k05 Opublikowano 6 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2022 7 minut temu, Max Taadjen napisał: PC+ puszcza free dla wszystkich swoich abonentów Polsat News - a Polsat Box wciąż blokuje TVN 24 w niższych pakietach. Moim zdaniem to medialna dyskryminacja i przejaw zaściankowości ... To przechodź do PC+. Nikt nie zmusza do korzystania z CP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 6 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2022 W C+ nie ma abonamentu za 5 zł 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Max Taadjen Opublikowano 6 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2022 Mówiąc wprost - tylko te 5 złotych trzyma mnie przy tej platformie. Ale chyba w tym wątku można narzekać na PB - czy może tego też zakażą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 6 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2022 No można ale śmiesznie to wygląda płacąc 5 zeta wymagać kanałałów z wyzszych pakietów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k05 Opublikowano 6 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2022 25 minut temu, czerstwy napisał: W C+ nie ma abonamentu za 5 zł To wiele wyjaśnia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Max Taadjen Opublikowano 6 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2022 Godzinę temu, k05 napisał: To wiele wyjaśnia. A to wyjaśnia jeszcze więcej : "TVN24 i Polsat News jest dostępny we wszystkich pakietach do końca marca 2022." Jakbyś nie pamiętał, albo nie chciał pamiętać - to twój post z wtorku, z działu "otwarte okna" w PC+. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 6 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2022 A tu mamy wątek o PBCo jest u jednego operatora u innego juz być nie musi. Np pakiety za 5 zeta 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Max Taadjen Opublikowano 6 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2022 (edytowane) Godzinę temu, czerstwy napisał: ... Np pakiety za 5 zeta Otwarte okna maja taką cechę, że są nawet w darmowych pakietach, albo kierowane do posiadaczy najtańszych abonamentów. Bo posiadacze droższych pakietów nie potrzebują otwartych okien. Edytowane 6 Marca 2022 przez Kiler Wycięto zaczepkę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 6 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2022 I dlatego okno otwarte jest jakie jest i narzekanie że w nim jest nie to co by sie chciało płacąc 5 zeta jest śmieszne. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k05 Opublikowano 6 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2022 13 minut temu, Max Taadjen napisał: A to wyjaśnia jeszcze więcej : "TVN24 i Polsat News jest dostępny we wszystkich pakietach do końca marca 2022." Jakbyś nie pamiętał, albo nie chciał pamiętać - to twój post z wtorku, z działu "otwarte okna" w PC+. No to migruj do PC+ i będziesz też miał to otwarte okno. Mam nadzieję, że jesteś gotowy na wydanie 100% więcej. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simi90 Opublikowano 6 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2022 22 minuty temu, k05 napisał: No to migruj do PC+ i będziesz też miał to otwarte okno. Mam nadzieję, że jesteś gotowy na wydanie 100% więcej. 100% więcej? . Za to co mam w Canalu musiałbym zapłacić ok. 30zł więcej w PB nie mając przy tym kanałów Canal+ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
derwisz65 Opublikowano 16 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2022 18 marca o godz. 18.00 odbędzie się mecz Miedzi Legnica z Koroną Kielce (1 i 3 zespół w tabeli I Ligi). Oczywiście mecz nie jest transmitowany na kanałach sportowych Polsatu odbieranych przez dekoder. Jak chcesz człowieku obejrzeć to dopłacć 40 zł do opłacanych już 130 zł i wtedy zobaczysz. Czy to nie jest patologia pana Solorza ? Jak można tak lekceważyć abonentów płacących ciężkie pieniądze za Polsat Box poprzez dekoder ? