Skocz do zawartości

Vectra


Rekomendowane odpowiedzi

@CureMar

Ale znowu zdanie wyrwane z kontekstu. Ludzie. Dlaczego nie czytacie ze zrozumieniem. 

Ja nie neguję że vectra nie ma prawa do waloryzacji. Ma. Ale nie o równy wskaźnik inflacji. To nie tak z założenia ma działać. Wrost cen prądu wpłynął na koszt dzierżawy dekodera? Kuriozum.

Oby tę waloryzację przeprowadzić nie wystarczy stwierdzenie że tak ma być i już. Jeżeli inflacja miała wpływ, a miała, to pismo powinno zupełnie inaczej wyglądać i co innego zawierać. Proste.

 

Edytowane przez Rafiusz
  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odkodowane kanały:
Da Vinci,
Boomerang,
Disney Junior,
Disney XD,
Top Kids HD,
Junior Music.
To chyba okno otwarte z okazji ferii.
 
Ty mając złoty masz wymienione kanały odkodowane. Ale ogólnie odkodowane do końca lutego są wszystkie bajkowe, także abonenci niższych pakietów niż złoty mają dostęp do wszystkich kanałów 4xx.

Gupik a niby jak chcesz swój ruter podłączyć do koncentryka (bo piszesz o kablu ze ściany). Najpierw modem, a potem ewentualnie ruter jeśli nie pasuje Ci ten z modemu.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, Hoborym napisał(a):

A wypowiedzenie jak składałeś ?

Mailem na adres: kontakt@vectra.pl po kilku dniach otrzymałem potwierdzenie przyjęcia rezygnacji z podziękowaniem za współpracę.. 

Edytowane przez Kiler
Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Hoborym napisał(a):

moje warunki pozostają bez zmian, tyle ile płaciłem tyle będę płacić nadal.

Bo zależy kiedy podpisałeś umowę. Chyba te od jesieni mają zapisy inflacyjne.

Edytowane przez Kiler
Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 25.01.2023 o 11:23, zielo napisał(a):

ja dostałem powiadomienie mailem 

 

To co Vectra obecnie robi z podwyżkami jest łatwe do zanegowania. Sami sobie strzelają w kolano. Po kolei:
1. Parę lat temu mojemu ojcu podwyższyli abonament, podobno informacje wysłali. Skończyło się tym, że poinformowałem ich, że tata nie dostał maila, ani listownie również nic. Skończyło się tym, że anulowali podwyżkę i podpisał nową umową na lepszych warunkach.
2. Teraz jest podobna sytuacja. Dziś napisałem do nich, czy mogą mi napisać czy wysyłali do mnie informacje o nowym OWU, czy może listownie, bo ja nic nie otrzymałem. Dostałem odpowiedź:
"Szanowny Kliencie, 
uprzejmie informuję, że klauzula jest we wszystkich umowach  zawieranych z nowymi klientami oraz w aneksach do umowy. Cześć Abonentów otrzymała stosowną komunikację indywidualną."
Kolejne zgłoszenie i pytanie, czy wysyłali to do mnie i ta sama odpowiedź. Potem znowu zgłoszenie i to samo pytanie i w końcu odpowiedź:
"Szanowny Kliencie,
uprzejmie informujemy, że aktualnie nie jest Pan objęty waloryzacją opłat, dlatego informacja o podniesieniu opłaty nie została do Pana wysłana. "
Komedia, mają taki [beep], że nawet nie wiedzą komu co wysłali. Nawet gdyby nowe OWU wysłali na maila, można powiedzieć, że się nie dostało i to na nich spoczywa udowodnienia, że dostarczyli nowe OWU, w którym jest zapis umożliwiający  podwyżkę w pkt. 20.11. Moja umowa, którą podpisywałem pod koniec 2021r. ma pkt. 20.7 i następny 21.
Najbardziej nurtuje mnie pytanie, dlaczego informacji o nowym OWU nie wysłano  listowanie, a jeżeli nie wysyłamy listownie, dlaczego nie wysłano tej informacji przez Strefę Klienta. Wysyłanie na maila, gdzie części osób, to info może wpaść do spamu, to porażka.

