowalny jest stwierdzeniem co najmniej śmiesznym - o co więc ta burza w tym temacie? O co ludziom chodzi? Może powinni się wszyscy, którzy tutaj się wypowiadali na ten temat, udać do specjalisty?

Jak może to być akceptowalne skoro ludzie zgłaszają że nie jest i że to przeszkadza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Akceptowalny" to pojęcie względne. W Mancie wolniej działa także zwykły CI i mało tego - zwykły CI działa tam momentami nawet wolniej niż CI+. Po to jest tabela, żeby było widać czarno na białym jak jest. Napisałem wyraźnie, że problem jest zgłoszony - trzeba czekać. Od strony technicznej moduł bije na głowę swojego poprzednika, poprzednik też aktualizacje miał, ten też mieć będzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam się! Nie dopuszczalne jest, żeby odkodowywanie programów trwało tak długo. Mr. Orbita-Jak można pisać i mówić, że to jest do przyjęcia? Wspomniałem już raz, że nie jest to technologia z kosmosu. To człowiek wprowadził kodowanie i człowiek powinien odkodowywać to bez problemu odkodować. Wprowadzanie na rynek wadliwych modułów CI+ przez Cyfrowy Polsat ( dla mnie to wadliwy produkt), jest skandalem! Tylko w Polsce jest możliwe takie podejście do tego problemu. W krajach cywilizowanych technologicznie taki numer to gwóźdź do trumny! Mr. Orbita, jeśli macie możliwość lepszej interwencji w CP (potwierdzacie sami, że moduły nie działają dobrze), to pomóżcie nam w walce z Cyfrowym Polsatem, napiszcie do nich od Satkuriera w tej sprawie. Niech skutkiem tej pomocy będzie aktualizacja oprogramowania tak szybko jak to możliwe. Jeśli będziecie pisać o tym,że takie moduły są akceptowalne, to CP nie będzie robił nic, by poprawić działanie tych modułów! Skoro moduły N na Kartę HD działają rewelacyjnie, to dlaczego polsatowski ma tak nie działać, dlaczego ma nie działać jeszcze lepiej? Musi się różnic gorszym działaniem od modułu N?

 

Mr.Orbita co to znaczy: ''Napisałem wyraźnie, że problem jest zgłoszony'' Co masz na myśli o tym zgłoszeniu? Czy masz na myśli to, że my to zgłaszamy, czy może to, że Satkurier też to zgłosił do Cyfrowego Polsatu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ludziom, a szczególnie Polakom wszystko przeszkadza, że paliwo za drogie, wypłaty za niskie, a nawet, ze niebo jest zbyt niebieskie, więc nie wiem na jakim świecie Ty żyjesz. Jedni narzekają, drudzy nie i to będzie się kręcić. Zrobią nowy soft to będzie chodzić szybciej i uwaga bo pewnie to będzie zdziwienie, ale oni wiedzą, że te moduły tak chodzą

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Interwencja już była, o CAM rozmowa była m.in. na SAT-DIGI-TV w Warszawie. Dokładnie jak pisze @Lewy Ząb sprawa jest już znana, ale soft nie powstaje w tydzień, nie powstaje w Polsce, a do tego musi przejść pełne testy bezpieczeństwa. Produkt nie jest wadliwy technicznie. Złota zasada, którą powtarzałem miliony razy to nie pakować się w nowe produkty, póki nie będzie wystarczająco dużo opinii. Wasze panikowanie w wątku NIE przyśpieszy sprawy, a staje się powoli irytujące. Powtarzam po raz ostatni: proszę czekać na aktualizację. nCAM HD też czekał na aktualizację jakiś czas i na początku jego działanie było dalekie od ideału.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedni narzekają, drudzy nie i to będzie się kręcić.

Prawda, bo gdyby wszyscy narzekali (jak w przypadku HD3000) to by się na moment przestało kręcić i musieli by się sprężyć.

