micello Opublikowano 27 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2018 (edytowane) Witam. Czy przy dekoderach z autoryzacją po Wi-Fi można wspomniane dekodery podpiąć do 2 różnych routerów w tej samej sieci i tej samej masce? Zadziała to czy, raczej będzie problem? Jak skonfigurować routery? Jako repeater? AP? Lub ewentualne drugie wyjście: czy można główny i jeden z multiroomów połączyć po Wi-Fi, a trzeci skrętką do tej samej sieci? Edytowane 28 Listopada 2018 przez Barti Każde zdanie rozpoczynamy wielką literą. Mając "polską" klawiaturę stosujemy poprawnie polskie znaki diakrytyczne, tzw. "ogonki". Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 27 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2018 Wszystkie dekodery muszą być w jednej podsieci. Nieistotne, czy kablowo, czy po Wi-Fi. A czy sieć oprzesz na jednym, czy kilku routerach to tylko kwestia konfiguracji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qwertyz Opublikowano 28 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2018 Witam. Czy usługe multiroom i dodatkowy dekoder moge zamówić przez ICOK (chyba nie, bo nie widze takiej opcji, ale wole sie upewnic)? Czy tylko przez infolinie, ewentualnie punkt sprzedazy? Z gory dzieki za odpowiedz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 28 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2018 Rozumiem, że jesteś już abonentem Cyfrowego Polsatu i masz już zawartą z nim umowę? Dobranie usługi Multiroom możliwe będzie później przy przedłużeniu umowy. Z tego, co pamiętam, można to też zrobić wcześniej, ale będzie się to wiązało z koniecznością zawarcia aneksu przedłużającego umowę. Usługi Multiroom nie można dobrać za pomocą ICOK. Za pomocą infolinii to nie wiem. Natomiast w punkcie sprzedaży (APS-ie) jak najbardziej tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qwertyz Opublikowano 28 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2018 (edytowane) Tak, jestem nowym abonentem Polsatu (parę miesięcy). Rozumiem, że ten nowy aneks to wiąże się jedynie z tym, że nowa, 24 miesięczna umowa będzie się liczyła od dnia jego podpisania i tyle? Edytowane 28 Listopada 2018 przez Barti Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Mając "polską" klawiaturę stosujemy poprawnie polskie znaki diakrytyczne, tzw. "ogonki". Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 28 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2018 4 minuty temu, qwertyz napisał: Rozumiem, że ten nowy aneks to wiąże się jedynie z tym, że nowa, 24 miesięczna umowa będzie się liczyła od dnia jego podpisania i tyle? Dokładnie tak. I nie będzie też przy tym żadnych darmowych miesięcy, które dostaje się normalnie podczas zwyczajnego przedłużania umowy. To tak na marginesie, bo nie o tym jest niniejszy wątek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qwertyz Opublikowano 28 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2018 (edytowane) OK, dzięki. A jeszcze pytanko: jakie są obecnie koszty tego multiroomu? Chodzi mi o 1 dekoder. Czy ceny są rożne, zależnie od typu dekodera (chciałbym któryś z tych nowych Evoboxów, bo maja aktywację przez Wi-Fi)? Chodzi mi o cenę, hmm, "aktywacyjną", o ile takowa istnieje. Bo rozumiem, że abonament wzrośnie za 1 dodatkowy dekoder o 10 zł? Pozdrawiam. Edytowane 28 Listopada 2018 przez Barti Każde zdanie rozpoczynamy wielką literą i kończymy odpowiednim znakiem przestankowym. Mając "polską" klawiaturę stosujemy poprawnie polskie znaki diakrytyczne, tzw. "ogonki". Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 28 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2018 Ile w tej chwili standardowo kosztuje Multiroom z jednym dekoderem to tego ci nie powiem, bo nie wiem. Gdy ja zawierałem umowę z Cyfrowym Polsatem to od razu dobierałem też przy tym Multiroom (również mam tylko 1 dekoder dodatkowy) i z początku miałem go bezpłatnie z racji przejścia do Cyfrowego Polsatu od innego operatora (wówczas była taka promocja). Obecnie jednak za Multiroom z jednym dekoderem dodatkowym mam dodatkową opłatę w wysokości 5 zł miesięcznie. Jak będziesz przedłużać umowę to myślę, że jest szansa, że też za taką kwotę ten Multiroom z jednym dekoderem dodatkowym dostaniesz. Opłata za usługę Multiroom nie zależy w ogóle od wybranego modelu dekodera dodatkowego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jordan87 Opublikowano 1 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2018 (edytowane) Czy w Evobox PVR działa z wersją Lite bez problemu automatyczna autoryzacja kart (bez biegania z kartą do drugiego dekodera)? Edytowane 1 Grudnia 2018 przez Barti Przeniesiono post i poniższą odpowiedź na niego do odpowiedniego wątku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 1 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2018 Do dekodera Evobox PVR nie dobierzesz jako multiroom Evoboxa Lite. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
