Skocz do zawartości

Smart HD+ – ogólne dyskusje o ofercie


Rekomendowane odpowiedzi

Odkąd wprowadzono prowizję od doładowań poprzez Alledrogo (w prawdzie niewielką bo o 2 lub 3 zl więcej niż standardowe doładowanie) zacząłem doładowywać swoją kartę Smart HD (obecnie Smart HD+) oraz moją TNK HD w byłym punkcie N-ki. Nawet na stronie internetowej zwykłej TNK SD była kiedyś informacja (podejrzewam, że nadal jest), w którym punkcie APS w miejscu swojego zamieszkania można doładować kartę TNK,Smart HD,TNK HD/NNK bez prowizji.

PS. Potwierdzam to, co pisze @Barti, iż doładowanie dokonane bezpośrednio w punkcie APS obecnej NC+ jest od razu widoczne i zaksięgowane na koncie Cyfrowego Domu.

EDIT:

Przykładowe punkty sprzedaży TNK , w których można bezprowizyjnie doładować kartę (te punkty sprzedaży zaznaczone logiem czerwonej monety trzymanej w ręku)

(woj. Mazowieckie):

http://telewizjanakarte.pl/tnk_hd/punkty_sprzedazy.html

 

Punkty gdzie można doładować kartę można też sprawdzić tutaj:

 

http://ncplus.pl/Oferta/Jak-kupic/wynik ... rze&ulica=

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Radzę ci Barti przeczytać moje wcześniejsze posty w tym dziale to dopiero zobaczysz jak to jest ze spółką Cyfrowy Dom S.A.. Ja nie mogłem odebrać uprawnień z ICH winy, napisałem reklamację, przysłali (specjalnie) po 30 dniach, zrobili ze mnie idiotę, że niby dekoder (ferguson ariva 250) mam niesprawny i nie ma Conax. Jednocześnie radzę ci napisać do nich reklamację, bo jeżeli tak co 10. sobie odpuści to zarobią niezła kasę. Dlatego pisz, bo to ewidentnie ich wina, może jak ci się poszczęści to dostaniesz coś gratis. Mi się nie udało z nimi wygrać, ale trzymam kciuki za ciebie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie też! Dlatego też ja nigdy nie chciałem n'ki mimo tego, że była tańsza od CYFRY+, której to byłem abonentem przed fuzją.

Coś czuję, że za jakiś czas (może jeszcze nie teraz, może nie rok, nie dwa) będziemy świadkami spektakularnego upadku spółki "ITI Neovision", a tym samym platformy nc+, chyba że przejmie ją z powrotem (tzn. zacznie nią zarządzać) Grupa CANAL+... :roll:

Ale to tak na marginesie, bo nie o tym jest niniejszy temat. :read:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też obecnie mam 20zł na koncie przypisanym do karty, pakiet multi+ nieaktywny a mimo to pakiet płatny nie został załączony. Doradca z forum nc+ powiedział że to nie jest problem odosobniony i dostaje więcej takich zgłoszeń. I że nie zna na razie rozwiązania i każe się dowiadywać.

 

konsultant polecił mi, że jeśli nie chcę tyle czekać to mogę sobie iść do punktu (...) I tak też niestety zrobiłem (w efekcie opłaciłem moją kartę podwójnie na ten sam okres) (...) Obecnie moją kartę "Smart HD+" mam doładowaną do 14 września br.

 

To kolejny niepokojący sygnał. Gdy doładowywałem w autoryzowanym punkcie a konkretnie w sklepie internetowym, to kwotę która była już na koncie system uwzględnił. Teraz na pewno nie pójdę do punktu skoro ta kwota nie zostanie uwzględniona...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy mówicie że lepiej w punktach płacić ?? kurcze wystraszyliście mnie bo ja zawsze przelewy robiłem i u mnie nigdy nie było problemu.

Po tej mojej ostatniej "przygodzie" z brakiem zaksięgowania przez "Cyfrowy Dom" mojego przelewu na konto przypisane do mojej karty "Smart HD+" postanowiłem, że od tej pory kolejne doładowania będę robić już w punkcie doładowań. Bo nie chciałbym powtórki takiej sytuacji.

Ufff, jak dobrze, że to tylko dwie dychy, bo gdybym wtedy puścił przelew np. na 96 zł (doładowanie na pół roku) i to nie zostałoby przez nich zaksięgowane to wściekłbym się jeszcze bardziej... :/

 

@sonik79

No to wychodzi na to, że ten problem z zaksięgowaniem przez nich mojej wpłaty to nie "wypadek przy pracy". Nie wiem, może jakaś awaria albo po prostu bajzel... :roll: Teraz utwierdza mnie to też w stu procentach w przekonaniu, że problem jest właśnie po stronie "Cyfrowego Domu", a nie np. w moim banku, że przelew ten nie wyszedł albo co...

