support458 Opublikowano 3 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2017 W opisie nagrania jest taka informacja, lecz nie wszyscy je czytają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 3 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2017 W Turboboxie po wypięciu kabla z jednej głowicy pojawia się na ekranie telewizora w czasie oglądania info o braku sygnału na wejściu 1 czy 2. Myślałem, że podobnie jest w Evo, dlatego zdziwił mnie fakt, że można mieć ustawioną konfigurację z dwoma kablami, a fizycznie mieć podłączony jeden. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 3 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2017 (edytowane) To nie jest Turobobox. Komunikaty pojawią się na chwilę aby nie przeszkadzać w oglądaniu, jeśli przynajmniej jedno wejście działa poprawnie. Ktoś może mieć chwilowe problemy z sygnałem na jednym z wejść, ale dlaczego ma mieć zasłonięty obraz jak w Trubobox? Koniec off topic. Edytowane 3 Listopada 2017 przez support458 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 3 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2017 Nie wiem czy to takie dobre rozwiązanie.Potem wychodzą kwiatki typu "czarne nagrania" .Gdyby jeszcze był na tyle "inteligentny" żeby nagrywać z tunera z sygnałem nie byłoby tematu ale tak nie jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Max2 Opublikowano 3 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2017 Właśnie nie.Powinien być komunikat o braku sygnału.Konwerter mam 12 sto letni.Talerz nowy 110 cm.To było na TVP 1HD.Siła sygnału 81 procent,jakość 63. Liczba wejść jedno,konwerter uniwersalny.Status karty poprawny.Czyli wszystko ok.Tylko siła sygnału i jakość jak na 110 to słaba.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 3 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2017 Sygnał z anteny jest na granicy więc każda zmiana warunków pogodowych może mieć wpływ na odbiór. Wymień konwerter albo również kabel antenowy. Przy tym rozmiarze anteny jakość sygnału powinna być 100%. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Max2 Opublikowano 3 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2017 (edytowane) Dokładnie,próbowałem ustawić i nie idzie uzyskać mocniejszego sygnału.Jak już wymieniać to konwerter na unicable.Co do kabla wydaje mi się że jest ok.Ps,tylko który bo ceny są różne na allegro jast nawet za 139 zł ale większosć powyżej 200 zl Edytowane 3 Listopada 2017 przez Max2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 3 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2017 Kabel Triset 113 pe a konwerter jeśli już to Unicable II skonfigurowany pod Evobox. https://satsklep.pl/mobile/pl/p/Konwerter-Unicable-II-%2C-5278-Inverto/15672 Do ustawienia całości zamów profesjonalnego instalatora. Nie będzie czarnych ekranów i będziesz mógł korzystać z pełni możliwość dekodera Evobox PVR. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kokodzambo Opublikowano 3 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2017 Są jakieś plany rozwoju oprogramowania na Evoboxie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dombel Opublikowano 3 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2017 Witam. Jestem świeżym posiadaczem tego dekodera i w związku z tym pytanie o aplikację HBO GO. Mianowicie: mam podłączony dekoder do amplitunera przez HDMI, dźwięk po odpowiednich ustawieniach w dekoderze jest przestrzenny (5.1), ale w aplikacji HBO GO jest już 2.0. Czy to zasługa samej aplikacji, czy sposobu przesyłu audio w strumieniu HBO GO? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr73sw Opublikowano 4 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2017 (edytowane) Witam. Mam pytanko. Czy spotkał się ktoś ze zjawiskiem samoczynnego włączania i wyłączania się Evobox'a? Dzieje mi się to już z drugim tunerem i nie wiem, czy to wina tunera, czy może instalacji. Tuner stoi w dość dobrze wentylowanym miejscu, więc nie ma mowy o przegrzewaniu. Konwerter INVERTO IDBL-QUDL42-UNI2L, czasza anteny polsatowska. Proszę o pomoc, bo już mam dosyć tego gó..... ! Dodam że z tunerem multirom nic złego się nie dzieje . Edytowane 4 Listopada 2017 przez Piotr73sw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł 68 Opublikowano 4 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2017 Wygląda na problem z zasilaczem. Nie zaszkodzi sprawdzić stan dokręcenia przewodów w gniazdku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr73sw Opublikowano 4 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2017 (edytowane) Przewody w gniazdku sprawdzone, wszystko OK, więc muszę szukać gdzie indziej, tylko gdzie? Pomocy! Edytowane 4 Listopada 2017 przez Barti Nie KRZYCZYMY na forum. Treści swojego postu niezamieszczamy też jako cytowanie. