bigi1966 Opublikowano 3 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2017 (edytowane) Dekoder z zasilaczem wymieniony na nówkę. W APS zademonstrowałem Pani konsultant problem z samoistnym restartem dekodera. Gdybym miał cały zestaw to dostał bym nawet nowego pilota oraz kabel hdmi. W sklepie mają konwerter zwykły czyli uniwersalny i na tym konwerterze oraz moim starym evo też pojawił sie czarny ekran, brak reakcji na pilota oraz restart. Do wszystkiego doszedł problem z aplikacja VOD tą dawniejszą iplą bo był brak połączenia z serwerem błąd 37-12200 na nowym to samo. Edytowane 3 Października 2017 przez bigi1966 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stefan85 Opublikowano 3 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2017 Ja mam to samo na dekoderze z aplikacja VOD że pojawia brak połączenia z serwerem błąd 37-12200 nawet zgłosiłem do Cyfrowego Polsatu ale powiedzieli mi że u nich wszystko w porządku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
1pietrek1 Opublikowano 3 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2017 U mnie ten sam błąd VODn Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maly801 Opublikowano 3 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2017 U mnie od kilku dni podobnie, aplikacja odpala się średnio za 4 razem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BODEK510 Opublikowano 3 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2017 Niestety u mnie to samo, odpala dopiero za 3-4 razem, HBOGO i radio internetowe działają normalnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stefan85 Opublikowano 4 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2017 Ciekawy jestem kiedy będzie nowe oprogramowanie do EVOBOX PVR bo dawno nie było aktualizacji oprogramowania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qba_72 Opublikowano 4 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2017 Źle Ci z tym co masz? Masz jakieś zastrzeżenia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bloo411 Opublikowano 4 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2017 HBO GO w EvoBox PVR to jakaś porażka. Mam porównanie, gdyż mam nc+, zaś rodzice CP z dekoderem EvoBox PVR. Dziwne, że w HBO GO poprzez dekoder nc+ serialu "Victoria" są dostępne oba sezony (1 i 2), zaś w HBO GO przez EvoBox PVR dostępny jest tylko sezon 2 i ostatnio były tam z tego drugiego sezonu dostępne odc. 1, 2 i 4. Trzeciego odcinka brakowało. To jeden z kilku przypadków. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysiek11:) Opublikowano 4 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2017 (edytowane) @support458, doczekamy się Graphyne2 na EVOBOX PVR? Edytowane 4 Października 2017 przez Krzysiek11:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 4 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2017 Na forum jest oficjalne konto Specjalista Cyfrowy Polsat i tam kieruj swoje pytania - Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dredjack Opublikowano 5 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2017 (edytowane) U mnie też błąd serwisu 37-12200. To jakiś szerszy problem? Co może być przyczyną? U mnie VOD online w ogóle nie działa. Zgłosiłem to na fb CP, niby zgłosili do dzialu technicznego, ale jak narazie cisza w temacie i jak nie działało, tak nie działa. Edytowane 5 Października 2017 przez dredjack Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatZnawca Opublikowano 5 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2017 Potwierdzam, u mnie to samo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darecki78 Opublikowano 5 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2017 No to i ja się przyłączam. Podczas ładowania VOD błąd 37-12200. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysiek11:) Opublikowano 5 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2017 U mnie również taki sam błąd. @support458, Dobrze wiemy, że jesteś osobą związaną z projektem EVOBOXa i dlatego Tobie zadałem takie pytanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jakublesniewicz Opublikowano 5 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2017 Witam, Miałem to samo u siebie na dekoderze i urządzeniach mobilnych. Zgłosiłem przez ICOK po 1 dniu odpisali mi że zrobili reset uprawnień i wszystko działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stefan85 Opublikowano 5 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2017 Do @Qba_72 Nie jest mi źle z tym co mam i nie mam żadnych zastrzeżeń w EVOBOX PVR ale pytałem dlatego bo czekam kiedy będzie można przez aplikację na telefonie zaplanować nagrania i nagrywać i czekam nie wiem na jakieś inne nowości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qba_72 Opublikowano 5 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2017 (edytowane) Spoko wszystko rozumiem. Ja już czekam 2 rok prawie na zniknięcie znaczka wyciszenia po 2 minutach bo świeci się i plazma mi w tym miejscu bieleje. Wszyscy czekamy na te nowości. Sorry źle sformułowałem pytanie. Każdy