LorDx Opublikowano 10 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2023 (edytowane) Swoja droga powinni udostępnić zawieranie umówy przez profil zaufany albo z dowodu z warstwą elektroniczną w pełni przez neta. Inna sprawa ze ściemniaią z ofertami na stronie, nie chcą pokazać ze coś można ugrać albo przycyganić. np wziąć entry a potem podnieść pakiet i ma się lepsze ceny niż na stronie bo upgrade wchodzi z rabatami : jak przyz przedłużeniach, chodzi o pakiet główny. tylko mocno zorientowany wie co i jak, nowicjusz nie ogranie tematu. Edytowane 10 Lutego 2023 przez LorDx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
terracan1929 Opublikowano 10 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2023 (edytowane) Z tym pójściem do punktu to nie za dobry pomysł. Ja wstępnie ogarnąłem sobie na stronie co i jak, resztę dopytałem na infolinii i dałem sobie weekend do namysłu. W sobotę będąc w centrum handlowym wszedłem do punktu C+ aby coś tam jeszcze podpytać i upewnić się w decyzji. To był błąd. I to jaki ! Sprzedawca, jak wielu innych sprzedawców w wielu innych sklepach, był całkowicie zielony. Nie wiedział prawie nic, nie wiedział o promocjach, o łączeniu pakietów, opowiadał głupoty o sposobach podłączenia sprzętu. "Ma pan tu ulotkę, tu wszystko jest opisane"....... Tragedia. Gdyby nie to, że byłem zdecydowany na C+ , gdybym był zwykłym klientem, który jeszcze nic nie wie, a chce się rozejrzeć i może na c+ zdecydować, to do dzisiaj byłbym abonentem vectry...... Powinni to jakoś weryfikować i dbać o standard obsługi. Ze względu na szacunek dla klienta i swoje ewentualne zyski. Edytowane 10 Lutego 2023 przez terracan1929 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 10 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2023 Takie mają płace to i takich pracowników. Częste zmiany i roszady wiec dużo się trafia osób zielonych. Ja swojego czasu gościa tak ugadałem że zgodził się dać mi oferte pracowniczą. Z tego co pamiętam wtedy była bardzo atrakcyjna ale miałem juz inna umowę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zefir Opublikowano 10 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2023 Każdy z nas wolałby umowę podpisywać w punkcie,lecz nie zawsze jest to możliwe.Poza tym warto zasięgnąć informacji w internecie na temat sprzętu,czy samej umowy i odpowiednio przygotować się.Wszędzie potrafią nas naciągać i póżniej pozostaje nam stwierdzić,,mądry polak po szkodzie" Dobrze,że pojawiła się opcja,oprócz telewizji na kartę,subskrybcja.W każdej chwile można zrezygnować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 10 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2023 No poczytać sobie możesz Tu tez jest duzo sprzecznych informacji. Tam wiesz co bierzesz często możesz sprawdzić jak to duży punkt. Niech każdy robi tak żeby było dla niego wygodne i lepsze. Co nie zmienia faktu że strone mają fatalna a jak ktos nie jest pewien to tylko umowa na odległość. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zefir Opublikowano 10 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2023 Dzięki takiemu forum jak to,sporo można się dowiedzieć.Zawsze podziwiałem ludzi tu tzw,obcykanych w temacie,ale też udzielających pomocy innym.Tobie również za pomoc w innym temacie też dziękuje. Niestety jest sporo osób( piszę o mojej rodzinie)którym ciężko przeczytać umowę,instrukcję,a jakich kolwiek informacji dowiadują się ode mnie.Może dlatego,że są zapracowani i nie mają czasu na internet,choć (posiadają).Poszli do punktu canal+ i mają to co chcieli.Placą za full wypas,choć naprawdę bardzo mało oglądają telewizję.Myślę,że takich ludzi jest również mnóstwo.Dlatego sprzedawca jednym doda,drugim ujmie i kasa się zgadza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 10 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2023 Tylko np. o takim forum jak to, biorąc pod uwagę wszystkich abonentów, to jest garstka pomimo tego, że to forum jest od lat.. Gdyby było inaczej, to by nie robili takich numerów. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
terracan1929 Opublikowano 11 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2023 Kiedyś było forum Canal czy Cyfry +. Teraz nie mają swojego i trzeba się trochę natrudzić, aby zlokalizować to oto forum. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
plockier Opublikowano 23 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2023 No to koniec... Dzień dobry, przekazujemy informacje o ważnych zmianach dotyczących działania usługi Multiroom. UWAGA! WAŻNA WIADOMOŚĆ NA TEMAT MULTIROOM Informujemy, że trwa proces zabezpieczenia usługi Multiroom. Dostosowujemy się do wymagań, które stawiają przed nami dostawcy treści, zgodnie z informacjami zamieszczonymi na stronie internetowej CANAL+, dotyczącymi zabezpieczania treści oraz konieczności spełnienia wymogów technicznych świadczenia usługi Multiroom pl.canalplus.com/zabezpieczenie-tresci. CO SIĘ ZMIENI? Dekodery, które działają w usłudze Multiroom, będą wymagały połączenia z dekoderem głównym lub czasowej aktywacji kartą z dekodera głównego. Sprawdź, czy Twój dekoder wspiera to rozwiązanie na: pl.canalplus.com/zabezpieczenie-tresci Jeśli nie znajdziesz swojego dekodera na liście, skontaktuj się z nami w celu jego wymiany. CO POWINIENEŚ ZROBIĆ? W związku z tym, że Twoja