Gość kingofsouth Opublikowano 23 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2019 (edytowane) Takie małe info Kanały PSP na dekoderze przestały świecić(koniec otwartego okna) , ale w NC+GO sytuacja bez zmian. Nadal świecą. Edytowane 23 Września 2019 przez kingofsouth Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
g0nz0s Opublikowano 23 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2019 Dziekuje za informacje, przekazalem do odpowiedniego dzialu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kingofsouth Opublikowano 23 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2019 2 minuty temu, g0nz0s napisał: przekazalem do odpowiedniego dzialu. Szkoda , że 6 miesięcy temu tego nie przekazałaś. Tylko teraz. Ja bym Cię ukarał za donoszenie po takim czasie. Mam nadzieję że twój przełożony to czyta i wyciągnie konsekwencje względem twojej osoby. Do zwolnienia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
g0nz0s Opublikowano 23 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2019 Rozumiem ze w tym celu napisales. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kingofsouth Opublikowano 23 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2019 Tak, napisałem by nam to wyłączyli. Czy ty jesteś poważny? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
XMAREKK30 Opublikowano 23 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2019 46 minut temu, kingofsouth napisał: Szkoda , że 6 miesięcy temu tego nie przekazałaś. Tylko teraz. Ja bym Cię ukarał za donoszenie po takim czasie. Mam nadzieję że twój przełożony to czyta i wyciągnie konsekwencje względem twojej osoby. Do zwolnienia Sam dałeś temat a teraz się dziwisz z takiego obrotu sprawy i reakcji gościa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kingofsouth Opublikowano 23 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2019 A czy ja lub ty sądziłeś, że znajdzie się "rodzynek" uprzejmie donoszący i nie kumający bazy? No cóż mnie to lotto, ale koledze @g0nz0s, kariery na forum nie wróże Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
XMAREKK30 Opublikowano 23 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2019 Zawsze ktoś się znajdzie co zada pytanie o jedno za dużo lub powie czemu czemu tu jest a tam nie. Póki jest to spoko i niech będzie jak najdłużej:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
g0nz0s Opublikowano 23 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2019 @kingofsouth jezeli napotkasz na bledy w usludze nc+go, mozesz je rowniez sam zglosic za posrednictwem https://strefa.pl.canalplus.com Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NobelM Opublikowano 23 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2019 Po co zgłaszać "błędy", działające na korzyść abonentów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrozio11 Opublikowano 23 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2019 Te kanały są odblokowane od pół roku, tylko na tym forum można bylo o tym przeczytać setki razy. Gdyby nc+ chcialo coś z tym zrobić to by już dawno zrobiła. Najwyraźniej mają jakiś powód. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
g0nz0s Opublikowano 23 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2019 Dziękuje za wszelkie uwagi które są niezbędne do prawidłowego funkcjonowania usługi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
śmiechu warte Opublikowano 23 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2019 (edytowane) 2 godziny temu, g0nz0s napisał: Dziekuje za informacje, przekazalem do odpowiedniego dzialu. ha ha ha, brawo Gonzo Jak ktoś chce grać na siłę dobrego wujka i na publicznym forum cyklicznie informuje, że coś świeci, co nie powinno świecić, to takie są skutki. Potem stęki i jęki, że nc+GO tnie na lidze mistrzów, bo serwery przeciążone. "Pozdrowienia" dla inteligentnych inaczej... Edytowane 23 Września 2019 przez śmiechu warte 5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kingofsouth Opublikowano 23 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2019 3 minuty temu, g0nz0s napisał: Dziękuje za wszelkie uwagi które są niezbędne do prawidłowego funkcjonowania usługi. Ty chyba jesteś sprytny , ale inaczej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