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 4 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2017 Jak wymieniałeś dekoder to wymieniłeś też zasilacz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr73sw Opublikowano 4 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2017 (edytowane) Oczywiście cały komplet na nowy i chyba pojadę i wymienię znowu, jak się nie uspokoi. Dzisiaj włączył mi się dwa razy - raz w środku nocy i raz w dzień - i wyłączył mi się raz. Dzwoniłem do Polsatu, a konsultant na to: "No, o ja mogę panu poradzić. Proponuję wymianę." No i chyba trzeba tak zrobić, tylko się boję, że znowu tak będzie, że trochę popracuje i zaś będzie to samo. Edytowane 4 Listopada 2017 przez Barti Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Niechlujna pisownia w poście. Na forum piszemy poprawnie po polsku, z poszanowaniem zasad polskiej pisowni, gramatyki, ortografii i interpunkcji. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 4 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2017 Żadnych przypomnień nie masz ustawionych? HDMI-CEC masz włączone? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr73sw Opublikowano 4 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2017 (edytowane) Tak, jest włączone, a że tak spytam: od czego to jest i czy to wyłączyć? Bo ja w te klocki zielony. Już wiem od czego to HDMI-CEC, ale to nie powinno mieć wpływu na działanie tunera. Edytowane 4 Listopada 2017 przez Barti Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Niechlujna pisownia w poście. Na forum piszemy poprawnie po polsku, z poszanowaniem zasad polskiej pisowni, gramatyki, ortografii i interpunkcji. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 4 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2017 Dla testu spróbuj jednak wyłączyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr73sw Opublikowano 4 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2017 (edytowane) Tak też zrobiłem. Poczekamy na efekt. Tylko nie będę wiedział, kiedy się włączy, bo telewizor się nie włączy. [...] Edytowane 5 Listopada 2017 przez Barti Na forum nie wyrażamy się w sposób wulgarny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 4 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2017 Jaki tryb oszczędzania energii masz ustawiony? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr73sw Opublikowano 5 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2017 Jaki tryb oszczędzania energii masz ustawiony? Ustawiony mam - SZYBKI START. Właśnie mi się ten złom wyłączył drugi raz dzisiaj. Ratujcie bo już nerw nie mam!!! Tak też zrobiłem. Poczekamy na efekt. Tylko nie będę wiedział, kiedy się włączy, bo telewizor się nie włączy. [...] Wyłączyłem HDMI-CEC i też się wyłączył. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vernon Opublikowano 5 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2017 (edytowane) Czy oglądałeś ten sam kanał przez kilka godzin? Jeśli tak to winna jest opcja "Automatyczne wyłączenie". Edytowane 5 Listopada 2017 przez Barti Apostrof to nie to samo, co cudzysłów. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr73sw Opublikowano 5 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2017 (edytowane) Nie ma to nic do rzeczy, bo pomiędzy wyłączeniami było około godziny, a ustawiony mam na 3 godziny. I nie ważne czy podłączony jest pod listwę zasilającą czy bezpośrednio pod gniazdko , reakcja jest taka sama , a co najlepsze to z multirumem nie mam najmniejszych problemów , a jak wytłumaczyć włączenie się dekodera w środku nocy ? Edytowane 5 Listopada 2017 przez Piotr73sw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr73sw Opublikowano 7 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2017 (edytowane) Drażę dalej temat wyłączającego się tunera Evobox. Dzisiaj zadzwonił technik, ustawiłem tuner zgodnie z jego zaleceniami (które nie różniły się od tego, co miałem wcześniej zrobione), i jak myślicie, poprawiło się? Żeby nie trzymać w niepewności - sam się włączył po około 2 godzinach, a jak siadłem, żeby coś obejrzeć to wziął i mi się wyłączył. Tyle z pomocy było. Jutro podjedzie człowiek od ustawienia anteny i posprawdza instalację. Zobaczymy, co powie. Już mam dosyć tego Polsatu! Edytowane 7 Listopada 2017 przez Barti Niechlujna pisownia w poście. Na forum piszemy poprawnie po polsku, z poszanowaniem zasad polskiej pisowni, gramatyki, ortografii i interpunkcji. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 7 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2017 To nie jest problem Polsatu, a wyłącznie problem lokalny u Ciebie, który musisz rozwiązać we własnym zakresie. Z dekodera Evobox korzystają setki tysięcy użytkowników i nikt nie ma takich jak Ty opisujesz problemów. Może ktoś Ciebie nie lubi i pilotem steruje przez okno dekoderem, to jest możliwe Nie napisałeś kompletnie nic na temat jak masz podłączony dekoder, rodzaj instalacji antenowej, model telewizora i sposób podłączenia dekodera do internetu. Zastanów się, czy zjawisko nie ma jakiejś wspólnej przyczyny np. włączanie oświetlenia LED, ściemniacza oświetlenia lub innego urządzenia elektronicznego, sterującego, które może mieć wpływ na dekoder. Na nasz rynek trafia masa elektronicznych śmieci, głównie z Chin, które nie trzymają żadnych standardów, za to mają jedną cechę wspólną, są tanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.