aster Opublikowano 21 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2020 Dziękuję za info. W moim przypadku chodziło o przedłużenie umowy przez telefon z konsultantem od CP, natomiast po rozmowie otrzymałem maila z warunkami nowej umowy i tam jest już ON THE GO wliczony w cenie (co wydaje się logiczne skoro mam pakiet Premium Max). Tak więc może chodziło o sam GO (i osobną płatność 5zł) o ile coś takiego jest osobno dostępne? W każdym bądź razie mi zależało tylko na mobilnym/zdalnym dostępie ON THE GO tak więc zatwierdziłem nową umowę na 12m. Teraz pozostaje czekać na dekoder 4k... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xut2zs Opublikowano 25 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2020 @Specjalista Cyfrowy Polsat Dlaczego żeby usunąć urządzenia z OTG poprzez ICOK muszę czekać tydzień? W dodatku tylko pojedynczo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marko 345 Opublikowano 25 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2020 Żebyś komuś nie udostępniał kontentu i co chwilę nie zmieniał urządzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 25 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2020 6 godzin temu, xut2zs napisał: @Specjalista Cyfrowy Polsat Dlaczego żeby usunąć urządzenia z OTG poprzez ICOK muszę czekać tydzień? W dodatku tylko pojedynczo. Witam, jest to procedura narzucona odgórnie i nie mam na nią wpływu. Jeśli przekroczyłeś limit urządzeń i nie masz możliwości usunięcia to napisz w tej sprawie zgłoszenie poprzez Internetowe Centrum Obsługi Klienta (ICOK): https://icok.cyfrowypolsat.pl/logowanie.cp . Po wysłaniu zgłoszenia, przekaż mi w wiadomości prywatnej numer karty, a ja postaram się przyspieszyć realizację zgłoszenia. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xut2zs Opublikowano 25 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2020 W innych serwisach nie robią takich blokad. Bezsens. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tweed77 Opublikowano 25 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2020 @xut2zs bo to Polsat właśnie jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 25 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2020 6 godzin temu, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał: Witam, jest to procedura narzucona odgórnie i nie mam na nią wpływu. Jeśli przekroczyłeś limit urządzeń i nie masz możliwości usunięcia Ja wiem, jak się to i kiedy usuwa, akurat mam jedno urządzenie do usunięcia, tylko że nie wiem, które usunąć. Kiedyś przy każdym na ICOK miałem opis - imię, do kogo jest dana pozycja przypisana, ale od jakiegoś czasu wiszą mi tylko ikonki laptopa i jedna smartfona. Chciałem usunąć pozycję, którą zastąpił smartfon, ale du, nie nie wiem co mam usunąć. Komu tam przeszkadzały te opisy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xut2zs Opublikowano 25 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2020 Ja mam opisy. Chodzi ci o nazwę urządzenia, którą dodajesz w OTG przy dodawaniu urządzenia? @OlafS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 25 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2020 @xut2zs Tak, dokładnie mam ikonki, których wcześniej nigdy nie było Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xut2zs Opublikowano 26 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2020 No, ja mam ikonki i obok nazwę kompa lub telefonu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 28 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2020 W dniu 25.01.2020 o 20:08, OlafS napisał: Ja wiem, jak się to i kiedy usuwa, akurat mam jedno urządzenie do usunięcia, tylko że nie wiem, które usunąć. Kiedyś przy każdym na ICOK miałem opis - imię, do kogo jest dana pozycja przypisana, ale od jakiegoś czasu wiszą mi tylko ikonki laptopa i jedna smartfona. Chciałem usunąć pozycję, którą zastąpił smartfon, ale du, nie nie wiem co mam usunąć. Komu tam przeszkadzały te opisy Napisz mi, czy podczas dodawania urządzenia wpisujesz również jego nazwę. Jeśli tak i mimo wszystko nie zostaje ona dodana i nie jest widoczna w ICOK, to wyślij mi w wiadomości prywatnej numer karty dekodera, a ja przekażę sprawę do odpowiedniego działu w celu weryfikacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 28 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2020 3 godziny temu, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał: Napisz mi Poszło na PW. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pat1234 Opublikowano 31 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2020 Mam pytanie. Jaka jest minimalna prędkość internetu, aby można było oglądać kanały TV na Cyfrowy Polsat GO? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marko 345 Opublikowano 1 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2020 Ja mam internet Orange z BTSa i mi działa bez przycinek. W Cyfrowym Polsacie GO masz wybór na kanałach, z jaką jakością chcesz oglądać, np. 288p, 404p, 540p, 720p i 1080p. Im wyższa jakość obrazu, tym powinno być lepsze łącze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek357 Opublikowano 1 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2020 Przy najniższej dostępnej rozdzielczości (240p), zużycie danych to ok. 0,5 - 0,6 Mb/s. Z kolei przy najwyższej (1080p) bitrate wynosi 4,5 - 5,5 Mb/s. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
be_cool8812 Opublikowano 9 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2020 Mam pytanie dlaczego fokus tv zostalo usunoete z listy programow w cf go? Jednego dnia ogladalem, kolejnego dnia juz brak kanalu. Faktycznie zostal usuniety czy to u mnie jakis problem? Pakiet familijny max hd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marko 345 Opublikowano 9 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2020 Na tą chwilę nie ma tego kanału FOKUS TV w CP GO. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel12302 Opublikowano 11 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2020 Możecie teraz wybrać jakość odtwarzanego materiału live ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marko 345 Opublikowano 11 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2020 Na smartfonie można wybrać jakość, natomiast na laptopie zniknęła opcja wyboru jakości odtwarzania a była jeszcze nie dawno możliwość wyboru. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xut2zs Opublikowano 12 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2020 Jest możliwość zmiany jakości, wczoraj wieczorem oglądałem i była taka opcja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 12 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2020 15 godzin temu, Marko 345 napisał: Na smartfonie można wybrać jakość, natomiast na laptopie zniknęła opcja wyboru jakości odtwarzania a była jeszcze nie dawno możliwość wyboru. Ta funkcja zależna jest od materiału, który został udostępniony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marko 345 Opublikowano 12 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2020 Teraz patrzę i tak na dwóch laptopach (W7 i W10) nie ma możliwości wyboru jakości a na smartfonie jest możliwość i jak to jest? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 12 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2020 Sprwadzilem na Safari i FF na MacOS i też nie ma możliwości wyboru jakości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xut2zs Opublikowano 12 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2020 (edytowane) Na chrome też, a dopiero co było. Edytowane 13 Lutego 2020 przez Anita Kaźmierska Usunięte nieodpowiednie słownictwo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marko 345 Opublikowano 13 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2020 Może obciążenie serwerów jest duże przez użytkowników CP Go (3 urządzenia) i wyłączyli możliwość wyboru jakości dla laptopów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.