Edytowane przez picassopawel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Hoborym napisał(a):

Mam Internet 600Mb, kartę sieciową 1Gb a na kompie prędkość troszkę ponad 300 co może być przyczyną niskiej prędkości?

Podepnił po kablu tylko swój komp i zrób test, jeśli dalej będziesz miał kiepski wyślij to do vectry, może coś to da.. u mnie po wielu próbach nic to nie dało i na koniec, gdy wysłali info o podwyżce to skończyło się to przejściem do UPC, o niebo lepiej i net i telewizja.. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, NightRiders87 napisał(a):

Tak to prawda tylko z a potwierdzeniem odbioru czyli polecony to poinformowanie o zmianie umowy.Ja dostałem zwykłym listem to tak jak bym nie dostał. 

Masz rację, tylko polecony. Pamiętam, że wtedy sprawa otarła się o UOKiK i rzecznik  napisał mi to samo. W innym przypadku wystarczy mówić, że się nic nie otrzymało ani mailem, ani listem zwykłym.

 

I znalazłem nawet maila Powiatowy Rzecznik Konsumentów rzecznik.konsumentow@powiat.pila.pl:

 

"W mojej ocenie obowiązuje Tatę regulamin ten który zawierał, jeśli nie otrzymał innego, a to Vectra musi udowodnić że dostarczyła nowy a Pan wyraził na niego zgodę…

 

Proszę wystosować pismo do Vectra…"

Edytowane przez picassopawel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli inflacja doskwiera to logicznie najpierw powinny wzrosnąć ceny dla nowych abonentów, ewentualnie skrócenie okresów umów nowo zawieranych i częstsze zmiany cen. Starzy klienci po zakończonych okresach zobowiązania też spotykają się z nowymi cenami, albo dziękują i idą gdzie indziej.  Wygrywają ci którzy nie mają klauzul tego typu, najmniej podniosą i  oferują okresy zbliżone do wcześniejszych. I po tą są te klauzule inflacyjne żeby  klient nie mógł odejść, cena się zmienia i jest więcej kasy. A co do cen internetu 300/30 za 49,99 zł, 10G symetrycznie czyli  realnie 8300/8300 za 299,99zł, to wychodzi 300/300 za około 11zł lub 18 zł z instalacją.  Klauzule tego typu powinny być zakazane, kalkuluj na bieżąco i podnoś ceny, do tego nie trzeba ukrytych klauzul. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze jedna uwaga co do klauzul waloryzacyjnych.

Skoro klient zawierał umowę w styczniu czy nawet w grudniu lub listopadzie ubiegłego roku to jakim cudem ma on mieć zwaloryzowaną umowę? Firma nie powinna zawierać umowy po takich cenach, skoro wiadomo, że jest inflacja. Przecież ceny powinny być dostosowane do bieżących realiów rynkowych. Tam naprawdę ktoś postradał zmysły. To jest robienie z klienta idioty.

Przecież skoro jest inflacja, o której wiadomo nie od miesiąca to firma na bieżąco powinna aktualizować ceny dla nowych klientów a oni po miesiącu waloryzują komuś umowę?? 

Edytowane przez Rafiusz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Rafiusz napisał(a):

Jeszcze jedna uwaga co do klauzul waloryzacyjnych.

Skoro klient zawierał umowę w styczniu czy nawet w grudniu lub listopadzie ubiegłego roku to jakim cudem ma on mieć zwaloryzowaną umowę? Firma nie powinna zawierać umowy po takich cenach, skoro wiadomo, że jest inflacja. Przecież ceny powinny być dostosowane do bieżących realiów rynkowych. Tam naprawdę ktoś postradał zmysły. To jest robienie z klienta idioty.

Przecież skoro jest inflacja, o której wiadomo nie od miesiąca to firma na bieżąco powinna aktualizować ceny dla nowych klientów a oni po miesiącu waloryzują komuś umowę?? 

Masz całkowitą rację. Dzisiaj idziesz i podpisujesz umowę, a oni jutro bach 15% w górę. Ja akurat jestem z tych co do nich napisałem i będę miał dalej tą samą cenę, ale zobaczcie ile jest osób, które weźmie to "na klatę", bo powiedzą, że wszystko idzie do góry to trudno, zapłacimy. Przecież TVP z TVN trzeba oglądać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...