djadijos Opublikowano 2 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2018 W dniu 24.11.2018 o 17:14, swojadroga napisał: Można tego dokonać za pomocą samego przewodu (tzw. skrętka telefoniczna), dwóch wtyczek (RJ45) oraz odpowiedniej konfiguracji dekodera. Ziomek,ale nie myl skrętki telefonicznej z ethernetową... Skrętka telefoniczna to całkowicie coś innego i ma do tego końcówki RJ11/12, a nie RJ45 oraz 4 żyły, a nie 8. No, jeszcze można w archiwum znaleźć kable 4 żyłowe dla Ethernet, ale to już historia. Sam ostatnio taki na chacie znalazłem i zastanawiałem się, skąd ja mam taki relikt. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 2 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2018 Ktoś, kto nie ma możliwości połączenia dekoderów multiroom przewodowo lub przez Wi-Fi, może próbować wykorzystać technologie HomePlug. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 2 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2018 Tak, ale pod warunkiem, że gniazdka elektryczne w domu, do których mają być podłączone adaptery PLC, działają na jednej, tej samej fazie. W mieszkaniu w bloku jest to akurat prostsze, bo raczej wszystkie gniazdka elektryczne są właśnie na tej samej fazie. Jednak w przypadku np. domku jednorodzinnego to już nie jest takie oczywiste. Ale to tak na marginesie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 2 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2018 57 minut temu, djadijos napisał: Ziomek,ale nie myl skrętki telefonicznej z ethernetową... Skrętka telefoniczna to całkowicie coś innego i ma do tego końcówki RJ11/12, a nie RJ45 oraz 4 żyły, a nie 8. No, jeszcze można w archiwum znaleźć kable 4 żyłowe dla Ethernet, ale to już historia. Sam ostatnio taki na chacie znalazłem i zastanawiałem się, skąd ja mam taki relikt. Nie ilość żył determinuje przeznaczenie przewodu do usług głosowych, a jego kategoria. Ciagle jednak będzie to tzw. skrętka telefoniczna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
djadijos Opublikowano 2 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2018 31 minut temu, Barti napisał: Tak, ale pod warunkiem, że gniazdka elektryczne w domu, do których mają być podłączone adaptery PLC, działają na jednej, tej samej fazie. W mieszkaniu w bloku jest to akurat prostsze, bo raczej wszystkie gniazdka elektryczne są właśnie na tej samej fazie. Jednak w przypadku np. domku jednorodzinnego to już nie jest takie oczywiste. Ale to tak na marginesie. W instalacjach deweloperskich masz już często 3fazówke chociaż by pod indukcję. 6 minut temu, swojadroga napisał: Nie ilość żył determinuje przeznaczenie przewodu do usług głosowych, a jego kategoria. Ciagle jednak będzie to tzw. skrętka telefoniczna. Owszem,rozróżniajmy jednak dla tych co nie znają się kabel telefoniczny od Ethernetu. Dla 99% społeczeństwa skrętka telefoniczna to po prostu kabel telefoniczny i nawet nie mają pojęcia,że Ethernet może też służyć jako kabel telefoniczny analogowy. Tylko o to mi chodziło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 2 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2018 1 godzinę temu, djadijos napisał: Ziomek,ale nie myl skrętki telefonicznej z ethernetową... Tutaj jednak brzmi to inaczej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacor Opublikowano 10 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2018 Witam, mam pytanie to jakie dekodery wydają do multirooma w Cyfrowym Polsacie, a główny mój dekoder to Evobox PVR.?? Czy mam szanse na EVOBOX LITE lub EVOBOX HD? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 10 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2018 Do Evobox PVR wydawane są aktualnie tylko dekodery z serii HD xxxx. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 10 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2018 I to jest niestety dziwne niepojęte zachowanie CP , mogliby iść w ujednolicenie wydawany dekoderów do serii EVO a tak dekoderów więcej jak pomysłów na to cale dekoderowe szaleństwo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mingo Opublikowano 10 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2018 1 godzinę temu, Jacor napisał: Witam, mam pytanie to jakie dekodery wydają do multirooma w Cyfrowym Polsacie, a główny mój dekoder to Evobox PVR.?? Czy mam szanse na EVOBOX LITE lub EVOBOX HD? Wałkowane na forum kilukrotnie. Wystarczy przeczytać 2-3 strony wątku i się dowiedzieć. Ale po co? Lepiej zadać po raz setny to samo pytanie. 