roberttosat Opublikowano 18 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2017 Sandra to o ile pamiętam to już któryś raz wysyła wypowiedzenie związanie z usunięciem kanału. Albo to fake albo jest po prostu @ircios Ci co wyrazili zgodę powiązaną z rabatem 5 zł zapewne dostaną info na maila. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 18 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2017 Być może... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jakub471 Opublikowano 22 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2017 Mam pytanie jeśli bym chciał rozwiązać umowę która obowiązuje do 2019 ze względu który kanał kończy nadawania, to nic wtedy nie zapłacę karę umowy czy jakoś tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Migracja Opublikowano 22 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2017 Nie zapłacisz, choć myślę, że skoro umowa kończy ci się w 2019 to Universal w twoim przypadku już był niegwarantowany. W związku z tym wraz z jego wyłączeniem nie masz podstaw do rozwiązania umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Riddick1500 Opublikowano 22 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2017 @Jakub471 a kiedy kończy Ci się umowa - miesiąc? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 22 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2017 (edytowane) A jakie to ma znaczenie?Mógł aneksować wiele wcześniej przed końcem poprzedniej umowy. Edytowane 22 Listopada 2017 przez czerstwy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiugumisiu Opublikowano 22 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2017 Musisz w swojej umowie w wykazie kanałów zobaczyć, czy ten kanał (zapewne chodzi o Universal Channel) jest kanałem gwarantowanym czy też nie. Jeżeli nie ma przy nim dodatkowych oznaczeń, to jest to najprawdopodobniej kanał gwarantowany. Jeśli dobrze pamiętam to Universal stracił miano kanału gwarantowanego w okolicach marca - kwietnia tego roku. Składasz wtedy wypowiedzenie, w którym powołujesz się na zapis w umowie znajdujący się w rozdziale V - Usługi, ust. 16. W skrócie powinno wyglądać to tak: 1. Do 30 listopada abonenci mają otrzymać informację o nadchodzących zmianach - listownie, bądź drogą mailową. Szczerze mówiąc spodziewam się wysyłki maili, gdyż większość z nas ma wybraną taką formę kontaktu ze względu na rabat 5 zł, więc trzeba uważnie przeglądać skrzynkę. 2. W ciągu 30 dni od otrzymania powiadomienia, należy złożyć wypowiedzenie umowy. Pamiętaj, że termin wypowiedzenia nie może być szybszy niż dzień zaprzestania emisji kanału. Najlepiej wpisać ten sam dzień. Prawdopodobnie będzie to 31 grudnia. Jeżeli napisałem coś nie tak to proszę niech mnie ktoś poprawi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Riddick1500 Opublikowano 22 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2017 Ano takie drogi kolego Czerstwy że Universal jest niegwarantowany z przełomu marca/kwietnia więc rok 2019 za dużo nie mówi. Jeśli aneksował w kwietniu to raczej marne szanse, jeśli wcześniej to inna gadka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 22 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2017 A pomyślałeś ze mógł aneksować np 6 miesięcy przed zakończeniem starej umowy?I wtedy kolejna trwa nie np 24 miesiace tylko 30. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 22 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2017 Ja pier... niech sobie sprawdzi w umowie i juz. Duzy chlopak skoro umowe mogl podpisac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Riddick1500 Opublikowano 22 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2017 @Czerstwy ale chyba napisałem konkretny miesiąc (marzec/kwiecień) kiedy kanał zmienił gwarancję . Więc czy aneksował 1 dzień przed końcem umowy, czy 6 miesięcy, to jeśli było to do marca br. to na 100% ma ten kanał gwarantowany. Zresztą niech sam sprawdzi tak jak napisał @dziabolek7 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 22 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2017 Początkowo pytałeś o miesiac zakończenia umowy.Tak czy nie?Ja twierdzę że na tej podstawie nie jesteś odpowiedzieć na 100% czy ma ten kanał gwarantowany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Riddick1500 Opublikowano 22 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2017 Miało być chyba "W stanie" . Zakładając że ma umowę na 2 lata, to jestem w stanie - sam zresztą podałeś przykład takiej umowy. Inaczej pełna zgoda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiugumisiu Opublikowano 22 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2017 Zresztą w stopce gość ma napisane, że ma pakiet Comfort+, a Universal jest chyba w Extra+. Może jemu chodzi o inny kanał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ozzy666 Opublikowano 24 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2017 A jak to z tym plusem miesiąca wyszło? Chodzi o Multi Man pack który miał zmieniać listę gwarantowanych kanałów. Na umowie mam gwarantowany Universal, lecz z tamtego plusa korzystałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Riddick1500 Opublikowano 24 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2017 Plus miesiąca nic nie zmienia. Liczy się umowa z dnia podpisania/przedłużenia. Więc dalej masz gwarantowany Universal . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DejwidBDG Opublikowano 24 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2017 Panowie jak to wygląda jeśli 31 grudnia zakończy nadawanie universal to po 1 stycznia dopiero mogę złożyć wypowiedzenie z tego też powodu tak? Bo nie pamiętam już teraz jak to wygląda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 24 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2017 To przeczytaj Regulamin świadczenia usług.Szczególnie rozdział 5 punkt 15 i 16 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DejwidBDG Opublikowano 24 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2017 Nie będę czytał regulaminu usług bo nic z niego nie rozumiem. Nie każdy jest tak idealny jak Ty czerstwy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GTI MD Opublikowano 24 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2017 "Dostawca usług poinformuje Abonentów o zakresie zmian z co najmniej miesięcznym wyprzedzeniem." Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Riddick1500 Opublikowano 24 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2017 @DejwidBDG pisałem już tutaj o tym łopatologicznie. Dostajesz info od NC+ że kanał jaki masz zapewne gwarantowany (w tym wypadku UCH) zostaje wycofany z oferty. Od otrzymania tej wiadomości od operatora masz 30 dni na ustosunkowanie się do niej, tzn. wysyłasz wypowiedzenie z racji wycofania tego kanału lub nie wysyłasz. Ale robisz to dopiero po otrzymaniu info od operatora. Jeśli zrobisz to wcześniej to zapłacisz karę . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiugumisiu Opublikowano 24 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2017 Ewentualnie, gdyby nie wysłaliby informację, a nadawca wycofa kanał to masz czas - chyba 30 dni od dnia zniknięcia kanału. Tutaj raczej będzie zastosowany wariant, o którym wspomniał Riddick, gdyż NBC Universal poinformowało o zaprzestaniu jego emisji, więc nc+ nie wymiga się tłumaczeniem, że nie wiedziało o tym i dlatego nie informowało abonentów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
flot Opublikowano 25 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2017 Umowa do maja 2018 rachunek 34.99 miesięcznie. Jaka będzie kara umowna jeżeli rozwiąże ją w styczniu 2018r.??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Riddick1500 Opublikowano 25 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2017 (edytowane) Pozostała kwota umowy tj. abonament od stycznia do maja. Edytowane 25 Listopada 2017 przez Riddick1500 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ezequiel93 Opublikowano 25 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2017 Skąd mamy wiedzieć co się składa na to 34,99? Telefon na infolinię wystarczy, albo pytanie na chacie na moje.ncplus.pl. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.