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cidik Opublikowano 16 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2022 Zapomniałeś dodać, że dostaniesz je w 25fps, czyli nie będzie się tego dało oglądać na telewizorze. Zawsze zostaje oglądanie na telefonie, tablecie bądź komputerze za dodatkowe 40 zł. Polsat to jednak stan umysłu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LWIK Opublikowano 8 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2022 Napiszę, bo to dobry wątek do narzekania. W ostatnim dniu w którym mogłem cofnąć wypowiedzenie umowy, zadzwoniłem do duk. Tam nawet miły pan sprawdzał, rozmawiał nawet z jakimś przełożonym (tak twierdził) w efekcie końcowym stwierdził, że nie ma on możliwości cofnięcia w systemie wypowiedzenia i muszę napisać do CP Napisałem wiadomość przez icok zaraz po rozmowie informując, że cofam swoje wypowiedzenie. Następnego dnia nie miałem już sygnału. Przeprowadziłem kolejną rozmowę, usłyszałem, że zostaje mi tylko złożenie reklamacji. Pan z infolinii też nie mógł anulować wypowiedzenia. Naprawdę ? To jest pomoc, czy nastawienie na pozbycie się klienta ? Dla mnie sytuacja przykra, ale widocznie tak miało być Dodam, że na moją wiadomość wysłaną do icok nie otrzymałem żadnej odpowiedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekmedia2 Opublikowano 8 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2022 Pisałeś wypowiedzenie w sprawie HBO Go? To niezłe cyrki tam mają. To tak nie powinno być Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 8 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2022 @LWIK chciałeś zerwać umowę przez brak hbo i ci się udało. Poszli ci na rękę i rozwiązali umowę bez kary i po temacie. Teraz podpisuj nową. Chciałeś wyjść na tym dobrze i wyszedłeś Chytry dwa razy traci. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekmedia2 Opublikowano 8 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2022 Owszem poszli mu na rękę, ale to nie znaczy że mają prawo całkowicie zamknąć możliwość rezygnacji z wypowiedzenia. Zawsze tak było i powinno być w każdym wypadku. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 8 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2022 A może w tym przypadku nie ma? Było 7 dni i tyle. Chcieliście wydymać Freda a Fred wydymał was 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekmedia2 Opublikowano 8 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2022 (edytowane) Ja pisałem poprzez ICOk że chcę zrezygnować z wypowiedzenia. Jako kontynuacja rozmowy na temat HBOGo. Dostałem taką odpowiedź. Szanowny Panie Informujemy, że zgodnie z Pana wnioskiem rozwiązanie Umowy zostanie anulowane. W przypadku kontynuowania przedmiotowej sprawy prosimy nie usuwać treści poprzednich wiadomości. Zachowanie pełnej korespondencji przyśpieszy analizę zgłoszenia. Z poważaniem, ______________________________________ Kamil Szydlik Kierownik Sekcji Obsługi Korespondencji Email Cyfrowy Polsat S.A. ul. Łubinowa 4a; 03-878 Warszawa tel.: 801 08 08 08; fax: (22) 356 66 77 kontakt@polsatbox.pl www.polsatbox.pl @LWIK A ile ci zostało wtedy dni do rozwiązania jak dzwoniłeś i pisałeś że rezygnujesz z wypowiedzenia? Edytowane 8 Kwietnia 2022 przez wojtekmedia2 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 8 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2022 @wojtekmedia2 zmieściłeś się w 7 dniach które ci dali? Bo kolega wyżej pewnie nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekmedia2 Opublikowano 8 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2022 Pewnie tak. Bo okres rozliczeniowy mam 20 każdego miesiąca. Bo 7 dni to oni dawali na potwierdenie. Ja dostałem informację w środę i tego samego dnia potwierdziłem. Czyli wszak czy owak 7 dni od tamtej pory minęło. Ale może też tu chodzi o dni, ile zostało do tego końca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 8 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2022 2 godziny temu, LWIK napisał: Napiszę, bo to dobry wątek do narzekania. W ostatnim dniu w którym mogłem cofnąć wypowiedzenie umowy, zadzwoniłem do duk. Tam nawet miły pan sprawdzał, rozmawiał nawet z jakimś przełożonym (tak twierdził) w efekcie końcowym stwierdził, że nie ma on możliwości cofnięcia w systemie wypowiedzenia i muszę napisać do CP Napisałem wiadomość przez icok zaraz po rozmowie informując, że cofam swoje wypowiedzenie. Następnego dnia nie miałem już sygnału. Przeprowadziłem kolejną rozmowę, usłyszałem, że zostaje mi tylko złożenie reklamacji. Pan z infolinii też nie mógł anulować wypowiedzenia. Naprawdę ? To jest pomoc, czy nastawienie na pozbycie się klienta ? Dla mnie sytuacja przykra, ale