Danio237 Opublikowano 5 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2017 No właśnie u mnie w mieście jest taki głupi ten punkt obsługi klienta, że sprzedać sprzęt i podpisać nową umowę to zrobią, ale coś innego załatwić to wysyłają do punktu oddalonego o 30km... Ale dobra, ostatnio byłem tam rok temu, może teraz będzie inaczej, spróbuję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Toytoy Opublikowano 5 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2017 Trzeba pisać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kingofsouth Opublikowano 5 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2017 No właśnie u mnie w mieście jest taki głupi ten punkt obsługi klienta, że sprzedać sprzęt i podpisać nową umowę to zrobią, ale coś innego załatwić to wysyłają do punktu oddalonego o 30km... To lepiej napisz. Ja miałem namyśli normalne APS. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 5 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2017 (edytowane) W jednym trzeba, w innym nie. Co to za filozofia sklecić jedno zdanie. W podstawówce z tego pamiętam mocno naciskali na odpowiedzi pełnymi zdaniami, więc jak ktoś nabył takową umiejętność to powinien sobie wziąć zdanie z komunikatu mówiące o możliwości jako pytanie i pełnym zdaniem odpowiedzieć, że korzysta z prawa i wypowiada Oczywiście pamiętając o odręcznym podpisie i swoich danych (imię i nazwisko, adres, numer klienta/umowy, tel.). Edytowane 5 Grudnia 2017 przez dziabolek7 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Toytoy Opublikowano 5 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2017 To lepiej napisz. Ja miałem namyśli normalne APS. właśnie dlatego... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kerpen Opublikowano 5 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2017 (edytowane) Właśnie otrzymałem takiego SMSa:" Zgodnie z Panstwa dyspozycja 1 stycznia zaprzestaniemy swiadczenia uslug. W przypadku pytan lub checi zmiany decyzji prosimy o kontakt 122947879." Miał być kontakt z ich strony do 48h jak zostawiłem im nr telefonu w ICA. Na pewno nie oddzwonię - niech oni dzwonią. Edytowane 5 Grudnia 2017 przez kerpen Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danio237 Opublikowano 5 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2017 W jednym trzeba, w innym nie. Co to za filozofia sklecić jedno zdanie. W podstawówce z tego pamiętam mocno naciskali na odpowiedzi pełnymi zdaniami, więc jak ktoś nabył takową umiejętność to powinien sobie wziąć zdanie z komunikatu mówiące o możliwości jako pytanie i pełnym zdaniem odpowiedzieć, że korzysta z prawa i wypowiada Już tyle razy Orange, Enea i inne wielkie firmy próbowały mnie zrobić w bambuko, że wolę się upewniać pisząc takie rzeczy. Czyli ten wzór będzie ok? Tylko treść zamienię sobie na "Niniejszym oświadczam, że korzystam z przysługującego mi prawa do odstąpienia od umowy abonamentowej na podstawie usunięcia kanału gwarantowanego Universal Channel i wnoszę o jej jak najszybsze rozwiązanie" i będzie dobrze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 5 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2017 - usunięcia w dniu 31.12.2017 r. - wnoszę o rozwiązanie bez okresu wypowiedzenia, albo odstąpienia od umowy bez zachowania okresu wypowiedzenia To bym dodał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
begos Opublikowano 5 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2017 Idziesz do punktu i wydrukują Ci gotowy wniosek rozwiązania umowy - tylko podpisujesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 5 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2017 (edytowane) Przecież piszemy, że nie w każdym puncie drukują, ja dostałem formularz i sam musiałem wypisać. Edytowane 5 Grudnia 2017 przez dziabolek7 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
