Skocz do zawartości

Pakiet HBO HD oraz usługa HBO GO – informacje, problemy


pitter
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

popierwsze jak mozna dzwonic do ICOK (Internetowe Centrum Obslugi Klienta), chyba miales na mysli BOK (Biuro Obslugi Klienta). Jesli chodzi o HBO dla osob ktore wymienily karty to nie wiem. Dla tych ktorzy nie dostali jeszcze porozumienia HBO jest za free do konca marca

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba jednak nie. Ja hbo zamówiłem w styczniu, porozumienie odesłałem, a już od tygodnia(od wymiany karty) zakodowany sygnał. Już nawet nie dzwonię do BOK-u, bo oni ciągle to samo za maksymalnie 48 godzin odkodują i tak już od środy te 48 minęło kilka razy. Pamiętając jakie zamieszanie było z wprowadzeniem tych kanałów w styczniu, to pewnie dopóki tego ktoś znów nie nagłośni, to nic się nie zmieni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też dopiero co przed weekendem dostałem porozumienie więc umowa może mi się zacząć od kwietnia. Na razie HBO mam i tak powinno zostać. Nie zapominajmy że obiecali HBO za darmo do czasu zarejestrowania podpisanej umowy. Jeżeli wyłączą można zadzwonić i przypomnieć o tym, a jeżeli to nie poskutkuje to pamiętajmy że przysługuje nam 10 dniowe prawo odstąpienia od porozumienia bez żadnych konsekwencji.

W dobie szerzenia się piractwa powinni szanować klientów, szczególnie tych którzy płacą dużo i chcą płacić więcej za dodatkowe pakiety.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja zmieniłem kartę i czarno. Dzwoniłem do nich 2 razy i mówili, że za parę godzin będzie. Zadzwoniłem 3 raz i powiedzieli, że jeśli porozumienie wysłałem, to będę mógł oglądać od kwietnia, czyli następnego okresu rozliczeniowego. Jak dzwoniłem wcześniej to kazali mi wpłacić kasę i powiedzieli, że nie wyłącze, a teraz nie mam kanałów a w zamian mam cinemax. Paranoja i brak poszanowania klientów. A jak powiedziałem, że pozostali konsultanci mówili inaczej, to stwierdzili, że oni byli niedoinformowani i wprowadzili mnie w błąd. Od taki ten nasz syfrowy polsat :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To chyba dzisiaj wszystkim z rana ciachnęli HBO bo też nie mam, nie moja wina że kilka dni temu dopiero dostałem porozumienie, odesłałem ale jeszcze niezarejestrowane jest, mam okres rozliczeniowy od początku miesiąca, powinni więc czekać do końca marca z wyłączaniem. Od razu zadzwoniłem ale widocznie mięli więcej takich telefonów bo czekałem 6 minut na połaczenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poleconym? He, to może dojść nawet za rok, byleby tylko doszło, bo polecony oznacza, że musi być dostarczony list i nie może nigdzie zginąć, dzięki temu masz gwarancję, że dojdzie, ale nie wiesz kiedy :lol2: Gdybyś wysłał priorytetem to powinno szybciej dojść. O! Jeśli wysłałbyś poleconym i priorytetem to na pewno by szybko doszło do nich.

 

Polecony nie zapewnia szybkiego dojścia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak dostałeś porozumienie na HBO to miałeś i rachunek za Familijny+Relax Mix+HBO to zapłaciłeś tym rachunkiem? Jeśli tak to dlatego Ci nie wyłączyli bo wiedzą, ża płacisz za te pakiety i, że odesłałeś porozumienie i teraz na nie czekają :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...