Kibo no Hikari Opublikowano 30 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2014 @moryl @paco24 masz warunki promocji? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moryl Opublikowano 30 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2014 Jednak opłacało się kilka razy dzwonić by trafić na zamotaną konsultantkę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paco24 Opublikowano 30 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2014 Nie, nie mam. Migracja i aneks telefonicznie. Listownie nic nie przyszło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paco24 Opublikowano 31 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2014 dzisiaj kolejna odpowiedź i propozycja: albo anulowanie umowy i zawarcie nowej na sprzęcie ADB, albo pakiet z HBO na pół roku gratis, ale w sumie 5 pln drożej. Niezłe propozycję w odpowiedzi na reklamację. Czy jakieś argumenty mogą dotrzeć do nich jeszcze, czy już sprawa nie do pozytywnego zakończenia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blade1230 Opublikowano 31 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2014 anuluj umowe i sprobuj zejsc z golda na zwykle universe+, 6xC+, HBO, i mr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paco24 Opublikowano 1 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2014 Nie da rady anulować juz (chyba, ze tak jak konsultant mowil przejść na sprzęt ADB) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateusz14422 Opublikowano 4 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2014 Witam, 11 stycznia napisałem reklamację z powodu braku canal+ vod chciałem pakiet hbo do końca umowy czyli do sierpnia. Dostałem na 2 miesiące, na dekoderze głównym działa, a na multiroom nie. Kolejna reklamacja?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 4 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2014 Nie wygłupiaj się. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateusz14422 Opublikowano 4 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2014 Może i wydaje się to śmieszne, ale ja to traktuje jako kpina z abonentów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 4 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2014 @mateusz14422 przepraszam...źle zrozumiałem Twój post, moja wina. Jeżeli chodzi o HBO to zapewne powinieneś działać. Restarty robiłeś? Jeśli sytuacja nie poprawi się, konieczne będzie zgłoszenie problemu do BOK. P.S. Dzięki regenwalde Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paco24 Opublikowano 4 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2014 @mateusz14422 conim napisałeś, ze rozpatrzyli reklamacje pozytywnie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pretorian Opublikowano 11 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2014 Jakiś czas temu napisałem reklamację na niedziałające nc+GO. Tzn działało - inaczej . Włączało się i tyle. W zamian dano mi trzy filmy z VOD. Zawsze coś, ale trzeba ich męczyć o wszystko. Coś nie działa jeden dzień to od razu reklamacja. Niech wiedzą, że mają świadomych swoich usług użytkowników. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blade1230 Opublikowano 11 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2014 a jak długo rozpatrywali Twoją reklamację? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
connor Opublikowano 11 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2014 Mają na to 30 dni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pretorian Opublikowano 11 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2014 coś około miesiąca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blade1230 Opublikowano 11 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2014 Mają na to 30 dni. Wiem ile mają, nie zawsze się to przekłada na te 30 dni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
connor Opublikowano 11 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2014 Mają 30 dni dlatego nie masz co się spodziewać odpowiedzi po tygodniu. Zawsze, od kiedy pamietam reklamacje rozpatrywali około 20 dni, pózniej wysyłka listem poleconym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blade1230 Opublikowano 11 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2014 ale ja już składałem reklamacje nie raz i odpowiedź uzyskiwałem raz po tygodniu raz po 2 tygodniach, pytam z ciekawości ile kolega czekał i tyle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luuukasz Opublikowano 14 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2014 Witam, Czy ktos z was skladal reklamacje na nekanie ze strony nc+ reklamami na meila, a mam zaznaczone ze nie zycze sobie takiej formy kontaktu z ich strony. A oni akakuja spamem srednio raz na 10 dni. Sprobuje cos od nich wydebic za to nekanie. Myslicie ze cos w tej sprawie uda mi sie zdzialac? Sprobuje obnizenie abo o 5zl, lub cinemaxy na caly okres umowy. Byly juz takie reklamacje? Udalo sie cos zdzialac? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
banita24 Opublikowano 14 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2014 Dobre Nikłe twoje szanse Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blade1230 Opublikowano 15 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2014 luuukasz myślę, że możesz sobie darować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pincet Opublikowano 15 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2014 Składaj reklamację, reklamacja nie zaszkodzi. Myślę, że dadzą Ci coś w zamian a jeśli nie to zaprzestaną wysyłać informacje na maila. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HansuHansu Opublikowano 18 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2014 Ja mam problem. Otóż umowę początkowo miałem do końca maja. Jednak przez jakieś 2 tygodnie miałem zawieszoną umowę. Byłem przygotowany na to, że umowę przedłużą o 1 miesiąc z w/w powodu. Jednak się okazuje, że umowę zamiast przedłużyć do końca czerwca, to przedłużyli do końca lipca i nie wiedzą dlaczego tak się stało. Napisałem maila z informacją, żeby mi to wyjaśnili. Czekam na info. Co mogę zrobić jeszcze w takiej sytuacji? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
selko Opublikowano 19 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2014 Witam, Czy ktos z was skladal reklamacje na nekanie ze strony nc+ reklamami na meila, a mam zaznaczone ze nie zycze sobie takiej formy kontaktu z ich strony. A oni akakuja spamem srednio raz na 10 dni. Sprobuje cos od nich wydebic za to nekanie. Myslicie ze cos w tej sprawie uda mi sie zdzialac? Sprobuje obnizenie abo o 5zl, lub cinemaxy na caly okres umowy. Byly juz takie reklamacje? Udalo sie cos zdzialac? Jeden mail na 10 dni = nekanie hahaha ludziom sie w [beep]ach poprzewracało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blade1230 Opublikowano 4 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2014 Dostałem dzisiaj po 3 miesiącach od przedłużania Szczegółowe warunki umowy. Brak jakiejkolwiek informacji, że mam dostęp do HBO i do 6xC+. Jedynie informacja, że Pakiet C+ Silver na 18 miesięcy. Dzwoniłem do BOK zapytać czy z tego powodu można złożyć reklamacje, bo takie rzeczy powinny być na umowie. Konsul powiedział, że nie bo to są pakiety dodawane od konsultanta poza umową dodatkowo bla bla bla. Mówię do gościa, że wolałbym dostać wszystko pięknie na piśmie wyszczególnione żeby w razie jakichś niejasności nie było kłopotów. Chwila cisz i rozłączył się. Widocznie nie chciało mu się pisać reklamacji, bo wykłócał się ze mną, że wszystko jest ok. Jak sądzicie pisać reklamacje? Czy odpuścić temat. Może ktoś był w podobnej sytuacji? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.