sławek72 Opublikowano 13 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2023 @Martinos problem znany od dość dawna, wielokrotnie zgłaszany, odpowiedź jak zwykle ta sama "wiemy o problemie, pracujemy nad rozwiązaniem", a tak naprawdę nie robią nic. Ponoć ma być jakaś aktualizacja rozwiązująca problem...poczekamy, zobaczymy... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 13 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2023 Aktualizacja podobno już jest udostępniana ale ja jeszcze nie mam. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 13 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2023 Partiami spływa aktualizacja. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 13 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2023 Szkoda że tak mało naprawili...tyle jest do zrobienia:D 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Martinos Opublikowano 14 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2023 W dniu 13.01.2023 o 09:09, sławek72 napisał(a): @Martinos problem znany od dość dawna, wielokrotnie zgłaszany, odpowiedź jak zwykle ta sama "wiemy o problemie, pracujemy nad rozwiązaniem", a tak naprawdę nie robią nic. Ponoć ma być jakaś aktualizacja rozwiązująca problem...poczekamy, zobaczymy... To jakaś masakra. Oglądaliśmy "Biały Lotos". Na 6 odcinków 4 musieliśmy ostatnie 2 minuty oglądać na telefonie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sławek72 Opublikowano 14 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2023 @Martinos jakimś tam rozwiązaniem, choć nie do końca normalnym jest "doglądnięcie" przez włączenie przewijania x1,5 przed upływem tych końcowych 2 minut Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 14 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2023 (edytowane) @Martinos nie wiem dlaczego męczycie się oglądając w kiepskiej jakości i z problememi jak opisujesz. Maaz HBO to ogladaj z HBO Max, gdzie jest więcej pozycji i jakość lepsza. No chyba, że nie masz w Smart tv apki lub nie masz komputera, który można podłączyć HDMI pod tv. Edytowane 14 Stycznia 2023 przez ircios 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 14 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2023 W ogóle myślałem że w ramach subskrybcji oferowanych przez c+ ultrabox stanie się takim hubem i nie będzie potrzeby korzystania ze smart tv przystawek itd tymczasem te aplikacje( poza netflix) są tak niedopracowane i tyle jest tam do poprawy że aż nie chce się człowiekowi z nich korzystać..... player.pl nie ma 4k viiaplay ma skopaną synchronizacje dźwięku z obrazem przy transmisjach live a aplikacji hbo w ogóle nie ma..... Z drugiej strony masowe wypuszczenie dekodera sat opartego na androidzie zapchałoby dział wsparcia technicznego..... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 14 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2023 Netflix może dobrze działa w tym dekoderze, ale jakość też ma wiele do życzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 14 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2023 (edytowane) Czy ma ktoś ofertę tego operatora w promocji z bankiem CA? Interesuje mnie kiedy powinien być pierwszy zwrot z tego banku. Edytowane 14 Stycznia 2023 przez czerstwy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 14 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2023 Ja miałem przy pierwszej płatności. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 14 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2023 Ja to przy pierwszej? Pierwszą opłatę zrobiłeś i w tym samym miesiacu miałeś zwrot? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 14 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2023 Kilka dni później Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 14 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2023 To u mnie konto od Września pierwsza opłata w Pażdzierniku. Do tej pory nie mam zwrtotu nawet złotówki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 14 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2023 Idź do banku. Dawno powinienes dostać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 14 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2023 Byłem w Grudniu bo załatwiałem co innego. Niby stwierdziła babka że zwrot powinien być do końca roku. Ale raczej miała blade pojęcie bo pytała mnie co mówi regulamin. A raczej co tam dokładnie pisza o tym zwrocie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 14 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2023 Spełniłeś wszystkie warunki ?Podobno z każdą kolejną edycją bardziej pilnowali czy wszystko jest zgodne z regulaminem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 14 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2023 Nawet nie wiem jakie sa warunki.Wpływ mam duzo większy na to konto niz 1000zł. Aktywnie z niego korzystam i powidziałem wyrażnie że to konto mnie interesuje z racji tej promocji. Niby w Grudniu jak sprawdzała mi to konto mam w promocji z C+. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 14 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2023 Kiedyś wystarczyło zrobić przelew z innego banku na tysiaka i nikt tego nie weryfikował. W kolejnych edycjach z tego co czytałem w komentarzach przelew tego samego klienta z innego banku nie kwalifikował się. Ponoć w regulaminie to doprecyzowali. Nie wiem, bo zakończyłem na pierwszej edycji. Chociaż konto pozostało do dzisiaj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 14 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2023 Przelew nie jest z mojego konta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 14 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2023 Tak czy siak musisz iść i wyjaśnić sprawę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 14 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2023 Dokładnie. Z jakiegoś powodu nie wypłacili. Pewnie jakiś błąd systemu skoro warunki spełnione. Od października to już dawno powinny być pieniądze na koncie.U mnie wypłacali regularnie od momentu przystąpienia do promocji. Kilka dni po przelewie do C+ był zwrot na koncie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 14 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2023 Teoretycznie byłem juz raz i nic nie załatwiłem. Załatwiłbym to inaczej ale niestety mie opłaci mi sie kasować tego konta przez jeszcze 12 miesięcy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korfu Opublikowano 15 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2023 Cześć wszystkim. Przeczytałem dzisiaj że bez żadnego problemu można rozwiązać umowę z Canal+ ponieważ od 1 stycznia 2023 r. Znikają gwarantowane kanały jeśli ktoś je posiadał w swoim abonamencie Playboy, Tbn i Music Polska oraz Kolekcja Nat Geo Play, Ja akurat mam tą ostatnią w abonamencie do 30.04.2023 https://hdtvpolska.com/canal-plus-kontakt-jak-rozwiazac-umowe-kanaly-playboy-tv-program/ Także jutro 16 stycznia 2023 wysyłam wypowiedzenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 15 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2023 Już dawno o tym pisane było. NG Play masz gwarantowany...tak masz w umowie zapisane? Chyba termin już minął na rezygnacje, bo operator informował o tym swoich abonentów co mieli opcje gwarantowane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.