Mati06 Opublikowano 24 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2021 Życie,. Na plus kafelkowosc. I PB Go. Szkoda ze nie dodali zakładki do obejrzenia, gdyz Evo PVR też na rozbudowane EPG aż na 7 dni...? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 24 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2021 Godzinę temu, prezestomek napisał: A co tym razem jest zepsute? Tu masz odpowiedź. 6 godzin temu, ziutekp1 napisał: Po aktualizacji softu mam problem z zaplanowanymi nagraniami: po wybraniu "nagraj sezon" odcinki seriali nie są zaznaczone w EPG jako zaplanowane. Problem nie istnieje przy planowaniu pojedyńczych nagrań. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prezestomek Opublikowano 24 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2021 Potwierdzam, brak oznaczenia, że jest nagrywana seria odcinków Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xut2zs Opublikowano 24 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2021 A poprawili % zajetego dysku ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czytnik Opublikowano 25 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2021 Czy po aktualizacji wasze dekodery Evobox PVR bardzo wolno działają na PB GO ? Bo u mnie to jest masakra. Dekoder podłączony do neta przez kabel . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stefan85 Opublikowano 25 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2021 (edytowane) U mnie PB GO na Evobox PVR działa tragicznie wolno, tnie się. Myślałem że ten Polsat Box Go będzie lepiej działać niż Cyfrowy Polsat GO, okazuje się że niestety działa dużo gorzej. Aktualizacja dekodera miałem wczoraj. Edytowane 25 Listopada 2021 przez stefan85 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
djclassic Opublikowano 25 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2021 Ja wczoraj dostałem aktualizacje i nie narzekam. Wszystko działa mi normalnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mati06 Opublikowano 25 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2021 Ja też wczoraj dostałem. PB GO działa niestety nie lepiej tak dano jak poprzednik CP GO, czyli dość wolno idzie nawigacja po menu.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
martinelka Opublikowano 25 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2021 15 godzin temu, xut2zs napisał: A poprawili % zajetego dysku ? Człowieku, poczytaj trochę zamiast pytać o to, co w kółko jest wałkowane! Wystarczy kilka postów wstecz. 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
puszkow Opublikowano 25 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2021 (edytowane) Po aktualizacji evobox prv Polsat Box Go to jedna wielka porażka - wolno chodzi, wybieranie odcinka masakra, przewijanie bez skali przytrzymasz chwilkę dłużej i przewinąłeś cały film - oprócz tego wieczne zacięcia i oglądanie odcinka od początku... przedobrzyli i to dużo. Edytowane 25 Listopada 2021 przez puszkow dodanie nazwy sprzętu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lokietek Opublikowano 25 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2021 Ja dostałem wczoraj aktualizację. Aktualizacja u mnie na plus. Z Polsatbox Go raczej nie korzystałem i nie korzystam. Użytkowanie jest w porządku, może trochę lepsze. A jako ciekawostkę dodam że PVR HD 7000 też zassał aktualizację. Nie ma już ipli tylko jest Polsabox Go i adresy w strefie abonenta zmienione Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł 68 Opublikowano 25 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2021 Ja zawsze po aktualizacji oprogramowania ( zarówno w polsacie jak i cyfrze ) robiłem powrót do ustawień fabrycznych, oczywiście bez kasowania nagrań. Potem wyciągnięcie wtyczki z prądu na minutę i gotowe. Tylko zawsze odłączamy caly zasilacz, nie sam dekoder. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
