Jump to content

kamil18239

Users
  • Content Count

    12
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutralna

About kamil18239

  • Rank
    Niedoświadczony

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Działa wam aplikacja? Ja się nie mogę w ogóle zalogować... Za każdym razem pojawia się informacja na czerwonym pasku "Błąd połączenia z ICOK" lub "Sprawdź swoje połączenie".
  2. Jeżeli przykładowo jutro kurier przyjechałby do mnie z przedłużeniem umowy i dekoderem, to jak podpiszę i podłączę wszystko jak należy to od razu będzie można oglądać telewizję po przełożeniu kart? Czy trzeba czekać na ich aktywację jakiś czas po podpisaniu umowy?
  3. Dobra no i tu się uspokoiłem.. Bo czasami będę mógł zapomnieć i potem bym się bał, że po tych 5 dniach nie odblokuję już karty.. Dziękuję za pomoc
  4. No dobra, ale jest taka możliwość, że podczas wyłączonego dekoderu przez 5 dni (wtedy kiedy mnie nie ma) może pojawić się w tym czasie ten komunikat? Bo boję się, że jak wrócę do domu po 5 dniach i włączę dekoder, a tam pojawi się informacja, że dekoder został zablokowany i [beep]a.. Tylko o to mi chodzi
  5. Witam. Przed świętami przedłużyłem umowę i wykupiłem usługę multiroom z dekoderem HD5500s i nadal czekam za kurierem, aż dostarczy dekoder i umowę, lecz mam kilka pytań. 1. Konsultantka na infolinii poinformowała mnie o tym, że 2 razy w miesiącu będzie trzeba przekładać karte z dekodera głównego do dekodera dodatkowego. Czy to prawda, że tylko 2 razy w miesiącu czyli średnio co 15 dni czy częściej trzeba przekładać? 2. Często mnie nie ma w domu, czasami nawet 4/5 dni i pytanie brzmi: jeżeli w tym czasie, kiedy nie będzie mnie w domu i nie będzie włączona telewizja na dodatkowym dekoderze, to może pojawić się komunikat, że trzeba przekładac karty? Jest jakiś wymagany czas aktywacji kartami od momentu pokazaniu się konieczności przełożenia kart? Bo boję się, że zablokują mi kartę, gdy będzie trzeba je przełożyć, a mnie akurat domu nie będzie, a czasami mnie nie ma nawet 5 dni. Czy będę mógł dopiero aktywować dekoder dodatkowy jak wrócę po tych 5 dniach?
  6. Tak samo jak zwykłą nagrodę odbierasz
  7. Na pewno wrócą w lutym. Dzisiaj jeszcze udało mi się wyciągnąć 3 szaliki i koszulkę na zakończenie Najważniejsze by wrócili z nowymi nagrodami i poprawionymi błędami, blokadami na boty itp.
  8. Ja dzisiaj odebrałem słuchawki dwie pary
  9. Dziś już 18 grudzień, a Graliga nadal działa.
  10. Ja za każdym razem pokazuję zrzut ekranu, gdy odbieram nagrodę nawet premium. U mnie w salonie są bardzo w porządku kobitki i nie robią o to problemu.
×
×
  • Create New...