kikos Opublikowano 28 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2016 To byłoby najlepsze rozwiązanie ale chwilowo krucho u mnie z kasą. A wymienić modulu na dekoder też nie chcą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michalek6000 Opublikowano 29 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2016 Ja wymieniłem odwrotnie, sprawny dekoder na moduł CAM, bez żadnego problemu i co najlepsze dekoder był w trybie prepaid. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cidik Opublikowano 30 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2016 (edytowane) Dużo czytania... szybkie pytanie. Czy moduł CAM CI+ od CP będzie działał poprawnie w dekoderze Ariva 200? pytam, bo Ariva nie obsługuje CI+ tylko samo CI Edytowane 30 Stycznia 2016 przez cidik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aro Opublikowano 30 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2016 Miał ktoś z Was problem z modułem, gdzie w informacji o karcie jest napisane EXTRACTED ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 31 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2016 Dużo czytania... szybkie pytanie. Czy moduł CAM CI+ od CP będzie działał poprawnie w dekoderze Ariva 200? pytam, bo Ariva nie obsługuje CI+ tylko samo CI Moduł CAM CI+ Cyfrowego Polsatu posiada tzw. tryb "legacy", dzięki czemu działa także w urządzeniach posiadających tylko "zwykłe" złącze CI, bez "plusa". Moduł ten działa poprawnie chyba we wszystkich Fergusonach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kikos Opublikowano 1 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2016 Witam. Znalazłem dzisiaj mój stary moduł CAM ten bez plusa że starej umowy tylko niedziala a dokladnie jest w 3 czesciach.Chciałbym się dowiedzieć czy mógłbym go wymienić na dekoder podpisując umowę na pakiet mini i czy go przyjmą jak jest rozwalony? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 2 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2016 Uszkodzony mechanicznie sprzęt nie podlega bezpłatnej wymianie. Podpisujesz nową umowę na wybrany pakiet zgodnie z rozpiską dostępną w temacie o ofertach dla nowych klientów (link w mojej sygnaturce). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sectoid1 Opublikowano 8 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2016 Witam. Mam problem z modułem ci+ używam go w Technisat HD s2 a mianowicie jak włącze dekoder to dekoduje kanały prawidłowo ale gdy tylko zaczne zmieniać kanały to przestaje dekodowac. Czy można wymienić moduł na dekoder dodam tylko że dopiero co przedluzylem umowę. Proszę o pomoc. Ja mam dokladine ten sam problem na VU+ DUO2, wiec to jest raczej malo prawdopodobne, ze to jest wina sprzetu, tak jak ktos powyzej pisal. Moim zdaniem problem jest z modulem polsatu. Na innym forum czytalem, ze ludzie maja taki sam problem z innymi dekoderami. Tylko restart dekodera albo wyciagniecie modulu pomaga w tym wypadku. Bardzo wkurzajaca sprawa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CzarnyKruko Opublikowano 8 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2016 Jak jest problem z modułem CI to należy udać się z nim do APS-u. Oni powinni coś zaradzić jeżeli faktycznie coś się dzieje. A jak nie stwierdzą wady samego modułu to spróbować przetestować go na innym dekoderze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woody28 Opublikowano 11 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2016 Miał ktoś z Was problem z modułem, gdzie w informacji o karcie jest napisane EXTRACTED ? Ja mam taki sam problem. Opisałem go na innym forum pod tematem: "Samsung UE40ES7000 "BŁĄD CI+ CAM 11" Cyfrowy Polsat+" Niestety od ponad tygodnia walczę z nim i tracę nadzieję na rozwiązanie. Przychodzi mi tylko jedno do głowy, że CP zmienił w modułach soft i przez to coś nie współgra z modułem i telewizorkiem. Zostaje mi czekać na kolejną aktualizację lub poprawkę softu o ile to jest to. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
proximus Opublikowano 11 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2016 Ja mam dokladine ten sam problem na VU+ DUO2, wiec to jest raczej malo prawdopodobne, ze to jest wina sprzetu, tak jak ktos powyzej pisal. Moim zdaniem problem jest z modulem polsatu. Na innym forum czytalem, ze ludzie maja taki sam problem z innymi dekoderami. Tylko restart dekodera albo wyciagniecie modulu pomaga w tym wypadku. Bardzo wkurzajaca sprawa. Też mam podobny problem z modułem CI+. Mam Technisata Digyboxx oraz S1 i co jakiś czas (czyt. często) trzeba robić restart modułu. Też czytałem, że ludzie mają taki problem. CP olewa posiadaczy modułów bo aktualizacji softu nie było już baaardzooo długo. Mam go od 2013 roku. Problem występuje w dekoderach, które obsługują standard CI+. Z modułami CI+ z nc+ działa bezproblemowo, także z Astonem, Technicryptem CX (conax). