XavierPL Opublikowano 24 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2015 Jeśli, żadna z umów nie jest na wypowiedzeniu - i potencjalny abonent nie figuruje w BIG-u i nie zalega z płatnościami dla ITI to w APS do 5 szt. - potrzeba mieć zgodę koordynatora regionalnego. Czyli mam rozumieć ze do każdej umowy mogę dobrać mediaboxa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 24 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2015 Nie możesz, bo nie wypożyczją tych dekoderów już. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
profik Opublikowano 24 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2015 Czyli mam rozumieć ze do każdej umowy mogę dobrać mediaboxa? Jeśli mówimy o nowej umowie - to tak do każdej od comfort+ wzwyż można dobrać Mediabox. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 24 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2015 Chyba tylko a APS, o czym prawie nikt nie wie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
XavierPL Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2015 dzwoniłem dzisiaj i można w APS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DamPrz Opublikowano 31 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2015 Siemka Ponoć Cameleony wychodzą z produkcji. Mam pytanko w związku z tym. Czy oni będą nadal przedłużać umowy na Cameleony czy po wygaśnięciu obecnej umowy może być ciężko z przedłużeniem razem z Cameleonami? Jednego Cameleona rozdzielam dodatkowo na 2 tunery i przyznam szczerze kilka razy wymieniałem kartę bo padła. Czy mając umowę z Cameleonami będę miał zagwarantowaną możliwość wymiany uszkodzonej karty na nową? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 31 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2015 Gwarancji nikt na to nie ma. Myślę jednak, że nie powinno być z tym problemu, o ile nie masz ich sprzętu Sagema...... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Heban Opublikowano 2 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2015 Dawno nie śledziłem zmian. Czy History HD 1 i 2 są teraz za darmo albo w jakiejś darmowej promocji? Bo ja patrze i mam chociaż nie zamawiałem i nie płace za to. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szunaj Opublikowano 2 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2015 Są w promocji, bodaj do końca września. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dariusz1980 Opublikowano 2 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2015 Zgadza się do 30 września jest ta promocja, związane jest z premierą 3-go sezonu serialu „Wikingowie” https://satkurier.pl/news/118585/otwarte ... -w-nc.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuku83 Opublikowano 2 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2015 Witajcie Mam takie pytanie, ale napiszę po krótce o co mi chodzi dla zrozumienia tematu. Niedawno przedłużyłem umowę z NC+ moim celem była wymiana dekodera Turbo na Mediaboxa+ niby nie mogli zaoferować mi takiej wymiany, ale gdy poinformowałem że w punkcie NC+ jest możliwa taka wymiana (tyle, że na gorszych warunkach niż oferuję infolinia) pani konsultant po rozmowie z kierownikiem powiedziała mi, że jeśli w punkcie zaoferowali mi taką wymianę, to wrzuci do systemu informację, że w każdej chwili mogę wymienić dekoder na Mediaboxa, tyle że na warunkach punktu NC+. I teraz moje pytanie, skontaktowałem się jeszcze po przedłużeniu umowy z przedstawicielem NC+ i poinformował mnie, że nie ma opcji aby w systemie była zamieszczona jakaś zgoda na wymianę dekodera, więc wystosowałem maila do NC+ opisując mój problem, odpisali że zarejestrowali zgłoszenie jako reklamacja i teraz jak przeanalizują moją rozmowę, to czy jeśli konsultant naobiecywał mi niestworzonych rzeczy, ale nie wspomniał o nich czytając końcową formułkę o warunkach umowy, to czy nic nie da moje odwałanie się i sprawa jest z góry przegrana przeze mnie ??? Z góry dziękuję za odpowiedzi i pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
huhus1984 Opublikowano 5 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2015 Witam, w połowie sierpnia dobrałem sobie opcję Hustler HD za 4,99zł. Oczywiście pierwszy niepełny miesiąc był za free, a opłata za to miała być doliczona do rachunku za wrzesień. W ICA jednak widnieje takie samo saldo jak za sierpień, czyli wychodzi na to, że nie doliczyli mi te 4,99 za Hustlera. Jednak nie wystawili jednak jeszcze faktury w formacie pdf za wrzesień. Stąd moje pytanie: czy mogą jeszcze doliczyć tą opłatę później jak to ktoś zauważy, czy ten miesiąc jest już na moją korzyść przez ich pomyłkę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
profik Opublikowano 5 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2015 Obecnie większość opcji dodatkowych ma 1 miesiąc free + niepełny miesiąc free - jeśli nie naliczyli, to już nie naliczą - opłata pewnie pojawi się od października Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Haaro Opublikowano 11 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2015 Zamówiłem dzisiaj nową umowę przez internet i w regularminie wyczytałem, że trzeba wybrać jedną opcję dodatkową, faktycznie trzeba to wybierać? I jak wyłączyć te opcje dodatkowe? Mogę teraz czy dpoiero kiedy kurier przywiezie dekoder muszę zadzwonić czy napisać do nich? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 11 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2015 Opcje wyłączysz np.przez E-obsługę w punkcie czy telefonicznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
profik Opublikowano 11 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2015 Napisać, zadzwonić lub osobiście z punkach oznaczonych jako centrum nc+. Bez tej opcji dodatkowej nie można zawrzeć umowy, włączyć można dopiero po aktywacji umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ramzes Opublikowano 13 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2015 Witam w jakiej cenie jest teraz najtanszy pakiet z opcja canal+? pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas_k Opublikowano 13 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2015 Trudno zobaczyć na stronie? 69,90 pakiet Entry+. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stasiu_niggas Opublikowano 15 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2015 Witam. Czy ktoś pisał jakąkolwiek reklamacje do nc+ w związku z tym że nie ma obecnie transmisji z lig: hiszpańskiej i włoskiej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas_k Opublikowano 15 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2015 Nic to nie da, szkoda czasu. W umowie masz kanały, a nie ich ofertę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 15 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2015 Witam. Czy ktoś pisał jakąkolwiek reklamacje do nc+ w związku z tym że nie ma obecnie transmisji z lig: hiszpańskiej i włoskiej? Przy wycofaniu C+/Family 2 i Film 2 nikt nic nie wskórał choć kanały były gwarantowane umową.Bo na to operator miał wytłumaczenie i wszyscy do kogo byś się nie odwołał ich tłumaczenia przyjmują.Umowa umową regulaminy regulaminami a operator i tak zawsze musi mieć racją.Smutne ale prawdziwe.Nawet nie licz że coś ugrasz tą reklamacją wymyślą sobie jakąś formułkę i będą klepać jak papugi bo tylko to potrafią. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paco24 Opublikowano 25 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2015 Kiedy najlepiej zamówić przez www nc+, żeby jak najdłużej korzystać z darmowego pierwszego miesiąca? 2go, 3go dnia miesiąca będzie ok? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 25 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2015 Będzie ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cegla338 Opublikowano 26 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2015 Kiedy najlepiej zamówić przez www nc+, żeby jak najdłużej korzystać z darmowego pierwszego miesiąca? 2go, 3go dnia miesiąca będzie ok? Zagadza się wtedy jest najlepiej bo masz gwarancję szybkiej realizacji zamówienia i na dodatek masz prawie jeden miesiąc za darmo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markar Opublikowano 26 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2015 Moja karta Cameleon czasami nie chce zaskoczyć w moim sprzęcie. I o dziwo w Pace również. Jeżeli zechcę ją wymienić w punkcie to otrzymam Cameleona czy Caymana? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.