Skocz do zawartości

Reklamacje złożone na działania platformy CANAL+


reniew
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam dostałem takiego meila

 

 

Szanowni Państwo,

 

uprzejmie informujemy, iż 30.06 br. kończy się Państwa promocyjny dostęp

do pełnej oferty kanałów CANAL+.

Od 1.07 br. mają Państwo dostęp do kanałów CANAL+ właściwych

dla wybranej przez Państwa oferty.

Gdyby jednak chcieli Państwo nadal korzystać z pełnego dostępu do kanałów

CANAL+ prosimy o kontakt celem ich zamówienia, pod numerem telefonu

22 310 45 75 (opłata według stawek operatora). Z poważaniem,

nc+

 

chyba ktoś tu sobie w ciula leci dzwoniąc do nich powiedzieli mi ze z dniem 1 sierpnia wyłączają mi C+Family HD i C+Family 2 HD

 

o ile mi wiadomo to zgodziłem się przejść do nc+ na następujących warunkach

Canal+ Silver cała paczka C+ MR Pace Pvr HD za 69 pln a tu taki zonk

Miałem taki sam komunikat na ekranie oraz dostałem takiego samego maila 3 dni temu. Napisałęm reklamację przez formularz kontaktowy

na stronie NC+ oraz maila do kosultanta, z którym telefonicznie zawierałem umowę w kwietniu.

Dostałem maila z przeprosinami od NC+ oraz w ciągu 5 minut :brawo::brawo: miałem ponownie

właczonę cała paczkę Canal+.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja przedłużyłem za 59 zł (universe + 6x C+ i multiroom) a teraz wystawili te dranie rachunek za 79 zł, napisałem reklamacje i czekam już 27 dni na odpowiedź. A dziś wystawili już drugi rachunek za 79 zł, wprost nie znoszę takich nieludzkich korpo takich jak ta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja przedłużyłem za 59 zł (universe + 6x C+ i multiroom) a teraz wystawili te dranie rachunek za 79 zł, napisałem reklamacje i czekam już 27 dni na odpowiedź. A dziś wystawili już drugi rachunek za 79 zł, wprost nie znoszę takich nieludzkich korpo takich jak ta.

A czy do MR nie brałeś od nich pvr za 2 dychy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takie pytanko. Czy ktoś otrzymał odpowiedź na reklamacje w formie listownej? A jeśli tak to po ilu dniach od wysłania? Bo minął miesiąc od czasu złożenia przeze mnie reklamacji na PoldatHD i ESPN America, a na mailu i w słuchawce cisza...

Ja złożyłem reklamację z powodu braku Polsatu HD 23.05 i nadali list 5.06, że reklamacja jest rozpatrywana, 23.06 sam napisałem e-mail jak rozpatrzyli moją reklamację i dostałem odpowiedź pozytywną, a 24.06 nadali listem taką samą odpowiedź jak w wiadomości e-mail. :smile:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja przedłużyłem za 59 zł (universe + 6x C+ i multiroom) a teraz wystawili te dranie rachunek za 79 zł, napisałem reklamacje i czekam już 27 dni na odpowiedź. A dziś wystawili już drugi rachunek za 79 zł, wprost nie znoszę takich nieludzkich korpo takich jak ta.

A czy do MR nie brałeś od nich pvr za 2 dychy?

Nie, mam własne dekodery, dodatkowo powiem, że multiroom miałem już wcześniej za 10 zł i miał być ciągle za tyle, a Universe z 6 canalami miał być liczony po 49 zł, więc łącznie 59 zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ! :)

Posiadam pakiet Gold z dekoderem PACE za 79 zł.

Trochę dałem się nabić w butelkę bo nie mam Canal+ i przede wszystkim Canal+sport dla którego tak naprawdę miałem cyfrę od lat.

Ale czytam Wasze posty i nie mam tego Polsatu w HD i ESPN czyli można złożyć na to reklamację i liczyć na jakieś profity ?

Moja umowa obowiązuję od 1.07.

Proszę o odpowiedź !! :) Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aro - ja też czekałem i się nie doczekałem - musiałem ich postawić przed faktem dokonanym.

 

Ponieważ zostałem olany dokumentnie - napisałem im mailowo, że w związku z brakiem kontaktu rozwiązuję umowę (powracam do wypowiedzenia złożonego w terminie dla Cyfry). Miałem taką możliwość.

 

Kontakt nastąpił... następnego dnia (wysłałem tego maila w piątek ok. 17.00, telefon zadzwonił w sobotę przed 10.00). Tym samym od ok. 2 tygodni nie jestem już abonentem nc+ (skorzystałem z smart hd+ - więc brakuje mi tylko Canal + z tego co mialem, bo przeszedłem też do CP na abonament).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...