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 11 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2016 Problem jest po stronie producenta VU+, który od dawna nie reaguje na zgłoszenia związane z modulami cam CP.To problem sterowników.Najlepiej moduł współpracuje na VTI. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kikos Opublikowano 11 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2016 Nieprawda bo ją mam technisat digicordera i u mnie też jest ten sam problem co u kolegów wyżej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woody28 Opublikowano 11 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2016 W moim przypadku, moduł działał bez problemu przez ponad 2 lata i nagle przy włączeniu odbiornika wywala błąd. Ma ktoś pomysł jak to ugryźć? Reset w moim przypadku TV czy modułu nie pomaga. Wie ktoś jak zamienić moduł na jakiś nieoryginalny? Wiem, że karta jest sparowana z modułem, ale gość w APS-e powiedział że jest ponoć sposób na użycie innego modułu z kartą CP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andii57 Opublikowano 11 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2016 (edytowane) Z ciekawości sprawdziłem swój Moduł CI+ na swoim starszym TV Philips i wszystko działa bez najmniejszego problemu , oczywiście w LG z 2015 roku w którym jest docelowo też nie mam z nim żadnych problemów. @woody28 jaki błąd pokazuje? , jeżeli nic nie pomaga ( na info dzwoniłeś? ) to wymiana w APS. Edytowane 11 Lutego 2016 przez diana Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woody28 Opublikowano 11 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2016 Cały mój problem jest opisany tutaj: Już mnie mają na infolinii CP dosyć i ja ich też. Fakt faktem że pracują tam osoby mniej lub bardziej kompetentne. Na 6 wykonanych telefonów, trafiłem tylko na jednego gościa co wiedział o co w tym chodzi. Reszta szukała jakiś opisów błędów na swoich karteczkach, nie zwracając uwagi na to co mówię. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 11 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2016 Sprawdź moduł w innym telewizorze, szczególnie informacje o karcie w jego menu. Miałem podobny problem. Uszkodzony był slot w tv. Ten który się samodzielnie montuje. Kupiłem nowy na znanym portalu aukcyjnym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woody28 Opublikowano 11 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2016 Slot wygląda Ok. Był sprawdzany w serwisie Samsunga wraz z telewizorem z modułem NC+, tylko taki mieli w serwisie. Dziś dla pewności pod jadę do Media go sprawdzić w innym TV. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 11 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2016 Bez listy kanałów moduł może się nie uwierzytelnić, ale dostęp do menu powinien być. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woody28 Opublikowano 11 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2016 Czy przy wyjetym czy wlozonym module kanały mi wyszukuje. Te niekodowane tz.FTA mogę oglądać bez problemu, ale do kodowanych kanalow jest potrzebny moduł z karta dostepu. Bez listy kanałów moduł może się nie uwierzytelnić, ale dostęp do menu powinien być. Sorry, ale że mnie disel. Rozumiem co masz na myśli. Pierwsze wyszukać kanały później włożyć moduł. Tak robilem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 11 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2016 Wyjmij moduł, zaimportuj listę http://www.cyfrowypolsat.pl/CMS/media/img/v4/imgRD/cp-hp/CP_channel_list_TV_Samsung_EiF_31-01-2016.scm Sprawdź działanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woody28 Opublikowano 11 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2016 Sprawdzone, niestety nie działa dalej błąd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andii57 Opublikowano 11 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2016 Zdaje się na ;elektrodzie; było opisywane podobne zdarzenie. Pamiętam że wskazany był reset tv ( ustawienia fabryczne) pobranie listy Polsatu , zainstalowanie Modułu i ustawienie na którymś teraz chyba Food kanale i telefon na info o nadanie uprawnień. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 11 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2016 To moduł trzeba sprawdzić w innym tv. Zakłądam że moduł był już wymieniony a oprogramowanie tv jest zaktualizowane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woody28 Opublikowano 11 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2016 @diana robione, było wszystko jak umowilas, ale bardziej chaotycznie. Zrobię po koleji tak jak powinno być i zobaczymy. TV ma i miał najnowszy dostępny soft. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.