Skocz do zawartości

Reklamacje złożone na działania platformy CANAL+


reniew
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • 3 tygodnie później...
Zadzwonilem na infolinie nc+ z zazaleniem sie na jakosc nadawanych kanalow tvn i c+ sport, gosc mi wciskal ze to kwestia precyzyjnego ustawienia konwentera i/lub czaszy, ja mu na to zeby mi nie wciskal takich tekstow, bo to z Waszej strony wina i zadam rekompensaty, zlozylem reklamacje. Jezeli Wy tez jestescie wkurzeni tym co ITI/nc+ z Nami wyprawia, robcie podobnie, w kupie sila, i tylko tak na nich cos wskoramy.

Dzis mija miesiac od zlozenia reklamacji, a nc+ nie odzywa sie, a w mailu napisali mi ze do dzis maja czas na odpowiedz na reklamacje. Czy mial ktos podobnie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@moqu'ai: oni nie rozumieją jakości pod względem wysokiego bitratu i ładnego obrazu hd, tylko albo jest sygnał bez zakłóceń albo go nie ma :(

Żadna norma w PL nie precyzuje jakie mają być wartości bitrate kanałów HD, więc oni sobie nic z tego nie robią i szczerze olali twoje zgłoszenie.

Jednak z grzeczności powinni chodziasz Ci odpisać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do jakości kanałów z paczki Canal czy nSport .. U mnie nie zauważyłem pogorszenia się obrazu.. jeszcze kilka lat temu gdy porównywałem kanały niemieckie HD podczas transmisji tego samego meczu transmisje z Astry.. To nieraz nie dwa obraz z SD z Astry był lepszy jakościowo od niby HD z paczki Canal. Czy paltoty Cyfra. ( nie dotyczyło to wszystkich programów) Cyfra bo wtedy byłem w Cyfrze .Mi się obecnie wydaje że jakość obrazu w paczce Canal uległa poprawie i to zdecydowanej. Dużo też daje w jakości obrazu tuner i jego współpraca z posiadanym telewizorem..

Zwłaszcza starsze dekodery nk-i nie zawsze współpracowały czy współpracują ,że wszystkimi modelami odbiorników telewizyjnych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie, złożyłem reklamację i poprosiłem o odsłuchanie nagrania z przeprowadzonych negocjacji. Moje pytanie brzmi: czy uzyskam dostęp do tego nagrania? Jeśli tak, to w jakiej formie (odsłuch telefoniczny; plik audio przesłany na maila)? Czy też będzie tak, że mi odpiszą, że odsłuchali i że nie ma podstawy do reklamowania uzgodnionego produktu? Podzielcie się swoją wiedzą. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem przekonany o swojej racji, ale mimo wszystko chciałbym wiedzieć, jak wygląda u nich procedura odsłuchu nagranej rozmowy. Czy jest tylko dla ich uszu :( ? Czy też mają obowiązek podzielić się tym nagraniem z drugą stroną umowy. W mojej opinii taki obowiązek mają, ale czy ktoś na forum mógłby podzielić się swoim doświadczeniem w tym zakresie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem przekonany o swojej racji, ale mimo wszystko chciałbym wiedzieć, jak wygląda u nich procedura odsłuchu nagranej rozmowy. Czy jest tylko dla ich uszu :( ? Czy też mają obowiązek podzielić się tym nagraniem z drugą stroną umowy. W mojej opinii taki obowiązek mają, ale czy ktoś na forum mógłby podzielić się swoim doświadczeniem w tym zakresie.

Odsłu[beep]ą sami. I pewnie bez obecności Konsula. Obowiązku podzielenia się nagraniem nie mają?

Jednakże nie rozumiem dlaczego jesteś taki wścibski. Jeśli racja jest po twojej stronie, to tak się stanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@bogdan425 dzięki za informacje. Kończąc ten wątek chce tylko powiedzieć, że nie jestem wścibski, a jedynie ciekawy, ponieważ wcześniej nie miałem "przygody" z postępowaniem reklamacyjnym, a wyszedłem z założenia, że odpowiedzi od Was będą potem przydatne również dla innych. Mimo wszystko uważam, że umożliwienie odsłuchania nagranej rozmowy powinno być dane obydwu stronom. Nie znam się specjalnie na naszym prawodawstwie, ale np. prawo telekomunikacyjne mówi m.in., że dostawca usługi jest zobligowany do utr[beep]a oświadczenia abonenta o zmianie warunków umowy złożonego za pomocą środków porozumiewania się na odległość, a jeżeli oświadczenie to zostało złożone telefoniczne utrwalić całą rozmową, przechowywać je do końca okresu obowiązywania umowy na zmienionych warunkach oraz udostępniać je abonentowi na jego żądanie. I tyle w tym temacie. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zadzwonilem na infolinie nc+ z zazaleniem sie na jakosc nadawanych kanalow tvn i c+ sport, gosc mi wciskal ze to kwestia precyzyjnego ustawienia konwentera i/lub czaszy, ja mu na to zeby mi nie wciskal takich tekstow, bo to z Waszej strony wina i zadam rekompensaty, zlozylem reklamacje. Jezeli Wy tez jestescie wkurzeni tym co ITI/nc+ z Nami wyprawia, robcie podobnie, w kupie sila, i tylko tak na nich cos wskoramy.

