Skocz do zawartości

Smart HD+ – ogólne dyskusje o ofercie


Rekomendowane odpowiedzi

Wkrótce będę doładowywał swoje konto, mam w związku z tym pewną wątpliwość:

1. Jeżeli doładuję konto na okres 12 miesięcy od 8.08 (pakiet podstawowy) i będę chciał od 01.11 włączyć pakiet Multi+ na okres 6 miesięcy, to:

Będę musiał wpłacić 180 zł na poczet pakietu podstawowego i później:

a) wpłacić 60zł na poczet pakietu Multi+, wypełnić formularz włączenia pakietu i czekać...

czy

B) wypełnić formularz włączenia pakietu Multi+, potem wpłacić 60zł i czekać..

Czy kolejność działania ma tutaj jakiekolwiek znaczenie? Głównie chodzi mi o to, aby nie skrócili mi okresu za pakiet podstawowy od 08.08.2013-08.08.2014

 

Jeżeli dobrze rozumiem, to nie będę mógł już zrezygnować z ich usługi przez ten okres, tak?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Kosciuszkowiec

Podłączam się do twoich powyższych pytań, bo mnie też nurtuje właśnie ta kwestia. :?

Co prawda, na razie nie planuję dokupywania tego pakieciku "Multi+", zostaję przy pakiecie "głównym", ale chciałbym też wiedzieć, jak się zachować, gdybym w przyszłości chciał sobie dołączyć te "Multi+" na jakiś krótki okres.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najprawdopodobniej system działa w podobny sposób do telefonów pre-paid. Wpłacasz na konto jakąś kwotę i system każdego dnia odejmuje jakąś jej część oczywiście z uwzględnieniem odpowiednich bonusów za wielkość doładowania. Jak wpłacisz 180 zł, to każdego dnia system odejmie ok. 49 gr. Zatem po pół roku oglądania pakietu podstawowego na koncie SMARTHD+ zostanie 90 zł. Aktywując multi+ w tym momencie pozostały okres najprawdopodobniej skróci się ze 180 dni do 79 dni.

Pozostaje pytanie czy i jak są przeliczane bonusy, bo jak wiadomo pakiet podstawowy w rocznym abonamencie to koszt 15zł/miesiąc, a płacąc co miesiąc opłata wynosi 20 zł.

Takie zamiany pakietowe można robić w TNK HD/NNK, ale tam jest stała kwota niezależnie od tego czy płacimy za miesiąc czy za rok z góry.

 

Cóż Smart HD+ to kolejny przykład jak nieprzemyślana jest usługa Smart HD+.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy jest jakas mozliwosc tego sprawdzenia co mam? Bo chyba majac od niemal 4 lat SD przeszedlem na HD caly czas uzywajac dekodera Technisatu wiec mysle ze to Smart Hd bo powinienem moc podlaczyc karte do dowolnego dekodera.

Jak działają ci: TVP Historia, Polsat HD, Polsat 2 i TV 6; to znaczy że masz Smart HD+ ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Wczoraj wieczorem wypełniłem formularz migracyjny z TNK SD na smartHD+. Po kilku minutach zniknęły uprawnienia do oglądania kanałów bez opłat w TNK SD, ale nie przyszły dla kanałów bez opłat w smartHD+, a minęło już 12 godzin. Karta oczywiście nie była opłacona, więc nie wiem, czy czekać do regulaminowych 48 godzin, czy wpłacić chociaż te 20 zł za pakiet podstawowy? Bo wyczytałem w temacie, że przy braku opłaty, nawet kanały bez opłat nie zaświecą po migracji :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj wieczorem wypełniłem formularz migracyjny z TNK SD na smartHD+. Po kilku minutach zniknęły uprawnienia do oglądania kanałów bez opłat w TNK SD, ale nie przyszły dla kanałów bez opłat w smartHD+, a minęło już 12 godzin. Karta oczywiście nie była opłacona, więc nie wiem, czy czekać do regulaminowych 48 godzin, czy wpłacić chociaż te 20 zł za pakiet podstawowy? Bo wyczytałem w temacie, że przy braku opłaty, nawet kanały bez opłat nie zaświecą po migracji :)

Źle zrobiłeś, że dokonałeś migracji nie mając karty opłaconej. Najpierw należało ją opłacić i dopiero, gdy kanały płatne są już aktywne, dokonać migracji do oferty "Smart HD+". Teraz pozostaje ci już tylko doładowanie karty, bo bez tego żaden kanał z oferty "Smart HD+" nie zdekoduje ci się. W dodatku, nie ma też teraz pewności, czy proces migracji przeszedł u ciebie prawidłowo i czy nawet po doładowaniu karty kanały z oferty "Smart HD"+ zdekodują się... :roll: Bo, jak już wspomniałem, przy migracji z "TnK SD" do "Smart HD+" wymagana jest opłacona karta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Postępowałem według informacji zawartych w "Przejdź na SMART HD+". Nigdzie tam jasno nie było napisane, że przed migracją karta musi być opłacona. :) No, nic. Najwyżej stracę kartę, która i tak mi jest niepotrzebna, i 20 zł, których akurat będzie szkoda. ;)

Czy po wpłaceniu 20 zł trzeba jeszcze gdzieś dzwonić, dawać jakieś dyspozycje? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy po wpłaceniu 20 zł

Dla swojego dobra lepiej kup takie doładowanie na znanym portalu aukcyjnym (dementuję informacje, że naciągają - wystarczy sprawdzić komentarze, a później po licytacji podajesz w wiadomości do sprzedawcy numer karty), to będziesz miał kasę na koncie w kilka, kilkanaście minut, bo tacy sprzedawcy (sklepy!) mają bezpośredni dostęp do systemu. Z kolei zaksięgowanie płatności przelewem na to podane konto (jeśli nic nie zmienili, a chyba nie) trwa kilka dni roboczych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam! Je też tak kiedyś zrobiłem migrowałem kartę TNK SD do Smart HD bez opłaconej karty. Czekałem chyba ze trzy dni i nic. Więc tutaj pomoże tylko doładowanie konta min. 20 zł i kontakt z BOK poprzez forum nc+ lub kontakt telefoniczny 22/417-01-30, aby włączyli uprawnienia i włączyć dekoder na kanale TVN SD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Zrobiłem już przelew, więc sprawa z mało znanym portalem aukcyjnym odpada. ;) Wygląda na to, że trzeba będzie poczekać do poniedziałku, aż dojdą pieniążki i wtedy ewentualnie dzwonić, czy pisać, jeśli nic się nie ruszy. :) Dziękuję za podpowiedzi. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Tak, pierwszy odbiera tylko telewizję satelitarną, a drugi satelitarną i naziemną. :) Więcej szczegółów znajdziesz w odpowiednim dziale na tym forum oraz na stronie producenta. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...