swojadroga Opublikowano 27 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2018 (edytowane) W przypiętych temat masz wątek, w którym podane są elementy wymagane do zwrotu. Kabla HDMI tam nie ma. Przepraszam, jednak przewód HDMI jest do zwrotu. Edytowane 27 Lipca 2018 przez swojadroga Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 28 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2018 Już bez przesady z tym kablem bo to koszt 2-3 piw, większym [beep]twem jest dla mnie to że ma oddać znacznie lepszy dekoder PVR, w zamian otrzymać gorszy bez dysku i jeszcze zapłacić za aktywację :!: przecież to już zakrawa na jawną kpinę To CP wręcz powinno go zachęcić i nagrodzić za odzyskanie lepszego sprzętu jakimś gratisowym pakietem czy abonamentem choć na miesiąc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysiek11:) Opublikowano 1 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2018 Skoro już wiadomo, że EVOBOX LITE posiada oprogramowanie znane z dekoderów HDxxxx i że będzie działał w nim MR po LAN/WiFi, to pytanie, czy CP udostępni tą funkcjonalność w dekoderach HDxxxx? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tombik87 Opublikowano 1 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2018 Oby, bo zapewne prawie każdy z nas ma podłączone dekodery do domowej sieci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mietekzuqwertyl Opublikowano 2 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2018 Pewnie dlatego jest akcja dongle Wi-Fi po 1 zł ;P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paskud Opublikowano 2 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2018 I wczoraj znów DUK wprowadził w błąd... Chyba, że coś się zmieniło. Nadal twierdzą, że nie można zrezygnować z jednego tunera dodatkowego Multiroom bez wypowiedzenia całej umowy i zawarcia całkowicie nowej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 2 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2018 Nic mi nie wiadomo o zmianach. Wysyłasz rezygnację z usługi dodatkowej jaką jest Multiroom HD i w ciągu 30 dni, po zakończeniu okresu podstawowego umowy, zdajesz dekoder dodatkowy. Potem przedłużasz umowę bez Multiroom HD. W ten sposób jednak tracisz możliwość anulowania sobie 6 miesięcy umowy i tu powstaje pytanie, czy gra jest warta świeczki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paskud Opublikowano 2 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2018 Czyli jawne wprowadzanie w błąd... W takim razie przemyślę sprawę, bo drugi dodatkowy nie jest mi za bardzo potrzebny, a 5zł miesięcznie płacę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 2 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2018 Ja tylko mówię, że mi nic nie wiadomo o braku możliwości rezygnacji z samego MR, co nie oznacza od razu wprowadzania w błąd przez DUK. Tobie pozostaje pokalkulować, czy nie taniej mimo wszystko jest Ci płacić te 5zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysiek11:) Opublikowano 5 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2018 @support458, Planowane jest udostępnienie MR po WiFi/LAN w dekoderach HDxxxx? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tombik87 Opublikowano 5 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2018 Ja byłem w APS, gość gadał mi, że na Evo Lite normalnie trzeba będzie przekładać kartę z dekodera głównego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 5 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2018 Nic mi nie wiadomo o zmianach. Wysyłasz rezygnację z usługi dodatkowej jaką jest Multiroom HD i w ciągu 30 dni, po zakończeniu okresu podstawowego umowy, zdajesz dekoder dodatkowy. Potem przedłużasz umowę bez Multiroom HD. W ten sposób jednak tracisz możliwość anulowania sobie 6 miesięcy umowy i tu powstaje pytanie, czy gra jest warta świeczki? Hmm, a nie można zrobić tak, że na 6 miesięcy przed końcem aktualnej umowy wypowiedzieć ją z jednoczesną rezygnacją z usługi Multiroom, następnie przedłużyć umowę i potem w ciągu 30 dni oddać do APS-u dekoder dodatkowy? Ja przy kolejnym przedłużaniu mojej umowy będę właśnie zainteresowany rezygnacją z usługi Multiroom. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 5 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2018 U znajomych dekoder Multiroom zawołał kartę główną i po ponownym włożeniu karty do niego przypisanej wyskoczył komunikat: "Camslot zablokowany włóż kartę" lub coś podobnej treści, po przetarciu czipa szmatką zaskoczyło i działa. Czy to wskazuje że czytnik zaczyna szwankować, okaże się przy kolejnym odblokowaniu, jak zawoła kartę dekodera głównego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adip Opublikowano 5 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2018 (edytowane) Witam, mam kilka pytań dotyczących multiroomu, na które nie znalazłem informacji w necie (być może za mało szukałem). Otóż rodzice mieli od 1,5 roku Cyfrowy Polsat , jakiś pakiet za 49zł. (dekoder HD 6000), wczoraj podpisali nową umowę na pakiet z Ligą Mistrzów, plus rozszerzenie oferty o multiroom na dodatkowe trzy telewizory. Niestety, dodatkowe 2 dekodery to HD 3000 (tylko takie mieli na stanie), oraz jeden najnowszy Evobox PVR jako główny. Pytanie brzmi, czy jest możliwość zamiany, aby dekoderem głównym był HD 6000, a Evobox i dwa dekodery HD3000 były tylko dekoderami dodatkowymi? Można takie coś w Cyfrowym Polsacie załatwić? Evobox ma być w moim pokoju, za niego dopłaciłem i chcę do niego podłączyć kino domowe i nie zawsze będzie do niego dostęp (mogę akurat spać po nocce), gdy będzie potrzeba "przełożenia kart" w celu odblokowania pozostałych dekoderów multiroom. Jeszcze jedno pytanie do osób które maja już multiroom , jak w praktyce wygląda przekładanie tych kart, tzn. jak często trzeba to robić? W punkcie Polsatu powiedziano mi, że raz w tygodniu, a jak jest w praktyce? Edytowane 5 Sierpnia 2018 przez Barti Usunięto fragment postu niezwiązany z tematem wątku (off-topic). Pytania należy zadawać we właściwych dla nich wątkach. Nazwy własne piszemy wielką literą. