pincet Opublikowano 20 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2014 Mi naliczyli opłatę 20 zł za wynajem jednego pejsa Bałagan mają straszny. Jak przyszła umowa pocztą to myślałem, że jest wszystko ok a tu niespodzianka na fakturze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aro Opublikowano 20 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2014 Jeżeli została uznana wam reklamacja to czy w ramach rekompensaty żądaliście jakiegoś pakietu gratis chociażby na miesiąc ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daball Opublikowano 21 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2014 Umowa przedłużona, pomimo 5 zapewnień konsultanta o elementach oferty brak extra+. Reklamacja złożona, niestety miesiąc bez eurosportu2... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Electrix Opublikowano 21 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2014 Żądaj rekompensaty za to niedopatrzenie z ich strony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daball Opublikowano 21 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2014 Tak, konsultant odp że jeszcze nie mineło 48h od aktywowania oferty i rzeczywiście kanały się zaświeciły. Ale reklamacja i tak nie zaszkodzila Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blade1230 Opublikowano 25 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2014 Minęło 30 dni od złożenia reklamacji i nie została rozpatrzona. Co w takim razie robić dalej i co wymagać od nich za to, że nie dotrzymują terminów ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
godunow Opublikowano 26 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2014 Praktycznie pozostaje ci czekać.. Teoretycznie możesz wymówić umowę z winy operatora.. Lecz podejrzewam ,że w takim przypadku za umowę i sprzęt mogą Ci policzyć (NC+) kary umowne.. I w konsekwencji oddać sprawę do sądu,, Jeżeli w sądzie wygrasz NC+ to możesz żądać odszkodowania,, Zakładając że NC + przyjmie twoje wypowiedzenie z winy operatora. Niestety w polskim prawodawstwie operatorzy dostawcy podobnych usług są nieco w uprzywilejowanej sytuacji.. Teoretycznie ty tez możesz iść do sądu i domagać się rekompensaty za ni e wykonanie reklamacji etc brak usług.. Tyle tylko ,że w sądzie trzeba wpłacić wadium przy wnoszeniu sprawy.. Jak wygrasz to NC + ci wróci.... Czyli praktycznie pozostaje ci czekać i ewentualnie katować ich telefonami pismami et. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aro Opublikowano 27 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2014 Kilka dni temu dostałem list, że reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 30 dni od daty jej złożenia.Tak więc nadal czekam i jak narazie zero odzewu od nich. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Migx Opublikowano 27 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2014 Podobna sytuacja, dostałem pismo i czekam na wynik reklamacji. Swoją drogą myślałem, że sprawa przedłużenia za mną, a tu niespodzianka ze strony NC+. Swoją drogą jakby wysyłali umowy w normalnym czasie człowiek mógłby szybciej zareagować, niż po pierwszej FV. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blade1230 Opublikowano 27 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2014 Ja zastanawiam się czy nie napisać wypowiedzenia z powodu nie rozpatrzenia reklamacji w terminie 30 dni. Jakby nie patrzeć to jest złamanie regulaminu pkt 9 Rozdziału XI. Wypowiedzenie można również opierać o punkt 16 Rozdziału IX który mówi : "Abonent ma prawo rozwiązać Umowę w każdym czasie ze skutkiem natychmiastowym w przypadku rażącego naruszenia przez Dostawcę usług postanowień Umowy, Regulaminu, Cennika, Szczegółowych Warunków, Warunków Promocji". Co o tym sądzicie? Jest jeszcze kwestia tego netVOD+, które nadal nie działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
godunow Opublikowano 28 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2014 Wypowiedzenie wysłać wypowiedzenie umowy bo winny operator nie zaszkodzi może uznają... Ja rok temu będąc w cyfrze zawarłem umowę na pakiet platyna z dekoderem pace . Przy zawieraniu umowy zapewniano mnie że tuner pace obsłuży netvood nc go etc. Bo to było w pakiecie .. Życie pokazało ,ze pejsate dekodery nie obsłużą tych usług na które zawarłem umowę.. Reklamację uznano i wymieniono mi pejsatego mediabox.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszo85 Opublikowano 1 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2014 Tydzień temu w piątek dzwoniłem do nich w sprawie mojej reklamacji, konsultant powiedział, że składałem ją 27 czerwca. Minął więc już ponad miesiąc i nadal cisza, nie odzywali się ale w ICA saldo jest już 0 zł, nie ma 20 zł za drugi dekoder. Czyli oznacza to chyba, że reklamacja została uznana? A jeśli tak to mogliby coś zaproponować w ramach rekompensaty. Chciałbym to głupie Extra+, które pominąłem niechcący przy negocjacjach ale nie za 30 zł miesięcznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daro.p Opublikowano 1 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2014 Witam, na jakiego maila wysłać reklamacje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszo85 Opublikowano 1 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2014 Ja dzwoniłem, powiedziałem o co chodzi, konsultant napisał reklamację, odczytał, powiedziałem, że ok, tak może być. Dwa, trzy tygodnie temu przyszedł list, że reklamacja zostanie rozpatrzona. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek9341 Opublikowano 2 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2014 Tydzień temu w piątek dzwoniłem do nich w sprawie mojej reklamacji, konsultant powiedział, że składałem ją 27 czerwca. Minął więc już ponad miesiąc i nadal cisza, nie odzywali się ale w ICA saldo jest już 0 zł, nie ma 20 zł za drugi dekoder. Czyli oznacza to chyba, że reklamacja została uznana? A jeśli tak to mogliby coś zaproponować w ramach rekompensaty. Chciałbym to głupie Extra+, które pominąłem niechcący przy negocjacjach ale nie za 30 zł miesięcznie. "Dostawca usług udziela odpowiedzi na reklamację w formie pisemnej w ciągu 30 dni od dnia jej złożenia."(Rozdział XI , punkt 9 Regulaminu Świadczenia Usług). Jeśli nie dostałeś odpowiedzi w wyznaczonym terminie to teoretycznie możesz zarzucić nc+ złamanie regulaminu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszo85 Opublikowano 2 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2014 Wczoraj sobie przejrzałem ten regulamin i w tym samym rozdziale, o którym piszesz, punkt 11: "W przypadku nierozpatrzenia reklamacji w terminie 30 dni od dnia jej wniesienia, uważa się, że reklamacja została uwzględniona". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz431 Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2014 czy jesli odpowiedz na reklamacje mi nie pasuje mogę ponownie złożyć reklamacje?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszo85 Opublikowano 6 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2014 Jeśli reklamacja rozpatrzona, to chyba po sprawie. Raczej nie działa to w sposób "będę składał reklamację dotąd aż mi ją rozpatrzą pozytywnie". Dostałem wczoraj albo przedwczoraj list z nc+ z informacją, że reklamacja została rozpatrzona pozytywnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moqu'ai Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Zadzwonilem na infolinie nc+ z zazaleniem sie na jakosc nadawanych kanalow tvn i c+ sport, gosc mi wciskal ze to kwestia precyzyjnego ustawienia konwentera i/lub czaszy, ja mu na to zeby mi nie wciskal takich tekstow, bo to z Waszej strony wina i zadam rekompensaty, zlozylem reklamacje. Jezeli Wy tez jestescie wkurzeni tym co ITI/nc+ z Nami wyprawia, robcie podobnie, w kupie sila, i tylko tak na nich cos wskoramy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jvc Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Panowie doradźcie co zrobić. W piątek przedłużyłem umowę na 2 lata plus wymiana turbodekodera na mediaboxa za 199zł. Niestety Pani na infolinii wprowadziła mnie w błąd ponieważ nie ma możliwości wymienić turbo na mediaboxa gdy posiada się multiroom premium. Nie ma ponoć takiej technicznej możliwości o czym uświadomiła mnie Pani na infolinii po chyba trzecim kontakcie do nich. W związku z tym mam pytanie jakiej rekompensaty mogę oczekiwać składając reklamację, co doradzicie? Najbardziej zależało by mi na obniżeniu opłaty np. za multiroom, jeśli nie to niech dodadzą jakieś programy ,tylko co? Obecnie mam wszystkie tematyczne plus 6 canal + za co płace 84 zł +20 zł za multiroom premium. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan425 Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2014 To trochę trudne. Raczej działa to tak, że dokładają coś gratis na cały okres umowy. Ale jeśli będziesz stanowczy! To też nie mów o obniżeniu opłaty za multiroom tylko ogólnie obniżenie opłaty abonamentowej. Może się udać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aro Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Kilka dni temu przyszedł list potwierdzający rozpatrzenie pozytywnie mojej reklamacji w sprawie naliczenia 20 zł opłaty za multiroom, czyli kwoty która była naliczona nie prawidłowo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lbielaws Opublikowano 17 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2014 Czy składając reklamacje udawało Wam się coś dodatkowo uzyskać? W ramach jakiejś rekompensaty? Czy tylko to co reklamowaliście? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek9341 Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Otrzymałem tylko to co reklamowałem (zwrot niesłusznie naliczonej opłaty). Napisałem jednak maila z moją propozycją rekompensaty. Zobaczymy co da się uzyskać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pincet Opublikowano 19 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2014 Ja również dostałem odpowiedź, reklamowałem niesłusznie naliczoną opłatę za dekoder i brak napisów na HBO HD. Opłatę zlikwidowali, co do napisów to subtelnie kazali mi się wypchać. Żadnej propozycji rekompensaty. Szkoda. Widać nie są już tacy hojni jak rok temu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.