Skocz do zawartości

Platforma CANAL+ – dyskusja ogólna


vibor
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Swoja droga powinni udostępnić zawieranie umówy przez profil zaufany albo z dowodu z warstwą elektroniczną w pełni przez neta.

Inna sprawa ze ściemniaią z ofertami na stronie, nie chcą pokazać ze coś można ugrać albo przycyganić.

np wziąć entry a potem podnieść pakiet i ma się lepsze ceny niż na stronie :D bo upgrade wchodzi z rabatami : jak przyz przedłużeniach, chodzi o pakiet główny.

tylko mocno zorientowany wie co i jak, nowicjusz nie ogranie tematu.

Edytowane przez LorDx
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tym pójściem do punktu to nie za dobry pomysł. Ja wstępnie ogarnąłem sobie na stronie co i jak, resztę dopytałem na infolinii i dałem sobie weekend do namysłu. 

W sobotę będąc w centrum handlowym wszedłem do punktu C+ aby coś tam jeszcze podpytać i upewnić się w decyzji.

To był błąd. I to jaki !

Sprzedawca, jak wielu innych sprzedawców w wielu innych sklepach, był całkowicie zielony.

Nie wiedział prawie nic, nie wiedział o promocjach, o łączeniu pakietów, opowiadał głupoty o sposobach podłączenia sprzętu. "Ma pan tu ulotkę, tu wszystko jest opisane".......

Tragedia. Gdyby nie to, że byłem zdecydowany na C+ , gdybym był zwykłym klientem, który jeszcze nic nie wie, a chce się rozejrzeć i może na c+ zdecydować, to do dzisiaj byłbym abonentem vectry......

Powinni to jakoś weryfikować i dbać o standard obsługi. Ze względu na szacunek dla klienta i swoje ewentualne zyski.

Edytowane przez terracan1929
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Każdy z nas wolałby umowę podpisywać w punkcie,lecz nie zawsze jest to możliwe.Poza tym warto zasięgnąć informacji w internecie na temat sprzętu,czy samej umowy i odpowiednio przygotować się.Wszędzie potrafią nas naciągać i póżniej pozostaje nam stwierdzić,,mądry polak po szkodzie" Dobrze,że pojawiła się opcja,oprócz telewizji na kartę,subskrybcja.W każdej chwile można zrezygnować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No poczytać sobie możesz😂 Tu tez jest duzo sprzecznych informacji. Tam wiesz co bierzesz często możesz sprawdzić jak to duży punkt. Niech każdy robi tak żeby było dla niego wygodne i lepsze. Co nie zmienia faktu że strone mają fatalna a jak ktos nie jest pewien to tylko umowa na odległość.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki takiemu forum jak to,sporo można się dowiedzieć.Zawsze podziwiałem ludzi tu tzw,obcykanych w temacie,ale też udzielających pomocy innym.Tobie również za pomoc w innym temacie też dziękuje.

Niestety jest sporo osób( piszę o mojej rodzinie)którym ciężko przeczytać umowę,instrukcję,a jakich kolwiek informacji dowiadują się ode mnie.Może dlatego,że są zapracowani i nie mają czasu na internet,choć (posiadają).Poszli do punktu canal+ i mają to co chcieli.Placą za full wypas,choć naprawdę bardzo mało oglądają telewizję.Myślę,że takich ludzi jest również mnóstwo.Dlatego sprzedawca jednym doda,drugim ujmie i kasa się zgadza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

No to koniec... 

Dzień dobry,

przekazujemy informacje o ważnych zmianach dotyczących działania usługi Multiroom.

UWAGA! WAŻNA WIADOMOŚĆ NA TEMAT MULTIROOM

Informujemy, że trwa proces zabezpieczenia usługi Multiroom. Dostosowujemy się do wymagań, które stawiają przed nami dostawcy treści, zgodnie z informacjami zamieszczonymi na stronie internetowej CANAL+, dotyczącymi zabezpieczania treści oraz konieczności spełnienia wymogów technicznych świadczenia usługi Multiroom pl.canalplus.com/zabezpieczenie-tresci.

CO SIĘ ZMIENI?

Dekodery, które działają w usłudze Multiroom, będą wymagały połączenia z dekoderem głównym lub czasowej aktywacji kartą z dekodera głównego.

Sprawdź, czy Twój dekoder wspiera to rozwiązanie na: pl.canalplus.com/zabezpieczenie-tresci
Jeśli nie znajdziesz swojego dekodera na liście, skontaktuj się z nami w celu jego wymiany.

CO POWINIENEŚ ZROBIĆ?

W związku z tym, że Twoja obecna konfiguracja w usłudze Multiroom nie spełnia obowiązujących wymogów bezpieczeństwa, mamy dla Ciebie m.in. propozycję, która pozwoli kontynuować bezpłatne korzystanie z usługi Multiroom w ramach jednego gospodarstwa domowego. Ciesz się swoimi ulubionymi programami, dostosowując swój sprzęt do wymaganych zabezpieczeń.

W celu uzgodnienia optymalnego rozwiązania zadzwoń pod numer 22 270 43 17

Jeżeli nie skorzystasz z naszej propozycji, po dniu 30 marca Twoja karta, która nie spełnia wymogów bezpieczeństwa, nie będzie aktywna.
 

Pozdrawiamy
CANAL+

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W końcu wzięli się za Karyny i Janusze cwaniakowania - tv w Radomiu a konkubent tv w Koszalinie   - szkoda że tak późno 💁‍♂️

( tak wiem , da się to obejść na odległość , sam tak korzystam z c+ 🤣 )

 

A tak na marginesie już dawno winna stać się fuzja C+/PB 

Edytowane przez patryszq
  • Popieram 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@PawelTSW Nic nowego, ale do tej pory nie były ruszane umowy, które przeszły na czas nieokreślony przed wprowadzeniem procesu likwidacji Multiroom post Cyfra+ podczas przedłużenia umowy. Także ciekawe, czy to pismo przyszło na umowę, która jest na okresie oznaczonym, czy nieoznaczonym.

  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio pisałem,  że i za umowy się wezmą na nieoznaczonym czasie. 

 

 

1 godzinę temu, patryszq napisał(a):

...A tak na marginesie już dawno winna stać się fuzja C+/PB 

Trzymam kciuki, aby do tego nie doszło. To byłby dramat.  Polsat i ich usługi 🤣

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem na umowie na czas nieokreślony, więc mnie ich pismo nie rusza. Dziękuję za uwagę i pakuję zabawki, wybrali sobie bardzo zły moment na takie ruchy... Inflacja, ludzie patrzą na każdy grosz, szukają oszczędności, myślę że dużo ludzi jak już do nich pójdzie to nie wymienić dekodery a zdać je całkowicie tym bardziej że canal + to już nie jest żaden prestiż, stracili wszystkie prawa. Wykupiłem viapley i to mi wystarczy + naziemna 

  • Popieram 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, patryszq napisał(a):

i tu i tam jest syf więc ani jednego ani drugiego żałować nie trzeba :)

Jeżeli chodzi o syf,to PB jest niekwestionowanym liderem w tej dziedzinie. W Canal+ obsługa klienta jest chociażby na dużo wyższym poziomie, jak i wiele innych aspektów również. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyżby coś się zmieniło? Poziom obsługi bywa wysoki podczas rozmów dotyczących przedłużenia umowy. Po przedłużeniu mam jak najgorsze doświadczenia w kontaktach z konsultantami, choć przyznam, że nie było ich wiele. 

Póki co wszystko działa i jestem szczęśliwy, że nie muszę się kontaktować z ich działem "obsługi" klienta. 

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...