czarne_oczy Opublikowano 18 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2014 Zapewne liczy się data wpływu środków na rachunek NC+. A odsetki, jeżeli naliczą, to jakieś grosze przy następnej fakturze. Nie ma co panikować, za taki poślizg sygnału nie odcinają Ja wiem, że to grosze. Już mi się zdarzało. Ale skoro jednak zmieściłem się w terminie to po co mają naliczać. Wyśle im skan w załączniku. Zobaczymy czy poskutkuje. A tak czysto informacyjnie to sygnał odcinają pierwszego dnia miesiąca który następuje po dwóch nieopłaconych okresach rozliczeniowych. Przynajmniej tak straszyli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wolfman Opublikowano 18 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2014 Minął już miesiąc od migracji i nadal nie dostałem żadnego aneksu czy nowej umowy.Też tak macie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
regenwalde Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2014 @bubers spróbować nie zaszkodzi. @wolfman, aneksy potrafią przychodzić nawet koło 3 miesiąca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szunaj Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Zagapiłem się z płatnością i pewnie na czas nie zaksięgują. Wpłaciłem wczoraj na poczcie, a termin do dziś. ? Już mi się zdarzało. Ale skoro jednak zmieściłem się w terminie to po co mają naliczać. Czyli nie zmieściłeś się w terminie,Chyba wszędzie liczy się czas wpływu na konto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alpin Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Witam,zadzwoniła wczoraj do mnie konsultantka z propozycją nowej umowy, obecna kończy się w licu. Zaproponowała takie same warunki płatności oraz wszystkie dotychczasowe kanały, plus jakieś dodatkowe "prosto z Hollywood", zgodziłem się. Wieczorem okazuje się, że wyłączyli mi kanały HBO, dzwonię dzisiaj do nich z pytaniem co jest grane? okazuje się, że w obecnej umowie nie ma HBO. Oczywiście reklamacje przyjmują, odsłuchają rozmowę i zadecydują, maja na to 30 dni Nie mogę skorzystać z prawa odstąpienia od umowy(10 dni) ponieważ to nie jest nowa umowa, tylko przedłużenie starej. Jednym słowem, Oszuści i złodzieje!!! Dzisiaj miałem telefon z NC+ w sprawie mojej reklamacji. Gość powiedział krótko, że po odsłuchaniu mojej rozmowy Pani która za mną rozmawiała nie do końca "jasno przedstawiła mi nową ofertę" i w związku z tym faktem, ma dla mnie dwie propozycje: - anulowanie tej umowy i powrót do starej. - przedstawią mi nową ofertę ale dopiero za kilka dni Zdecydowałem się na pierwszą propozycje, czyli anulowania umowy. Stara umowa obowiązuje do 30.07.2014 Mam jeszcze jedno pytanie, na swoim ICA sprawdzałem aktualny stan swojej oferty i się przeraziłem, w zakładce "oferty / aktualnie posiadasz" mam wyliczoną kwotę 203,99 zł. Płacę 99 zł. Czy zawsze tak jest, że na ICA jest kwota bez zniżek/promocji? Może tak było zawsze, nigdy tego nie sprawdzałem ale po ostatnich perypetiach z niekompetentnymi konsultantami wolę chuchać na zimne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szunaj Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Tak.Zawsze tak było. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sw6 Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2014 spokojnie zawsze tak jest w ICA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
1fiesta Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Dziś w "Lany poniedziałek" wyświetliło mi się na telewizorze : termin płatności do 21 kwietnia 2014 !!!, czy oni tam w nc+ mają rozum ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszks Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Mam takie pytanko, zrobiłem dziś przelew za nc+, tyle, że z konta ojca i tam jest jego imie i nazwisko i moje pytanie czy oni zaakceptuja ten przelew jako mój? Oczywiście nr abonenta podałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Kluczowy jest numer rachunku na który pieniądze przelałeś, jeżeli jest przypisany Twojej umowie to problemu nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszks Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2014 To jest nc+mix wiec, mam nadzieje, ze tak jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boogiman86 Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Mam zamiar zapłacić za cały kontrakt z góry. Myślicie że to dobry pomysł ? Czy to może mieć jakiś wpływ na negocjacje w przyszłości? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Helmud Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Nie powinno to mieć żadnego znaczenia przy negocjacjach.Sam tak miałem opłacony jeden rachunek w C+. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boogiman86 Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Zapłacę im przy pierwszej fakturze. Lubię mieć wszystko uregulowane i zapomnieć o płatnościach za tv na okres 15 miesięcy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian1989lodz Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Witam jest taka sprawa i małe pytanko niewiem czy tym temacie ale zadam pytanie prosze odpowiedzcie jak najszybciej , lub ktos juz miał taka nieciekawa sytuacje ,ojciec wzioł w tamtym roku nc i juz ponad rok minoł narmalne i jeszcze jest pół roku tylko ze problemy finansowe mamy i nieciekawe jest i moga byc problemy wpłacaniem abonametu bo jest spory i takie pytanie czy dałoby sie np. zmniejszyyc aboname nieponosżac kary ale przedłuzyc umowe np. prosze o odpowiedz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xxl_mercos Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Mam, krótkie pytanie. Czy ktoś orientuje się czy nadal można osobiście składać wypowiedzenie w siedzibie spółki CANAL+ Cyfrowy przy Al. Gen. W. Sikorskiego w Warszawie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karolek1998 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2014 W czerwcu zamierzamy wymienić sprzęt na ADB (MediaBOX+ i mydelniczka). Aktualnie Sagemcom DSI-83 + DSI-87 (druga umowa). Obie umowy są na mojego ojca, a jego w momencie wymiany dekoderów nie będzie. I moje pytanie jest takie - czy moja mama mogłaby pójść do punktu i wymienić dekodery w jego imieniu oraz, w przypadku drugiej umowy, ją wypowiedzieć i oddać dekoder? Jak tak, to do tej operacji co jest potrzebne? Kopia dowodu osobistego wystarczy, czy jednak trzeba jeszcze pełnomocnictwo? Z góry dziękuje za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
banita24 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Obie rzeczy są potrzebne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba335 Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Ja mam podobne pytanie jak kolega z poprzedniej strony: Jak wchodzę na ICA w moją ofertę, to widnieje tam posiadany przeze mnie pakiet comfort +, oraz lista pakietów dodatkowych Aktywacja mediaBOX+549zł,AKTYWACJA STD 1-ST SL MR150150zł,Najem mediaBOX+20zł, Multi+15zł, EXTRA+ HB ITI30zł, HBO25zł, Premium Sport49zł, AKTYWACJA STB SLAVE 1 MR 150150zł, Multiroom Standard20zł, co łącznie daje 1067 zł, mimo, że mam tylko pakiet comfort + i multiroom standard do tego darmowy przez 13 miesięcy. Te dane występują tam tylko od tak, czy też powinienem się jednak martwić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
banita24 Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Pisać tam może wszystko ważne jest ile do zapłaty na rachunku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba335 Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2014 To mój początek w Nc+, więc rachunku jeszcze nie dostałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzybu Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Siemka ponownie ;/ Jak rozumieć zapis "Długość trwania umowy (miesięcy) 12 + miesiąc aktywacji. Data zawarcia umowy 11.05.2013 - byłem przekonany, że do końca czerwca 2014 mam umowę ale uparty konsultant (dzwonią w związku z propozycjami przedłużenia umowy) twierdzi, że do końca maja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Prawidłowo, umowę masz do końca maja, czyli czas na dostarczenie rezygnacji do jutra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzybu Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Fajnie a ten miesiąc aktywacji? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Czy podpiszesz umowę 3 maja czy 28 maja to miesiącem aktywacji jest maj. Miesiąc aktywacji to nie liczba dni a konkretny dany miesiąc w którym podpisałeś umowę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.