JohnnyBravo97 Opublikowano 27 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2020 U mnie wszystko w porządku. Nie mam ani HBO, ani Cinemax ani także PSP... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacekgothic Opublikowano 27 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2020 PSP akurat mam w abonamencie, ale nie HBO. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mates25 Opublikowano 10 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2020 Mam problem z CP Go a konkretnie z urządzeniami przypisanymi. Miałem przypisane 3.... Kiedyś chciałem wyłączyć na jednym z tych urządzeń i pojawiło się że limit przekroczony.. zalogowałem się w ICOK i patrze a tam 6 urządzeń (żadne nie jest podpisane, tylko smartfon/tablet/tv). Wiec usunąłem jedno i czekam tydzień....usuwam kolejne a patrze tam jakieś nowe urządzenie podpisane "piwko"....usunąłem....czekam znów tydzień usuwam kolejne i zostały 4. Dziś się loguje żeby usunąć kolejne a tu znów 6 urządzeń w tym znów to "piwko' co jest do ......? Czyżby włam na konto? Ale jakim cudem jak było 4 urządzeń ktoś podpiął 2 kolejne ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 10 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2020 Godzinę temu, Mates25 napisał: Czyżby włam na konto? To najbardziej prawdopodobne-jakiś kumpel może se gratis twoje CP GO podgląda. Zadzwoń na infolinię, poproś by konsultant usunął wszystko,przy okazji możesz a raczej powinieneś zmienić hasło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wuzel Opublikowano 10 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2020 @Mates25 przede wszystkim zmiana hasła i usunięcie nie potrzebnych urządzeń. Jeżeli znów się coś pojawi nowego w ICOK, kontakt z infolinią. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mates25 Opublikowano 10 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2020 Hasło zmieniłem, wieczorem zadzwonię na infolinię i poprosze o wyczyszczenie. Generalnie to usługi ojca, ale on nawet nie wie że coś takiego jest i tylko ja z tego korzystam...nikt generalnie nie ma do nich dostępu....tzn nie powinien. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Scorpinho Opublikowano 11 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2020 (edytowane) W dniu 16.02.2020 o 18:55, Irokez napisał: Ogląda może ktoś CP GO z Android BOX'a? Jak tak, może ktoś podać model? Używam, a właściwie używałem w sypialni aby czasami obejrzeć z godzinkę dwie przed snem, MXQ Pro+ 4K od ponad 2 lat, ale zgasło niedawno. Pojawił się obraz na 2 sekundy i czarny ekran. Zrobiłem aktualizację aplikacji do najnowszej 1.21 (było 1.08), pojawił się obraz na 2 sekundy i jest na czerwono błąd 100041. Działają kanały dosłownie liczone na palcach drwala po wypadku z piła tarczową, na przykład informacyjny TVN24, ale żadne filmowe/przyrodnicze/itp. Czyszczenie cache itp nic nie dało. Zresetowałem BOX'a do ustawień fabrycznych i zainstalowałem jeszcze raz. Oczywiście musiałem usunąć "stary" i potwierdzić jako nowe urządzenie. Niestety to nic nie dało - pojawił się obraz na 2 sekundy i błąd 100041. Zmieniłem na NEXBOX A5 4K, zainstalowałem program, odczekałem tydzień na możliwość usunięcia "starego" i wpisanie go na listę. Niestety żadnej zmiany w działaniu - pojawił się obraz na 2 sekundy i błąd 100041. TVN24 działa. Oba boxy na androidzie 6.0.1 więc spełniają niby wymagania, ale nie działa. Aktualnie czekam do 22 lutego na możliwość dodania tym razem zainstalowanego programu na BOX'ie AndroidTV. Nie wiem jakiego sprzętu dalej szukać jak się nie uda... Przecież extra telefonu nie będę kupował z wyjściem HDMI i kabla 5 metrów żeby z łóżka można było wybierać kanały (na telefonie działa, LG V30, ale oglądam co najwyżej jak na delegacji jestem). Pozdrawiam. Mam ten sam problem od weekendu MiBox 4k s zrobil jakis update androida 9.0 i zaczely sie problemy. Prawie zaden kanal nie dziala (oprocz informacyjnych i paru, ktorych i tak nikt nie oglada). Po wlaczeniu kanalu wywala mi blad na czerwono 100020. Czyscilem cache itp - nic nie dalo Ktos ma jakis pomysl jak to ogarnac? Edytowane 11 Marca 2020 przez Scorpinho Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mates25 Opublikowano 11 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2020 Zrobiłeś powrót do ustawień fabrycznych po update? Pytam z ciekawości bo dziś przymierzałem się do aktualizacji na 9.0 ale skoro takie jajca wychodzą.