Skocz do zawartości

Awarie i problemy techniczne po stronie Polsat Box


Palikot
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Przepraszam za te pytania, ale w jaki sposób ja mam przeskanować transporder i stworzyć własna listę kanałów?

Włączasz Menu, wchodzisz w "Konfiguracja", następnie "Instalacja programów", klikasz na zakładkę "TP" - wyświetla się Tobie cała lista transponderów, wybierasz ten poszukiwany przez Ciebie, np: 11.785H, następnie idziesz w "Tryb szukania" i wybierasz opcję "Transponder" albo "TP" (nie pamiętam dokładnie). Tuner przeszukuje kanały tylko ze wskazanej częstotliwości. Mniej więcej tak to wygląda w DSB 717.

 

A jak zrobić własną listę? Jesteś normalnie w trybie TV. Czerwonym przyciskiem na pilocie wywołujesz funkcję "Lista", białym przyciskiem dodajesz sobie nową listę, a następnie edytujesz, zmieniasz nazwę i dodajesz nowe kanały. Postępujesz wedle informacji pojawiających się na samym dole ekranu.

 

Jak dobrze pamiętam, w ostatnim czasie zrobiono aktualizację softu w DSB717 i nie można tworzyć własnych list. Nie wiem jak dzisiaj, czy ten problem został już usunięty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam za te pytania, ale w jaki sposób ja mam przeskanować transporder i stworzyć własna listę kanałów?

Włączasz Menu, wchodzisz w "Konfiguracja", następnie "Instalacja programów", klikasz na zakładkę "TP" - wyświetla się Tobie cała lista transponderów, wybierasz ten poszukiwany przez Ciebie, np: 11.785H, następnie idziesz w "Tryb szukania" i wybierasz opcję "Transponder" albo "TP" (nie pamiętam dokładnie). Tuner przeszukuje kanały tylko ze wskazanej częstotliwości. Mniej więcej tak to wygląda w DSB 717.

 

A jak zrobić własną listę? Jesteś normalnie w trybie TV. Czerwonym przyciskiem na pilocie wywołujesz funkcję "Lista", białym przyciskiem dodajesz sobie nową listę, a następnie edytujesz, zmieniasz nazwę i dodajesz nowe kanały. Postępujesz wedle informacji pojawiających się na samym dole ekranu.

 

Jak dobrze pamiętam, w ostatnim czasie zrobiono aktualizację softu w DSB717 i nie można tworzyć własnych list. Nie wiem jak dzisiaj, czy ten problem został już usunięty.

 

Dzięki wielkie Wam wszystkim za rady !! Nareszcie udało mi się naprawić te programy :) I nawet znalazłam jeszcze jeden muzyczny włoski kanał Magic, tv. Jeszcze raz wielkie dzięki :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam echosia z tym nowym softem i nic jeszcze nie poprawiano dalej nie można ustawiać swojej listy kanałów........posiada on jeszcze jeden feler skanujesz sieć dajesz mu by wyszukał FTA a on wyszukuje wszystkie jak leci

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od kilku miesięcy w godz. 22.00 - 10.00 nie mam sygnału z kanałów Polsat, Polsat2, TV4, Zdrowie i Uroda

i wszystkich innych na częstotliwości 11158 i 11117 MHz. W pozostałych godzinach sygnał jest na poziomie ok. 70%. Wieczorem obraz się "szarpie" następnie znika do rana, potem znów "szarpie" i ok. 11.00 jest OK. Wymieniałem konwerter, kabel a problem pozostał. Mój tuner to Samsung DSB 305G.

Ktoś ma jakiś pomysł co do przyczyny tego zjawiska?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio na niektórych kanałach (np. BBC Knowledge, CN ale nie tylko) znika co chwila obraz i pojawia sie informacja "szukam sygnału". Na innych kanałach zwyle poziom sygnału około 70%

 

Co to jest i jak temu zaradzić?

 

Dekoder mam Samsung 305G, antena od Wizji TV stara. Do tej pory wszystko było w porządku tylko dziś takie rzeczy sie dzieją.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesteś pewny, że antena jest idealnie ustawiona? Nie korzystasz z żadnego telefonu bezprzewodowego w domu?

