Skocz do zawartości

Reklamacje złożone na działania platformy CANAL+


reniew
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość kingofsouth

@mateusz14422 miałeś Canal+Vod ..... a teraz jest zablokowane :?:

Na oficjalnym forum NC+ poruszana jest ta sprawa ,może tam znajdziesz odpowiedz :wink:

Reklamacja na to że jest/była awaria chyba nie ma sensu :wink:

Choć dostęp do usługi "Canal+Vod" to jakaś dziwna sprawa....(nie wiadomo do końca o co chodzi) .....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Rozpatrzone pozytywnie moje reklamacje dotyczące wyłączenia dostępu kolekcji C+ VOD oraz wyłączenia History HD(który również w ramach reklamacji na pół roku). Po udzieleniu mi informacji nawet nic nie wspomniała o zadośćuczynieniu. Wspomniałem o zadośćuczynieniu a ona do mnie, że może mi zaoferować cinemax albo filmbox do końca lutego. Nie zgodziłem się, kolejna propozycja to rabat na abo w lutym 29 zł( wartość C+VOD) i kolejny raz się nie zgodziłem. Zażądałem rabat na cały okres umowy za mediaboxa, najpierw mówiła, że nie może, po czym ja stwierdziłem no to piszemy kolejną reklamację na wasze działania i brak profesjonalizmu :D I tu padły słowa, że musi się skonsultować. Finalnie zeszli mi z czynszu za mediaboxa do końca umowy :D Jak dla mnie to najlepszy pomysł ze względu na lepszą pozycję wyjściową do przyszłych negocjacji i zaoszczędzone pieniądze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko co zechcesz tylko w granicach rozsądku. W końcu brak tych opcji jest powodem do zerwania umowy z winy operatora. Musisz być stanowczy dadzą Ci co zechcesz, tylko trzeba umiejętnie podjąć rozmowę z konsulem z działu reklamacji. Staraj się o paczkę HBO i nie daj się zwieść, że się nie da!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzis to za wczesnie, niech minie kilka dni, najlepiej z tydzien i wtedy piszesz reklamacje, ze umawialiscie sie na dany pakiet i go nie masz wlaczonego, zgodnie z regulaminem przysluguje Ci mozliwosc zerwania umowy z winy operatora. Jak zadzwonia wtedy powiedz, ze chcesz paczke HBO w ramach zadoscuczynienia. Beda Ci wciskac kity pewnie, ze nie moga itd. Bzdura moga ale nie chca. Jezeli sie nie zgodza to zglos reklamace na dzialania konsultantow i zlamanie regulaminu. W tym momencie powinien sie zgodzic konsul na Twoje warunki. Pamietaj to oni sa na przegranej pozycji i oni winni respektowac Twoje propozycje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poprostu napisz w reklamacji że w ramach rekompensaty za brak tego co masz miec w umowie oczekujesz paczki kanalow HBO i Cinemax na 12 miesiecy. W razie braku takiej rekompensaty rozwiazujesz umowę z ich winy.

Dasz im do myslenia i dostaniesz HBO albo Cinemax na 12 miesięcy. Jesli akuratnie na tym ci zależy. Lepiej napisac o większą rekompensatę w reklamacji :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj zadzwoniłem na BOK celem potwierdzenia warunków reklamacji, konsultantka nie wysłała mi na maila potwierdzenia tak jak obiecywała. Okazało się, że udzieliła mi rabatu 5zł na abonament, więc wychodzi na to, że nie zeszła mi z czynszu za mediaboxa tak jak ustalaliśmy podczas rozmowy. Oczywiście złożyłem reklamację mailem. Niby cena ta sama lecz jest to różnica, która może wpłynąć na ustalenia negocjacyjne w trakcie możliwości przedłużenia umowy. Oczywiście zażądałem kolejnej rekompensaty (VOD SERIALE+ )za stracony czas, pieniądze na dzwonienie, niezgodność formy pisemnej z uzgadnianą telefonicznie oraz wprowadzanie w błąd abonenta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Reklamacja poszła (brak VODów na Pace PVR), niestety dostałem odpowiedź negatywną:

"Uprzejmie informuję, że zgodnie z warunkami promocji, Rozdział IV. Postanowienia końcowe, Usługa netVOD+ i Kolekcja VOD+ Seriale+ świadczone są wyłącznie na Sprzęcie - typ: turboBox+ oraz mediaBox+.

Wyjaśniam, że przy zawieraniu kontraktu z nc+ zdecydował się Pan na pozostanie przy dotychczas użytkowanym terminalu. Wymiana sprzętu na terminal ADB będzie możliwa przy kolejnej renegocjacji warunków kontraktu, czyli w końcowej części obowiązywania czasu oznaczonego."

Jest jeszcze jakaś szansa na pozytywne zakończenie tej sprawy? Jakich jeszcze argumentów należałoby użyć?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I ja dziś dostałem odpowiedż na moją reklamację.Reklamacja rozpatrzona pozytywnie.Konsultantka mi przedstawiła ofertę Univers+6C+HBO za 59 dla nowego abonenta.A dostałem Univers+Family&Sport+HBO za 59 zł.Dziś dostałem taką ofertę jaką przedstawiła mi konsultantka czyli Univers+6C+HBO za 59 zł.Mają przysłać pismo potwierdzające te warunki.Jak dla nowego abonenta oferta super.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...