moreblack Opublikowano 16 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2013 Chcesz oddać ten dekoder bezprzewodowy MT-5000? Musisz go wysłać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
railroad Opublikowano 16 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2013 Chodzi mi o dekoder tv mobilnej stacjonarny T-HD 1000. Jeżeli trzeba samemu odesłać rozumiem, tylko dlaczego najpierw mówiono, że mogę zanieść do APS a teraz że trzeba samemu odesłać. Nie lubię jak ktoś robi ze mnie idioty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 17 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2013 Gdybyś w pierwszym poście z pytaniem napisał wszystko co i jak konkretnie to być dostał konkretną odpowiedź, a tu się z każdym Twoim postem okazuje coś nowego. Nadal nie wiemy gdzie kupiłeś i czy skorzystałeś z opcji "na próbę" (a domyślam się, że o to chodzi). Jeśli skorzystałeś z opcji "na próbę" kupując dekoder w APS-ie to należało postępować jak zapisane jest w Regulaminie promocji TV Mobilnej: §3 Opcja na próbę 1. W ramach Promocji, dodatkowo osoba która skorzystała z oferty zakupu Dekodera w Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży Cyfrowego Polsatu i dokonała Rejestracji, otrzymuje uprawnienie do odstąpienia od zakupu w czasie pierwszych 30 dni od jego dokonania, za zwrotem uiszczonej opłaty, pod warunkiem: a. zwrotu nieuszkodzonego Dekodera z kompletem akcesoriów, oraz b. złożenie pisemnego wniosku o rozwiązaniu Umowy, (ten wniosek generuje pracownik APS-u) w tym samym Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży z którym dokonał zakupu. Uprawnienie do skorzystania z oferty na próbę w ramach niniejszej Promocji, nie przysługuje jeśli dana osoba skorzystała z oferty na próbę w ramach jakiejkolwiek oferty TV Mobilna w Cyfrowym Polsacie, w ciągu ostatnich 24 miesięcy przed dokonaniem zakupu. 2. W przypadku zwrotu Dekodera, prawo do korzystania z Promocji w związku z zakupem tego Dekodera przepada. Jeśli wysłałeś pismo do Cyfrowego Polsatu do Warszawy to wtedy niestety musisz odesłać dekoder do Cyfrowego Polsatu do Warszawy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondzik88 Opublikowano 21 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2013 Witam, niestety jestem użytkownikiem cyfrowego polsatu. Przyznam sie szczerze, że regulaminu oraz umowy nie czytałem co było błedem. Mam pakieod Familijny HD, Extra HD, Sport HD od 14.05.2012 r. wraz z multiroomem SD. Wyprowadzilem sie i poprostu nie potrzebuje tylu pakietów. Dzwoniąc na infolinie zostałem poinformowany, że nie ma możliwosci rezygnacji czy chocby pomniejszenia pakietów do konca czas trwania umowy, czyli w praktyce oznacza ze do listopada 2014 jestem uziemiony. Czytając forum dowiedziałem się o mozliwosci rezygnacji z przyczyn wycofania niektórych kanałów. Byłbym bardzo wdzięczny o napisanie w przyszłości na forum info o wycofani programu, dzieki któremu mogłbym sie powołac na regulamin i ypowiedziec umowe. Z góry dziękuje i pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 21 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2013 Jeżeli chodzi o wycofanie kanału z oferty, które daje możliwość wypowiedzenia umowy, to wystarczy śledzić ten temat: https://forum.satkurier.pl/viewtopic.php?f=7&t=13382&start=3240#p858333 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piranha Opublikowano 21 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2013 witam, Pomożecie mi ? otóż za miesiąc (w Listopadzie) kończy mi się 29-cio miesięczna umowa na mini HD. przegapiłem moment 3-miecięcznego okresu w jakim trzeba wypowiedziec umowę, a chcę zrezygnować. I teraz - konsultant poinformował mnie telefonicznie, że jesli wyślę teraz wypowiedzenie to będzie na mnie nałożona kara w wysokości 2 zł za miesiąc, począwszy od miesiąca Lutego. Moje pytania: 1. Czemu akurat od miesiąca Luty? 2. Czy to możliwe, że kara jest tak mała ? (tylko 2 zł) 3. wyliczyłem, że jesli od lutego to do listopada jest 10 miesięcy czyli 20 zł - na jakie konto mam wpłacić tę kwotę ? pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mentoris Opublikowano 21 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2013 1. Bo obowiązuje ciebie trzymiesięczne wypowiedzenie. 