Antenę ustawiał instalator. No i twierdzi, że powodem tego stanu są jakieś zakłócenia od urządzeń bezprzewodowych?

Czy niedokładnie ustawiona antena może być powodem znikania niektórych częstotliwości w nocy? A może zakłócenia?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ja nie wiem, co Ci tam instalator powiedział... :P A jak antenę zainstalował i ustawił, to nie było żadnego problemu z odbiorem? Oczywiście niedokładnie ustawiona antena może być powodem nieodbierania niektórych częstotliwości w danym momencie. Jaki sygnał uzyskujesz z transponderów, z których masz momentami problem z odbiorem? Również napisz o mocy sygnału z częstotliwosci na których ten problem nie występuje.

 

Nie odpowiedziałeś mi na pytanie, odnośnie telefonu bezprzewodowego. Jeśli masz gdzieś taki telefon w pokoju, w którym odbierasz też telewizję satelitarną, to wyłącz całkiem to urządzenie z prądu w momencie ponownego tnięcia się obrazu i sprawdź odbiór w TV. A może jakaś trakcja elektryczna przebiega blisko przez pole widzenia anteny? To też może powodować zakłócenia.

 

@Tomo21, może problem z odbiorem jest spowodowany zalegającym śniegiem na czaszy, czy też na konwerterze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak wcześniej było wszystko w porządku, to znaczy, że antena nie jest za mała. Może coś zaczęło się dziać z konwerterem, sprawdź też kabel, ewentualnie na nowo zarób wtyczkę "F" przy nim. Jak możesz, to sprawdź jeszcze odbiornik u znajomego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od kilku miesięcy w godz. 22.00 - 10.00 nie mam sygnału z kanałów Polsat, Polsat2, TV4, Zdrowie i Uroda

i wszystkich innych na częstotliwości 11158 i 11117 MHz. W pozostałych godzinach sygnał jest na poziomie ok. 70%. Wieczorem obraz się "szarpie" następnie znika do rana, potem znów "szarpie" i ok. 11.00 jest OK. Wymieniałem konwerter, kabel a problem pozostał. Mój tuner to Samsung DSB 305G.

Ktoś ma jakiś pomysł co do przyczyny tego zjawiska?

 

Mam ten sam tuner i identyczne objawy. Ale zdarzyło się to dopiero trzy razy. Z miesiąc temu dwa dni pod rząd, ze dwa tygodnie temu przez jeden dzień, oraz ostatnio w piątek (to nawet zauważyłem w trakcie oglądania - nagle kilka razy szybko napis "szukam sygnału" na przemian z obrazem i na koniec ciemność). Gasną Polsaty, TVNy i kilka innych kanałów. Korzystam z instalacji anteny zbiorczej wybudowanej przez Supermedia w Warszawie. Z tym że u mnie jak rano wstaję około 6:30 to wszystko już z powrotem działa. Soft w tunerze najnowszy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ja nie wiem, co Ci tam instalator powiedział... :P A jak antenę zainstalował i ustawił, to nie było żadnego problemu z odbiorem? Oczywiście niedokładnie ustawiona antena może być powodem nieodbierania niektórych częstotliwości w danym momencie. Jaki sygnał uzyskujesz z transponderów, z których masz momentami problem z odbiorem? Również napisz o mocy sygnału z częstotliwosci na których ten problem nie występuje.

 

W trakcie instalacji anteny było wszystko OK. Problem pojawił się później. Faktem natomiast jest, że ustawienie pozycji anteny odbyło się na "oko".

Jakość sygnału na pozostałych kanałach w czasie nocnej przerwy ok. 60%. W domu jest oczywiście telefon bezprzewodowy, więc go wyłaczę jak zacznie ciąć. Ale nie chce mi się wierzyć, że tylko w nocy generuje zakłócenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kabel tutaj nic nie ma do rzeczy... Jakieś zakłócenia powstają w odbiorze, na co nie ma się wpływu. A w jakim miejscu znajduje się antena? To znaczy, czy nic nie stoi na przeszkodzie pola widzenia antena - satelita? Mniej więcej jaki okres wszystko działało poprawnie? Posiadasz standardową antenę od CP? Może jakieś fotki? Może masz możliwość pożyczyć od kogoś jakiś tuner i sprawdzić u siebie, czy dalej nie będzie zakłóceń?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...