szunaj Opublikowano 7 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2015 Proszę http://ncplus.pl/kontakt/napisz-do-nas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 7 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2015 Poprzez kontakt trzeba trochę poczekać na odpowiedz.A poprzez E-obsługę odpowiedż jest zaraz i to jest duży plus. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brooklyn Opublikowano 8 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2015 Spotkała mnie następująca historia po przedłużeniu umowy: Umowa skończyła mi się z końcem września. Ostatecznie reaktywowałem umowę coś ok. 13 października. Konsul telefonicznie twierdził, że październik, a w zasadzie te ostatnie dwa tygodnie telewizję mam bezpłatnie, a dopiero od listopada zaczną mi naliczać opłaty. Tak też jest napisane w mailu, który potwierdziłem. Tymczasem kilka dni temu otrzymałem pierwszą fakturę i oprócz opłaty za abonament 64,90 zł dodana jest kwota 20 zł z opisem - INNE OPŁATY. Wkurzyło mnie to strasznie, ale dobra, dzwonię, może jakiś błąd. Konsultanta tymczasem stwierdziła, że te 20 zł to jest opłata za październik, za sprzęt, którego nie zdałem tylko trzymałem (mam mediabox+, jeśli to ważne). No i teraz mnie interesuje: - czy wszystkim takie opłaty naliczają, czy to jest standard? - dlaczego w ogóle je naliczają, skoro na zdanie sprzętu jest 14 dni, więc nie może być mowy o żadnej karze, - dlaczego naliczają opłaty w kwocie 20 zł, czyli z wg mnie z sufitu. Dlaczego, jeśli już ma być jakaś dziwaczna opłata, to nie jest to 5 zł, jak płacę normalnie za sprzęt. - dlaczego konsultanci przy namawianiu mnie na reaktywowanie umowy nie wspomnali o tym, ani razu, a wiadomo, że dzwonili jak to nc+, kilkanaście razy. W każdym razie ja tego nie zamierzam płacić i napiszę reklamację o korektę faktury o te 20 zł. Jednakże chciałbym wiedzieć, czy ktoś też został obciążony takimi opłatami? Z góry dziękuję za info Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Don kichot Opublikowano 12 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2015 prosze o sugestie jak to rozegrac z nc+, przedluzalem umowe, zachowujac dotychczasowy dekoder, dodalem do uslug hbo go/on demand, jednakze jak sie okazuje ten dekoder nie obsluguje hbo on demand, czyli nie mozna na nim uruchomic tej uslugi, tylko np na tablecie czy kompie, nc+ odrzuca moja reklamacje, ze mnie nie poinformowali o tym fakcie przy zawieraniu umowy, zaprzeczaja, ze powiedzili mi, ze moje uslugi beda dzialaly na aktualnym sprzecie jak sadzicie jak od nich wymusic wymiane na dekoder ktory obsluguje uslugi ktore od nich mam ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zabek1441758178 Opublikowano 12 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2015 HBO GO niema go na ich sprzęcie, jest tylko NC+ GO. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Don kichot Opublikowano 12 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2015 HBO GO to usluga na kompach/tabletach etc, a HBO on demand na dekoderach nc+, czyz nie ? nc+ go tv tez nie moge uzywac na tym dekoderze, takze to druga usluga ktorej nie obsluguje.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 13 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2015 (edytowane) HBO GO jest na sprzęcie nc,ale tylko w ADB i Sagemcomie. Do tej usługi nie jest potrzebny ich sprzęt. Wystarczy tv z apką HBO Go,tablet lub smartfon. Oczywiście i komputer. Sprzęt po Cyfrze jak Pejs czy Philips nie obsługują. Skoro kłamią, a Ty niby nic nie wiedziałeś, to udaj cie do Rzecznika praw. Edytowane 13 Listopada 2015 przez ircios Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marwol Opublikowano 13 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2015 Czy zdając dekodery potrzebne są też kartony? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 13 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2015 Kiedyś pudełka nie były ważne byle by był sprawny dekoder,pilot i okablowanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marwol Opublikowano 14 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2015 Dekodery zdane. Potrzebne: - dekoder z kartą - zasilacz - pilot I tyle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
o-af Opublikowano 14 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2015 (edytowane) Ponieważ z końcem grudnia kończy mi się umowa, a z nc+ jeszcze nie ćwiczyłem procesu wypowiedzenia to krótkie pytanie - Na jaki adres trzeba wysłać do nich rezygnację, żeby na pewno zdołali ja zarejestrować do końca listopada... Edytowane 14 Listopada 2015 przez o-af Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dariusz1980 Opublikowano 14 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2015 Idź do APS i tam szybko załatwisz wypowiedzenie umowy, mają gotowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