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 5 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2018 Dekoder Evobox PVR w żadnej konfiguracji usługi Multiroom nie może być dekoderem dodatkowym. Zawsze tylko jako dekoder główny. Co do częstotliwości przekładania karty z dekodera głównego do dodatkowego celem odblokowania tego ostatniego to bywa z tym różnie. U mnie to najczęściej jest właśnie mniej więcej raz w tygodniu, choć czasami bywa też np. raz na 10 dni. Czas ten jest losowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł 68 Opublikowano 5 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2018 Kiedy można się spodziewać wprowadzenia multiroomu "po sieci"? Normalnie idzie dostać dżumy z tym chodzeniem z kartą. W moim przypadku zdarzało się dwa razy w ciągu dnia, a czasami raz na dwa tygodnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patrolowski Opublikowano 5 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2018 (edytowane) Na jakiej zasadzie działa MR po sieci? Edytowane 5 Sierpnia 2018 przez Barti Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 5 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2018 Polega to na tym, że dekoder główny i dodatkowy łączą się ze sobą bezprzewodowo za pomocą domowej sieci Wi-Fi i w ten sposób wymieniają między sobą uprawnienia odbioru. Odpada wówczas konieczność "wachlowania" kartami. Mi osobiście to przekładanie kart w usłudze Multiroom Cyfrowego Polsatu nie przeszkadza, bo samo w sobie nie jest ono uciążliwe, jednak denerwuje mnie to pod innym względem. Mianowicie tym, że po odblokowaniu już moją kartą dekodera dodatkowego i ponownym włożeniu jej do mojego modułu CAM, często miewam problemy z jego ponownym uruchomieniem. Moduł wówczas z początku "nie widzi" mojej karty i muszę nieraz tak z kilka razy wyciągać ją i wkładać ponownie do modułu, aż "zaskoczy". A to też nie jest "zdrowe" dla styków karty w module, jak i dla samej karty. Taka sytuacja, co prawda, nie zdarza mi się za każdym razem po wyjęciu mojej karty z mojego modułu i ponownym jej włożeniu do niego, ale zdarza się dość często, co bardzo mnie irytuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
as10A Opublikowano 5 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2018 OK, ale jeśli mój brat mieszka za grubą ścianą w bliźniaku i ma swoją sieć WI-FI, a mamy TV wspólne. To jak to rozwiązać po sieci? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 5 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2018 Rozumiem, że Twój brat mieszka w osobnym domu / mieszkaniu? W takim przypadku korzystanie przez was z usługi Multiroom Cyfrowego Polsatu jest nielegalne. Z usługi tej można korzystać tylko w ramach jednego gospodarstwa domowego. Aby dekodery mogły się ze sobą łączyć za pomocą sieci Wi-Fi, wszystkie muszą być podłączone do jednej, tej samej sieci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
as10A Opublikowano 5 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2018 Dziękuję za odpowiedź, właśnie " tworzymy wspólną sieć", w jednym gospodarstwie domowym. Znakiem tego wszystko powinno normalnie działać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 5 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2018 Tylko, że sieciowy MR jeszcze nie działa w CP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patrolowski Opublikowano 5 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2018 Czy taki uklad "po sieci" będzie się jakoś blokował co 2 tygodnie jak stary MR? Czy raz podłączony będzie działał "wiecznie"? Często wyjeżdżam na wieś zabierając dekoder MR i korzystam wtedy z innego neta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tweed77 Opublikowano 5 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2018 Będziesz musiał przekładać karty z dekodera działającego jako multiroom do dekodera głównego. Różnie: jedni co tydzień, drudzy co 2 tygodnie, a zdarzają się przypadki, że przez miesiąc działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 5 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2018 Czy taki uklad "po sieci" będzie się jakoś blokował co 2 tygodnie jak stary MR? Czy raz podłączony będzie działał "wiecznie"? Często wyjeżdżam na wieś zabierając dekoder MR i korzystam wtedy z innego neta. Po to właśnie zostało to stworzone, aby nic się okresowo nie blokowało. Multiroom "po sieci" będzie więc działał cały czas, bez żadnej przerwy. Zabranie dekodera dodatkowego poza swój dom / mieszkanie wiąże się z odłączeniem go od domowej sieci Wi-Fi, co skutkować będzie jego zablokowaniem. Nie wiadomo, czy w przypadku Cyfrowego Polsatu w takiej sytuacji będzie wtedy możliwość jego odblokowania za pomocą karty z dekodera głównego. Póki co, w Cyfrowym Polsacie nie został jeszcze wdrożony Multiroom "po sieci", ale wiele wskazuje na to, że takie rozwiązanie jest planowane. Dlatego też, na chwilę obecną usługa Multiroom tego operatora działa tylko na zasadzie, jak opisał wyżej @tweed77. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.