paskud Opublikowano 16 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2013 Moja umowa kończy się w lipcu, ale przyłączam się do pytania. Może wtedy dałoby się coś skubnąć z bożonarodzeniowej oferty? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flis Opublikowano 16 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2013 Pewnie tak, zawsze można na dobrego konsultanta trafić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SummerCruisin Opublikowano 17 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2013 Wcześniejsze wysłanie wypowiedzenia nie sądze by coś dało bo i tak skutkuje ono na 3 m-c przed końcem umowy, a promocje w systemie są przygotowane w zależności od czasu do końca trwania umowy. @Pytacz warunki na koniec umowy są zawsze ciekawe (12mc z czego 5 bezpłatnie) obojętnie czy to boże narodzenie czy inny okres Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lwasikowski Opublikowano 22 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2013 Macie jakieś doświadczenia z wypowiedzeniem umowy w CP. Jak szybko są one rejestrowane w systemie po doręczeniu? Czy trwa to długo czy raczej się z tym zbierają szybko? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej82 Opublikowano 22 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2013 Ja wysłałem wypowiedzenie pocztą ok 14, a następnego dnia w godzinach popołudniowych rozmawiając z DUK pani zobaczyła, że wypowiedzenie jest zarejestrowane i w związku z tym może mi zaproponować ciekawe oferty... Wychodzi na to, że rano dostali list i w kilka godzin zarejestrowali. Więc z tego co widzę po sobie i wpisach innych max 1-2 dni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lwasikowski Opublikowano 22 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2013 Dziękuję za wypowiedź. Oby tak było w każdym wypadku. NIe orientujecie się czy w ICOK będzie widoczne że wypowiedzenie zarejestrowali czy nie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flis Opublikowano 22 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2013 Będzie widoczne że zarejestrowały twoje wypowiedzenie, przygotowana będzie oferta dla ciebie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lwasikowski Opublikowano 22 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2013 w której zakładce? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek35 Opublikowano 23 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2013 ja w poniedzialek wysylam wypowiedzenie ze wzgledu na kanal love i wreszcie pozbede sie tej platformy, zrobmy to wszyscy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lwasikowski Opublikowano 23 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2013 Dzisiaj się kontaktowałem z CP z prośbą o telefon w poniedziałek, podobno wypowiedzenie jest już w systemie (wczoraj wpłynęło) choć nie chce mi się w to za bardzo wierzyć (skoro na stronie Poczty Polskiej pokazuje, że wpłynęło dopiero o 17:48). Tym bardziej, że nigdzie nie widzę tego w ICOK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wacek4 Opublikowano 23 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2013 Prosił bym o pomoc w mojej sprawię. Jestem w okresie promocyjnym i do 2014-02-13 nie ponoszę żadnych opłat za TV. Kanał Love mam zagwarantowany i chciałbym rozwiązać umowę. Jak sformułować wypowiedzenie aby maksymalnie wykorzystać okres darmowej TV ? (jak napiszę "Umowę wypowiadam z zachowaniem 3-miesięcznego okresu wypowiedzenia" to zahaczy mi już o nowy okres rozliczeniowy i będę musiał zapłacić za część lutego) Co o tym myślicie ? Czy można napisać, że rozwiązuję umowę z zachowaniem 2 miesięcznego wypowiedzenia ?? Z góry dziękuję za odpowiedź Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lwasikowski Opublikowano 23 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2013 Czy jest tu ktoś z CP na forum kto mógłby sprawdzić czy moje wypowiedzenie zostało zarejestrowane, bo dostaję od konsultantów sprzeczne sygnały a w ICOK nic nie widzę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mentoris Opublikowano 23 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2013 Nikt ci tego nie sprawdzi, chyba że sam zatelefonujesz do CP. W ICOK może nic nie być. Różnie z tym jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
semen Opublikowano 23 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2013 ... i wreszcie pozbede sie tej platformy, zrobmy to wszyscy zrób to sam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SummerCruisin Opublikowano 23 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2013 @wacek4 jeżeli rezygnujesz z umowy z powodu wyłączenia kanału to umowa się kończy na koniec najbliższego okresu rozliczeniowego więc nie wiem jak będzie rozpatrzone Twoje wypowiedzenie z 3-miesięcznym okresem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sonik79 Opublikowano 23 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2013 nie wiem jak będzie rozpatrzone Twoje wypowiedzenie z 3-miesięcznym okresem. Zostanie rozpatrzone w normalnym trybie z przysoleniem kary Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOL_PL Opublikowano 25 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2013 Witam wszystkich! To mój pierwszy post na tym forum , do tej pory tylko czytałem, głównie szukając sposobu na wieszające się dekodery Polsatu. Niestety ale cierpliwość mi się kończy a żonie już się skończyła dlatego chciałbym zapytać czy jest obecnie jakaś podstawa do wypowiedzenia umowy bez kar itd. Zawarłem umowę w kwietniu 2013 kupując pakiet Familijny MAX HD + multiroom na ohhh 29m-cy. Czy ktoś może mi poradzić czy jest jakaś podstawa prawna, np wyłączyli gwarantowany kanał w mojej usłudze i mogę na tej podstawie wypowiedzieć umowę? Z góry dzięki za odpowiedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaca22 Opublikowano 25 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2013 Love wycieli - możesz wypowiadać umowę . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateusz14422 Opublikowano 28 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2013 Mój znajomy podpisał umowę w marcu tego roku. Czy może rozwiązać umowę??W tym czasie był jescze wedding tv. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaca22 Opublikowano 28 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2013 Tak może wypowiedzieć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SeBoLaS Opublikowano 28 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2013 A jeżeli mam telewizje + numer telefonu mogę rozwiązać umowę odnośnie braku kanału love?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lg1 Opublikowano 30 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2013 Witam wszystkich. Mam pytanie dodytącze wypowiedzenia umowy. Ojciec zawarł umowę z cyfrowym polstatem w październiku, wybierając pakiet familijny max. "Załapał" się na promocję, dzięki której, pierwszy rachunek ma zapłacić w styczniu. Czy mimo wszystko może wypowiedzieć umowę w wyniku usunięcia programu Love? Z góry dzieki za odpowiedzi. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tiko Opublikowano 30 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2013 @lg1 może Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pv123 Opublikowano 4 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2013 Witam. Mam pytanie. Podpisałem umowę w pierwszej połowie kwietnia 2013 (pakiet podstawowy: pakiet familijny max hd, Pakiety dodatkowe: pakiet sport hd, pakiet film hd). Okres podstawowy: 24. Czy mogę wypowiedzieć umowę, tak żeby nie płacić kary? Do kiedy muszę to zrobić? Jak napisać pismo? Macie jakiś wzór (link może)? Pomóżcie, bo kompletnie się na tym nie znam. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ceberebek Opublikowano 4 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2013 search.php?keywords=wypowiedzenie&fid[0]=7 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.