g0nz0s Opublikowano 23 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2019 (edytowane) Tak jak wspomniałem dołożę wszelkich starań aby podobny problem się nie powtórzył. Edytowane 23 Września 2019 przez g0nz0s Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrozio11 Opublikowano 23 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2019 W dniu 19.02.2019 o 16:03, matfit napisał: Wciąż wam działają kanały Polsat Sport Premium w usłudze NC+ GO, nawet jeśli nie kupiliście tego pakietu? Bo u mnie tak. Myślicie, że wyłączą na dzisiejsze mecze? O nie, jak mogłeś wspomniec o tym w lutym na publicznym forum, ktoś z nc+ to przeczyta i już się biorą za kodowanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 23 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2019 @śmiechu warte Dobrze napisane. Nic nie poradzisz na to, że komuś się nudzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
g0nz0s Opublikowano 23 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2019 (edytowane) Dzięki waszym dzisiejszym postom wiem że nie był to odosobniony przypadek. Proszę sprawdźcie w najbliższych dniach czy problem nadal występuje. Edytowane 23 Września 2019 przez g0nz0s 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wuzel Opublikowano 23 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2019 Odkodujecie wszystkim ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
g0nz0s Opublikowano 23 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2019 (edytowane) @wuzel zgłoszenie zostanie zweryfikowane, przesłałem informację do odpowiedniego działu a Państwu bardzo dziękuję za wnikliwą analizę i przekazanie bardzo ważnej informacji. @kingofsouth odnosząc się do twojej wypowiedzi, nie było mnie tu 6 miesięcy temu. Staram się weryfikować na bieżąco błędy działające na szkodę świadczonych usług, nie cofam się wstecz, gdyż nie jest to przyszłościowe. Edytowane 23 Września 2019 przez g0nz0s Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wuzel Opublikowano 23 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2019 Tak się spytam ,co chcesz weryfikować ? Wiesz co to jest pytanie retoryczne ? Na forum jest coś takiego jak "Konto Oficjalne" może trzeba było o nie wystąpić ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
g0nz0s Opublikowano 23 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2019 (edytowane) @wuzel Nie jestem osobą odpowiedzialną za podejmowanie decyzji. Zgłoszenie o odkodowanej pozycji płatnej zostało przekazane do działu technicznego CANAL+, gdy Oni potwierdzą problem, firma dołoży wszelkich starań by go naprawić. Chociażby po puszczaniu "oczka" przez @kingofsouth było odrazu wiadomo że trzeba się za to "wziąść" Tak jak napisałem, jeżeli za pare dni kanały będą nadal działać, możecie wówczas sami zgłaszać indywidualny błąd. Edytowane 23 Września 2019 przez g0nz0s Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysiek11:) Opublikowano 24 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2019 Ktoś tu się bawi w Konto oficjalne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wuzel Opublikowano 24 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2019 11 godzin temu, g0nz0s napisał: @wuzel Nie jestem osobą odpowiedzialną za podejmowanie decyzji. Zgłoszenie o odkodowanej pozycji płatnej zostało przekazane do działu technicznego CANAL+, gdy Oni potwierdzą problem, firma dołoży wszelkich starań by go naprawić. Skoro kontaktujesz się z działem technicznym ,to podejrzewam masz również kontakt z DUK. Tu nie chodzi o to abyś podejmował jakiekolwiek decyzję ale abyś informował firmę o problemach zgłaszanych przez użytkowników ,z dekoderami ,z multiromem. W miarę możliwości rozwiązywał ich problemy z telewizją. Jeżeli ktoś płaci ,to ma prawo do poprawnie działającej usługi. Również informował abonentów co można otrzymać przy przedłużeniu umowy. Są na forum osoby z kontem oficjalnym i się z tym nie kryją. Można im zgłaszać problemy ,uwagi, czyli rozmawiać i kontakt jest z nimi świetny. Z jakiegoś powodu chyba się na tym forum zalogowałeś ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
g0nz0s Opublikowano 24 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2019 (edytowane) Ja nie jestem kontem oficjalnym @wuzel oferty są przygotowywane indywidualnie, nie każdy abonent otrzyma to samo. Jeżeli twoja umowa dobiega końca skontaktuj się pod numerem 222704310. Edytowane 24 Września 2019 przez g0nz0s Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.