aquarius Opublikowano 12 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2014 Czy często wam się zdarza odcięcie sygnału przez CP, tak że e musieliście prosić o ponowienie sygnału? Ja mam nowy moduł CI+ i dokładnie po miesiącu od podpisania umowy wygasły uprawnienia, choć oglądałem kanały na których są one nadawane. Na poprzednim module CI nigdy nie miałem takiego problemu (tuner ten sam Opticum x403p). Poza tym CI+ dłużej się aktywuje po włączeni i czasami się mu to nie udaje (trzeba pozmieniać kanały na inne). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wildtom Opublikowano 12 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2014 masakra ten ci+. Nie dość że inicjalizuje się dłużej niż stary, do tego z durnym komunikatem na ekranie (...% postępu) to jeszcze na ponad 20 programach które na starym module działały i SĄ w moim pakiecie mam nagle "tego kanału nie ma w twoim abonamencie" Jak to naprawić, ponowienie uprawnień pomoże ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatExpert Opublikowano 13 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2014 o kurde co to za zbiorowe problemy z uprawnieniami? na szczęście (odpukać) mnie to jeszcze nie dopadło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekjot Opublikowano 13 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2014 U mnie problem wziął się stąd, że wyjąłem moduł z odbiornika. Już jest ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 13 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2014 Faktycznie moduł CAM CI+ Cyfrowego Polsatu inicjuje się troszkę długo. Ale dzieje się tak tylko przy każdorazowym włączeniu tunera. Podczas przełączania kanałów dekodowanie jest już szybkie i sprawne. Kontrolę rodzicielską w module tym mam wyłączoną. Nie wiem, jak jest w przypadku starszego modułu CAM od Cyfrowego Polsatu (tzw. "zwykłe" CI), gdyż mój obecny CI+ jest moim pierwszym modułem tej platformy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatExpert Opublikowano 13 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2014 a w moim tunerze CI+ szybko się inicjuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wildtom Opublikowano 13 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2014 "zwykły" CI był szybszy. problem z tym inicjowaniem jest taki, ze gdy nastawiam nagrywanie i mam wyłączony tv to w momencie gdy tuner się włącza do nagrywania inicjowanie karty trwa niekiedy tak długo że tv zaczyna nagrywać zakodowany jeszcze program i automatycznie przerywa nagrywanie btw, normalnie jaja jakieś, dzwonię na partyline, mówię im że po wymianie modułu zakodowało mi 17 kanałów, odpowiedź jak zwykle standardowa, po ponowieniu uprawnień odkodowały się DWA ...reszta dalej zakodowana Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 13 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2014 @Wildtom Rozumiem, że swojego modułu używasz w telewizorze z wbudowanym tunerem satelitarnym? Mój telewizor tunera satelitarnego nie ma, więc używam tunera zewnętrznego. I gdy ja nastawię sobie coś do nagrywania to u mnie jest tak, że tuner włącza się na minutę przed zaprogramowanym czasem rozpoczęcia nagrania i w tym czasie mój moduł CAM CI+ Cyfrowego Polsatu spokojnie zdąża się zainicjować i zanim tuner rozpocznie nagrywanie to wybrany kanał jest już przez moduł zdekodowany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wildtom Opublikowano 14 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2014 dokładnie, w tv siedzi moduł. tam też jest tak że włącza się chwilę przed nagrywaniem ale ten nowy moduł jest tak wolny że niekiedy i to nie wystarczy. Zależy od szczęścia. Natomiast na CP powoli trafia mnie jasna [beep]a. Po ośmiokrotnym ponowieniu sygnału przez icok i infolinię dalej 15 kanałów "nie w moim abonamencie". Nie wiem czy system do [beep] czy ludzie niekompetentni. Wygląda na to że będę musiał z tym żyć. Szkoda że nikt mi nie zwróci pieniędzy za niedziałające 15% pakietu. Do tego jak dzwonię na infolinię i nawet w końcu mnie łączą z działem TECHNICZNYM i mówię TECHNIKOWI że mam MODUŁ CI a on mi każe nastawić DEKODER na kanał 42 to zaczynam się zastanawiać czy oni w ogóle wiedzą co robią. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 14 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2014 Na moje doświadczenie z takimi problemami to raczej masz błędnie nadany pakiet i wymaga to ponownego nadania Ci przez BOK prawidłowego pakietu w systemie. Sprawdź w jakim pakiecie znajduje się tych 15 brakujących kanałów. Nie wiem jaki masz pakiet wykupiony i jakie kanały Ci nie działają, więc to tylko przypuszczenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wildtom Opublikowano 14 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2014 dzięki za sugestię, podejrzewam że faktycznie coś z pakietami porąbali chociaż te co mi brakują to część jednego pakietu + cinemaxy które po ponowieniu sygnału ruszyły.Brakuje mi m.in. polsat film hd, 3 filmboxów (jeden działa), trzech axnów (jeden działa), dwóch cbs (dwa działają), fox life HD (fox HD działa) itd... ale trop dobry, jeszcze powalczę, może mi się ich uda przekonać żeby mi zresetowali cały pakiet. (tylko ciekawe czy później nie zostanę kompletnie bez tv ) edit: Pakiet podstawowy: Pakiet Familijny Max HD aktywny Pakiet dodatkowy: Pakiet Cinemax HD aktywny Pakiet dodatkowy: Pakiet Film HD aktywny Pakiet dodatkowy: Pakiet Sport HD aktywny Pakiet dodatkowy: IPLA MIX aktywny Pakiet dodatkowy: Pakiet VOD aktywny Pakiet dodatkowy: Pakiet HBO HD HBO GO aktywny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomkep Opublikowano 14 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2014 Popatrz na pakiet Film HD (na pewno dokłada jakieś Filmboxy, 2 AXN-y i 2 CBSy). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wildtom Opublikowano 14 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2014 zdecydowanie masz rację, wygląda na to że nie włączyli mi film hd. Dzięki, przynajmniej będę wiedział jak z tymi expertami na partyline gadać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Axxel Opublikowano 14 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2014 Witam, posiadam moduł CAM CI/CI+ Cyfrowego Polsatu, ale nie działają mi żadne kanały HD z transpondera 78 o częstotliwości 12264, V, DVB-S2, 27500, 3/4. Wszystkie inne kanały HD działają bez problemów z dobrą jakością. Nie wiem co może być tego przyczyną. Jednakowy efekt uzyskuję na Tunerze Opticum 9500 jak i na telewizorze Sony z wbudowany tunerem satelitarnym, tzn. zupełny brak kanałów z tego transpondera. Czy ktoś z Was może mi poradzić jaka jest tego przyczyna ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 14 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2014 To masz moduł CAM CI czy CI+? Jaki pakiet masz w CP? Może źle ustawiona antena? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawid6237 Opublikowano 14 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2014 @Axxel a próbowałeś może ustawiać skew konwertera (skręt) Być może spróbuj przekręcić konwerter w prawą stronę (stojąc przed anteną) lub przyczyną może być także źle ustawiona antena. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Axxel Opublikowano 15 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2014 Posiadam oryginalny moduł Cyfrowego Polsatu: PCMCIA SCM 02. Niestety nie wiem czy jest to CAM CI czy CI+. Pakiet Familijny Max HD i Pakiet film HD. Co do ustawienia anteny to chyba jest ustawiona dość dobrze bo moc sygnału mam praktycznie na wszystkich kanałach powyżej 90% z jakością bywa różnie, ale wszystkie pozostałe kanały HD działają bardzo dobrze. Nie wiem czy jak zacznę skręcać konwerter to nie rozreguluję pozostałych kanałów i nie pogorszę ich jakości. Antenę mam na dachu domu, więc trudno byłoby mi obserwować obraz i moc sygnału podczas ustawiania anteny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 15 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2014 PCMCIA SCM 02 to moduł CI. Spróbuj delikatnie skręcić konwernter w przeciwnym kierunku do ruchu wskazówek zegara. W dekoderze włącz wskaźnik siły i jakości sygnału. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
okti51 Opublikowano 15 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2014 Jakie to są kanały? Mnie jakiś czas temu też działały wszystkie kanały oprócz kilku HD. Z tego co pamiętam był to TVN HD, TVN7 HD i coś jeszcze. Pomogło ustawienie anteny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 15 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2014 Moim zdaniem to wina źle ustawionej anteny lub uszkodzonego konwertera. Ten TP pracuje w DVB-S2, więc potrzebuje dobrej jakości sygnału, masz tam m.in. TVP 2 HD, History HD, Fox Life HD, Polsat HD, Polsat Sport HD, HBO HD, FOX HD, Cinemax HD, Polsat Sport Extra, AXN HD. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Axxel Opublikowano 15 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2014 Dziękuję za odpowiedzi, będę próbował poprawić ustawienie anteny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tweakman Opublikowano 16 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2014 Witam, Mam pytanie odnosnie modulu CAM CI+ Przedluzylem umowe z CP i wymienilem dekoder na modul poniewaz posiadam od niedlugiego czasu tv LG LB670V. Problem polega na tym ze kanaly przelaczaja sie 5-6 sekund, a miedzy HD ponizej 7 sek nie schodzi co jest baaaaaaaaaaardzo WQr... CZytalem poprzednie posty, ochrona rodzicielska jest wylaczona, szukalem innych opcji ale nic nie przyspiesza dzialania. Prosze o pomoc pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wildtom Opublikowano 16 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2014 tak na szybko co mi przychodzi do głowy to ochrona rodzicielska musi być wyłączona w menu modułu a nie telewizora Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tweakman Opublikowano 16 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2014 Dokladnie, dzieki za info. Po wylaczeniu przyspieszylo. Podaje info gdzie szukac, byc moze google zaindeksuje, innym bedzie latwiej: LG TV SMART WEBOS KONTROLA RODZICIELSKA MODUL CAM CI+ Menu>Szybkie>Kanały>Strojenie kanałów>Informacje CI>Kontrola rodzicielska domyslny pin 0000 pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatExpert Opublikowano 26 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2014 No i stało się to z czym niektórzy tu mieli problem: mój moduł zgubił uprawnienia ponowiłem sygnał, mam nadzieję, że do 11:00 wszystko wróci do normy EDIT: Po pomówieniu sygnału działają mi tylko kanały z pakietów Sport HD i Film HD, czyżby mam błędnie nadane pakiety? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.