Gizior89 Opublikowano 13 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2022 po co tu bronić Polsatu? No powiedz mi! Nie po to płacę wysokie abo aby nie móc oglądać LM 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartas_20 Opublikowano 13 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2022 Ale czy ja bronie? Nie po płacimy duże pieniażki za pakiety, żeby potem nie oglądać. Ale awarie się zdarzają i widać, że będa się zdarzać. I dotyczy to wszystkich graczy bez wyjątku, Dziś po prostu skala większa, bo wielu chciało akurat ten mecz objerzeć, ale już takie awarie z PB Go czy wcześniej Ipla się zdarzały. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
liverfan4 Opublikowano 13 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2022 Awarie będą się powtarzać, jeżeli za rosnącymi cenami usług nie będą iść inwestycje w infrastrukturę. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartas_20 Opublikowano 13 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2022 @liverfan4 dokladnie tak samo uważam, nie da się robić tego po łebkach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danielpes5 Opublikowano 13 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2022 6 minut temu, liverfan4 napisał: Awarie będą się powtarzać, jeżeli za rosnącymi cenami usług nie będą iść inwestycje w infrastrukturę. Trend ten się niestety coraz bardziej pogłębia przy ważnych wydarzeniach sportowych a operatorzy udają że wszystko jest w porządku. Otóż nie jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
liverfan4 Opublikowano 13 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2022 (edytowane) 2 minuty temu, danielpes5 napisał: operatorzy udają że wszystko jest w porządku. Otóż nie jest. Dlatego zaciera się sens legalnego oglądania sportu. Edytowane 13 Września 2022 przez liverfan4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mingo Opublikowano 13 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2022 12 minut temu, danielpes5 napisał: a operatorzy udają że wszystko jest w porządku. Otóż nie jest. Operatorzy wtedy mają tysiąc wytłumaczeń. Zawsze gdzieś zawodzi coś niezależnego od nich. Tylko co to kogo obchodzi? Płacę i chcę oglądać. Sygnał może przenosić nawet gołąb pocztowy, ważne, żeby do mnie docierał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
salva Opublikowano 13 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2022 Wystarczyłoby pójść w P2P i skończą się na zawsze takie problemy. Oczywiście jako opcja, która można włączyć i wyłączyć, bo dane idą w dwie strony, co podwaja zużycie. Ktoś, kto ma internet po kablu, ma na to wywalone, ktoś, kto jedzie na mobilnym, ustawiałby, że przy mobilnym opcja wyłączona. I tyle. Nawet 4K nie sprawiałoby problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mingo Opublikowano 13 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2022 Niby jak P2P ma pomóc w przesyłaniu danych, które muszą być przekazywane na bieżąco? To nie film, że pobierze go X a później rozsyla do 10 kolejnych osób itd. Z transmisją live to nie wyjdzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mattem Opublikowano 13 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2022 6 minut temu, salva napisał: Wystarczyłoby pójść w P2P i skończą się na zawsze takie problemy. Zatkana "rura" do internetu w dzisiejszych czasach to nie jest podstawowy problem, poza tym Plus ma internetu pod dostatkiem + może wspierać się zewnętrznymi dostawcami. A P2P to proszenie się o kłopoty, żaden serwis nie idzie w tym kierunku (Twitch coś eksperymentował w Korei, ale użytkownicy kiepsko to przyjeli) Dla treści licencjonowanych to w ogóle może nie mieć sensu. Tak jak zazwyczaj w takich sytuacjach zawiodły systemy, zapewne z powodu przeciążenia. I dołożenie kolejnego serwera wcale nie musi załatwić sprawy jak infrastruktura kiepsko się skaluje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
listek2000 Opublikowano 16 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2022 wreszcie ktoś głośno o tym powiedział STANOWISKO #88 - WZYWAM UOKiK DO ZAJĘCIA SIĘ STREAMINGIEM SPORTU https://www.youtube.com/watch?v=wPeFDXC4Jao 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danielpes5 Opublikowano 16 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2022 (edytowane) Oglądałem "STANOWISKO" i popieram w pełnej rozciągłości. Czas zrobić porządek ze sportowym streamingiem ! ps.Ale z tym komentatorem z meczów Stomilu z anten Polsatu to mistrzostwo świata Edytowane 16 Września 2022 przez danielpes5 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nix124 Opublikowano 17 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2022 Typowy Stanowski z kompleksem Polsatu. Sam temat ważny i popieram, ale Polsat z nazwy jako jedyny i dziwnym trafem materiał pojawił się dopiero po wpadce Polsatu. W tle logo C+ więc o ubiegłotygodniowej wpadce ani słowa, o wielokrotnych awariach Viaplay tak samo, ani z nazwy, ani w czasie, gdy to się działo. Za dużo powiązań i obiektywizm się już kończy. Temat ważny, ale wykonanie tragiczne. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawop Opublikowano 17 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2022 To Polsat ma kompleks z KS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danielpes5 Opublikowano 17 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2022 Dokładnie tak-konflikt na liinii Polsat-Kanał Sportowy jest znany od początku i nie dziwi mnie postawa twórców KS wobec Polsatu. Nie mniej jednak tak jak zauważył @nikx124 problem ze streamingiem sportowym dotyczy równo wszystkich operatorów i tak powino być to odbierane. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jakubros Opublikowano 20 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2022 Witam. Czy jezeli w Tv mam wykupiony pakuet Rodzinny, to czy na polsatbo go nue powinienem mieć dostepu do takich kanałow jak Polsat Sport i PSExtra? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tyrla Opublikowano 20 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2022 Jeżeli masz na sat to powinieneś mieć również w PBG. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 20 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2022 Jak najbardziej kanały są widoczne w PBG w pakiecie Rodzinnym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LorDx Opublikowano 20 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2022 Przecież wiadomo że VIAPLAY to samo dotyczy, nawet jak maja 100GB rurę to będzie mało, póki co masz prawa jesteś monopolistą i nic nie zrobisz. Rozdają ludziom kosmiczne po 1gb, niema takich łącz w polsce żeby sprostać 300tys naraz na konkretny event. i tak wykażą że nie działało przez 0.2% czasu subskrypcji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gonzales Opublikowano 21 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2022 (edytowane) Ktoś ma takie problemy jak ja. Od kilku dni podczas uruchamiania aplikacji na telewizorze LG musiałem wpisywać hasło podczas każdego uruchomienia. Trochę mnie to zdziwiło i jak sprawdziłem aplikacja na webOS była aktualizowana 15.09 - czyli można założyć, że to się popsuło po aktualizacji. Postanowiłem ją zainstalować od nowa ale okazuje się, że teraz nie chce się zainstalowąć. Ktoś jeszcze się z tym spotkał? W ostateczności zafunduję reset fabryczny tv ale może to nie będzie niezbędne. Edytowane 21 Września 2022 przez gonzales 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vernon Opublikowano 21 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2022 @gonzalesTeż tak miałem i dzisiaj nie moge się zalogować - aplikacja wyswietla tylko tło. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
listek2000 Opublikowano 22 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2022 Mam podobnie, napisałem w innym wątku. Dostałem odpowiedź z Polsatu, żeby wyłączyć TV (LG) z prądu na 30sek. I przywrócić do ustawień fabrycznych Narazie czekam na śmiałka do przetestowania porady lub inny pomysł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 22 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2022 17 godzin temu, Vernon napisał: @gonzalesTeż tak miałem i dzisiaj nie moge się zalogować - aplikacja wyswietla tylko tło. Miałem to samo i pomogło usunięcie i ponowne zainstalowanie aplikacji. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gonzales Opublikowano 22 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2022 (edytowane) Z tym tłem to potwierdzam. Natomiast sytuacja jest ciekawa. Po odinsatlowaniu aplikacji nie mogłem jej ponownie zainstalować mimo tego, że youtube działało, więc nie przypuszczałem, że to coś z połączeniem internetowym. Jak się okazało mimo, iż miałem podłączoną zewnętrzną kartę sieciową na usb i zakładałem, że z tego połączenia korzystam to tv sam się połączył bezprzewodowo - oczywiście hasło miał w pamięci. Po podłączeniu do przewodowej sieciówki w tv udało się zainstalować aplikację. Bedę sprawdzał jak to się będzie zachowywać na poszczegółnych rodzajach połączeń sieciowych. Inną ciekawostką, ale to już poza tematem jest to, że wcześniej tv mi się regularnie o północy rozłączał z routerem. Tutaj założyłem, że coś mu mój router nie pasuje, więc połączyłem po kablu. Edytowane 22 Września 2022 przez gonzales 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kjackiew Opublikowano 23 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2022 Odpowiedz dot. problemow z Liga mistrzow 13 wrzesnia: Cytat Szanowni Państwo Jest nam niezmiernie przykro z powodu niedogodności, których doświadczyli Państwo w trakcie transmisji meczu w dniu 13.09.2022 roku. Nasi specjaliści przystąpili do naprawy niezwłocznie i starali się przywrócić dostęp do serwisu najszybciej, jak było to możliwe. Zapewniamy, że w trosce o najwyższą jakość świadczonych usług dokładnie weryfikujemy przyczynę zaistniałych nieprawidłowości. Mając na uwadze opisane przez Państwa utrudnienia, aby zrekompensować zaistniałą sytuację, przedłużymy o 30dni dostęp do pakietu Polsat Box Go Sport na Państwa koncie. Jednocześnie zapewniamy, iż niezmiennie dokładamy wszelkich starań, aby byli Państwo zadowoleni ze świadczonych przez nas usług i mogli się nimi cieszyć o każdej porze, dlatego też mamy nadzieję, że nasza propozycja rekompensata spotka się z Państwa akceptacją. W przypadku pytań pozostajemy do dyspozycji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.