Skocz do zawartości

Rezygnacja z platformy CANAL+


silver
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Dzisiejsza informacja dot. Universal Channel z TOYA TV, która potwierdza na 100%, że nic nie wymyślili i kanał spada z oferty, a wiecie co to oznacza :wink:

 

Szanowni Panstwo,
informujemy, ze 1 stycznia 2018 roku z oferty TOYAtv, z uwagi na zakonczenie emisji
programu przez nadawce, wyłaczony zostanie kanał Universal Channel.
W przypadku braku akceptacji zmian przysługuje Panstwu prawo wypowiedzenia
Umowy. Uprzejmie informujemy, ze w zwiazku zwypowiedzeniem Umowy z powyzszego
powodu przed upływem okresu jej obowiazywania w ramach usługi TOYAtv, Operatorowi
nie przysługuje roszczenie odszkodowawcze, a takze uprawnienie do zadania zwrotu ulgi
pomniejszonej o proporcjonalna jej wartosc za okres od dnia zawarcia umowy do dnia jej
rozwiazania.

Edytowane przez CuoreRosso
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie byłbym taki pewien, ale w sumie teraz jest dla nich najlepszy moment. Zrobią zapewne dobrą ofertę dla tych co złożą wypowiedzenia, może powalczą tańszym dekoderem 4K, ale umowy będą tylko na 24 mies. żeby owiązać klienta jak najdłużej, bo jak CP zacznie kampanię z LM to może być nieciekawie...

 

Dlatego ja jak coś to wypowiedzenie wyślę oczywiście, ale ostatecznie mogę wycofać za jakiś rabat czy np. Eleven/HBO gratis na kilka miesięcy, bo przedłużać mi sie nie opłaca - umowa do sierpnia 2018, a jakby co później stawka bez zmian.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie byłbym taki pewien, ale w sumie teraz jest dla nich najlepszy moment. Zrobią zapewne dobrą ofertę dla tych co złożą wypowiedzenia, może powalczą tańszym dekoderem 4K, ale umowy będą tylko na 24 mies. żeby owiązać klienta jak najdłużej, bo jak CP zacznie kampanię z LM to może być nieciekawie...

 

Dlatego ja jak coś to wypowiedzenie wyślę oczywiście, ale ostatecznie mogę wycofać za jakiś rabat czy np. Eleven/HBO gratis na kilka miesięcy, bo przedłużać mi sie nie opłaca - umowa do sierpnia 2018, a jakby co później stawka bez zmian.

Też myślę o wysłaniu wypowiedzenia i następnie go chyba wycofam zawsze czym więcej tym lepiej.Mi juz nic taniej dać nie moga a promocje z opcjami dodatkowymi mogę sobie sam zrobić.Bardziej by mnie interesowała pewność utrzymania do końca umowy karty Cameleon a to jeszcze ponad rok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem tylko dlaczego w mediach o tym jeszcze nikt nic nie napisał ?

 

Jedno jest już pewne, że sieć TOYA wysyła wypowiedzenia tak ? Jak ktoś tu wcześniej wspomniał.

 

Zostały jeszcze 2 tygodnie listopada, a w nc+ nadal nikt nie może jasno odpowiedzieć. Jedyne słowa to takie, że prawnicy nadal nad tym pracują, lub będę poinformowany w ustawowym czasie jeżeli taka sytuacja z Univesal będzie miała miejsce.

 

Co jednak w sytuacji jeżeli (oczywiście możemy sobie pogdybać) taki list otrzymam na początku grudnia ? Mam się zgłosić do sądu :popcorn:  czy reklamacja dodatkowa z odszkodowaniem z tego tytułu ? Co możemy zrobić jako abonent w takiej sytuacji ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Nie to nie oznacza ze TOYA wysyla wypowiedzenia tylko informuje swoich klientow ze w zwiazku z usunieciem kanalu maja oni mozliwosc rozwiazania umowy bez zadnych kar itp.

 

Nie musisz sie nigdzie zglaszac wystarczy isc do punktu NC+ jezeli chcesz zerwac umowe w zwiazku z usunieciem kanalu lub nie robic nic i miec to co masz procz Universala.

