Skocz do zawartości

Rezygnacja z platformy CANAL+


silver
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

@kobi666 tyle razy było to tłumaczone, jeśli właściciel w ramach koncesji uzyska zgodę regulatora na zmiany w tej koncesji może zrobić co chce z tym kanałem i zawsze będzie to rebranding i tak było m.i z TVNMeteo Akctive na HGTV.  Sprawa z UC jest inne, właściciel kanału kończy nadawanie kanału, 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Dziabolek7 może mu konsultant lufę do głowy przyłożył :D.

@Kobi666 tak jak wyjaśnił Ci Mad85. Od siebie dodam że UC kończy nadawanie w europie ale nie na całym świecie. W przypadku meteo zastąpili kanał lokany kanałem globalnym. A w przypadku UC co mają zrobić? Zastąpić kanał globalny kanałem lokalnym. Dodatkowo pozyskać koncesje na seriale i filmy? To z punktu ekonomicznego dla nadawców nieoplacalne. Dla U widać Europa przestała być opłacalna, a najprawdopodobniej w tym roku kończyła się im umowa z nadawcami europejskimi i postanowili jej nie przedłużać. Widać też że zrobili to raczej dość nieoczekiwanie z racji tego jak wygląda sytuacja z gwarantowaniem tego kanalu w umowach. Przestał być gwarantowany na przełomie marca/kwietnia, a kanal miał skończyc nadawanie w sierpnie/wrześniu (nie pamiętam już ktory z tych miesięcy). Więc była to raczej informacja z zaskoczenia dla operatorow.

 

@Sandra wypowiadamy do 30 dni od uzyskania informacji od operatora o takim fakcie.

Edytowane przez Riddick1500
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale nikt Cię nie zmusza to tylko propozycje... 

 

Jeżeli są to tylko propozycje, to są one wyjątkowo namolne (i sprawiają wrażenie przymuszania do wymiany)...

A poza tym ostatnio TurboBOX+ mi drastycznie spowolnił, a wymiana na dekoder po liftingu+regeneracji za 2 PLN/mies. bądź co prawda nowy (ale z mało wnoszącym dodatkiem WiFi) za 5 PLN/mies. to najłagodniej mówiąc skok na kasę (dekoder z sensownymi zmianami za 15 PLN/mies. - w zamian za to za drogo). Obecnie lepszą ofertę ma dla mnie konkurencja (którą aktualnie posiadam czyli Orange IPTV) - przy wzięciu do tego co mam drugiego dekodera Samsunga + podwyższenia pakietu płaci się nieco mniej niż obecnie z obecnej umowy nc+. Grzech byłoby nie skorzystać (co prawda straciłbym Viasaty, ale zyskałbym Eleveny), ale z decyzją wstrzymam się do oficjalnego komunikatu nc+ ws. wyłączenia Universal Channel.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@lukis90el są namolni bo pewnie maja od tego kasę, a teraz każdy sposób dobry. Co do Turbo, mam już 8 lat i dalej działa tak jak działał, czyli dobrze. Ale jak masz jakiś wybór i ten wybór Ci odpowiada bardziej to chyba samo przez się się rozumie co się robi :D

@Sandra no 30 dni po zaistnieniu faktu to już będzie za późno. Wygląda to tak: Dostajesz info o zakonczeniu nadawania od operatora wraz z informacją o możliwości bezpłatnego, wcześniejszego rozwiązania umowy. Masz teraz 30 dni na ustosunkowanie się do tego. Albo nic z tym nie robisz albo negocjujesz umowę by coś wyrwać lub zmienić warunki. I tyle w temacie :).

Edytowane przez Riddick1500
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli są to tylko propozycje, to są one wyjątkowo namolne (i sprawiają wrażenie przymuszania do wymiany)...

A poza tym ostatnio TurboBOX+ mi drastycznie spowolnił, a wymiana na dekoder po liftingu+regeneracji za 2 PLN/mies. bądź co prawda nowy (ale z mało wnoszącym dodatkiem WiFi) za 5 PLN/mies. to najłagodniej mówiąc skok na kasę (dekoder z sensownymi zmianami za 15 PLN/mies. - w zamian za to za drogo).

 

Co ty piep.... za przeproszeniem.

