aro Opublikowano 12 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2016 Dzisiaj pobrałem nowe oprogramowanie do mojego dekodera i teraz się okaże czy będzie ponownie pojawiał się napis EXTRACTED ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woody28 Opublikowano 12 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2016 @aro jestem ciekaw, czy udało ci się usunąć problem. Pozwolę sobie powielić swój wpis z innego forum, bo jestem ciekaw waszej opinii. Dodam że jestem po testach, tj.moduł i karta na tv Samsungach nowszych niż mój, działa bez problemu, na dekoderze ariva również.Z tego mogę wnioskować że CP zaktualizowało programowo moduł(nowy soft), który nie jest kompatybilny z moim modelem telewizorka.Słaboooo ale...Żona się przyznała, że przed tym jak wystąpił błąd, córka bawiła się pilotem włączając i wyłączając TV.To podsunęło mi może naciąganą hipotezę, że jakiś stos danych coś w stylu pamięci rom, jest gdzieś przepełniony i nie ma miejsca na nowe dane pobierane przez moduł. (Przy pierwszym uruchomieniu TV, czy dekodera z nowym modułem, dość długo się uwierzytelnia - podejrzewał że gdzieś zapisuje w pamięci podstawowe dane o tym urządzeniu, każde kolejne uruchomienie odbiornika z modułem jest dość szybkie)Jak myślicie jest to możliwe???Czy fantazja mnie już ponosi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andii57 Opublikowano 13 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2016 Sprawdzałem u siebie czy Moduł pobrał nową aktualizację i u mnie nic takiego nie zaistniało. Podejrzewam że coś nie tak może być z Samsungiem i jeżeli masz u siebie w mieście serwis to spróbuj podjechać pogadać , może mają ; swój techniczny; soft który zgrają na pena . Na oficjalną info Samsunga to raczej szkoda czasu bo będą zaraz zwalali winę na dostawcę kanałów. Kolega miał problem z ; ryczącym dzwiękiem zaraz po włączeniu D 7000 przez pewien czas nie mógł nic zrobić aby wyciszyć dzwięk ( TV już po gwarancji ) i ratował się pomoca infolinii .. ale właściwie to szkoda pisać co oni wymyślali. Podjechał do serwisu powiedział o co chodzi wymienili płytę główną i TV działa dalej. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 13 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2016 @aro jestem ciekaw, czy udało ci się usunąć problem. Pozwolę sobie powielić swój wpis z innego forum, bo jestem ciekaw waszej opinii. Dodam że jestem po testach, tj. moduł i karta na tv Samsungach nowszych niż mój, działa bez problemu, na dekoderze ariva również. Z tego mogę wnioskować że CP zaktualizowało programowo moduł(nowy soft), który nie jest kompatybilny z moim modelem telewizorka. Słaboooo Od dłuższego czasu, nie było żadnej aktualizacji dla modułów cam CP, więc to tylko błędne wnioski. Prędzej można wnioskować, że telewizor pobrał aktualizacje która stwarza problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniutek Opublikowano 14 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2016 Witam wszystkich Mam problem z modułem. Gdy włącza się telewizor wyświetla się komunikat "trwa uwierzytelnianie..." i zaraz dochodzi do 100% i ok. Ale czasami jest tak, że cały czas jest na 0%. Moduł został wymieniony na nowy w punkcie, jednak po kilku tygodniach problem powrócił. Dodam, że model tv to LGLF652V. Naprawdę nie wiem już co robić, czy wymieniać na kolejny moduł, czy może załatwić dekoder.. Czy w ogóle CP wymienia moduły na dekoder? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andii57 Opublikowano 14 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2016 Masz możliwość to wymien jeszcze raz , wymiana w trakcie umowy może wiązać się z aneksem do obecnej , ale nie jestem pewny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregmar Opublikowano 14 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2016 (edytowane) Mam ten sam model i teraz używam nCAM i wszystko jest ok, ale za tydzień biorę CP z modułem i sam jestem ciekaw czy z cam CP nie ma problemów. Edytowane 14 Lutego 2016 przez gregmar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andii57 Opublikowano 15 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2016 Moduł CI+ Polsatu na LG 65 UF 860V działa bez żadnych problemów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ironsnake Opublikowano 15 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2016 (edytowane) U mnie na LG55LF652V zero problemó. Choć mogłoby wszystko szybciej działać Edytowane 15 Lutego 2016 przez ironsnake Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CzarnyKruko Opublikowano 15 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2016 Spróbuj zaktualizować