ircios Opublikowano 12 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2014 Nie mogą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kingofsouth Opublikowano 12 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2014 @mateusz14422 miałeś Canal+Vod ..... a teraz jest zablokowane Na oficjalnym forum NC+ poruszana jest ta sprawa ,może tam znajdziesz odpowiedz Reklamacja na to że jest/była awaria chyba nie ma sensu Choć dostęp do usługi "Canal+Vod" to jakaś dziwna sprawa....(nie wiadomo do końca o co chodzi) ..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blade1230 Opublikowano 24 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2014 Rozpatrzone pozytywnie moje reklamacje dotyczące wyłączenia dostępu kolekcji C+ VOD oraz wyłączenia History HD(który również w ramach reklamacji na pół roku). Po udzieleniu mi informacji nawet nic nie wspomniała o zadośćuczynieniu. Wspomniałem o zadośćuczynieniu a ona do mnie, że może mi zaoferować cinemax albo filmbox do końca lutego. Nie zgodziłem się, kolejna propozycja to rabat na abo w lutym 29 zł( wartość C+VOD) i kolejny raz się nie zgodziłem. Zażądałem rabat na cały okres umowy za mediaboxa, najpierw mówiła, że nie może, po czym ja stwierdziłem no to piszemy kolejną reklamację na wasze działania i brak profesjonalizmu I tu padły słowa, że musi się skonsultować. Finalnie zeszli mi z czynszu za mediaboxa do końca umowy Jak dla mnie to najlepszy pomysł ze względu na lepszą pozycję wyjściową do przyszłych negocjacji i zaoszczędzone pieniądze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paco24 Opublikowano 24 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2014 Czy jest możliwość reklamacji i ugrania jakiegoś bonusu za brak dodatków netVOD+ i VODseriale+ na dekoderze po Cyfrze Pace PVR? Ktoś może próbował już? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 24 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2014 Jeżeli tylko Twój abonament je zawiera to nawet by należało reklamować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paco24 Opublikowano 24 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2014 a czy reklamacja z tego tytułu 2h po migracji będzie ok, czy odczekać kilka dni? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 24 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2014 Ja odczekałbym kilka dni. W reklamacji napisz również czego oczekujesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paco24 Opublikowano 24 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2014 ok, tak też zrobię Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blade1230 Opublikowano 24 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2014 A co chcialbys w ramach zadoscuczynienia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paco24 Opublikowano 24 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2014 pytanie co jest realne do uzyskania? rabat miesięczny czy np paczka HBO? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blade1230 Opublikowano 24 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2014 Wszystko co zechcesz tylko w granicach rozsądku. W końcu brak tych opcji jest powodem do zerwania umowy z winy operatora. Musisz być stanowczy dadzą Ci co zechcesz, tylko trzeba umiejętnie podjąć rozmowę z konsulem z działu reklamacji. Staraj się o paczkę HBO i nie daj się zwieść, że się nie da! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paco24 Opublikowano 24 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2014 jak proponujesz zatem to rozwiązać? pisać już dziś (dziś też była migracja) reklamację mailowo dodając na końcu jaka rekompensata mnie interesuje (paczka HBO)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blade1230 Opublikowano 24 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2014 Dzis to za wczesnie, niech minie kilka dni, najlepiej z tydzien i wtedy piszesz reklamacje, ze umawialiscie sie na dany pakiet i go nie masz wlaczonego, zgodnie z regulaminem przysluguje Ci mozliwosc zerwania umowy z winy operatora. Jak zadzwonia wtedy powiedz, ze chcesz paczke HBO w ramach zadoscuczynienia. Beda Ci wciskac kity pewnie, ze nie moga itd. Bzdura moga ale nie chca. Jezeli sie nie zgodza to zglos reklamace na dzialania konsultantow i zlamanie regulaminu. W tym momencie powinien sie zgodzic konsul na Twoje warunki. Pamietaj to oni sa na przegranej pozycji i oni winni respektowac Twoje propozycje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tweed77 