Dzis mija miesiac od zlozenia reklamacji, a nc+ nie odzywa sie, a w mailu napisali mi ze do dzis maja czas na odpowiedz na reklamacje. Czy mial ktos podobnie?

@moqu'ai: oni nie rozumieją jakości pod względem wysokiego bitratu i ładnego obrazu hd, tylko albo jest sygnał bez zakłóceń albo go nie ma :(

Żadna norma w PL nie precyzuje jakie mają być wartości bitrate kanałów HD, więc oni sobie nic z tego nie robią i szczerze olali twoje zgłoszenie.

Jednak z grzeczności powinni chodziasz Ci odpisać.

wiec ja im dzis napisalem, ze czekam na odpowiedz ktora powinna byc udzielona do wczoraj, dodalem ze nie zaplace im abonamentu i zobaczymy czy tez beda cierpliwi :))

Dzis odebralem pisemna odp. na moja reklamacje, Moja odpowiedz na nia, "Nie robcie ze mnie i z Siebie idiotow!, odpowiadam Wam na Wasze odmowne stanowisko ws. mojej reklamacji, argument Wasz jest dla laikow, bowiem moja instalacja sat jest bardzo poprawna, i ani wasz ani zaden inny technik instalator tego nie zmieni, u mnie prywatnie firma instalatorska montowala i caly czas wszystko chodzi tak samo jak od momentu instalowania ant. sat do teraz, i to u Was jest problem, ktory wynika z tego ze: dokonaliscie zmiany multipleksera na Ericssona MX8400, i na paczce tvn jest wyraznie pogorszona jakosc video, o polowe nizszy bitrate niz przed moim zareklamowaniem do Was. W zwiazku z powyzszym nie przyjmuje waszej reklamacji i Zadam rozpatrzenia jej ponownie, z pozytywnym skutkiem dla mnie. Inaczej sprawe oddam do rzecznika praw konsumenta. Spawa wymaga niezwlocznego Dzialania i nie ma tu dla Was czasu 1mies. poniewaz ta reklamacja powinna byc rozpatrzona za pierwszym razem podczas jej skladania. A nie bawienie sie w zwylke zbywanie i oszukiwanie Swojego klienta". Zobaczymy czym teraz zablysna :lol2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

mam pytanie, jak to jest z tymi terminami reklamacji?

Złożyłem reklamację z formularza na stronie w dn. 11 sierpnia, potwierdzenie złożenia otrzymałem mailem w dn. 28 sierpnia, a listownie też potwierdzenie złożenia z datą 8 września. Za każdym razem pisali, że rozpatrzą w ciągu 30 dni. Ale od jakiej daty :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

30dni od zlozenia reklamacji, u Ciebie w dniu skladania poprzez formularz jest to liczone, tak bylo u mnie, ale odpowiedz listowna dostalem poczta po prawie 2tyg po tym terminie 30dni

Ps. o mojej odpowiedzi pisalem post wczesniej na Ich rozpatrzenie reklamacji, ale co jeszcze w liscie umiescili to wola o pomste, po kiego grzyba sie upominaja o saldzie do zaplaty? bezczelnosc! nie w takim liscie, tym bardziej ze zaleglosci nie bylo, na ten moment otrzymania listu z odpowiedzia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słuchajcie,

dzwoniłem dziś w sprawie wysłanej reklamacji w dn. 11.08 dlaczego nie ma odpowiedzi i takie tam...

Babka powiedziała, że reklamacja została przyjęta w dn. 28.08, bo jak jest wysłana z formularza na stronce to jest jeszcze 14 dni na jej przyjęcie i dopiero od tego dnia 30 dni :shock::crazy:

Zapytałem, na jakiej podstawie, jaki punkt umowy o tym mówi :?:

Paranoja :lol2: Co o tym myślicie :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja ponaglajac o odpowiedz na reklamacje, otrzymalem maila ze rozpatrzenie reklamacji odbedzie sie do 30dni, ale na odp. to trzeba bylo poczekac bo droga listowna. wiec 2tyg pozniej dostalem odp. wiec baba klamala, albo sie cos ostatnio zmienilo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słuchajcie,

dzwoniłem dziś w sprawie wysłanej reklamacji w dn. 11.08 dlaczego nie ma odpowiedzi i takie tam...

Babka powiedziała, że reklamacja została przyjęta w dn. 28.08, bo jak jest wysłana z formularza na stronce to jest jeszcze 14 dni na jej przyjęcie i dopiero od tego dnia 30 dni :shock::crazy:

Zapytałem, na jakiej podstawie, jaki punkt umowy o tym mówi :?:

Paranoja :lol2: Co o tym myślicie :?:

Na infolinii upierali się, że mają 30 dni od daty 28.08 a tu zonk: :jupi:

"Odpowiadając na zgłoszenie, uprzejmie informuję, że reklamacja została

rozpatrzona pozytywnie.

Potwierdzam, że reklamacja została przez Pana złożona 11 sierpnia 2014

roku. W wyniku nieprawidłowości została ona zarejestrowana 28 sierpnia

2014 roku. Serdecznie przepraszam za niedogodności wynikłe z zaistniałej

sytuacji." :lol2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...