Skocz do zawartości

Jan77

Użytkownik
  • Postów

    128
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Jan77

Amator

Amator (2/11)

31

Reputacja

  1. Ja już parę lat jestem na bezterminowce i nikt nigdy nie dzwonił
  2. Dla mnie Viaplay bez znaczenia, z HBO nikt niewie jak będzie, ja aktywowałem pakiet HBO jak było HBO go, była zmiana nazwy i aplikacji ja dalej płacę tyle co płaciłem. Podejrzewam że zmigrują dotychczasowych abonentów i zostanie postaremu. Netflixa kupuje przez vpn póki co. Sam sobie musisz przekalkulować co ci się bardziej opłaca.
  3. Raczej nielepszych i netu 750 nie będzie tylko 600
  4. Nr od paru lat się nie zmienił 813813813 tam też można złożyć wypowiedzenie telefonicznie, lub przez formularz na moje upc
  5. Tak ten z wentylatorem jest jak najbardziej wporzadku, ale ten bez wentylatora to pasmo nieszczęść, chyba że od internetu wymaga się że by tylko był lub do przeglądania FB to ok
  6. Jak dostaniesz compala to i im go grzecznie odeślij, bo to kupa złomu
  7. Tak jak wyżej, TV używam tylko do Vod i wiadomości. Nie mam w zwyczaju oglądać reklam, a z tv chciałem zrezygnować ale po "przeliczeniu" sam net wyszedł by drożej niż teraz mam. Nie jestem uzależniony od ramówki, ale co nie którzy widzę że są uzależnieni od tv.
  8. Dlamnie osobiście tv to przeżytek a o nagrywaniu niewspomne. Nagrywałem ostatni raz z 30 lat temu na magnetowidzie. Obecnie posiadam moduł i mimo możliwości nic nienagrywam i nie zamierzam. Horizon posiadałem ale jego działanie było beznadziejne
  9. SERWISANCI byłego upc też mieli problemy z obsługą telefonu. Ale czekanie 5dni lub i 14 tak też się zdarza powinno być podstawą do rozwiązania umowy.
  10. Co niezmienia faktu, że nie wszędzie i nie do wszystkich budynków
×
×
  • Dodaj nową pozycję...