Skocz do zawartości

Smart HD+ – ogólne dyskusje o ofercie


Rekomendowane odpowiedzi

Jak długo trwa migracja z TNK SD na Smart HD+? Wczoraj wypełniłem formularz zgłoszeniowy i do dzisiaj cały czas mam starą ofertę. W międzyczasie przyszedł mail weryfikacyjny z dedykowanym linkiem. Po kliknięciu w owy link pojawia się Błąd HTTP 404. Teraz już nie wiem, czy migracja się udała,,nie udała, czy jeszcze trwa. :D

 
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeszedłem z TNK SD na SMART HD+ i mam pytanie:

Na jaki adres mam wysyłać przelewy (numer konta pozostał taki sam).

No chyba, że adres też pozostaje ten sam?

 

Ja piszę adres obecny, czyli ten znajdujący się na Sikorskiego, ale tak jak napisał @tweed77 to akurat jest nieistotne. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To zależy, jaki mają dekoder, czy z DVB-S2, bo jak nie to muszą taki kupić. Za rok opłata wynosi od 180zł (sam pakiet Smart HD+). Migracja u mnie trwała 30 minut po zgłoszeniu telefonicznym na infolinii.

Edytowane przez Barti
Poprawiono nieco niechlujną pisownię w poście.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak oglądali pakiet bez opłat to pewnie im nie zależy na dodatkowych programach. Jeszcze taniej będzie sobie zrobić stałe zlecenie w banku co 2 miesiące na 20zł, w ten sposób na miesiąc ładujesz, a drugi oglądasz programy z pakietu SMART HD+. Wychodzi 120zł na rok, czyli 10zł na miesiąc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tuner to Opticum HD X310.  Jeśli zmigruję to będę musiał zapłacić przynajmniej za miesiąc, aby oglądać kanały. Pytanie, czy w oczekiwaniu na zaksięgowanie wpłaty TV będzie niedostępna? Możecie podać nr telefonu, abym mógł zmigrować?

 

Dopiero po zaksięgowaniu wpłaty karta będzie aktywna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dopiero po zaksięgowaniu wpłaty karta będzie aktywna.

Nie całkiem tak jak napisałeś. 

Jeśli jest to karta TNK SD aktywna na "pakiet darmowy" to najpierw wpłata na konto a migracja do SMART HD+ dopiero po zaksięgowaniu wpłaty (sprawdzenie ważności doładowania przez internet: https://telewizjanakarte.pl/tnk  lub przez pojawienie się kanałow płatnych np. TVN24).

Karta będzie nieaktywna tylko przez krótki okres migracji.

Edytowane przez a.cisek1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może być: najpierw migracja do Smart HD+, potem wpłata lub najpierw wpłata, a potem migracja. Ale w obu przypadkach musi być zaksięgowana. A z tym czasem jest różnie.

 

Tuner rada: ARIVA 103

Edytowane przez Barti
Poprawiono pisownię w poście.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Przeszedłem z TNK SD do SMART HD+ i mam pytanie:

Ile dni czekacie na doładowanie konta?

W środę wieczorem 28.09.2016. przeszedłem do SMART HD+ przez infolinie i doładowałem konto za 20zł (numer konta pozostał ten sam co w TNK wg info od Pana z infolinii). zakładam, że przelew wyszedł w czwartek i dalej nie ma na koncie SMART HD+. Dzisiaj dzwoniłem na infolinię i konsultant potwierdził, że wszystko jest OK. Jestem już w SmartHD tylko nie ma doładowania.

Gdzie sprawdzacie w internecie ważność konta SMARTHD+? Na starej stronie TNK SD?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko że w Smart HD+ doładowanie na miesiąc to 25 zł.

 

Jak ktos najpierw migrował prawidłowo z TNK SD na Smart HD+ a pozniej doładowanie zrobił za 20 zł to może byc problem. Bo system wpłatę zaksięguje ale 20 zł to będzie za mało i dlatego uprawnien nie będzie.

Edytowane przez tweed77
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...