swojadroga Opublikowano 19 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2016 Robiłeś powrót do ustawień fabrycznych z kasowaniem nagrań? Konwerter masz od początku Evobox-a, czy zmieniłeś go później? Jeśli później to powinny pomóc fabryczne z kasowaniem nagrań. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzechu1991 Opublikowano 19 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2016 Jaki model konwertera Unicable masz zainstalowany, a jaki jest wybrany w menu Ustawienia / Antena / Konfiguracja ? Konwerter ten co jest w zestawie od CP a w ustawieniach mam Inverto IDLB-QUDL42-UNI2L-1PP Robiłeś powrót do ustawień fabrycznych z kasowaniem nagrań? Konwerter masz od początku Evobox-a, czy zmieniłeś go później? Jeśli później to powinny pomóc fabryczne z kasowaniem nagrań. Od początku mam Unicable ale też robiłem fabryczne z kasowaniem nagrań ale to nie pomogło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fred12 Opublikowano 19 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2016 Dziwne. Nie pomogło włącz/wyłącz?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzechu1991 Opublikowano 19 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2016 Niestety nie pomogło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 19 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2016 Konwerter ten co jest w zestawie od CP a w ustawieniach mam Inverto IDLB-QUDL42-UNI2L-1PP Od początku mam Unicable ale też robiłem fabryczne z kasowaniem nagrań ale to nie pomogło. Sprawdź dekoder na innej instalacji antenowej np. w APS. Na wszelki wypadek sprawdź również wersje oprogramowania, powinna być 1.7.3 Ustawienia / Informacje / Dostęp Warunkowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzechu1991 Opublikowano 19 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2016 (edytowane) Dekoder jest nowy. Wymieniłem go ale problem pozostał. Wersja oprogramowania jest 1.7.3 Edytowane 19 Września 2016 przez grzechu1991 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 19 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2016 Jeśli przed i po wymianie występuje problem, to znaczy że uszkodzenie jest poza dekoderem. Możesz podłączyć dekoder do konwertera do wejścia legacy i zmienić konfiguracje na Typ konwertera = Uniwersalny. Będziesz wiedział czy to problem konwertera na wyjściu Unicable. Konwerter ma dwa wyjścia (srebrne) z tradycyjnym sygnałem legacy, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tweed77 Opublikowano 19 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2016 (edytowane) Dekoder jest nowy. Wymieniłem go ale problem pozostał. Wersja oprogramowania jest 1.7.3 Zarób od nowa złączki ( F ) na kablu. Sprawdź czy kabel się gdzieś nie uszkodził ( brak masy ) czy zwarcia nie ma. Jak masz zwykły miernik do prądu to też możesz sam kabel sprawdzić czy jest dobry Podepnij pod instalację inny dowolny dekoder i sprawdź jak działa instalacja. Jeśli będzie problem wymień konwenter. Jak masz dobry dostęp do anteny i kabla to tak zrób. Jak wymieniałeś na nowy dekoder i dalej to samo to coś w musi być nie tak w instalacji. Edytowane 19 Września 2016 przez tweed77 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzechu1991 Opublikowano 19 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2016 Dzięki wszystkim za pomoc ale okazało się, że konwerter padł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
keane Opublikowano 21 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2016 (edytowane) WitamJestem posiadaczem Evoboxa od soboty. Wszystko ładnie chodzi (oprócz bolączek opisanych wcześniej ale niestety przy nagrywaniu z TVN już 2 razy wszystkie programy grupy TVN (TVN, TVN7, TVN24 i TVN Style) siadły, a mianowicie czarny ekran na nich mimo sygnału, no i oczywiście nic się nie nagrało również. Po wymuszonym przerwaniu nagrania, programy wracają natychmiast ? Proszę o pomoc... Ogarnąłem, ogarnąłem już w pierwszy dzień nawet ...dopowiadając - antena 90 cm, konwerter zalecany Unicable, siła sygnału 98, jakość 68 (wiem, że to nie idealne parametry), pogoda była ok. Dziwi mnie to dlatego, iż to się powtórzyło, no i zastanawiającym jest fakt, że jak przerywam nagrywanie, to naraz programy wracają natychmiast Edytowane 21 Września 2016 przez swojadroga Połączyłem dwa wpisy, po usunięciu bzdur innego użytkownika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 21 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2016 Ustaw prawidłowo antenę i/lub skręt konwertera. Tutaj masz sygnał na 70-ce z zestawu CP: https://forum.satkurier.pl/topic/15308-dekoder-evobox-pvr-test-z-instalacji/ Ty powinieneś mieć zdecydowanie lepszy sygnał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
keane Opublikowano 21 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2016 (edytowane) Dziękuję - dziś jeszcze sprawdzę w/w parametry, a na jutro zamówiony fachowiec do regulacji i wymiany wieloletniego kabla. Edytowane 21 Września 2016 przez Barti Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzechoo Opublikowano 22 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2016 support458 pisałeś niedawno, że testujesz nową wersję oprogramowania do evo, jak sprawa wygląda, tzn. czy wyszły w testach jakieś poważniejsze błędy, czy wszystko jest ok i zmierza w kierunku wypuszczenia tego do ludzi? I jeszcze jedno pytanko, kiedyś było na forum ale nie mogę znaleźć, chodzi o aktualizację epg, czy jak dekoder jest stale podłączony do netu po LAN, to aktualizuje się epg przez internet czy satelitę? Co ma większy priorytet? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WSZtm Opublikowano 22 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2016 Soft leci po satelicie. Nie ma nic nowego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekmedia2 Opublikowano 22 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2016 (edytowane) Jaki soft leci po satelicie o czym ty piszesz kolego? Nic dekoder nie znajduje. Mógłbyś bardziej sprecyzować to o co ci chodzi? Edytowane 22 Września 2016 przez wojtekmedia2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 22 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2016 support458 pisałeś niedawno, że testujesz nową wersję oprogramowania do evo, jak sprawa wygląda, tzn. czy wyszły w testach jakieś poważniejsze błędy, czy wszystko jest ok i zmierza w kierunku wypuszczenia tego do ludzi? I jeszcze jedno pytanko, kiedyś było na forum ale nie mogę znaleźć, chodzi o aktualizację epg, czy jak dekoder jest stale podłączony do netu po LAN, to aktualizuje się epg przez internet czy satelitę? Co ma większy priorytet? Softu można spodziewać się niebawem, nie podam konkretów EPG jest pobierane głównie z satelity i to jest priorytet , uzupełnienie stanowi Internet. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mingo Opublikowano 22 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2016 Wkrótce zmieniło się na niebawem. Jest dobrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LWIK Opublikowano 22 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2016 Ostatnio padł mi router wi-fi, dzisiaj kupiłem nowy. Połączył się z laptopami, telefonami komórkowymi ale z evo nie. Na wcześniejszym wszystko działało ok, obecnie widzi sieć, ale po wpisaniu prawidłowego hasła nie łączy się i nie mogę skonfigurować go z siecią. Niedawno miałem podobny problem (opisywałem go w tym wątku na forum) i wymienili mi dekoder, bo nie łączył się u mnie jak i APS z siecią. Nie che mi się znowu go wymieniać bo to już przesada. Może coś w sofcie jest nie tak, bo wszystko inne działa prawidłowo. Dodam, że przywracałem ustawienia fabryczne ale to nie pomogło. Normalnie krew mnie zalewa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekmedia2 Opublikowano 22 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2016 @Support458 tylko mam nadzieję, że dzień przed aktualizacją dacie jakieś info, żeby w razie czego człowiek nie był zaskoczony. Bo to różnie bywa ze sprzętem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba098 Opublikowano 22 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2016 Ostatnio padł mi router wi-fi, dzisiaj kupiłem nowy. Połączył się z laptopami, telefonami komórkowymi ale z evo nie. Na wcześniejszym wszystko działało ok, obecnie widzi sieć, ale po wpisaniu prawidłowego hasła nie łączy się i nie mogę skonfigurować go z siecią. Niedawno miałem podobny problem (opisywałem go w tym wątku na forum) i wymienili mi dekoder, bo nie łączył się u mnie jak i APS z siecią. Nie che mi się znowu go wymieniać bo to już przesada. Może coś w sofcie jest nie tak, bo wszystko inne działa prawidłowo. Dodam, że przywracałem ustawienia fabryczne ale to nie pomogło. Normalnie krew mnie zalewa. Przetestuj inne channel'e w konfiguracji wi-fi. Jeśli nie pomoże to sprawdź, czy połączy się z niezabezpieczoną siecią. Może jednak źle wpisujesz hasło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
serwus Opublikowano 22 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2016 od 13 go września mam to "cudo" i już się zaczyna - dziś stale komunikat brak karty - wyłączenie i włączenie nic nie daje, dopiero po drugim wył. z prądu komunikat rzadziej się pojawia. To że podczas oglądania nagrań co jakiś czas na chwilę włącza się pasek info to mnie nawet bawiło, ale te manewry dzisiaj mnie zdenerwowały. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabott Opublikowano 22 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2016 Miałem podobne jaja z kartą - pomogło przywrócenie do ustawień fabrycznych bez kasowania nagrań. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 22 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2016 Czasami wystarczy do końca wsunąć kartę, która czasami nie styka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szon Opublikowano 22 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2016 Witam wszystkich - trafiłem na to forum dopiero dziś i jak go czytam to mam wrażenie że mam zajefajny dekoder. Mnie nic nie przerywa nie zacina i nie zwiesza się. Nie jestem młodzikiem ,ale nie mam problemów z menu. Użytkowałem w życiu różne dekodery i z tych oferowanych przez sieci satelitarne to tylko Turbo z N-ki był porównywalny. Jeśli jednak Evobox użytkować z dedykowanym konwerterem to już jest kosmos. Ustawiłem raz listę ulubionych i wiem pod jakimi numerami mam ulubione kanały ,więc po co jakieś szukanie po nazwie czy literce, Widzę że niektórzy chcieliby przerostu formy nad treścią i są ciągle niezadowoleni. To jest tylko dekoder a nie komputer z fajnym oprogramowaniem. Mam go od pół roku i moim zdaniem jest intuicyjny, nie musiałem szukać instrukcji obsługi ani czytać porad jak go obsługiwać, więc czego chcieć? Ma kilka wad wieku młodzieńczego jak choćby rozpędzona lista kanałów ,ale to naprawdę niewiele. Pozdrawiam wszystkich i na boga ,nie kombinujcie tyle z tym sprzętem. Raz ustawiony śmiga że aż miło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 22 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2016 @szon Witaj na forum Napiszę krótko-nic dodać nic ująć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.