ernet Opublikowano 5 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2013 Witam dostałem takiego meila Szanowni Państwo, uprzejmie informujemy, iż 30.06 br. kończy się Państwa promocyjny dostęp do pełnej oferty kanałów CANAL+. Od 1.07 br. mają Państwo dostęp do kanałów CANAL+ właściwych dla wybranej przez Państwa oferty. Gdyby jednak chcieli Państwo nadal korzystać z pełnego dostępu do kanałów CANAL+ prosimy o kontakt celem ich zamówienia, pod numerem telefonu 22 310 45 75 (opłata według stawek operatora). Z poważaniem, nc+ chyba ktoś tu sobie w ciula leci dzwoniąc do nich powiedzieli mi ze z dniem 1 sierpnia wyłączają mi C+Family HD i C+Family 2 HD o ile mi wiadomo to zgodziłem się przejść do nc+ na następujących warunkach Canal+ Silver cała paczka C+ MR Pace Pvr HD za 69 pln a tu taki zonk Miałem taki sam komunikat na ekranie oraz dostałem takiego samego maila 3 dni temu. Napisałęm reklamację przez formularz kontaktowy na stronie NC+ oraz maila do kosultanta, z którym telefonicznie zawierałem umowę w kwietniu. Dostałem maila z przeprosinami od NC+ oraz w ciągu 5 minut miałem ponownie właczonę cała paczkę Canal+. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarne_oczy Opublikowano 5 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2013 Takie pytanko. Czy ktoś otrzymał odpowiedź na reklamacje w formie listownej? A jeśli tak to po ilu dniach od wysłania? Bo minął miesiąc od czasu złożenia przeze mnie reklamacji na PoldatHD i ESPN America, a na mailu i w słuchawce cisza... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
orange Opublikowano 6 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2013 Ja przedłużyłem za 59 zł (universe + 6x C+ i multiroom) a teraz wystawili te dranie rachunek za 79 zł, napisałem reklamacje i czekam już 27 dni na odpowiedź. A dziś wystawili już drugi rachunek za 79 zł, wprost nie znoszę takich nieludzkich korpo takich jak ta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loocas1985 Opublikowano 6 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2013 Tak się zastanawiam wszyscy piszą o 30 dniach na odpowiedź. Przecież lepiej wysłać im maila z reklamacją z tytułu niezgodności z umową i powołać się na ustawę o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej, wtedy mają 14 dni kalendarzowych na odpowiedź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurek1 Opublikowano 6 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2013 Ja przedłużyłem za 59 zł (universe + 6x C+ i multiroom) a teraz wystawili te dranie rachunek za 79 zł, napisałem reklamacje i czekam już 27 dni na odpowiedź. A dziś wystawili już drugi rachunek za 79 zł, wprost nie znoszę takich nieludzkich korpo takich jak ta. A czy do MR nie brałeś od nich pvr za 2 dychy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Electrix Opublikowano 6 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2013 Takie pytanko. Czy ktoś otrzymał odpowiedź na reklamacje w formie listownej? A jeśli tak to po ilu dniach od wysłania? Bo minął miesiąc od czasu złożenia przeze mnie reklamacji na PoldatHD i ESPN America, a na mailu i w słuchawce cisza... Ja złożyłem reklamację z powodu braku Polsatu HD 23.05 i nadali list 5.06, że reklamacja jest rozpatrywana, 23.06 sam napisałem e-mail jak rozpatrzyli moją reklamację i dostałem odpowiedź pozytywną, a 24.06 nadali listem taką samą odpowiedź jak w wiadomości e-mail. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiek1985 Opublikowano 6 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2013 I co dostałeś w ramach rekompensaty?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Electrix Opublikowano 6 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2013 Tak jak pisałem gdzieś tutaj wcześniej, 10zł rabatu na dzierżawę Philipsa PVR do multiroom, bo dodatkowe kanały mnie nie interesują, dlatego zaproponowałem im rabat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