Opublikowano 24 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2014 poprostu napisz w reklamacji że w ramach rekompensaty za brak tego co masz miec w umowie oczekujesz paczki kanalow HBO i Cinemax na 12 miesiecy. W razie braku takiej rekompensaty rozwiazujesz umowę z ich winy. Dasz im do myslenia i dostaniesz HBO albo Cinemax na 12 miesięcy. Jesli akuratnie na tym ci zależy. Lepiej napisac o większą rekompensatę w reklamacji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blade1230 Opublikowano 25 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2014 Dzisiaj zadzwoniłem na BOK celem potwierdzenia warunków reklamacji, konsultantka nie wysłała mi na maila potwierdzenia tak jak obiecywała. Okazało się, że udzieliła mi rabatu 5zł na abonament, więc wychodzi na to, że nie zeszła mi z czynszu za mediaboxa tak jak ustalaliśmy podczas rozmowy. Oczywiście złożyłem reklamację mailem. Niby cena ta sama lecz jest to różnica, która może wpłynąć na ustalenia negocjacyjne w trakcie możliwości przedłużenia umowy. Oczywiście zażądałem kolejnej rekompensaty (VOD SERIALE+ )za stracony czas, pieniądze na dzwonienie, niezgodność formy pisemnej z uzgadnianą telefonicznie oraz wprowadzanie w błąd abonenta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Q77 Opublikowano 26 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2014 Aktywna umowa w NC+ od 4msc a juz poszlo 6 reklamacji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blade1230 Opublikowano 26 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2014 i co uzyskiwałeś w ramach rekompensat? Zastanawiam się czy da radę w ramach rekompensaty wziąć Seriale + i Redlight do końca umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz431 Opublikowano 27 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2014 Witam czy jeśli nie zgadzam się odpowiedziom na moją reklamacje to mogę reklamacje złożyć ponownie ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateusz14422 Opublikowano 27 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2014 Ile się czeka na odpowiedź w sprawie reklamacji, ponieważ złożyłem ją 11 stycznia, a tu nadal zero odpowiedzi poza tym, że się zajmą tym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Electrix Opublikowano 27 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2014 @lukasz431, tak, sam to przerabiałem i to będzie wtedy reklamacja reklamacji jak to konsultant nazwał. @mateusz14422, do 30 dni mają czas na rozpatrzenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blade1230 Opublikowano 27 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2014 lukasz a co reklamowałeś? mateusz w tym samym dniu reklamowaliśmy, a ja już dawno po rozpatrzeniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateusz14422 Opublikowano 27 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2014 Kiedy dostałeś odpowiedź?? Udało się Tobie coś ugrać co chciałeś?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blade1230 Opublikowano 27 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2014 mateusz wszystko opisałem stronę wcześniej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paco24 Opublikowano 30 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2014 Reklamacja poszła (brak VODów na Pace PVR), niestety dostałem odpowiedź negatywną: "Uprzejmie informuję, że zgodnie z warunkami promocji, Rozdział IV. Postanowienia końcowe, Usługa netVOD+ i Kolekcja VOD+ Seriale+ świadczone są wyłącznie na Sprzęcie - typ: turboBox+ oraz mediaBox+. Wyjaśniam, że przy zawieraniu kontraktu z nc+ zdecydował się Pan na pozostanie przy dotychczas użytkowanym terminalu. Wymiana sprzętu na terminal ADB będzie możliwa przy kolejnej renegocjacji warunków kontraktu, czyli w końcowej części obowiązywania czasu oznaczonego." Jest jeszcze jakaś szansa na pozytywne zakończenie tej sprawy? Jakich jeszcze argumentów należałoby użyć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moryl Opublikowano 30 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2014 I ja dziś dostałem odpowiedż na moją reklamację.Reklamacja rozpatrzona pozytywnie.Konsultantka mi przedstawiła ofertę Univers+6C+HBO za 59 dla nowego abonenta.A dostałem Univers+Family&Sport+HBO za 59 zł.Dziś dostałem taką ofertę jaką przedstawiła mi konsultantka czyli Univers+6C+HBO za 59 zł.Mają przysłać pismo potwierdzające te warunki.Jak dla nowego abonenta oferta super. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.