W moim przypadku, po doładowaniu mojej karty w punkcie, system nie uwzględnił tego mojego przelewu dokonanego tydzień wcześniej. Podejrzewam, że pieniądze te po prostu "leżą" na tym koncie przypisanym do karty, a system informatyczny "Cyfrowego Domu" z jakichś nieokreślonych przyczyn ich nie "widzi".:roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Info dla osób chcących zapoznać się z ofertą Smart HD+: w tym miejscu znajduje się pełny wykaz kanałów znajdujących się w ofercie z częstotliwościami, oraz z informacją w jakich pakietach się one znajdują.

 

https://forum.satkurier.pl/viewtopic.php?f=178&t=32992

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrze by było zareklamować w swoim banku, że taki a taki przelew nie dodarł do adresata - podać docelowe konto. A oni już popędzą im "kota" :D

Hmm, nie wydaje mi się, aby ten mój przelew z 5 sierpnia br. nie wyszedł z mojego banku. Tym bardziej, że w tym samym czasie robiłem też przelew za ratę za mój telewizor i wpłata ta na pewno do adresata doszła, bo jakby nie to by mnie już "bombardowali" (termin płatności do 7-go każdego miesiąca). A że z tamtego banku, do którego puszczam przelewy za te raty, do tej pory nie było żadnego odzewu to jestem przekonany, że moją wpłatę z 5 sierpnia br. otrzymali.

Podejrzewam, że to z systemem informatycznym "Cyfrowego Domu" jest coś nie tak. Wpłata na konto przypisane do mojej karty zapewne dotarła, ale system informatyczny "Cyfrowego Domu" tego nie "wychwycił" i nie zaksięgował, co w efekcie spowodowało nie przedłużenie ważności doładowania na kolejny okres. A pieniądze te zapewne teraz "leżą" sobie na tamtym koncie odłogiem... :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja wczoraj "naklepałem" pisemko ws. reklamacji tego mojego przelewu (braku jego zaksięgowania przez "Cyfrowy Dom") z dnia 5 sierpnia br. i dzisiaj już prawie miałem iść na pocztę i je wysłać, ale coś mnie tknęło i jeszcze raz sprawdziłem dzisiaj ważność mojego aktualnego doładowania karty "Smart HD+". I widzę, że moja karta jest teraz doładowana do... 15 października br.! :shock:

Czyli jednak uwzględnili mi tę kwotę, którą im wysłałem przelewem w dniu 5 sierpnia br. Tak więc, moje pisemko z reklamacją stało się już nieaktualne, zanim jeszcze zostało wysłane. :) Czyli chyba te zgłoszenie tego problemu na infolinii pomogło. Szkoda tylko, że musiało to trwać aż tydzień! :shock:

Te przedłużenie doładowania o tamtą kwotę z przelewu z dnia 5 sierpnia br. musiało chyba nastąpić dopiero dzisiaj, bo wczoraj wieczorem też sprawdzałem z ciekawości ważność doładowania i wczoraj było jeszcze do 14 września br., czyli okres, na który doładowałem ponownie moją kartę w punkcie doładowań.

Mimo wszystko od tej pory kolejne doładowania mojej karty "Smart HD+" dokonywać będę w punkcie doładowań. Nie będę już puszczać przelewów na te konto bankowe przypisane do mojej karty "Smart HD+". Nie chcę powtórki tego cyrku... :?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakoś do 27 czerwca

No, a ja miałem do 12 sierpnia br., o czym już pisałem wcześniej w niniejszym temacie. I na skutek nie zaksięgowania przez nich na czas tego mojego przelewu z 5 sierpnia br. kanały płatne po 12 sierpnia wygasły mi. Na szczęście jednak sprawa ta została już rozwiązana, co opisałem też wyżej. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.Chcę jutro doładować babci kartę Smart hd. Czy ten pakiet MULTI+ muszę jej jakoś aktywować czy po prostu doładować jutro za 20zł i jak się zdecyduje mam dopłacić 15zł?

Aby móc korzystać, z pakietu Multi+ trzeba go aktywować - są 2 opcję:

- telefonicznie (+48 22 417 01 30),

- lub przez stronę internetową (https://ncplus.pl/sklep/promocje/wlaczmultiplus/zamow) :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...