2. Wchodzisz w okres dodatkowy, a tam kara za wcześniejsze wypowiedzenie umowy, jest śmiesznie mała. 3. Na to do której pory dotąd płaciłeś abonament. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piranha Opublikowano 22 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2013 mentoris - wielkie dzięki mam jeszcze 2 pytania: 1. po jakim czasie od wysłania wypowiedzenia (wysłałem dzisiaj) spodziewać się telefonu od CP ? 2. ile miesięcy tej kary po 2 zł na mnie nałożą ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stan69 Opublikowano 22 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2013 1.Któż to wie. 2.3 pełne okresy rozliczeniowe po otrzymaniu od Ciebie wypowiedzenia umowy.Zaręczam,kary nie będzie w okresie dodatkowym.Być może zapłacisz abonament przez te 2/3 mies jak na umowie na czas nieokreślony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal13225 Opublikowano 24 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2013 Witam, Czy z powodu śmierci abonenta przysługuje jakieś specjalne potraktowanie rozwiązania umowy? Czy nadal jest 3 miesięczny okres wypowiedzenia? Umowa na czas określony (29 miesięcy, umowa podpisana przez zmarłego 14.02.2011r) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grabar Opublikowano 24 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2013 Tak. Jak tylko zgłosisz (zapewne będzie wymagany akt zgonu), to umowa powinna wygasnąć: Umowa Abonencka wygasa w skutek:(...) powzięcia przez Cyfrowy Polsat informacji o śmierci Abonenta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flis Opublikowano 24 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2013 To zadzwoń na infolinię, 30 dni jest na wypowiedzenie. Pamiętaj o ksero aktu zgonu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal13225 Opublikowano 24 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2013 Okej, w takim razie jutro wysyłam listownie pismo o wypowiedzeniu umowy z powodu zgonu abonenta i dołączę też ksero skróconego odpisu aktu zgonu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
railroad Opublikowano 24 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2013 Umowa wygasa w trybie natychmiastowym. Przerabiałem to niedawno. Piszesz rezygnację z wszystkimi danymi zmarłej osoby, nr umowy itp. i koniecznie dołączasz ksero aktu zgonu. Proponuje wysłać wypowiedzenie łącznie ze sprzętem. Ja wysłałem bez sprzętu, bo niby można oddać w autoryzowanych punktach Polsatu, ale wyszło że nie przyjęli i musiałem i tak odesłać sam do Warszawy. W moim przypadku był to dekoder od tv naziemnej może z dekoderem sat jest inaczej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal13225 Opublikowano 24 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2013 Napisałem w piśmie, że wypowiadam umowę z powodu śmierci abonenta a sam sprzęt (dekoder) zwrócę do najbliższego autoryzowanego punktu sprzedaży CP. Jeżeli będą z tym robić problem to po prostu odeśle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
railroad Opublikowano 24 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2013 Jak tam uważasz. Na infolinii mnie najpierw informowali, że mogę oddać w punktach sprzedaży, a gdy pojechałem do takiego punktu to system odrzucał numer dekodera. Po burzliwej rozmowie z infolinią Cyfrowego Polsatu poinformowano mnie, że jednak sprzęt muszę odesłać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kerston Opublikowano 26 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2013 Witam, rozwiązanie umowy wysłane, potwierdzenie odbioru dostałem. no i jakiś czas czekałem i zaczęli dzwonić, niestety taka mamprace ze telefonu za nic nie mogę odebrać, czy bez tej rozmowy wszystko zostanie zakończone? Dostanę jakieś potwierdzenie rozwiązania od nich pocztą? