Skocz do zawartości

HBO GO - pytania, problemy i komentarze


Rasheed
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Łatwiej byłoby powiedzieć co jest dobrze (działa czasami)... A jeśli chodzi o wady to:

- brak wsparcia 4K,

- brak obsługi dzwięku przestrzennego,

- brak profili dla różnych osób korzystających z aplikacji,

- brak możliwości zapisu treści offline w apce mobilnej,

- brak sensownego systemu polecanych/podobnych treści,

- interfejs jak z 2000 roku,

- limit urządzeń,

plus mnóstwo błędów zależnych od platformy - np. zapominanie o tym co zostało obejrzane, odpalanie zawsze lektora + napisy na Android TV itd...

Edytowane przez bgmnt
Literówka
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To chyba w takim razie wyjątkowy serwis, który działa dobrze w zależności od platformy.Z Amazonem czy Netflixem nie słychać o takich rzeczach i wszystko tam jakoś trzyma się " kupy,"?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

30 minut temu, Pawop napisał:

Na Samsungu nie mam takich problemów. Widocznie problemy są zależne od platformy.

Może jeszcze nie zablokowali na Samsugu starej aplikacji, albo faktycznie jesteś jakimś wybrańcem narodów. Pisałem do pomocy technicznej HBO i sami przyznają że znają problem, który opisałem we wcześniejszym poście i pracują nad jego rozwiązaniem. Szkoda że pracują już od czerwca i efektów brak.

Edytowane przez diabeu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nową aplikację mam gdzieś od roku i działa normalnie, tzn nie ma problemu z włączaniem się jednocześnie lektora i napisów i nie ma problemów z brakiem lektora. Pisałem, że to zależy od platformy, ja mam Smarta od Samsunga, a Ty od LG i tu jest różnica. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Brak 4K czy dźwięku przestrzennego to nie wada aplikacji, tylko decyzja szefostwa, żeby takich luksusów nie oferować. 

Co do nowej apki, to ona chyba najszybciej się pojawiła na Smarcie Samsunga i jest chyba najlepiej dopracowana, co nie zmienia faktu, że tak być nie powinno.

Edytowane przez Pawop
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, Pawop napisał:

Co do nowej apki, to ona chyba najszybciej się pojawiła na Smarcie Samsunga i jest chyba najlepiej dopracowana, co nie zmienia faktu, że tak być nie powinno.

Nie wiem gdzie się pojawiła prędzej, ja na LG korzystałem z niej od listopada zeszłego roku i było OK. Dopiero w okolicach maja/czerwca dostała aktualizację, która wszystko s[beep]zieliła.

 

A dział techniczny HBO przyznał że są problemy z tą aplikacją na każdym urządzeniu. No ale widocznie ty jesteś wybrany i u ciebie wszystko OK. W sumie kto wie, może faktycznie tak spartolili tą aplikację że u jednych może być OK, a u innych nie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

HBO to syf.

Zwyczajny syf.

Szefostwo tej firmy śpi od dawna...jest zadłużone po uszy i pewnie ostatnią rzeczą o której myślą to naprawa czegoś w Polsce...skoro nawet amerykańska to niezłej klasy badziew....

 

I twierdzenie że gdzieś jest lepiej...to zwyczajne wprowadzanie w błąd.

Pewnych ludzi traktować tu poważnie nie można w tym wątku..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do tych napisów i lektora to jest ciekawa sprawa, bo to serio zależy od urządzenia :D

 

Mam dwa Mi Boxy z Android TV i na jednym uruchamia się zawsze poprawnie wersja oryginalna z napisami, a na drugim właśnie lektor + napisy, jak opisaliście wyżej. Ta sama platforma, dwa te same urządzania, zachowanie inne ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Łatwiej byłoby powiedzieć co jest dobrze (działa czasami)... A jeśli chodzi o wady to:
- brak wsparcia 4K,
- brak obsługi dzwięku przestrzennego,
- brak profili dla różnych osób korzystających z aplikacji,
- brak możliwości zapisu treści offline w apce mobilnej,
- brak sensownego systemu polecanych/podobnych treści,
- interfejs jak z 2000 roku,
- limit urządzeń,
plus mnóstwo błędów zależnych od platformy - np. zapominanie o tym co zostało obejrzane, odpalanie zawsze lektora + napisy na Android TV itd...
Podpisuję się pod tym obiema rękami i jeszcze jedną nogą (zwłaszcza brak profili, limit urządzeń i brak treści w 4k).
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nową aplikację mam gdzieś od roku i działa normalnie, tzn nie ma problemu z włączaniem się jednocześnie lektora i napisów i nie ma problemów z brakiem lektora. Pisałem, że to zależy od platformy, ja mam Smarta od Samsunga, a Ty od LG i tu jest różnica. 

Bzdury piszesz. Mam Samsung UE55KU6670 i u mnie także występują te problemy opisane przez innych. Wspomnę jeszcze o znikających co jakiś czas pozycjach z Moja lista.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, Pawop napisał:

Brak 4K czy dźwięku przestrzennego to nie wada aplikacji, tylko decyzja szefostwa, żeby takich luksusów nie oferować... 


... fakt ale nie mów mi że "PIXELOZA" jest standardem w ofercie PREMIUM. To czym częstuje nas HBO GO zakrawa pomału o patologię (z resztą na satelicie też przez wieki było tak samo i jest nadal). Niestety ty nazywasz to "aplikacją" a my nazywamy to usługą. Czy tego chcesz czy nie to tworzy CAŁOŚĆ. Ktoś napisał że HBO GO ma super ofertę... no ma dobrą ale cóż z tego jak w weekend wieczorami serwery nie dają rady i transfer strasznie spada (nie p*eprzyć mi proszę farmazonów o słabym internecie). "PIXELE" pojawiają się wielkości paznokcia a na dodatek usługa non stop staje i BUFORUJE. W tym czasie Netflix śmiga i YT też.

Moim zdaniem powinniśmy wszyscy zbojkotować ich usługę... ale to wszyscy bez wyjątku na jeden miesiąc. Narobili by w gacie w moment. Ile można dać sobie [beep] w twarz?? Jednym to pasuje... bo albo ślepy... albo ma TV 32" albo ogląda na telefonie... albo ma z 7 metrów do TV.

Mnie się nie marzy już 4K (choć fajnie było by zobaczyć dobre produkcje w takiej jakości)... wystarczy dobry bitrate w dobrym nowoczesnym kodeku.

Dziś w tej kwestii jest tragedia... i mam nadzieje że odbije im się to MOCNO czkawką... już całkiem niedługo.

Edytowane przez herman78
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mogę się z Tobą zgodzić w tej kwestii. Nie wiem gdzie widzisz piksele wielkości paznokcia. Transfer u mnie nie spada, nic nie buforuje, a oglądam zazwyczaj wieczorami, widocznie to wina Twojego netu. Nie twierdze, że usługa jest idealna, ale na pewno bardzo daleko jej do tragedii.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Pawop napisał:

Nie mogę się z Tobą zgodzić w tej kwestii. Nie wiem gdzie widzisz piksele wielkości paznokcia. Transfer u mnie nie spada, nic nie buforuje, a oglądam zazwyczaj wieczorami, widocznie to wina Twojego netu. Nie twierdze, że usługa jest idealna, ale na pewno bardzo daleko jej do tragedii.

 

 

Mówiłem???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...