Specjalista Polsat Box Opublikowano 1 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2021 @apj Witam. W celu skorzystania z usługi niezbędne jest przedłużenie umowy lub zawarcie nowej. Jeśli jesteś zainteresowany, to proszę o wiadomość prywatną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzanas69 Opublikowano 1 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2021 Czyli co, jak w moim przypadku przedłużałem umowę parę dni temu, leci od 18.05, to miałbym na nowo ją przedłużać, czy czekać znowu 24 miesiące? Przecież to nonsens! 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 1 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2021 @dzanas69W tym przypadku należałoby ją przedłużyć. Jeśli chciałbyś tego dokonać, to proszę o wiadomość. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kfm877 Opublikowano 1 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2021 Teraz musisz przedłużyć na 48 miesięcy 2 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 1 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2021 Ale szanowny @Specjalista Cyfrowy Polsat zapomniał Pan dodać o tym fakcie " utrudnienia " o którym pisałem wcześniej , mianowicie że mając w umowie EVOBOX PVR i mając multiroom z dekoderem EVOBOX LITE funkcje o których Pan pisze tj. CatchUP, reStart/Time Shift oraz Mozaika a teraz i Npvr nie ZADZIAŁAJĄ na dekoderze EVOBOX LITE bo : - CP ma taką politykę firmową - CP wymaga podpisania kolejnego cyrografu na min 24mce , mimo iż jak tu wspomina abonent wcześniej np. podpisał NOWĄ umowę np. w maju a NOWOŚCI daliście w czerwcu , często nowa umowa jest droższa ! - CP ma taki bajzel informatyczny i są takie wybitne "PRALINY abonenckie " gdzie im te te usługi działają mimo konfiguracji EVOBOX PVR i EVOBOX LITE - i jako abonent tego wiele osób nie zgłosiło bo wie że to jest błąd - CP nie wpadło na pomysł by te usługi były odpłatne na czas przywiązania umowy bez możliwości ich wyłączenia itp - CP na infolinii ma jeszcze większy bajzel i konsultantów trzeba nagrywać podczas rozmowy bo co innego jest podczas " łapanki " telefonicznej na nową umowę czy jej przedłużenie , a co innego działa czy jest aktywowane finalnie u abonenta Co ma począć taki klient , który jakby silą rzeczy ma wg Was lepszy dekoder EVOBOX PVR bo to Wasz swego czasu promowany "naj" sprzęt , ma EVOBOX LITE wymieniony wcześniej ( grudzień 2020 i znów cyrogaf na kolejne 24mce SIC ) bo taką mieliście akcje " łapankę " na to by jak najwięcej abonentów jednak miało serię EVO w umowach zamiast np. dodatkowy HD5500s , i te " emejzing '' nowości na EVOBOX LITE mu nie zadziałają bo żeby zadziałały proponujecie znów przedłużyć umowę o kolejne 24-36mce !!!!!!! SIC SIC !!! żeby te nowości zadziałały . WOOOOOOOW STOP przecież mam evo PVR , i mimo naciągniecia mnie na przedłuzenie cyrografu te usługi nie działają bo zakręcony konsultant juz sam się pogubił , co gdzie i w jakiej konfiguracji może być udostępniane , na jakich dekoderach i na ile cyrografów w ciągu roku w zamian za kolejne dodane usługi trzeba będzie jeszcze podpisywać . Współczuję Panu @Specjalista Cyfrowy Polsat że musi Pan mnie wysłuchiwać ale takich jak ja jest i będzie więcej bo to jest już troszkę BARDZO śmieszne 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzanas69 Opublikowano 1 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2021 Teraz musisz przedłużyć na 48 miesięcy Toż to Panie CYRK! 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 1 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2021 55 minut temu, dzanas69 napisał: Czyli co, jak w moim przypadku przedłużałem umowę parę dni temu, leci od 18.05, to miałbym na nowo ją przedłużać, czy czekać znowu 24 miesiące? Przecież to nonsens! Ten kto to wymyślił w CP ( co chwilę NOWY CYROGRAF na kolejne 24-36mce by coś zyskać ) jest " największym januszem biznesu ever " ja dzięki takim praktykom stosowanym w pewnej chwili , w połowie trwania 2letniej umowy przedłużyłem ją o kolejne 24mce i tu ZONK dostałem więcej niż miałem wcześniej w pakietach za niższą cenę na co konsultant się dziwił że tak można , bo zazwyczaj przedłużenia umów nie idą w parze z tym że dostaje sie cos więcej płacąc przy tym mniej . Szok , szok i niedowierzanie . 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matt-1 Opublikowano 1 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2021 (edytowane) Mam evobox HD ofertę satelitarną i przedłużałem umowę w listopadzie i czy będę mógł skorzystać z nPVR ? Bo bardzo mi brak nagrywania a nie mogę wymienić dekodera na evobox PVR. A mam taką opcje w ustawieniach i piszę nieaktywna. A mam pakiet L. Edytowane 1 Czerwca 2021 przez Matt-1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekmedia2 Opublikowano 2 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2021 16 godzin temu, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał: Jeśli chodzi o usługi dodatkowe - CatchUP, reStart/Time Shift oraz Mozaika, to nie są one dostępne na dekoderze Evobox PVR. Jeżeli wystąpi inna sytuacja, to proszę o zgłoszenie tej sprawy poprzez Internetowe Centrum Obsługi Klienta (ICOK) w zakładce: Kontakt z Cyfrowym Polsatem - > Napisz do nas. Skoro mozaika nie jest dostępna w EVOBOX PVR to co ona tu u wszystkich robi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzanas69 Opublikowano 2 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2021 O to, to - dobre pytanie, no właśnie, dlaczego jest? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 2 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2021 10 godzin temu, Matt-1 napisał: Mam evobox HD ofertę satelitarną i przedłużałem umowę w listopadzie i czy będę mógł skorzystać z nPVR ? Bo bardzo mi brak nagrywania a nie mogę wymienić dekodera na evobox PVR. A mam taką opcje w ustawieniach i piszę nieaktywna. A mam pakiet L. Będziesz musiał podpisać NOWĄ umowę na 24mce lub 36mcy , taki kaprysik Cyfrowego POLSATU 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matt-1 Opublikowano 13 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2021 A czy jest inny sposób żeby mieć nPVR w umowie ? Np. aneks do umowy ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 16 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2021 @Matt-1 a jaki posiadasz dekoder ? EVOBOX HD , i chyba umowę podpisałeś w listopadzie 2020 jak doczytałem?? Jeśli tak , to UWAGA musisz podpisać ANEKS do obecnej umowy , czyli mówiąc wprost jakby " podpisać NOWĄ umowę , z nowymi warunkami min. żeby działał nPVR itp. na 24mcy lub 36mcy , jeśli podpiszesz kolejny cyrograf np. teraz w czerwcu to od nowa liczy Ci sie te 24 lub 36 mcy trwania umowy , ale też zwróć uwagę czy nie zmieni się cena - zapewne będzie drożej bo nPVR jest dodatkowo płatne . Mam nadzieje , że zrozumiałeś . Ale. Jeśli nie planujesz zmiany dostawcy TV czyli CP na innego , i chcesz dopłacić za te nPVR to podpisz aneks i wtedy będziesz mieć nagrywanie w chmurze . I pamiętaj każda zmiana w CP na coś lepszego taka jak wymiana dekodera na " lepszy " zawsze w CP wiąże się z przedłużaniem umowy na 24/36 miesięcy ( zwracaj i notuj , nagrywaj to co mówi konsultant , niestety OSZUKUJĄ i trzeba się sporo nagłówkować by wywalczyć swoje !!!! Jak masz pytania , wątpliwości pisz pytaj !! Powodzenia 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatExpert Opublikowano 20 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2021 Czy ktoś ze starą pakietyzacją ma dostęp do Eurosport 3-9? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abonentCP Opublikowano 20 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2021 8 minut temu, SatExpert napisał: Czy ktoś ze starą pakietyzacją ma dostęp do Eurosport 3-9? Ja nie mam dostępu mam pełny pakiet w starej pakietyzacji bez programów dla dorosłych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatExpert Opublikowano 20 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2021 To nie dobrze... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BW134 Opublikowano 20 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2021 Nie mam dostępu w starej. A w nowej ktoś ma? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatExpert Opublikowano 20 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2021 @Adamek92Ma nowe pakiety i mu świecą... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fillion Opublikowano 20 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2021 Wypowiedzenie już wysłałem jakiś czas temu i cały zeszły tydzień wydzwaniali z ofertą przedłużenia i jeśli coś takiego odwalą z tymi starymi/nowymi pakietami przy Eurosportach - to się pożegnamy bez żalu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek. Opublikowano 20 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2021 U mnie na starej pakietyzacji też brak dostępu - przy czym dekoder przez ostatnią godzinę włączony na PN HD, nie wiem czy/jak często tam spływają uprawnienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adamek92 Opublikowano 20 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2021 Obecnie kanały zostały zakodowane nie mam do nich dostępu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatExpert Opublikowano 20 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2021 8 minut temu, Misiek. napisał: U mnie na starej pakietyzacji też brak dostępu - przy czym dekoder przez ostatnią godzinę włączony na PN HD, nie wiem czy/jak często tam spływają uprawnienia. Ponowiłem sygnał i nadal TKNMWTA, tak więc trzeba czekać. 4 minuty temu, Adamek92 napisał: Obecnie kanały zostały zakodowane nie mam do nich dostępu Testują (naszą cierpliwość). 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 20 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2021 A na których pozycjach wy macie te kanały Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek. Opublikowano 20 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2021 (edytowane) 555-561 (jako testy) Edytowane 20 Lipca 2021 przez Misiek. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tail# Opublikowano 20 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2021 (edytowane) 3 godziny temu, SatExpert napisał: Ponowiłem sygnał i nadal TKNMWTA, tak więc trzeba czekać. Testują (naszą cierpliwość). ok ale do czego potrzebujesz te kanały skoro olimpiada się jeszcze nie rozpoczęła? Poza tym nie wiadomo w jakich pakietach będą. Edytowane 20 Lipca 2021 przez tail# Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.