martinelka Opublikowano 26 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2021 Ode mnie taka uwaga: nie wiem, jak było wcześniej, ale teraz na pewno w kafelkach mamy ostatnio oglądane. Również te dla dorosłych!! Więc jeśli nie chcecie, aby ktoś poza Wami wiedział, co oglądaliście, to macie problem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maikel Opublikowano 26 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2021 No to dzieciaki zobaczą co ogląda TATA. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 26 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2021 Albo MAMA.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Poland Opublikowano 26 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2021 Przy okazji aktualizacji mam pewne pytanie a mianowicie czy po aktualizacji zmieniło się menu pierwszej instalacji bo tam też logo Cyfrowego Polsatu było. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prezestomek Opublikowano 26 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2021 Pytanie: od godziny 20 dekoder sam się wyłącza i włącza jakby robił aktualizację i tak w kółko aż mu prądu nie odetnę.. ktoś ma podobnie? Evobox pvr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz0 Opublikowano 26 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2021 4 minuty temu, prezestomek napisał: Pytanie: od godziny 20 dekoder sam się wyłącza i włącza jakby robił aktualizację i tak w kółko aż mu prądu nie odetnę.. ktoś ma podobnie? Evobox pvr Mam to samo ale w Evo IP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stef63 Opublikowano 26 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2021 8 minut temu, prezestomek napisał: Pytanie: od godziny 20 dekoder sam się wyłącza i włącza jakby robił aktualizację i tak w kółko aż mu prądu nie odetnę.. ktoś ma podobnie? Evobox pvr Właśnie przed chwilą zrobił mi się czarny ekran i brak głosu. Wyłączyłam z prądu i niby się włączył. Po napisach że się aktualizuje znowu jest czarny ekran i brak głosu. Nie da się zmienić kanału. Nie da się wyłączyć. 3 minuty temu, stef63 napisał: Właśnie przed chwilą zrobił mi się czarny ekran i brak głosu. Wyłączyłam z prądu i niby się włączył. Po napisach że się aktualizuje znowu jest czarny ekran i brak głosu. Nie da się zmienić kanału. Nie da się wyłączyć. Znowu go wyłączyłam z prądu i włączyłam. I znowu jest źle. Zaczął się aktualizować, obraz wrócił na sekundę, głos na dwie sekundy i znowu jest czarny ekran, brak głosu i nie da się zmienić kanału, ani go wyłączyć. Odtworzyć nagrań też się nie da. Bo PVR jest nieaktywne. U mnie się akurat nagrywało. Wyszłam nawet na balkon (bo na balkonie mam talerz), omiotłam ze śniegu konwerter choć był mało śniegiem zasypany i dalej jest źle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prezestomek Opublikowano 26 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2021 U kolegi 30km ode mnie to samo, jakby chciał się zaktualizować a nie może i tak w kółko:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iko Opublikowano 26 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2021 Mam to samo. Po 30 sekundach czarny ekran. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jarof1Team Opublikowano 26 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2021 To samo. Aktualizacją zrobili jedną wielką kupę, jak zawsze, tylko teraz nawet nie się oglądać. Porażka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stef63 Opublikowano 26 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2021 Tak to jeszcze nie było. Jestem prawie 12 lat klientem CP. Wcześniej miałam Sagema. Zawsze pomagało odłączenie od prądu. A teraz nic nie działa i to od dłużej chwili. Dodzwonić do nich też się nie da. Czas oczekiwania na połączenie z konsultantem 30 minut, więc się rozłączyłam. Ciekawe czy dostaniemy jakąś rekompensatę za brak możliwości odbioru. Bo przecież płacimy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the cable guy Opublikowano 26 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2021 To jakaś większa sprawa. U mnie też problemy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 26 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2021 U mnie działa, ale ja aktualizację miałem już kilka dni temu, lecz i ja się z czymś podobnym już dwa razy spotkałem tyle że przy wyjściu z Netflixa- otóż wychodząc na Samsungu z aplikacji przechodząc na PB(po HDMI) dokładnie to samo- czarny obraz, dźwięk idzie, kanału zmienić nie mogłem, ale lone kafelki działały- nie było wyjścia, reset na gniazdku i wróciło do normy. Mówiąc szczerze nie łączyłem tego z aktualizacją dekodera a bardziej że coś z aplikacją i TV głupieje, ale po Waszym opisie zaczynam mieć wątpliwości, sprawdziłbym coś teraz, ale mi się nagrywa i jak zawiśnie to mi się nagranie sp... więc nie ryzykuję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.