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mentoris Opublikowano 26 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2013 Nie dostaniesz. Musisz się sam spytać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SummerCruisin Opublikowano 26 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2013 jezeli dekoder masz udostępniony to otrzymasz pismo z datą końca umowy i z informacją o zwrocie dekodera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sonik79 Opublikowano 30 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2013 Bardzo interesujące info, pachnie trochę bajką (i nie mogę znaleźć potwierdzenia) no ale... Co więcej, dosłownie przed kilkoma dniami (22 października 2013 r.) za niedozwoloną uznano klauzulę stosowaną przez Cyfrowy Polsat. Wynikało z niej, że jeśli klient nie chce przedłużać umowy z firmą, to musi sam o tym złożyć oświadczenie na piśmie. I do tego aż na trzy miesiące przed jej wygaśnięciem. Firmy nie mają prawa zmuszać nas do dodatkowych czynności z naszej strony. Pełny artykuł tutaj: http://finanse.wp.pl/sort,1,kat,1038019,opage,5,title,Operator-kontra-klient,wid,16114033,wiadomosc.html (cytowany tekst to ostatni akapit) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 31 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2013 Czyli, że co? Że jak będzie mi się kończyła umowa z Cyfrowym Polsatem, a nie będę chciał jej przedłużyć (czyli będę chciał z CP zrezygnować) to nie będzie już trzeba wysyłać żadnego wypowiedzenia (tym bardziej na trzy miesiące przed końcem umowy), ani tym bardziej Cyfrowy Polsat nie będzie miał prawa przedłużać takiej umowy "z automatu" na kolejny czas określony? Przyznam, że zwłaszcza to ostatnie bardzo mi się nie podoba. Pamiętam, jak dawna CYFRA+ kiedyś coś takiego stosowała i później też za to oberwała. A widać, że Cyfrowy Polsat praktykuje to w najlepsze... Jednak, aby z CP zrezygnować to przecież trzeba będzie chyba jakoś tego operatora o tym powiadomić, choćby telefonicznie. Bo niby skąd CP będzie o tym wiedział... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stan69 Opublikowano 31 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2013 O terminie kończącej się umowy wiedzą.Jak nadchodzi nowy okres rozliczeniowy,to pamiętają i przypominają o wpłacie abo. Jakoś nie mają obowiązku powiadomić o zmianie umowy (wycofanie kanału).Nie bądzmy takimi służalskimi. No bo składanie wypowiedzenia umowy ze skutkiem na jej koniec,to absurd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sonik79 Opublikowano 31 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2013 No bo składanie wypowiedzenia umowy ze skutkiem na jej koniec,to absurd. Tak jest, to stuprocentowy kosmiczny absurd i mało tego, zamiast przyjąć grzecznie do wiadomości w danym miesiącu (np. w grudniu) że abonent nie wyraża zgody na dalsze kontynuowanie umowy tylko chce żeby się skończyła zgodnie z czasem na który została zawarta to oni "z urzędu" wlepiają Ci jeszcze trzy miesiące do płacenia i to po wyższej cenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gordoslaw Opublikowano 8 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2013 Witam, mam takie pytanko. Mam multiroom od pół roku i czy jest możliwość z niego zrezygnowania zachowując dekoder podstawowy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lwasikowski Opublikowano 15 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2013 Co prawda umowa moja kończy się za 12 miesięcy, ale czy jest już możliwość teraz wysłać wypowiedzenie umowy skutkujące rozwiązaniem umowy z ostatnim dniem jej trwania? Walczę o jak najkorzystniejszą zmianę umowy z zamianą dekodera na PVR, obecne oferty są dla mnie bardzo niekorzystne (proponują podniesienie abonamentu z 49,9 zł na 69,9zł), może jeśli zobaczą wypowiedzenie to dałoby się coś korzystniej. Tak wiem, że najkorzystniejsze oferty są gdy umowa się kończy na dniach, ale nie zaszkodzi spróbować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.