obecna konfiguracja w usłudze Multiroom nie spełnia obowiązujących wymogów bezpieczeństwa, mamy dla Ciebie m.in. propozycję, która pozwoli kontynuować bezpłatne korzystanie z usługi Multiroom w ramach jednego gospodarstwa domowego. Ciesz się swoimi ulubionymi programami, dostosowując swój sprzęt do wymaganych zabezpieczeń. W celu uzgodnienia optymalnego rozwiązania zadzwoń pod numer 22 270 43 17 Jeżeli nie skorzystasz z naszej propozycji, po dniu 30 marca Twoja karta, która nie spełnia wymogów bezpieczeństwa, nie będzie aktywna. Pozdrawiamy CANAL+ 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mruczek Opublikowano 23 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2023 I w sumie dobrze. Oni stracą, ja kupię sobie więcej Lego 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 23 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2023 (edytowane) W końcu wzięli się za Karyny i Janusze cwaniakowania - tv w Radomiu a konkubent tv w Koszalinie - szkoda że tak późno ( tak wiem , da się to obejść na odległość , sam tak korzystam z c+ ) A tak na marginesie już dawno winna stać się fuzja C+/PB Edytowane 23 Lutego 2023 przez patryszq 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
plockier Opublikowano 23 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2023 Ja też rezygnuję. Właśnie pomogli mi podjąć ostateczną decyzję 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukx95 Opublikowano 23 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2023 @plockier Masz obecnie od jakiegoś czasu umowę na czasie nieoznaczonym, czy może Twoja umowa jest na okresie oznaczonym do końca marca tego roku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 23 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2023 Przecież to pismo było wysyłane już dwa czy trzy lata temu, nic nowego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukx95 Opublikowano 23 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2023 @PawelTSW Nic nowego, ale do tej pory nie były ruszane umowy, które przeszły na czas nieokreślony przed wprowadzeniem procesu likwidacji Multiroom post Cyfra+ podczas przedłużenia umowy. Także ciekawe, czy to pismo przyszło na umowę, która jest na okresie oznaczonym, czy nieoznaczonym. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mruczek Opublikowano 23 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2023 Ja jestem na nieoznaczonym od listopada 2019, czyli pozbywają się już tych ostatnich wolnych abonentów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LorDx Opublikowano 23 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2023 Jedni rezygnują, drudzy podpisują, ten cyrk tak się kreci od lat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 23 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2023 Ostatnio pisałem, że i za umowy się wezmą na nieoznaczonym czasie. 1 godzinę temu, patryszq napisał(a): ...A tak na marginesie już dawno winna stać się fuzja C+/PB Trzymam kciuki, aby do tego nie doszło. To byłby dramat. Polsat i ich usługi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LorDx Opublikowano 23 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2023 tak i monopol, urzad na to nie pojdzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 23 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2023 Gdyby nawet to nie jeden który chce płakałby po ogłoszeniu oferty i cen Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
plockier Opublikowano 23 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2023 Jestem na umowie na czas nieokreślony, więc mnie ich pismo nie rusza. Dziękuję za uwagę i pakuję zabawki, wybrali sobie bardzo zły moment na takie ruchy... Inflacja, ludzie patrzą na każdy grosz, szukają oszczędności, myślę że dużo ludzi jak już do nich pójdzie to nie wymienić dekodery a zdać je całkowicie tym bardziej że canal + to już nie jest żaden prestiż, stracili wszystkie prawa. Wykupiłem viapley i to mi wystarczy + naziemna 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 24 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2023 20 godzin temu, ircios napisał(a): Polsat i ich usługi i tu i tam jest syf więc ani jednego ani drugiego żałować nie trzeba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 24 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2023 Najważniejsze że jest wybór i każdy wybierze to co dla niego najlepsze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaś Fasola Opublikowano 24 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2023 4 godziny temu, patryszq napisał(a): i tu i tam jest syf więc ani jednego ani drugiego żałować nie trzeba Jeżeli chodzi o syf,to PB jest niekwestionowanym liderem w tej dziedzinie. W Canal+ obsługa klienta jest chociażby na dużo wyższym poziomie, jak i wiele innych aspektów również. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meckbar Opublikowano 25 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2023 Czyżby coś się zmieniło? Poziom obsługi bywa wysoki podczas rozmów dotyczących przedłużenia umowy. Po przedłużeniu mam jak najgorsze doświadczenia w kontaktach z konsultantami, choć przyznam, że nie było ich wiele. Póki co wszystko działa i jestem szczęśliwy, że nie muszę się kontaktować z ich działem "obsługi" klienta. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.