Przewaznie lepiej jest umowe wypowiedziec zawsze masz czas do namyslu :P a i setki telefonow z prosba o pozostanie no i moze jakies ciekawsze warunki uda sie wynegocjowac.

Do czasu kiedy nie pojawi sie oficjalne info nic nie rob, ciepliwosci :) Kanal jest podobno do konca roku i tyle, nic wczesniej nie zrobisz :P Info z pewnoscia sie pojawi, a jak nie to jest forum, portale tam nic nie umknie :)

Czyli w skrocie twoje opcje:

 

1. Nie chce juz NC+ jak tu sie tego pozbyc, aha kasuja Universal (mam go jako gwarantowany kanal w umowie), wiec uciekam i wypowiadam umowe.

2. Nie chce mi sie nic robic i zostaje jak jest, tylko wylacza mi 1 kanal :)

3. No kanał kasuja to jest okazja do zmiany oferty, moze cos uda mi sie wyrwac za free, zmienic pakiet itp wiec składam wypowiedzienie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ty to kolego trochę wyluzuj, możesz mi przytoczyć tą ustawę, która mówi że to ma być na 30 dni przed zaistnieniem faktu (wycofaniem kanału)?

 

Mamy dopiero 15 listopada, więc się uspokój trochę.

 

Z tego co znalazłem to operator ma powiadomić z wyprzedzeniem i od tego momentu jest 30 dni na ewentualne wypowiedzenie umowy bez konsewencji.

 

To, że Toya czy Orange już informują (informują, a nie wysyłają wypowiedzenia!!!) to ich sprawa, tak sobie wymyślili, że jak 1 stycznia 2018 r. komuś zgaśnie kanał to już wypowiedzieć nie będzie mogł :)

Edytowane przez dziabolek7
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kobi666 sytuacja z TVN Meteo jest zupełnie inna. Universal nie przestaje nadawać, wycofuje się tylko z Europy i niczym się go nie zastąpi. Potwierdzeniem na to są informację z TOYI i Orange. Poza tym nie ma co się tak śpieszyć. Cierpliwość jest cnotą ;). Na pewno info będzie, jest czas, tak jak napisał Dziabolek7.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie tak, ale pisze na zapas bo do salonu zaczęły już przychodzić osoby.

Po pierwsze jeszcze nie można a po drugie sprawdzam z ciekawości ich umowy i na ogól nie mają, oczywiście uwzgledniam główną umowę a nie +miesiąca. Jeden stary klient tylko miał. Więc wolę pisać na zapas bo ludzie wiedzą że mogą bo w internecie na forum jest a nawet umowy się nie chce im sprawdzić.

Edytowane przez GTI MD
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem, że u mnie Universal Channel jest jeszcze gwarantowany w umowie (jako kanał promocyjny jest tak od pół roku). Co prawda nie oglądałem go zbyt często - ale zastanawiam się, czy nie użyć tej sytuacji jako pretekstu do wypowiedzenia umowy (tak naprawdę nie podoba mi się przymuszanie do wymiany TurboBOX+ na niewiele wnoszące dekodery z miesięczną opłatą za dzierżawę)...

Edytowane przez lukis90el
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kobi666 sytuacja z TVN Meteo jest zupełnie inna. Universal nie przestaje nadawać, wycofuje się tylko z Europy i niczym się go nie zastąpi. Potwierdzeniem na to są informację z TOYI i Orange. Poza tym nie ma co się tak śpieszyć. Cierpliwość jest cnotą ;). Na pewno info będzie, jest czas, tak jak napisał Dziabolek7.

A czy TVN meteo przestało nadawać ? https://tvnmeteo.tvn24.pl/informacje-pogoda/prognoza,45/ogladaj-tvn-meteo-w-internecie,223189,1,0.html Zamieniono tylko na jakiś amerykański szmelc o remontach tekturowych domów i nie mający nic wspólnego z pogodą. To tak samo jakbym Eurosport zamienił na Polonie 1. Na szczęście mam Universal gwarantowany a jakby coś wymyślili to umowa kończy się w kwietniu. Do tej pory nie rozumiem po co zrezygnował TVN z emisji TVN Meteo przez satelitę. Powiedziałem dość nc+. Będą mieć 130zł./mies.mniej. Czy numer 12 ...6056 to nc+ bo dzwoni od tygodnia kilka razy dziennie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...