Skocz do zawartości

Moduł CAM CI / CI+ Polsat Box


Janusz Sulisz
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Tak nie ma być, tzn. nie masz jeszcze uprawnień. Jeżeli pojawia się błąd 09 trzeba ponowić uprawnienia, więc dzwoń o ponowienie uprawnień.

I nie zapomnij o deaktywacji kontroli rodzicielskiej na module o czym już tu było wielokrotnie wspominane.

 

Napisz jak Ci się sprawuje moduł w TV i w jakim?

 

Pozdrowienia.

 

ps.

Żeby weselej było to powiem, że mi błąd 09 wyskoczył 22 grudnia ni z gruszki ni z pietruszki, zaraz upomniałem się.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupiłem moduł Polsatu, aktywacja OK, po wyłaczeniu kontroli rodzicielskiej przełączanie kanałów jest wyraźnie szybsze. Działa zatrzymywanie i przewijanie, jeśli jakiś kanał się włączy do dekoder działa stabilnie.

 

Problemy:

1) jeśli szybko przełączam między kanałami, w pewnym momencie moduł przestaje działać i pomaga tylko wyłączenie i włączenie dekodera.

Dekoder pokazuje czasem informacje "brak karty" a czasem "kanał kodowany nagravision (tutaj_jakiś_numer)".

2) po dłuższym czasie użytkowania przy próbie wejścia w ustawienia dekodera znika obraz (pojawia się jakby sztucznie wygenerowana plansza z takim śnieżeniem jak przy analogowej TV) i po chwili pojawia się znowu. Nie udało mi się odkryć kiedy dokładnie tak się dzieje (miałem ten problem kiedy wyszukiwałem kanały) ale wydaje mi się, że ma to związek z pytaniem pierwszym - jeśli moduł nie potrafi dekodować programu to w jakiś sposób wpływa na stabilność dekodera.

 

Dekoder to Technisat Technistar S2, ma wejście na kartę Conax (używałem do telewizji na kartę, działało super) oraz na moduł CI+.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę że znów przywołany jestem do tablicy.

 

Powiem tak, jestem abonentem Cyfrowego Polsatu już 12 lat, w listopadzie przedłużyłem umowę na kolejne 29 mc. w tym 6 gratis (mam multiofertę od 4 lat tv + komórka). Od razu powiedziałem że biorę moduł i tyle bez łaski,

 

Moduł załatwiałeś przez DUK? Wysyłałeś wypowiedzenie wcześniej?

 

Ja dzisiaj rozmawiałem z DUK i zapierają się, że modułów nie dają... Poza tym ofertę dają taką jak bym przyszedł z ulicy :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No chyba żartujesz :).

Żaden poprzedni dekoder nie miał takich problemów. Moduł CAM z włożoną TNK (do telewizora) też dawał radę przy szybkim przełaczaniu.

 

Zgadzam sie w 100%. Szybkosc zalezy od tego jaki masz modul i jakie oprogramowanie.

 

Modul CP to CI+ z felernym oporogamowaniem dlatego masz problemy jak kazdy dlatego cierpliwosci :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rzeczywiście po wyłączeniu kontroli rodzicielskiej w menu modułu CI+ kanały szybciej się przełączają. Śmiem twierdzić, że to nawet ok. 2 sek. Dziwne to. Ale nawet nie wiedziałem, że ta kontrola jest włączona od początku - pisało aktywne. Teraz to ja rozumiem, a nie min. 5 sek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moduł załatwiałeś przez DUK? Wysyłałeś wypowiedzenie wcześniej?

 

Przez Autoryzowany Punkt Sprzedaży Cyfrowego Polsatu na miejscu. Przedłużyłem umowę i z Familijnego przeszedłem na Familijny HD i od razu wziąłem moduł.

Działał "lipnie", chyba przez tą kontrolę rodzicielską, więc podmienili mi na HD5000, ale z możliwością wrócenia do modułu jak problemy zostaną rozwiązane.