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irokez Opublikowano 11 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2020 5 godzin temu, Scorpinho napisał: Mam ten sam problem od weekendu MiBox 4k s zrobil jakis update androida 9.0 i zaczely sie problemy. Prawie zaden kanal nie dziala (oprocz informacyjnych i paru, ktorych i tak nikt nie oglada). Po wlaczeniu kanalu wywala mi blad na czerwono 100020. Czyscilem cache itp - nic nie dalo Ktos ma jakis pomysl jak to ogarnac? AndroidTV chodzi mi na wersji 7.01 więc nie pomogę w temacie Andka 9.0 na boxie. Na telefonie z Android 9.0 nie mam problemów (LG V30). Z tego co szukałem dla mojego przypadku, nie wiem czy tu nie gra piłeczki wykrywanie ROOT albo ceryfikat Widevine L1. Ipla (a na bazie ipli jest CPGO) ostatnio wykrywa go i trzeba w boxie zejść z L1 do L3. Poszukaj w necie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 11 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2020 @Scorpinho Proszę, podaj mi numer karty do dekodera w wiadomości prywatnej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BODEK510 Opublikowano 11 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2020 Dlaczego zniknął Disney Chanel z CP GO? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pierścień Opublikowano 11 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2020 Nie zniknął. Jest nadal w CP GO. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mates25 Opublikowano 11 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2020 Właśnie zaktualizowałem mi box s do android 9 i CP GO chodzi bez problemu (sprawdzałem na HBO, Cinemax, National Geographic i PSP) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dlugasek Opublikowano 12 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2020 Witam nie mam w umowie cp go a po sciągnieciu aplikacji cp go mam dostęp do kanałów ktoś coś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek357 Opublikowano 12 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2020 Jak masz w umowie opcję "Katalogi online", to jest dostęp do kanałów w aplikacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dlugasek Opublikowano 14 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2020 W dniu 12.03.2020 o 21:41, maniek357 napisał: Jak masz w umowie opcję "Katalogi online", to jest dostęp do kanałów w aplikacji. Mam w umowie Katalogi online a czemu na telefonie działa a przez laptopa nie mam dostępu piszę aktywuj cp go? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neo_patryk Opublikowano 14 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2020 Ponieważ każde nowe urządzenie wymaga oddzielnego logowania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek357 Opublikowano 14 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2020 Mam w umowie Katalogi online a czemu na telefonie działa a przez laptopa nie mam dostępu piszę aktywuj cp go? Tak to działa. Chcesz oglądać na laptopie, musisz już aktywować CP GO. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr. Music Opublikowano 14 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2020 Czyli jeśli mam Katalogi online, to na telefonie mogę korzystać z całej darmowej strefy CP GO, czy tylko kanałów na żywo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek357 Opublikowano 14 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2020 Tylko kanały na żywo. I to nie wszystkie, mi nie działają PSP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Poland Opublikowano 16 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2020 U mnie jest tak że kanały działają ale treści typu seriale już nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Max2 Opublikowano 17 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2020 Ostatnio jest problem z premierami seriali.Nie mozna odtworzyć,jest info kup dostęp,klikam i nic,zgłosić do bok'u?Nigdy wcześniej tak nie było. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BODEK510 Opublikowano 17 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2020 Co się dzieje z serialami w cp go? Wyświetlają się opisy i smutny telewizorek z napisem " Brak materiałów do wyświetlenia" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
derwisz65 Opublikowano 19 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2020 Czy mając w umowie opcję ON the Go wchodząc na Evoboxie chcę obejrzeć Serial np z Epic Drama wyświetla mi się cennik opcji Filmy i Seriale Online lub zamów w pakiecie CPGO Premium. Przecież wcześniej nie było takich cudów. Mając opcję CP Go i płacąc z Multiroomami 130 zł mam jeszcze dopłacać 10 lub 15 zł za możliwość obejrzenia serialu na swoim dekoderze ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BODEK510 Opublikowano 19 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2020 (edytowane) Mam to samo, dzwoniłem na infolinię i też posprawdzali że nie mam wykupionego dostępu do seriali i filmów. Na sugestię że wszystkie seriale miałem dostępne jeszcze tydzień temu, przekierowano mnie do działu technicznego, niestety nie pomogło czyszczenie ciasteczek, usunięcie sprzętu i w końcu zapisane zostało moje zgłoszenie jako reklamacja. A reklamacja wiadomo do 30 dni. Edytowane 19 Marca 2020 przez BODEK510 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.