Skocz do zawartości

Moduł CAM CI / CI+ Polsat Box


Janusz Sulisz
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Koledzy, prośba o poradę. Korzystam z modułu CAM na TV LG. Czy normalne jest to, że przy każdym włączeniu TV zanim pojawi się docelowy obraz, najpierw jest informacja o uwierzytelnianiu modułu, następnie pojawia się napis "program kodowany", po tym ponownie pojawia się uwierzytelnianie modułu i dopiero wtedy pojawia się obraz (trwa to od 30 sek nawet do minuty). Sytuacja powtarza się przy każdym włączeniu TV. Czasami obraz pojawia się szybciej, od razu po informacji "program kodowany". Na infolinii CP twierdzą, że jest to normalne. Czy spotkaliście się z czymś takim?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 8.11.2019 o 15:28, Josip napisał:

Koledzy, prośba o poradę. Korzystam z modułu CAM na TV LG. Czy normalne jest to, że przy każdym włączeniu TV zanim pojawi się docelowy obraz, najpierw jest informacja o uwierzytelnianiu modułu, następnie pojawia się napis "program kodowany", po tym ponownie pojawia się uwierzytelnianie modułu i dopiero wtedy pojawia się obraz (trwa to od 30 sek nawet do minuty). Sytuacja powtarza się przy każdym włączeniu TV. Czasami obraz pojawia się szybciej, od razu po informacji "program kodowany". Na infolinii CP twierdzą, że jest to normalne. Czy spotkaliście się z czymś takim?

 

 

Długo ... Na TV Philips PUS7303 od włączenia do pojawienia się obrazu mija 15-20 sekund. Z czego uwierzytelnianie modułu CI+ Polsatu pokazuje się przez jakieś 5-6 sekund. Żadnych informacji o kodowanym kanale, czy ponownym uwierzytelnieniu. Dodatkowo mam tak, że przez kilkanaście minut po wyłączeniu TV, mam możliwość szybkiego włączenia (2-3 sekundy i jest obraz). 

Edytowane przez maniek357
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To zależy czego oczekujesz. Jeśli nie chcesz kolejnej "skrzynki" pod telewizorem, to bierzesz moduł. Moduł jak moduł - u mnie działa bez problemów w TV Philipsa. Przy włączeniu telewizora trzeba poczekać 15-20 sekund na uwierzytelnienie modułu, mi to nie przeszkadza i się przyzwyczaiłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Twój wybór, ja mam moduł od marca i jestem zadowolony.

W 1 APS mnie straszyli że będą kłopoty przez to że źle działają moduły w tv, poszedłem do innego APS i tam podpisałem umowę na moduł. W tym drugim Pani powiedziała że nikt nie skarżył się jednak rzadko klienci biorą moduł CAM.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam, 

3  dni temu podpisałem umowę na CP ale dopiero wczoraj miałem czas wszystko podłączyć i sprawdzić. Mam moduł CAM, nowy talerz i nowy konwerter. Trochę mi zajęło ustawienie ale teraz na większości kanałów siła 100 i jakość 100. Mam jednak problem ponieważ przerywają mi kanały. Co kilkanaście sekund następuje wygaszenie obrazu na sekundę-dwie i obraz wraca do normy. Z satelity miałem pobraną tylko listę kanałów CP. Teraz żeby sprawdzić pobrałem całą listę kanałów dostępną na HOTBIRD i sprawa wygląda następująco. Zacinają się tylko kanały CP - te które (tak mi się wydaje) muszą przejść przez moduł CAM. Aljazeery i inne kanały spoza CP działają elegancko, bez najmniejszego i nawet chwilowego zacięcia. Czytając poprzednie wiadomości domyślam się, że wina może leżeć po stronie modułu. Iść od razu po wymianę czy macie jakieś inne rozwiązanie? Wymienią bez problemu jak wyjaśnię jak to wygląda?

Edytowane przez kawka.mateusz
ortografia
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za szybką i przede wszystkim bardzo dobrą odpowiedź! Wyłączyłem i teraz przez kilkanaście minut żadnego zacięcia. Będę obserwował ale wygląda na to, że wszystko jest już OK. Jeszcze raz dzięki.

Edytowane przez Barti
Nie KRZYCZYMY na forum. Proszę nie używać Caps Lock podczas pisania postów.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej, u mnie podobne objawy od wczoraj. Wcześniej przez blisko rok nie było najmniejszych problemów.

Potwierdzam, że zdjęcie kontroli rodzicielskiej w module pomogło. Pytanie tylko, dlaczego kontrola rodzicielska się aktywowała? Nigdy z niej nie korzystałem. W każdym razie teraz jest OK.

 

 

Pozdrawiam.

Tilman.

Edytowane przez Barti
Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 12.01.2020 o 09:56, WoBo napisał:

To bardzo ciekawe, bo ja od wczoraj mam identyczny objaw. Wcześniej, przez ponad rok czasu, nic takiego nie miało miejsca. :/

Witam,
jeśli wyłączenie kontroli rodzicielskiej nie przyniesie pożądanego skutku, to zachęcam do ponowienia uprawnień na dekoder. W tym celu zaloguj się do konta w Internetowym Centrum Obsługi Klienta (ICOK). Instrukcję, jak to zrobić znajdziesz tutaj: https://bit.ly/2FB43fe Następnie po lewej stronie wybierz opcję "Usługi" --> "Telewizja" --> "Usługi serwisowe". W następnym kroku ustaw dekoder włączony na pozycji 1 - Polsat HD i kliknij "Wznów połączenie z satelitą". Po wykonaniu powyższej czynności, proszę o pozostanie na kanale 1 przez ok. 15 minut, nie przełączając go na inny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 godzin temu, Marko 345 napisał:

Mam moduł CI+ CP i po raz drugi sama włączyła mi się kontrola rodzicielska, a miałem ją nieaktywną. Co się dzieje? Dekoder Cryptobox 652 HD.

A miałeś braki w zasilaniu prądu  w tym czasie? U mnie kontrola jest wyłączona od dawna i nie mam takich objawów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...