Skocz do zawartości

Reklamacje złożone na działania platformy CANAL+


reniew
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ja tez chciałem ''oddać'' cesje z nc+ i też okazało się ze nowy klient przejmujący umowę dostaje ofertę ''zonk'' czyli ofertę ze strony plus aktywacja box-a

 

Dla mnie to skandal no ale cóż my podlegli dyktatowi Francji mamy obowiązek płacić niezależnie czy mamy na chleb czy nie.Ja akurat pozbyłem się ''nc+'' z turbaczem bo znajomy chciał kupić nową aktywacje i pech chciał ze zadzwonił do mnie i sie skonsultował i wzioł kontynuacje mojego ''ciernia'' z ''nc+'' a mu pasuje bo ma C+GOLD z C+ PREMIERE,HBO,CINEMAX,H HD i VOD SERIALE+ za 80,99 a nie za minimum 129 zł i nie buli chorej aktywacji ani nie beiŻe niedopracowanego MediaBox-a ;-)

Jurto dzwonie właśnie do UOKiK-u sie skonsultować z panią która dokręca śrubkę ''nc+'' w innej sprawie czy skumała to co do niej napisałem i czy ma to juz u siebie to zaraz dopytam sie o ''zbójnicką cesję'' w ''nc+''

 

Koledzy jeśli umow/aneks został zawarty po 22/24 kwietnia br. (wtedy pojawiło sie info ze POLSAT HD dostępny przez Conax z ADB) to nic Ci to nie da pisanie bo powiedzą ze info po tym terminie było już na ich stronie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@marcelnorbert tak to by mogli powiedzieć jak umowę będę przedłużał przez neta,na ich stronie gdzie jest taka informacja a jak konsultant Ci tego podczas migracji nie powie to reklamacja jest jak najbardziej zasadna,natomiast zupełnie inną kwestią jest co zaproponują jako zadośćuczynienie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja Ci kolego @kibo mówię ze sie wyprą bo na umowie która jak ''spadnie śnieg'' (ja dostałem aneks po 5 m-cach) klient migrujący z Cyfry+ HD do ''nc+'' otrzyma jest napisane we wzorcu ze POLSAT HD,POLSAT SPORT NEWS,HISTORY HD oraz ten BLUE HUSTLER sa dostępne na ADB sprzęcie.Innym faktem jest zbyt długi czaso-okres w którym klient cokolwiek jesli ma szczescie otrzyma od ''nc+'' na piśmie bo pal licho tych co migrują z ''n'' do ''nc+'' w gorszej sytuacji sa Ci co migrują z Cyfry+ HD do ''nc+'' :D:D:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@marcelnorbert. Z tą cesją to przesadziłeś. To tylko wymysł iti jest,że przy cesji płaci się ponownie aktywację w aktywowanym już wcześniej pudle. Francuzi nic nie mają do tego. Miałem kiedyś cesje w c+ i nic podobnego nie miało miejsca. Jest to zwykłe cwaniactwo i naciąganie ze strony iti. Jak można coś aktywować,skoro już to było aktywowane. Dobrze,że jeszcze nie wpadli na pomysł,aby za każde uprawnienia przesłane na kartę płacić 5 zł,bo to przecież też aktywacja,ale taka mała i nie widoczna ;) .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z aktywacja to może i przesadziłem (nie robiłem cesji w ''nc+'' ale wcale bym sie nie zdziwił jakby zawołali) Co do warunków to tak jak pisałem nie przechodzą jak to miało miejsce w Cyfrze+ HD warunki np.promocyjne na cedowanego tylko ogólne warunki umowy bez rabatów,upustów itp rzeczy

 

Napisałem @kibo na PM jak wygląda cesja w ''nc+'' i jakie sś procedury ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam,

mam takie pytanko: jak to jest z reklamacjami? Napisałem w poniedziałek takową odnośnie zawyżonych rachunków (niesłusznie), ponoć jest rezpatrywana i mam otrzymać odpoiwiedź listownie. Co w przypadku, gdy znowu coś będą ściemniać, tzn np nie uznają mojej reklamacji ( a jest w 1000% zasadna i słuszna - nawet konsultant przez tel przyznał mi rację...)? Wtedy mam pisać reklamację do reklamacji? ;) Może trochę dziele skóre na niedzwiedziu, ale co miesiąc rachunek zawyżony przychodzi, który opłacić trzeba a Ci mają całe 30 dni na rozpatrzenie, więc w razie takiej sytuacji chciałbym mieć gotowy plan działania...

pozdro i dzięki za pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 miesięcy mineło od startu ''nc+'' a widze ze nadal nie potrafią poprawnie wygenerować faktury ;-) Spokojnie UOKiK takie przypadki jak Twój bada i analizuje za to tez im ''gwóżdz do trumny'' dołożą już nie długo ;-) To jest ewidentne ''oszustwo'' i Twój stracony czas i nerwy bo pay-tv kupuje sie zeby ja ogladac a nie walczyc z operatorem o swoje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No w samo sedno trafiłeś ''nie kupuje sie po to aby myśleć o niespodziankach'' a w ''nc+'' obdarowanych po 6 miesiącach po starcie jest dużo za dużo i nie zapomni ze promil abonentów korzysta z forum a reszta ''macha na to ręką'' i godzi sie na ''wałki'' stosowane przez usługodawcę. ;-) ;-) ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@marcelnorbert. Z tą cesją to przesadziłeś. To tylko wymysł iti jest,że przy cesji płaci się ponownie aktywację w aktywowanym już wcześniej pudle. Francuzi nic nie mają do tego. Miałem kiedyś cesje w c+ i nic podobnego nie miało miejsca. Jest to zwykłe cwaniactwo i naciąganie ze strony iti. Jak można coś aktywować,skoro już to było aktywowane. Dobrze,że jeszcze nie wpadli na pomysł,aby za każde uprawnienia przesłane na kartę płacić 5 zł,bo to przecież też aktywacja,ale taka mała i nie widoczna ;) .

 

żebyś w złą godzinę tego nie wypowiedział bo widząc po ich pieniądzo[beep]ości mogą wprowadzić opłatę 5 zł za każdorazowe przesłanie uprawnień..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...