 

Za 2zł/mies. to jest Mediabox, mi też Turbo zamulał i się wieszał, w punkcie gwarancyjnie ZA DARMO został wymieniony na nowy egzemplarz i już. Teraz śmiga aż miło. Oczywiście jest to odnawiany sprzęt, ale wygląda i zachowuje się jak nowy, odnawiane są też i Mediaboxy i WiFiPremiumy - to normalny stan.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te tzw. piep... (za przeproszeniem) to obecna akcja wymiany dekoderów - a w nowy, darmowy, płynnie działający TurboBOX+ pogwarancyjny w moim przypadku nie wierzę, bo jakiś czas temu zrezygnowałem z Multiroom Premium nc+.

Edytowane przez lukis90el
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaki pogwarancyjny? Ty masz problem, który sam sobie stworzyłeś i chyba sam sobie musisz z nim poradzić, ale MR nie ma tu nic do rzeczy, masz umowę, masz dekoder w użyczeniu i jest on niesprawny muli/zawiesza się to dostajesz nowy egzemplarz w punkcie. Koniec.

 

Ja np. chciałem Mediaboxa za 2zł/mies. ale z powodu że mam MR nie mogłem wziąć i to jest dopiero "dramat" :D

Edytowane przez dziabolek7
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przez pogwarancyjny miałem na myśli to, że takowy otrzymałbym po oddaniu mulącego się dekodera.  Zresztą nie wiem czy bym go rzeczywiście otrzymał, bo w moim przypadku prędzej by mnie namawiali na tego MediaBOX+ za 2 PLN/mies. (który za mało sobą wnosi względem TurboBOX+, by był tyle wart), a punkty nie zawsze mają na stanie/chcą dać klientom bez Multiroom* TurboBOX+. Nawet jeżeli bym otrzymał TurboBOX+ to i tak zasypywaliby mnie telefonami z propozycjami wymiany. Wtedy powstaje pytanie - po co dokonywałem wymiany dekodera w ramach gwarancji, skoro i tak by do mnie dzwonili? Możliwe, że tzw. akcję wymiany dekoderów robią dla użytkowników Multiroom, by mieli jeszcze przez jakiś czas możliwość w miarę normalnego korzystania ze sprzętu. Jednakże styl przeprowadzania tej akcji (są przypadki podawania błędnych informacji o przyczynach wymiany dekoderów) mnie nie przekonuje, przez co (w połączeniu z innymi decyzjami biznesowymi nc+) coraz mniej jestem skłonny do pozostania w nc+. Z decyzją, co z tym fantem zrobić wstrzymuję się do oficjalnego komunikatu nt zmian programowych wskutek wyłączenia Universal Channel (co zalecam też innym chcącym zrezygnować z usług nc+). Na razie nic nie wiadomo, co nc+ wymyśli...

 

* - zależy od konkretnego, indywidualnego przypadku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ShinobiQWE Pewnie emailem - tanio w końcu i wygodnie ;).

@Lukis90el namawiać też Cię mogą w banku na pożyczkę, również namolnie. Ale nikt Ci jej nie każe brać ;). Tak samo i tu w NC+ jest, to że namawiają ich prawo, a twoje się nie zgadzać. I nikt Ci nic z tym fantem nie zrobi. A wymiana wadliwego sprzętu to nie łaska tylko obowiązek. Jeśli nie mają właściwego, to mają Ci obowiązek za darmo wymienić na sprzęt o parametrach niegorszych.

Edytowane przez Riddick1500
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozwiązujesz umowę ze skutkiem na dzień doręczenia rozwiązania. Powodem jest brak kanału w ofercie który na dzień doręczenia wypowiedzenia w ofercie nadal będzie. Czy ktokolwiek myśli że odbędzie się bez kary?

 

Nie zauważyłeś, że ten ktoś raczej "nie myśl"... mi się wydaje, że to raczej żarty jakiejś gimbazy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy czasami wczesniej nie musza o tym poinformowa. Bo ja zniknie to juz masz prawo wypowiadac umowe. Pamietam ze kiedys tez byla taka akcja i wypowiadac mozna bylo dopiero jak oficjalnie kanal znikl z anteny. No chyba ze bedzie jakis komunikat wczesniej i info ze mamy xx dni na podjecie decyzji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...