o-af Opublikowano 14 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2015 Umowa nie jest na mnie i musiałbym ciagnać kogoś specjalnie do APS. Wygodniej jest mi załatwić to listownie i stad pytanie o adres Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dariusz1980 Opublikowano 14 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2015 ITI NEOVISION S.A Skr. pocztowa nr 8, 02-100 Warszawa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dk67 Opublikowano 14 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2015 Tu masz wzór i adres http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:GMBnNuZwvvEJ:cdn19.mowimyjak.smcloud.net/s/files/wzor_rozwiazania_umowy_z_nc_plus_jak_rozwiazac_umowe_pismo_mowimyjak.pdf+&cd=2&hl=pl&ct=clnk&gl=pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
simba1234 Opublikowano 17 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2015 Witam. Posiadam pakiet START+ Extra (umowa od kwietnia 2015) i chciałbym zmienic go na obecny pakiet Start+ ta sama cena lecz wiecej kanałów ale nc+ mówi ze moge dopiero w grudniu przyszłego roku czyli 6 miesięcy przed końcem umowy. Teraz okazało się że kanał ATM Rozrywka mi nie działa a jest dostępny dla wszystkich abonentów. Czy w związku z brakiem tego kanału w ramac reklamacji moge domagać sie zmiany pakietu albo wysłac wypowiedzenie z ich winy i podpisac nową umowę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
profik Opublikowano 17 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2015 (edytowane) Niestety nie, stare pakiety nie są uzupełniane o uprawnienia do nowych kanałów (to dobra wola operatora) - wykaz kanałów gwarantowanych otrzymałeś podczas podpisywania umowy i tylko wyłączenie jednego z nich daje możliwość wypowiedzenia umowy bez konsekwencji - co do aneksu to, tak jak powiedziano Ci na infolinii najwcześniej na 6 miesięcy przed końcem poprzedniej umowy (ale okresy starej i nowej umowy się SUMUJĄ). Edytowane 17 Listopada 2015 przez profik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
simba1234 Opublikowano 17 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2015 (edytowane) Ogólnie masz rację ale nie w przypadku kanału ATM Rozrywka. Kanał ten z racji dostępności w telewizji naziemnej musi być świadczony abonentom jeżeli operator ma go w swojej ofercie. W przypadku innych kanałów np. NTL Radomsko tak jak mówisz dobra wola operatora Po drugie uzyskałem informację od konsultantów że kanał ATM Rozrywka jest świadczony wszystkim abonentom bez względu na pakiet i bez względu czy stare czy nowe pakiety. Edytowane 17 Listopada 2015 przez simba1234 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
profik Opublikowano 17 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2015 "obowiązek" o którym mówisz reguluje Art. 43. ust. 1. ustawy o radiofonii i telewizji nakłada na operatora rozprowadzającego program obowiązek must carry/must offer czyli rozprowadzania programów TVP1, TVP2, regionalnego programu rozpowszechnianego przez TVP S.A., POLSAT, TVN, TV4, TV PULS. -> nie dotyczy to ATM RozrywkaJa bym proponował reaktywować uprawnienia - być może kanał zadziała - ale nadal nie jest to podstawa do rozwiązania umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
simba1234 Opublikowano 17 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2015 uprawnienia były juz nie raz nie dwa reaktywowane, posżło do wyjaśnienia bo zamiast atm działa mi polsat romans Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
djkubek Opublikowano 18 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2015 (edytowane) Właśnie odebrałem od kuriera paczkę z nową umową Comfort+ w opcjach dodatkowych wpisali mi Adventure HD którego nie zamawiałem za 1,99/mies. Mam nadzieję, że to gratis, a nie naciąganie klienta. W mailu potwierdzającym zamówienie mam jasno napisane co wybrałem na stronie... Edytowane 18 Listopada 2015 przez djkubek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
profik Opublikowano 18 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2015 W sklepie internetowym był taki zapis Dodatkowe kanały History HD, H2 HD, Adventure HD i Sundance HD w promocji na 1 miesiąc w prezencie. Po okresie promocyjnym opłata miesięczna za kanały History HD to 1,99zł, H2 HD to 1,99zł, Adventure HD to 1,99zł oraz Sundance HD to 2,99zł. Wyłączenie możliwe po kontakcie z Biurem Obsługi Klienta na zasadach opisanych w Warunkach promocji właściwych dla wybranej oferty. wiec kanały masz za free na jeden pełen okres rozliczeniowy, ale sam musisz z nich zrezygnować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
djkubek Opublikowano 18 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2015 OK, dzięki za wyjaśnienie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DejwidBDG Opublikowano 18 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2015 Jak aktywowałem eleveny około 23:00 wczoraj to kiedy mogą mi wskoczyć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 19 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2015 Aktywowaleś przez neta, to do 2 dni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.