Skocz do zawartości

Reklamacje złożone na działania platformy CANAL+


reniew
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Praktycznie pozostaje ci czekać.. Teoretycznie możesz wymówić umowę z winy operatora.. Lecz podejrzewam ,że w takim przypadku za umowę i sprzęt mogą Ci policzyć (NC+) kary umowne.. I w konsekwencji oddać sprawę do sądu,, Jeżeli w sądzie wygrasz NC+ to możesz żądać odszkodowania,,

Zakładając że NC + przyjmie twoje wypowiedzenie z winy operatora.

Niestety w polskim prawodawstwie operatorzy dostawcy podobnych usług są nieco w uprzywilejowanej sytuacji.. Teoretycznie ty tez możesz iść do sądu i domagać się rekompensaty za ni e wykonanie reklamacji etc brak usług.. Tyle tylko ,że w sądzie trzeba wpłacić wadium przy wnoszeniu sprawy.. Jak wygrasz to NC + ci wróci.... Czyli praktycznie pozostaje ci czekać i ewentualnie katować ich telefonami pismami et.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podobna sytuacja, dostałem pismo i czekam na wynik reklamacji.

Swoją drogą myślałem, że sprawa przedłużenia za mną, a tu niespodzianka ze strony NC+. Swoją drogą jakby wysyłali umowy w normalnym czasie człowiek mógłby szybciej zareagować, niż po pierwszej FV.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zastanawiam się czy nie napisać wypowiedzenia z powodu nie rozpatrzenia reklamacji w terminie 30 dni. Jakby nie patrzeć to jest złamanie regulaminu pkt 9 Rozdziału XI. Wypowiedzenie można również opierać o punkt 16 Rozdziału IX który mówi : "Abonent ma prawo rozwiązać Umowę w każdym czasie ze skutkiem natychmiastowym w przypadku rażącego naruszenia przez Dostawcę usług postanowień Umowy, Regulaminu, Cennika, Szczegółowych Warunków, Warunków Promocji". Co o tym sądzicie? Jest jeszcze kwestia tego netVOD+, które nadal nie działa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wypowiedzenie wysłać wypowiedzenie umowy bo winny operator nie zaszkodzi może uznają... Ja rok temu będąc w cyfrze zawarłem umowę na pakiet platyna z dekoderem pace . Przy zawieraniu umowy zapewniano mnie że tuner pace obsłuży netvood nc go etc. Bo to było w pakiecie .. Życie pokazało ,ze pejsate dekodery nie obsłużą tych usług na które zawarłem umowę.. Reklamację uznano i wymieniono mi pejsatego mediabox..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tydzień temu w piątek dzwoniłem do nich w sprawie mojej reklamacji, konsultant powiedział, że składałem ją 27 czerwca. Minął więc już ponad miesiąc i nadal cisza, nie odzywali się ale w ICA saldo jest już 0 zł, nie ma 20 zł za drugi dekoder. Czyli oznacza to chyba, że reklamacja została uznana? A jeśli tak to mogliby coś zaproponować w ramach rekompensaty. Chciałbym to głupie Extra+, które pominąłem niechcący przy negocjacjach ale nie za 30 zł miesięcznie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tydzień temu w piątek dzwoniłem do nich w sprawie mojej reklamacji, konsultant powiedział, że składałem ją 27 czerwca. Minął więc już ponad miesiąc i nadal cisza, nie odzywali się ale w ICA saldo jest już 0 zł, nie ma 20 zł za drugi dekoder. Czyli oznacza to chyba, że reklamacja została uznana? A jeśli tak to mogliby coś zaproponować w ramach rekompensaty. Chciałbym to głupie Extra+, które pominąłem niechcący przy negocjacjach ale nie za 30 zł miesięcznie.

"Dostawca usług udziela odpowiedzi na reklamację w formie pisemnej w ciągu 30 dni od dnia jej złożenia."(Rozdział XI , punkt 9 Regulaminu Świadczenia Usług). Jeśli nie dostałeś odpowiedzi w wyznaczonym terminie to teoretycznie możesz zarzucić nc+ złamanie regulaminu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zadzwonilem na infolinie nc+ z zazaleniem sie na jakosc nadawanych kanalow tvn i c+ sport, gosc mi wciskal ze to kwestia precyzyjnego ustawienia konwentera i/lub czaszy, ja mu na to zeby mi nie wciskal takich tekstow, bo to z Waszej strony wina i zadam rekompensaty, zlozylem reklamacje. Jezeli Wy tez jestescie wkurzeni tym co ITI/nc+ z Nami wyprawia, robcie podobnie, w kupie sila, i tylko tak na nich cos wskoramy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie doradźcie co zrobić.

W piątek przedłużyłem umowę na 2 lata plus wymiana turbodekodera na mediaboxa za 199zł.

Niestety Pani na infolinii wprowadziła mnie w błąd ponieważ nie ma możliwości wymienić turbo na mediaboxa gdy posiada się multiroom premium. Nie ma ponoć takiej technicznej możliwości o czym uświadomiła mnie Pani na infolinii po chyba trzecim kontakcie do nich.

W związku z tym mam pytanie jakiej rekompensaty mogę oczekiwać składając reklamację, co doradzicie? Najbardziej zależało by mi na obniżeniu opłaty np. za multiroom, jeśli nie to niech dodadzą jakieś programy ,tylko co?

Obecnie mam wszystkie tematyczne plus 6 canal + za co płace 84 zł +20 zł za multiroom premium.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...