czeka. Opornie to idzie ale mimo wszystko już jest lepiej niż na początku. Cierpliwości . Edytowane 5 Października 2017 przez Qba_72 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dredjack Opublikowano 6 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2017 Witam, Miałem to samo u siebie na dekoderze i urządzeniach mobilnych. Zgłosiłem przez ICOK po 1 dniu odpisali mi że zrobili reset uprawnień i wszystko działa. Po twoim poście zadzwoniłem do BOK, bo kontakt przez FB nic nie dał. Przywrócenie/zresetowanie uprawnień trwa do godziny. Obejrzałem wczoraj 1 odcinek The Walkind Dead i obyło się prawie bez problemów. Raz mi się serial wyłączył, ale po ponownym włączeniu od razu ruszył bez problemu. Także należy ten problem zgłaszać do BOK i resetować uprawnienia użytkownika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kfm877 Opublikowano 7 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2017 Pytanie do użytkoników evoboxa, którzy korzystają z analogowego wyjścia audio stereo na jacku, czy u was także jest taka niska siła dźwięku? Na pilocie głośność na maksa, a wieża technics na vu-meterze ledwo pokazuje "skaczące kreski", trzeba wtedy dać głośniej na wieży co pogarsza S/N. Brak też wyskoich tonów, wyraźnie to widać na wskaźniku vu-meter. Jest coś w planie poprawić tą niedogodność? Na dekoderze z nc+ czy vectry nie było tego problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
james_b Opublikowano 7 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2017 Sprawdź kwestię ustawień dźwięku przestrzennego - sprawdź czy po zmianie coś ulega poprawie. Jest jakieś ustawienie, które powoduje że dźwięk jest wyraźnie słabszy (nie jakościowo tylko właśnie siłą), ale musisz sprawdzić czy to tu tkwi problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek9972 Opublikowano 7 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2017 Witam, pojawił się taki problem od kilku dni. Tylko kanał TVN (na cały czas się przycina, zatrzymuje lub całkiem niknie. Wszystkie inne działają normalnie. Wygląda to tak jak czasami przy bardzo złej pogodzie, tylko tyle że pogoda jest OK. Nie pomaga przywracanie fabryczne i restart. Tylko na dekoderze głównym (Evobox). Na multiroomach jest ok. Czy miał ktoś taki przypadek ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kfm877 Opublikowano 7 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2017 Sprawdź kwestię ustawień dźwięku przestrzennego - sprawdź czy po zmianie coś ulega poprawie. Jest jakieś ustawienie, które powoduje że dźwięk jest wyraźnie słabszy (nie jakościowo tylko właśnie siłą), ale musisz sprawdzić czy to tu tkwi problem. Ja mam w dekoderze ustawione tylko stereo. Ale np. na 4fun, które ma tez ścieżkę DD jest niestety tak samo po prostu na wyjściu analogowym stereo w evoboxie jest za niski poziom dźwięku. Powoduje to niestety na sprzęcie HIFI pogorszenie stosunku sygnału do szumu. Technicy chyba wykluczyli już osoby, które korzystają z analogowego dźwięku z tego dekodera Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Poland Opublikowano 7 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2017 Witam, pojawił się taki problem od kilku dni. Tylko kanał TVN (na cały czas się przycina, zatrzymuje lub całkiem niknie. Wszystkie inne działają normalnie. Wygląda to tak jak czasami przy bardzo złej pogodzie, tylko tyle że pogoda jest OK. Nie pomaga przywracanie fabryczne i restart. Tylko na dekoderze głównym (Evobox). Na multiroomach jest ok. Czy miał ktoś taki przypadek ? Myślę, że problem może stanowić transponder, czyli miejsce, z którego nadawane są TVNy. W tym przypadku jest to transponder obsługujący częstotliwość 11,508 GHz. W przypadku problemów polecam skorzystanie z wersji SD powyżej kanału 500 na liście kanałów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek9972 Opublikowano 8 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2017 Witam, pojawił się taki problem od kilku dni. Tylko kanał TVN (na cały czas się przycina, zatrzymuje lub całkiem niknie. Wszystkie inne działają normalnie. Wygląda to tak jak czasami przy bardzo złej pogodzie, tylko tyle że pogoda jest OK. Nie pomaga przywracanie fabryczne i restart. Tylko na dekoderze głównym (Evobox). Na multiroomach jest ok. Czy miał ktoś taki przypadek ? Sprawdziłem i okazało się, że zjawisko te występuje tylko wtedy kiedy trwa zaplanowane nagrywanie na innych kanałach. W momencie, kiedy nagrywanie się kończy, wszystko wraca do normy. Czy w takim razie dekoder kwalifikuje się do wymiany? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wodzu Opublikowano 8 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2017 (edytowane) Witam. Kupilem dysk Seagate Expansion 1 TB i niestety dekoder Evobox sobie z nim nie radzi. Podczas odczytu danych z dysku za kazdym razem sie restartuje. Troche to przykre, ze nowoczesny dekoder sobie nie radzi, a moj 5 letni TV bez problemu odczytuje dysk. Edytowane 8 Października 2017 przez Barti Nazwy własne piszemy wielką literą. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.