orange Opublikowano 6 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2013 Ja przedłużyłem za 59 zł (universe + 6x C+ i multiroom) a teraz wystawili te dranie rachunek za 79 zł, napisałem reklamacje i czekam już 27 dni na odpowiedź. A dziś wystawili już drugi rachunek za 79 zł, wprost nie znoszę takich nieludzkich korpo takich jak ta. A czy do MR nie brałeś od nich pvr za 2 dychy? Nie, mam własne dekodery, dodatkowo powiem, że multiroom miałem już wcześniej za 10 zł i miał być ciągle za tyle, a Universe z 6 canalami miał być liczony po 49 zł, więc łącznie 59 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aro Opublikowano 7 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2013 Jaki mają czas na uwzględnienie reklamacji 30 dni roboczych czy kalendarzowych?Ponieważ rozmawiałem z dwoma rożnymi konsultantami i za każdym razem inna wersja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarek007 Opublikowano 7 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2013 chodzi o dni kalendarzowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loocas1985 Opublikowano 7 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2013 tak jak pisałem kilka postów wcześniej 14 dni kalendarzowych jeśli chodzi o reklamację z tytułu niezgodności z umową, po co czekać 30 dni.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
clf Opublikowano 7 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2013 Chciałem ostatnio włączyć HBO a konsultant odpisuje mi mejlem, że HBO jest dostępny wyłącznie w NC+, a ja jestem w cyfrze... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zabek1441758178 Opublikowano 7 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2013 Bo C+ już nie istnieje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
clf Opublikowano 7 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2013 To z kim niby mam teraz umowę? Bo raczej nie z nc+.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kasper00 Opublikowano 7 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2013 Witam ! Posiadam pakiet Gold z dekoderem PACE za 79 zł. Trochę dałem się nabić w butelkę bo nie mam Canal+ i przede wszystkim Canal+sport dla którego tak naprawdę miałem cyfrę od lat. Ale czytam Wasze posty i nie mam tego Polsatu w HD i ESPN czyli można złożyć na to reklamację i liczyć na jakieś profity ? Moja umowa obowiązuję od 1.07. Proszę o odpowiedź !! Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slayer Opublikowano 7 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2013 A czy przy rozmowie tel. zostałeś poinformowany o tym że nie będziesz miał dostępu do Polsatu HD na obecnym dekoderze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kasper00 Opublikowano 7 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2013 Nic takiego nie zostało mi przekazane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leonk1974 Opublikowano 7 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2013 Jeśli informacja o braku Polsat HD nie została Ci przekazana możesz składać reklamację.Ale skoro masz umowę od 1 lipca to chyba mozesz odstąpić od umowy w ciągu 10 dni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slayer Opublikowano 7 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2013 @leonk, chyba "składać reklamacje" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kasper00 Opublikowano 7 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2013 Mailowo ? Jak Wy to robiliście i jakie z tego mieliście korzyści ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slayer Opublikowano 7 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2013 Można mailowo jak i telefonicznie Jakie korzyści? Powiedz aby w zamian włączyli c+sport Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aro Opublikowano 7 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2013 Ja już czekam 7 dni na uznanie reklamacji,ale najśmieszniejsze jest to,że miał się ze mną skontaktować konsultant z który przedłużałem umowę.Ale widocznie jeszcze nie był w pracy od tego momentu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ad_nar Opublikowano 7 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2013 aro - ja też czekałem i się nie doczekałem - musiałem ich postawić przed faktem dokonanym. Ponieważ zostałem olany dokumentnie - napisałem im mailowo, że w związku z brakiem kontaktu rozwiązuję umowę (powracam do wypowiedzenia złożonego w terminie dla Cyfry). Miałem taką możliwość. Kontakt nastąpił... następnego dnia (wysłałem tego maila w piątek ok. 17.00, telefon zadzwonił w sobotę przed 10.00). Tym samym od ok. 2 tygodni nie jestem już abonentem nc+ (skorzystałem z smart hd+ - więc brakuje mi tylko Canal + z tego co mialem, bo przeszedłem też do CP na abonament). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kasper00 Opublikowano 7 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2013 Dajcie maila gdzie wysyłacie bo ten: abonenci@ncplus.pl nie istnieje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.