47 minut temu, patryszq napisał: I to jest niestety dziwne niepojęte zachowanie CP , mogliby iść w ujednolicenie wydawany dekoderów do serii EVO a tak dekoderów więcej jak pomysłów na to cale dekoderowe szaleństwo Wg mnie jest to sytuacja przejściowa. Evobox HD i LITE nie obsługują multiroom po karcie, Evobox PVR nie obsługuje multiroom po sieci, więc nie dziwne, że nie można mieć tych dekoderów razem. Jak Evobox PVR dostanie multiroom po sieci to wszystko się uporządkuje i będzie jak należy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 10 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2018 5 godzin temu, patryszq napisał: I to jest niestety dziwne niepojęte zachowanie CP , mogliby iść w ujednolicenie wydawany dekoderów do serii EVO a tak dekoderów więcej jak pomysłów na to cale dekoderowe szaleństwo Masz prawo być zdziwiony, ponieważ nie wiesz jak skomplikowane jest oprogramowanie , które musi spełniać wymagania dostawców kontentu. Jak kiedyś będziesz miał od życia możliwość prowadzić własny biznes, to zrozumiesz, że wszystko wymaga czasu. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil18239 Opublikowano 27 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2018 (edytowane) Witam. Przed świętami przedłużyłem umowę i wykupiłem usługę multiroom z dekoderem HD5500s i nadal czekam za kurierem, aż dostarczy dekoder i umowę, lecz mam kilka pytań. 1. Konsultantka na infolinii poinformowała mnie o tym, że 2 razy w miesiącu będzie trzeba przekładać karte z dekodera głównego do dekodera dodatkowego. Czy to prawda, że tylko 2 razy w miesiącu czyli średnio co 15 dni czy częściej trzeba przekładać? 2. Często mnie nie ma w domu, czasami nawet 4/5 dni i pytanie brzmi: jeżeli w tym czasie, kiedy nie będzie mnie w domu i nie będzie włączona telewizja na dodatkowym dekoderze, to może pojawić się komunikat, że trzeba przekładac karty? Jest jakiś wymagany czas aktywacji kartami od momentu pokazaniu się konieczności przełożenia kart? Bo boję się, że zablokują mi kartę, gdy będzie trzeba je przełożyć, a mnie akurat domu nie będzie, a czasami mnie nie ma nawet 5 dni. Czy będę mógł dopiero aktywować dekoder dodatkowy jak wrócę po tych 5 dniach? Edytowane 27 Grudnia 2018 przez kamil18239 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ARTIPAPK Opublikowano 27 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2018 Czy dwa razy na miesiąc? Różnie to bywa.Konsultantka powiedziała zapewne tak orientacyjnie.W moim przypadku to średnio 2-3 razy miesięcznie muszę kartę przekładać.W zasadzie nie ma ustalonego terminu/dnia w którym dekoder dodatkowy zostanie zablokowany. Nie musisz czekać aż do momentu, gdy dekoder multiroom wyświetli komunikat o zablokowaniu. Możesz go odblokować W dowolnym momencie. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysiek11:) Opublikowano 27 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2018 Odpowiadając: Ad.1. Mniej więcej tak wychodzi. Ad.2. Zawsze przed wyjazdem nawet, jeśli komunikat się nie pojawi, to możesz przełożyć karty i autoryzacja dokona się wcześniej, a co za tym idzie, kolejna przekładanka będzie konieczna za 10-15 dni. Jeśli zapomnisz, dekoder się zablokuje i uruchomisz go po tych wspomnianych 5 dniach, to nie będzie problemu z jego odblokowaniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil18239 Opublikowano 27 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2018 1 minutę temu, ARTIPAPK napisał: Czy dwa razy na miesiąc? Różnie to bywa.Konsultantka powiedziała zapewne tak orientacyjnie.W moim przypadku to średnio 2-3 razy miesięcznie muszę kartę przekładać.W zasadzie nie ma ustalonego terminu/dnia w którym dekoder dodatkowy zostanie zablokowany. Nie musisz czekać aż do momentu, gdy dekoder multiroom wyświetli komunikat o zablokowaniu. Możesz go odblokować W dowolnym momencie. No dobra, ale jest taka możliwość, że podczas wyłączonego dekoderu przez 5 dni (wtedy kiedy mnie nie ma) może pojawić się w tym czasie ten komunikat? Bo boję się, że jak wrócę do domu po 5 dniach i włączę dekoder, a tam pojawi się informacja, że dekoder został zablokowany i [beep]a.. Tylko o to mi chodzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.