oprogramowanie w telewizorze. Jeżeli jest problem sprawdź czy na innym TV moduł działa dobrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatExpert Opublikowano 16 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2016 Albo wyłączyć kontrolę rodzicielską z poziomu modułu 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markar Opublikowano 18 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2016 Niektórzy pisali, że czasem mają komunikat EXTRACTED dla karty z modułu. Też tak czasem mam. Ale czy miał ktoś sytuację, że w trakcie oglądania znika video, jest tylko audio? Inaczej mówiąc- głos jest słyszalny ale nie ma obrazu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aro Opublikowano 18 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2016 Takiego przypadku z brakiem obrazu nie doświadczyłem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregmar Opublikowano 23 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2016 (edytowane) U mnie na LG55LF652V zero problemó. Choć mogłoby wszystko szybciej działać Właśnie przesiadłem się z nCAM na moduł CAM CP. Ten sam model TV, zero problemów, a nawet mam wrażenie że nieco szybciej działa niż moduł nCAM, zwłasza wysuwana lista kanałów "LIST". Edytowane 23 Lutego 2016 przez gregmar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatExpert Opublikowano 25 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2016 (edytowane) Szybkie 3 pytania do "modułowców": 1) Czy działają wam Novela.tv i Water Planet? 2) Jaki macie moduł (CI, czy CI+)? 3) Jaki macie rodzaj karty? starszy (1803), czy nowszy (1861)? Edytowane 25 Lutego 2016 przez SatExpert Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad681 Opublikowano 25 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2016 (edytowane) 1) Nie działają (nie wyskakuje "Tego kanału nie ma w twoim abonamencie") , 2) CI+ działający w trybie legacy , 3) 1803. Edytowane 25 Lutego 2016 przez tomekb1976 Usunięto zbędne cytowanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
proximus Opublikowano 25 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2016 1. Nie działają 2. CI+ działajacy w dekoderze z CI+ 3. karta 24..........234 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 25 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2016 (edytowane) @proximus odnośnie twojego pkt. 3: karty Cyfrowego Polsatu zaczynające się na nr 2410XXX posiadają jeszcze CAID 1803, natomiast zaczynające się na nr 2411XXX już posiadają CAID 1861. Poza konkursem: karty Cyfrowego Polsatu zaczynające się na nr 073XXX posiadają CAID 1803. Edytowane 25 Lutego 2016 przez Burito 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaspian0007 Opublikowano 25 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2016 1) Czy działają wam Novela.tv i Water Planet?2) Jaki macie moduł (CI, czy CI+)?3) Jaki macie rodzaj karty? starszy (1803), czy nowszy (1861)? 1 Tak działają oba 2. MODUŁ CI bez plusa;) 3.Karta 1861 PS kazda karta 24xxx to 1861 a 1803 to 73xx więc to nie tak do konca @ burito;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 25 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2016 @Kaspian wiem, że mi to tłumaczyłeś "jak krowie na miedzy" ale są różne poglądy w tym temacie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaspian0007 Opublikowano 25 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2016 Info mam z ciut innego miejsca niz fora;)Wracając do tematu udało mi się dorwać Dekoder Z abonamentem pełnym Eviobox i tam co ciekawe ciemno na karcie 1861:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 25 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2016 @kaspian007 A co myślisz o takiej interpretacji czy to CAID 1803 czy 1861? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomkep Opublikowano 25 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2016 (edytowane) U mnie Novela i Water Planet działają z 3 kart: Karta 1803, moduł CI (bez plusa), pakiet Darmowy HD Karta 1803, DSB-H370G, nieopłacony prepaid Karta 1861, DSB-H370G, nieopłacony prepaid Na kanałach w tej chwili widać tylko oba CAID-y Polsatu, czyli 1803 i 1861. Edytowane 25 Lutego 2016 przez tomkep Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
proximus Opublikowano 26 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2016 moja karta to 241351........ brak na dziś water planet i novela.tv. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaspian0007 Opublikowano 26 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2016 Odpalą oficjalnie to i powinno być. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.