djremo Opublikowano 5 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2017 Obecnie superpremium z hbo go za 104,9 i eleveny w opcji wł/wył z multiroom za 0 do sierpnia. Złożone wypowiedzenie wczoraj w związku z UCH. Chcę goły start lub comfort, dziś telefon start nie da rady, comfort za 35 zł plus 10 zł multiroom na 2 lata. Podziękowałem Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sorensen Opublikowano 5 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2017 witam Dziś byłem w punkcie nc+, miałem przygotowane wypowiedzenie umowy, pani w punkcie nie chciała pisma tylko dowód osobisty. Sprawdziła na koncie abonenta czy mam komentarz o możliwości rezygnacji. Miałem , wpisała w system wypowiedzenie, wydrukowała, podpisałem i po sprawie . Powiedziała mi że tylko mogą takie wypowiedzenia złożyć osoby które maja taka adnotacje na swoim koncie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mikizncplus Opublikowano 5 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2017 Przecież piszemy, że nie w każdym puncie drukują, ja dostałem formularz i sam musiałem wypisać. Jak już raz z systemu wydrukowali wypowiedzenie umowy to kolejne trzeba pisać ręcznie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damdol Opublikowano 5 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2017 Wypowiedzenie wprowadzone Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borzo60 Opublikowano 5 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2017 Witam. A ile czasu się czeka na wprowadzenie wypowiedzenia od dostarczenia od poczty? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kojkojo78 Opublikowano 5 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2017 Ja składałem w APS ... tym co zwykle, bo kilka już wypowiedzeń było Musiałem najpierw Panu podpisać, że wycofuję poprzednie z 2016 roku Potem bez kłopotu sprawdził, że mam możliwość rezygnacji i wydrukował gotowca. Tym razem wypowiedzenie definitywne bo świeci już polsat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miszelos Opublikowano 6 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2017 Czy wypowiedzenia wysyłacie poleconym z potwierdzeniem odbioru (żółta kartka) czy zwykłym poleconym? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
begos Opublikowano 6 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2017 Najlepiej wysłać z potwierdzeniem odbioru. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tobi505 Opublikowano 6 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2017 Oki sprawdziłem, ale i mnie ten kanał chyba nie jest gwarantowany ; ( przedluzałem umowę 08.05 i w aneksie mam Napisane Abonent przyjmuje do wiadomości iż kanały (tu długa lista kanałów) świadczone na podstawie regulaminu z 22.12.14. Udostępnienie i wycofanie takiego kanału Nie wymaga poinformowania ani uzyskania zgody Abonenta I nie stanowi zmiany umowy. . Czyli Nie mogę zrezygnować tak? ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kingofsouth Opublikowano 6 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2017 (edytowane) @tobi505, jak masz kanał gwarantowany to masz szansę. Wszystko masz wyjaśnione w tym wątku. Edytowane 6 Grudnia 2017 przez kingofsouth Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artelek Opublikowano 6 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2017 Wprawdzie sprawa dotyczy zaledwie garstki użytkowników , ale właśnie dostałem odpowiedź na reklamację. Z góry podziękowanie dla @dziabolek7 (Twoje posty zasugerowały mi spojrzenie w regulamin) Rozwiązanie umowy z racji gwarantowanego UCH - 29/11/2017 Reklamacja złożona 01/12/2017 - dlaczego wszyscy twierdzą,że termin rozwiazania ma być z końcem grudnia, a nie listopada. Dziś odpowiedź - Uprzejmie informuję, że wniesiona reklamacja została rozpatrzona pozytywnie. Informuje, że Umowa ******** została uznana za rozwiązaną 30 listopada 2017 roku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 6 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2017 Pisałem o tym i ja że reklamacynie muszą to rozwiązać w takim przypadku z końcem listopada.Bo tak mowi regulamin ale według innych ci którzy tak twierdzili to bajkopisarze.Tym co nie rozwiązali w takim przypadku z końcem listopada złamali poprostu regulamin. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tobi505 Opublikowano 6 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2017 A Jak to wygląda z kanałem Blue Huster? Czytałem że też znika z oferty. Co prawda nie mam go w pakiecie Ale zawsze można dołożyć by rozwiązać umowę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 6 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2017 Gdzie niby czytałeś o niczym takim operator nie informował. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tobi505 Opublikowano 6 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2017 (edytowane) Cofam to Edytowane 6 Grudnia 2017 przez tobi505 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.