Teraz niby rozwiązane tylko nie wiem jak to się sprawuje na moim modelu TV czyli Sony HX755 bo jeszcze nie wróciłem do modułu bo narazie nie mają w APS, ale po 20 stycznia może coś będzie. To tyle. :smile:

 

Pozdrowienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Eeee, dobrze chodziło do niedzieli wieczór. Znudzony koleś na party line wklepał coś ręcznie o 22.35 - zobaczymy. Nie omieszkał mi wciskac nowych pakietów. Czy oni nie rozumieją, że wku... klient nie wyda więcej pieniędzy jak mu coś nie działa?! Spece od biznesu po uniwersytetach błyszczą jak :censored: w trawie :/

 

Ewentualnie coś pokpili w oprogramowaniu modułu. Wcale bym się nie zdziwił. Nic, najwyżej kopnę ich w :censored: Jutro poleci pismo z wypowiedzeniem. 3 dzień szarpać się nie zamierzam...

 

(moduł wymieniony na inny - to samo, reset urządzenia, wgranie od nowa oprogramowania, wyłączenie z sieci, rachunki opłacone i NIC)

Najlepsze jest to, że w 3 punktach CP, w których byłem, łącznie z autoryzowanym, nie posiadają tunera,, na którym można było by sprawdzić moduł :lol2::crazy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwsze słyszę żeby był problem z VOD. Jaki posiadasz moduł CI+ czy CI bo z tym drugim nie ma problemów.

 

Sorrki, dlugo mnie nie bylo. Posiadam modul CI ten stary, ktory spisuje sie bez problemow. No to ladnie oni sa poinformowani na tej hotline. Sprobuje jeszcze raz zadzwonic i wypytac na wszelki wypadek za nim zabukuje.

 

A jak to jest z tymi modulami CI+? Sorrki ale od kiedy one sa w ofercie, bo cos przeoczylem. Jest mozliwosc wziecia drugiego modulu na multiroom zamiast tego pudla? Kolejne pytanie, to ile CI+ jest w tym CI+ Tzn chodzi z niecertyfikowanymi tunerami i telewizorami bez logo CI+? Bo cos czytalem, ze ktorys kolega uzywa w Fergusonie? Tak?

 

pzdr! :smile:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moduły CI+ są w ofercie mniej-więcej od maja-czerwca 2012. Jest to CI+, ale pracujący w trybie "legacy", co oznacza, że działa także w urządzeniach ze zwykłym gniazdem CI.

 

Z dostępem do VOD nie powinno być żadnych problemów, warunki są tylko dwa:

- wymagany dekoder HD (kanały VOD są nadawane z transpondera DVB-S2)

- trzeba sobie samemu wyszukać kanały (wszystkie są na tp. 112 o częstotliwości 10,758 GHz, pol. V, SR: 27500, FEC: 3/4; DVB-S2/8PSK)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się, że warto zaznaczyć, iż jest to VOD, ale tylko z nazwy (która wprowadza w błąd), bo od strony technicznej jest to PPV. :) A powyższa wypowiedź, gdzie mowa jest tylko o VOD, sprawia wrażenie, że mówimy o prawdziwym VOD. :)

Chyba, że Wasza nowo zawiązana współpraca z Cyfrowym Polsatem wymaga, aby PPV określać mianem VOD, a PPV omijać szerokim łukiem. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moduły CI+ są w ofercie mniej-więcej od maja-czerwca 2012. Jest to CI+, ale pracujący w trybie "legacy", co oznacza, że działa także w urządzeniach ze zwykłym gniazdem CI.

 

Z dostępem do VOD nie powinno być żadnych problemów, warunki są tylko dwa:

- wymagany dekoder HD (kanały VOD są nadawane z transpondera DVB-S2)

- trzeba sobie samemu wyszukać kanały (wszystkie są na tp. 112 o częstotliwości 10,758 GHz, pol. V, SR: 27500, FEC: 3/4; DVB-S2/8PSK)

 

Thanxx! :D Dziwie sie, ze na stronie internetowej nic nie ma. Czyli moge go wziasc na multiroom ale nie dostane na wlasnosc?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...