rudi Opublikowano 4 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2013 Witam,własnie wymieniłem dekoder Sagem ESI 88 na moduł cam ci+ i tak sobie czekam na kanale 23 już 3 godz. nic tylko napis błąd 09 problem z kartą, tak ma być?Chodzi mi o ten napis Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
urgentino Opublikowano 4 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2013 Tak nie ma być, tzn. nie masz jeszcze uprawnień. Jeżeli pojawia się błąd 09 trzeba ponowić uprawnienia, więc dzwoń o ponowienie uprawnień. I nie zapomnij o deaktywacji kontroli rodzicielskiej na module o czym już tu było wielokrotnie wspominane. Napisz jak Ci się sprawuje moduł w TV i w jakim? Pozdrowienia. ps. Żeby weselej było to powiem, że mi błąd 09 wyskoczył 22 grudnia ni z gruszki ni z pietruszki, zaraz upomniałem się. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatExpert Opublikowano 4 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2013 a mi na starym module ten komunikat wskakuje codziennie, a uprawnienia mam przez cały czas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rudi Opublikowano 4 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2013 A już jestem po rozmowie z bok i sygnał nadany i mama czekać do 48godz.A tv to LG 42LM660S I działa jak na razie ok ,czas przełączania kanałów podobny jak mini hd 2000,czyż by w lg były montowane tunery polsat technology Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszg Opublikowano 10 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2013 Kupiłem moduł Polsatu, aktywacja OK, po wyłaczeniu kontroli rodzicielskiej przełączanie kanałów jest wyraźnie szybsze. Działa zatrzymywanie i przewijanie, jeśli jakiś kanał się włączy do dekoder działa stabilnie. Problemy: 1) jeśli szybko przełączam między kanałami, w pewnym momencie moduł przestaje działać i pomaga tylko wyłączenie i włączenie dekodera. Dekoder pokazuje czasem informacje "brak karty" a czasem "kanał kodowany nagravision (tutaj_jakiś_numer)". 2) po dłuższym czasie użytkowania przy próbie wejścia w ustawienia dekodera znika obraz (pojawia się jakby sztucznie wygenerowana plansza z takim śnieżeniem jak przy analogowej TV) i po chwili pojawia się znowu. Nie udało mi się odkryć kiedy dokładnie tak się dzieje (miałem ten problem kiedy wyszukiwałem kanały) ale wydaje mi się, że ma to związek z pytaniem pierwszym - jeśli moduł nie potrafi dekodować programu to w jakiś sposób wpływa na stabilność dekodera. Dekoder to Technisat Technistar S2, ma wejście na kartę Conax (używałem do telewizji na kartę, działało super) oraz na moduł CI+. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek_34 Opublikowano 10 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2013 cierpliwosci z tym przelanczaniem daj modulowi troche pomyslec. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszg Opublikowano 10 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2013 No chyba żartujesz . Żaden poprzedni dekoder nie miał takich problemów. Moduł CAM z włożoną TNK (do telewizora) też dawał radę przy szybkim przełaczaniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz_m Opublikowano 10 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2013 Widzę że znów przywołany jestem do tablicy. Powiem tak, jestem abonentem Cyfrowego Polsatu już 12 lat, w listopadzie przedłużyłem umowę na kolejne 29 mc. w tym 6 gratis (mam multiofertę od 4 lat tv + komórka). Od razu powiedziałem że biorę moduł i tyle bez łaski, Moduł załatwiałeś przez DUK? Wysyłałeś wypowiedzenie wcześniej? Ja dzisiaj rozmawiałem z DUK i zapierają się, że modułów nie dają... Poza tym ofertę dają taką jak bym przyszedł z ulicy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek_34 Opublikowano 10 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2013 No chyba żartujesz .Żaden poprzedni dekoder nie miał takich problemów. Moduł CAM z włożoną TNK (do telewizora) też dawał radę przy szybkim przełaczaniu. Zgadzam sie w 100%. Szybkosc zalezy od tego jaki masz modul i jakie oprogramowanie. Modul CP to CI+ z felernym oporogamowaniem dlatego masz problemy jak kazdy dlatego cierpliwosci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszg Opublikowano 10 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2013 W sumie to zabrzmiało optymistycznie. Jeśli to znana rzecz i jest to wina softu to można liczyć na update kiedyś. Widziałem że jest opcja pobrania aktualizacji w menu CI - czy musi być wtedy ustawiony jakiś konkretny kanał (np. dla abonentów)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartolinos Opublikowano 10 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2013 Rzeczywiście po wyłączeniu kontroli rodzicielskiej w menu modułu CI+ kanały szybciej się przełączają. Śmiem twierdzić, że to nawet ok. 2 sek. Dziwne to. Ale nawet nie wiedziałem, że ta kontrola jest włączona od początku - pisało aktywne. Teraz to ja rozumiem, a nie min. 5 sek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