 

i uwaga bo pewnie to będzie zdziwienie, ale oni wiedzą, że te moduły tak chodzą

Tak będzie zdziwienie, bo do kogo byś nie zadzwonił to oni twierdzą że nie wiedzą i że dzwoniący jest pierwszą osobą na świecie która zgłasza "takie problemy" (sugerując że nikt inny nie ma "takich problemów" więc to może z klientem a nie z modułem jest coś nie tak).

 

A skoro już wiemy z pierwszej ręki że "oni wiedzą" to możemy spać spokojniej, bo jak jesteśmy zbywani za każdym zgłoszeniem i traktowani jak idioci, to wcale nie mamy wrażenia że "oni" cokolwiek z tym zrobią.

 

PS to nie jest zaproszenie do dyskusji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Ostatnio udało mi się dostać rok temu w kwietniu. Znalazłem wtedy jeden sklep w Warszawie i jeden w Pułtusku gdzie modułów nie brakowało i zalegały od lat. W Pułtusku będąc jeszcze z pół roku temu nadal były trzy moduły na wystawie. A teraz gdy wprowadzono plusy to ciekawe czy wycofali stare moduły czy to co się nie sprzedało nadal można nabyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Udało się komuś ostatnio dostać moduł CI bez plusa w jakimś punkcie sprzedaży CP ?

 

Tak są dalej ale w niektórych punktach, jeżeli nie ma to sprowadzają z różnych hurtowni gdzie odsyłali.

Sam wiem, bo gdzieś w Lipcu tego roku dostałem, zapowiedziałem że nie podpiszę umowy jak nie załatwią mi zwykłe CI i gdzieś do miesiąca już otrzymałem.

Więc wszystko się da :smile:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zadam może dziwne pytanie,ale oczekuję na nie odpowiedzi.

 

Jaka jest różnica między modułem CI, a CI+, czym one się różnią. Czy jeśli wsadzę moduł CI do gniazda CI+, to będzie on działał wolniej, czy nie ma to różnicy dla pracy? Czy jeśli wsadzę moduł CI+ do wejścia CI, to czy moduł taki będzie działał poprawnie?

 

Trochę to skomplikowane, dlatego zanim odpowiesz przeczytaj dwa razy moje pytania :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

CI+ ma większe zabezpieczenia zatem ma zalety tylko dla właściciela platformy. Dla użytkownika żadnych zalet - przynajmniej na razie. Moduł CI+ działa w odbiornikach z CI pod warunkiem, że ma tryb Legacy. Taki tryb mają moduły TNK HD i CP. Ten od Cyfry+ go nie posiada i działa jedynie z tunerami i telewizorami wyposażonymi w moduł CI+. Do tunerów i telewizorów z gniazdem CI+ można wkładać moduły CI - powinno działać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prościej już się nie da wyjaśnić. Dziękuję :)

 

Jak się dowiedziałem ze źródła CP ( dzwonili do mnie), nie będzie w najbliższym czasie aktualizacji oprogramowania do modułu CI+ Producent po sygnałach od CP przeprowadził testy i stwierdził, że wszystko działa poprawnie, nawet to ''długie'' rozkodowywanie programów mieści się w normie.

Pozostaje cierpieć :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spoko, aktualizacja będzie. Niestety nie wiadomo kiedy, może jutro, a może za miesiąc-dwa, albo i później. Jeśli komuś sytuacja nie pasuje - reklamacja, ew. poczekać aż jakiś kanał z gwarantowanych wyparuje i wypowiedzieć umowę. Nic lepszego nie wymyślicie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam. wczoraj skończyło mi się wypowiedzenie w cp i podpisałem nową umowę z nową kartą i z starym modułem CI i teraz chcę to uruchomić ale po wyszukaniu kanałów nie mam żadnego kanału dla abonentów na którym powinienem zostawić włączony tv i teraz co mam zrobić ? na infolinii powiedzieli mi że karta jest jeszcze nie aktywna trzeba czekać ...no dobrze ale kanały dla abonentów się przecież same nie pokażą, może trzeba zmienić ustawienia satelity i wyszukać ponownie kanały.

dodam że moduł CI wraz z kartą mam włożony do tv lg 37ls5700s

dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...