Skocz do zawartości

UPC Polska (Grupa Play)


Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 15.02.2024 o 15:49, Wodnik Szuwarek napisał(a):

Pierwszy bubel, a drugi bestia.

 

56101.jpgraw.jpg

Teraz już wiem dlaczego ten pierwszy to bubel .

 HBO Max na mibox 4 zrywa co kilka minut połączenie , przed wymianą działało bez problemu. Chociaż inne platformy strimingowe działają normalnie .

Jeżeli to wina aplikacji HBO Max to co mogę z tym zrobić ?

Skasowałem aplikację i zainstalowałem na nowo ale to nie pomogło .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, czytnik napisał(a):

 HBO Max na mibox 4 zrywa co kilka minut połączenie , przed wymianą działało bez problemu. Chociaż inne platformy strimingowe działają normalnie .

Jeżeli to wina aplikacji HBO Max to co mogę z tym zrobić ?

Czy na pewno łączysz się po 5GHz a nie 2,4GHz, bo często tak jest że przy słabszym sygnale urządzenie przechodzi na 2,4 i wtedy często to objawia się na streamingu.. chociaż i tak powinno wystarczyć.. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam takie spostrzeżenie. Mam tego "bubla" od kilku lat. Nie mam z nim problemów. Może raz na rok coś nie załapie, po za tym wszystko jest ok. Znajomy w Katowicach na światłowodzie miał częste przycinki lub brak internetu. Może to zależy od innych czynników niż tylko od tego "bubla"?

Edytowane przez MAVERIC
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, escapers napisał(a):

Czy na pewno łączysz się po 5GHz a nie 2,4GHz, bo często tak jest że przy słabszym sygnale urządzenie przechodzi na 2,4 i wtedy często to objawia się na streamingu.. chociaż i tak powinno wystarczyć.. 

Nie wiem , jak to sprawdzić.

 

@MAVERIC   Sam już nie wiem jakie inne czynniki mogą być .

Dlaczego D+ , Prime Video, SkyShowtime działają normalnie ?

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, czytnik napisał(a):

Nie wiem , jak to sprawdzić.

To może jakiego standardu WiFi używasz? 802.11 b/g czy może 802.11 a/c? Nie wiem jakie masz TV, ale powinno pokazywać podczas konfiguracji połączenia w jakim standardzie się łączysz.. 

Dodatkowo sprawdziłbym na PC czy też masz przycinki.. a tam już łatwiej sprawdzisz w jakim standardzie PC jest połączony z WiFi.. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nie możesz podłączyć telewizora kablem do routera? Będzie o wiele prościej i stabilniej. U mnie po wifi HBO Max też czasami przycinało albo przełączało się na słabą jakość. Podpiąłem kabel i jak ręką odjął.

Edytowane przez Tomo21
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie dziś to w ogóle ciągłe rozłączanie się netu na jednym Boxie po Wi Fi - obok w pokoju stoi Router.Na drugim Boxie w pokoju dalej takich problemów nie ma.Chyba więc podłącze go kablem.Zauważyłem też że po dłuższym użytkowaniu Boxa  nawet po wyłączeniu pilotem np.rano robią się czasem zwiechy w obrazie,i trzeba restartować żeby działało ok.

Przez pomyłkę dodałem w tym temacie post,jak coś proszę o przeniesienie do - Streaming - Telewizja Play.

Edytowane przez piter7790
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.
Mam  pytanie, czy mogę  podziękować operatorowi  i rozwiązać umowę?
Dlaczego? Bo od 10 dni nie działa mi jedna z trzech usług - telefonia stacjonarna. Zgłoszone, trzy razy - za każdym razem  odpowiedź, że jutro, najpóźniej  w 48 godzin będzie ok... cóż! Dalej nie działa...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Piotr9815 Nie ma już takich cen w obecnych ofertach Play (po przejściu na nowe warunki zabiorą moduł CI+), proponuję zostać na umowie bez terminowej i obserwować sytuację. Lub jak ktoś zadzwoni w sprawie umowy i zaproponuje przedłużenie na tych samych warunkach i sprzęcie można przedłużyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 10.03.2024 o 16:55, Woocash napisał(a):

@Piotr9815Lub jak ktoś zadzwoni w sprawie umowy i zaproponuje przedłużenie na tych samych warunkach i sprzęcie można przedłużyć.

A gdzie mogę złożyć wypowiedzenie i jaki jest numer do działu utrzymania klienta?

Edytowane przez Kiler
Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...