urgentino Opublikowano 10 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2013 Moduł załatwiałeś przez DUK? Wysyłałeś wypowiedzenie wcześniej? Przez Autoryzowany Punkt Sprzedaży Cyfrowego Polsatu na miejscu. Przedłużyłem umowę i z Familijnego przeszedłem na Familijny HD i od razu wziąłem moduł. Działał "lipnie", chyba przez tą kontrolę rodzicielską, więc podmienili mi na HD5000, ale z możliwością wrócenia do modułu jak problemy zostaną rozwiązane. Teraz niby rozwiązane tylko nie wiem jak to się sprawuje na moim modelu TV czyli Sony HX755 bo jeszcze nie wróciłem do modułu bo narazie nie mają w APS, ale po 20 stycznia może coś będzie. To tyle. Pozdrowienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fallncr Opublikowano 14 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2013 Nie macie problemów z modułem? Wyskakuje mi "BŁĄD 09 Problem z kartą" i nie wiem co to jest. Wysłałem uprawnienia, ale po 2 godz nic... Status karty: EXPIRED. WTF Od niedzieli nie są w stanie mi pomóc. K. brawo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartolinos Opublikowano 14 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2013 Mam podobny błąd od kilku dni, ale przełączam na inny kanał i wraca do normalności. Dołożyłem jeszcze kartę TNK SMART HD, więc może się jakoś gryzą bo oprogramowanie Arivy nie należy do najlepszych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fallncr Opublikowano 14 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2013 Eeee, dobrze chodziło do niedzieli wieczór. Znudzony koleś na party line wklepał coś ręcznie o 22.35 - zobaczymy. Nie omieszkał mi wciskac nowych pakietów. Czy oni nie rozumieją, że wku... klient nie wyda więcej pieniędzy jak mu coś nie działa?! Spece od biznesu po uniwersytetach błyszczą jak w trawie Ewentualnie coś pokpili w oprogramowaniu modułu. Wcale bym się nie zdziwił. Nic, najwyżej kopnę ich w Jutro poleci pismo z wypowiedzeniem. 3 dzień szarpać się nie zamierzam... (moduł wymieniony na inny - to samo, reset urządzenia, wgranie od nowa oprogramowania, wyłączenie z sieci, rachunki opłacone i NIC) Najlepsze jest to, że w 3 punktach CP, w których byłem, łącznie z autoryzowanym, nie posiadają tunera,, na którym można było by sprawdzić moduł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek52090 Opublikowano 15 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2013 Jeżeli występuję ten błąd nie tylko tobie to nie ma sensu sprawdzać, gdyż Polsat musiał coś wykombinować. Całe szczęście że mam CI który udało mi się dorwać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fallncr Opublikowano 15 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2013 Już dziala. 3 dni mi "puszczali" sygnał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
satixx Opublikowano 20 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2013 Pierwsze słyszę żeby był problem z VOD. Jaki posiadasz moduł CI+ czy CI bo z tym drugim nie ma problemów. Sorrki, dlugo mnie nie bylo. Posiadam modul CI ten stary, ktory spisuje sie bez problemow. No to ladnie oni sa poinformowani na tej hotline. Sprobuje jeszcze raz zadzwonic i wypytac na wszelki wypadek za nim zabukuje. A jak to jest z tymi modulami CI+? Sorrki ale od kiedy one sa w ofercie, bo cos przeoczylem. Jest mozliwosc wziecia drugiego modulu na multiroom zamiast tego pudla? Kolejne pytanie, to ile CI+ jest w tym CI+ Tzn chodzi z niecertyfikowanymi tunerami i telewizorami bez logo CI+? Bo cos czytalem, ze ktorys kolega uzywa w Fergusonie? Tak? pzdr! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr. Orbita Opublikowano 20 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2013 Moduły CI+ są w ofercie mniej-więcej od maja-czerwca 2012. Jest to CI+, ale pracujący w trybie "legacy", co oznacza, że działa także w urządzeniach ze zwykłym gniazdem CI. Z dostępem do VOD nie powinno być żadnych problemów, warunki są tylko dwa: - wymagany dekoder HD (kanały VOD są nadawane z transpondera DVB-S2) - trzeba sobie samemu wyszukać kanały (wszystkie są na tp. 112 o częstotliwości 10,758 GHz, pol. V, SR: 27500, FEC: 3/4; DVB-S2/8PSK) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 21 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2013 Wydaje mi się, że warto zaznaczyć, iż jest to VOD, ale tylko z nazwy (która wprowadza w błąd), bo od strony technicznej jest to PPV. A powyższa wypowiedź, gdzie mowa jest tylko o VOD, sprawia wrażenie, że mówimy o prawdziwym VOD. Chyba, że Wasza nowo zawiązana współpraca z Cyfrowym Polsatem wymaga, aby PPV określać mianem VOD, a PPV omijać szerokim łukiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qwerty1234 Opublikowano 21 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2013 Witam, A czy na tym poprzednim module z 2010r będę mógł odbierać kanały HD czy tylko te nowe posiadają funkcję odbioru tych programów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fallncr Opublikowano 21 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2013 Możesz. Skąd Ci przyszło do głowy, że nie można? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sonik79 Opublikowano 21 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2013 "Stery" moduł jest w pełni funkcjonalny i ma tą dodatkową zaletę że można go mieć na własność (a więc np. w prepaid) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatExpert Opublikowano 21 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2013 Co oznacza komunikat na starym module "Błąd karty 01" ? Od pewnego czasu, raz dziennie taki komunikat mi wyskakuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
satixx Opublikowano 22 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2013 Moduły CI+ są w ofercie mniej-więcej od maja-czerwca 2012. Jest to CI+, ale pracujący w trybie "legacy", co oznacza, że działa także w urządzeniach ze zwykłym gniazdem CI. Z dostępem do VOD nie powinno być żadnych problemów, warunki są tylko dwa: - wymagany dekoder HD (kanały VOD są nadawane z transpondera DVB-S2) - trzeba sobie samemu wyszukać kanały (wszystkie są na tp. 112 o częstotliwości 10,758 GHz, pol. V, SR: 27500, FEC: 3/4; DVB-S2/8PSK) Thanxx! Dziwie sie, ze na stronie internetowej nic nie ma. Czyli moge go wziasc na multiroom ale nie dostane na wlasnosc? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.