widocznie tak miało być Dodam, że na moją wiadomość wysłaną do icok nie otrzymałem żadnej odpowiedzi. Jeżeli złożyłeś reklamację, napisz do mnie wiadomość prywatną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LWIK Opublikowano 8 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2022 Zadzwoniłem jeszcze raz do duk i kumaty konsultant pomógł. W efekcie końcowym mam anulowane wypowiedzenie i włączony sygnał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 8 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2022 Najpierw maile i boksowanie z BOKiem, by moc rozwiązać umowę a potem odstąpienie od tej możliwości Mówiąc krótko zawracanie gitary, żeby coś ugrać. Na miejscu operatora niczego bym nie anulował i dodatkowo wprowadził karencję na kolejną umowę. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregory003 Opublikowano 30 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2022 Nie trolluje, pytam serio. Po kilku latach bez telewizji satelitarnej/kablowej postanowiłem wziąć jakiś pakiecik. Internet już mam z w POPC, więc wybrałem platformę sat (wchodzę do salonu i wychodzę z dekoderem, mie muszę czekać na montera). Konkurencja ma dosyć dziwną pakietyzację (promują drogie pakiety z kanałami, które mnie nie interesują, albo bardzo tanie, bez kanałów, które mnie interesują, niczego pomiędzy). Wybrałem pakiet L i faktycznie wyszedłem z dwoma dekoderami Box Lite. Chciałem 4K ale facet w salonie coś marudził że nie. Trudno. Tego 4K i tak w Polsacie nie ma, więc bez dekodera 4K do odbioru kanałów SD i HD będę żył. W końcu i tak zależy mi tylko na kanałach dla dzieci i takimi typu Planete/BbC Earth, żeby były ładne obrazki do pogapienia się po robocie. Wróciłem do domu, podłączyłem do starej anteny, wszystko działa (siła sygnału ok. 95%,jakość około 88%) i… Jakie to g…! Dekoder reaguje wolno na bardzo nieprzyjemnego w obsłudze, "gumowego" pilota. Chciałem pooglądać Planete, które jest w moim pakiecie, ale chyba z 10 minut musiałem go szukać na liście "Edukacyjne", za to kilka razy przewinęły mi się jakieś Viasaty i National Geographic (strach pomyśleć ile trzeba by tego szukać na ogólnej, AleKino nie jestem w stanie ciągle znaleźć). Listy kanałów to jakiś żart gdzie ciągle powtarzają się te same kanały, nie mam pojęcia czemu. Mój starszy telewizor nie ma stare, nieaktualizowane już oprogramowanie, więc pomyślałem że może chociaż tu sprzęt i usługi Polsatu zaplusują, bo zaloguję się dzięki temu do Disney+ i HBO Max, ale, po wybraniu HBO wyświetla się tylko plansza z informacją o pobraniu aplikacji na Smart TV i smartfony a Disney+ nie jest w ogóle dostępny Przecież Polsat ma niby jakąś wyłączność na Disney+? Jak oni chcą to sprzedawać i po co ktoś miałby to kupować od nich, skoro tych VOD nie da się nawet oglądać na ich sprzęcie?! Wspominałem już o tandetnym pilocie, dodam jeszcze że ma trzy przyciski "menu": Menu, Opcje i Ustawienia, z czego dwa nie robią niczego sensownego. Przewijanie programu działa, ale skorzystałem z tego tylko raz, bo nie da się tego używać i nie zwariować. Za każdym razem po kliknięciu "od początku" wyświetla długi blok reklamowy (ja płacę za oglądanie telewizji czy reklam?) za to przewijanie "swobodne" od razu wskakuje na 16x, bez możliwości regulacji tempa, z przycinającym podglądem. Wiem że ten wpis wygląda dosyć chaotycznie. Chodzi mi tylko o to, że chociaż Polsat przeszedł ostatnio rebranding i promuje się na "nowoczesną platformę cyfrową", to z moich własnych doświadczeń wynika że właściwie nic nie działa tak, jak można by oczekiwać, a korzystanie z ich usług i sprzętu więcej ma wspólnego z frustracją niż z relaksem. I właściwie nie rozumiem dlaczego tak jest, bo przecież wykonanie sensownego oprogramowania zamiast obecnego syfu nie kosztowałoby ich prawie nic. Tak samo jest z serwisami VOD - ich aplikacje to zwykły webapp, strona internetowa, którą bez problemu dałoby się wyświetlić na dekoderze. Streaming video też dałoby się ogarnąć, w końcu ich dekodery 4K mają sprzętowe wsparcie HEVC. Listę kanałów mógłby uporządkować nawet stażysta. Mógłby mi ktoś wyjaśnić dlaczego ludzie to w ogóle biorą? I dlaczego nikomu w Polsacie nie chce się ruszy d… i zrobić czegoś z choćby najbardziej oczywistymi problemami? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.