Skocz do zawartości

Platforma CANAL+ i przyszłość kart nieparowanych w Polsce


kepak
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

I ludzie dokładnie to robią, nie pasuje im to co robi canal+ i masowo rezygnują z umów które są na czas nieokreślony. Podpisali umowę na multiroom niezależny, mogli oglądać na własnym sprzęcie a teraz operator zmienia zasady gry i wkurza się że ludzie tego nie rozumieją. Cóż zrobić, rynek nie lubi próżni, inni ich przejmą 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 minut temu, PawelTSW napisał(a):

Wyłączył komuś w trakcie umowy że tak narzekasz? 

Tak, poniekąd mi, prawie 3 lata temu, przenosząc kanały z MediaGuard do Nagravision przed wymianą sprzętu abonentom z modułami. I mam na myśli oficjalne moduły, a nie jakieś z wolnego rynku. Posiadacze dekoderów mogli bez problemu wymienić sprzęt i byli o tym informowani. O abonentach z modułami "ktoś" wówczas zapomniał.

Nauczyłem się wtedy, że jedynie przed przedłużeniem umowy słuchają co do nich się mówi i dzwonią do mnie konsultanci, którzy mają pojęcie o czym mówią. 

  

12 minut temu, LorDx napisał(a):

C+ pilnuje terminów jak oka w głowie, wiedzą co mogą i kiedy...

Akurat z tego nie można im czynić zarzutu. Szkoda tylko, że ta dbałość jest jednostronna.

Edytowane przez meckbar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, Dr.STech napisał(a):

Dla wszystkich, którzy legalnie korzystają z kart cameleon we własnych dekoderach tak tylko przypomnę, że zgodnie z regulaminem jest to możliwe, tylko na dekoderach C+, których listę znajdziemy u dystrybutora i na stronie canal+. 

A to jakby się wzajemnie nie wyklucza?  🤔

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, plockier napisał(a):

wszystko zgodnie z regulaminem

Regulamin może w każdej chwili ulec zmianie. Masz wtedy dwie możliwości: zakceptować lub zrezygnować z usługi. 

Dlatego tak rzadko są zmiany w okresie oznaczonym, żeby abonent nie miał pretekstu do "ucieczki ".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hahaha ale ja nie dostałem zmiany regulaminu 3 razy sprawdzałem a do tego w tym regulaminie jest jeszcze jedna nieścisłość do której operator się nie ustosunkował.... 

Zresztą co was o to głowa boli, tak mi dali i tak mam.

Wyłączą to już ją wiem co będę z tym robił i nic Wam do tego 😂

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jest w tym temacie czas skończyć dyskusję, operator canal+ wprowadzał i wprowadza nadal abonentów w błąd. 

A co z tego wyniknie dalej to przyszłość pokaże. 

Temat uważam za wyczerpany, co robię że swoją umową to moja sprawa. Na tą chwilę operator zaprzestał działań w stosunku do mojej umowy, jak temat powróci to wtedy go odgrzejemy 😁

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, meckbar napisał(a):

A to jakby się wzajemnie nie wyklucza?  🤔

Nie wyklucza się, bo c+ sprzedawało dekodery/camy na własność i nadal wybrane modele sprzedaje pod szyldem tnk.

wtedy masz ten sprzęt wpisany w umowę, potwierdzeniem jest rachunek lub paragon sprzedaży, w systemie jest oznaczony jako własnościowy jest twój.

Edytowane przez LorDx
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 24.02.2023 o 18:27, PawelTSW napisał(a):

Nie, czekać aż umowa przejdzie na nieokreślony i zgaśnie jedna karta. 

 

W dniu 8.03.2023 o 13:27, ircios napisał(a):

tracisz czas tu na forum pisząc o skargach, które wniesiesz, ale i tak nic nie dadzą,  bo umowana MR kończy się z ostatnim dniem obowiązywania promocji, czyli wraz z Twoim okresem końcem zobowiązania.


Powyższe stwierdzenia nie są prawdziwe.
Właśnie przeszedłem z okresu oznaczonego umowy na czas nieokreślony. Pakiet Nowy Start+, cena 9.99 w okresie oznaczonym, 13,99 później. Multiroom po Cyfrze+ - dwie niezależne karty - dekoder nc+ PremiumBox  z dyskiem (z kartą Cameleon)  i moduł Canal+ CI+ (z kartą Cayman).
Pod koniec okresu oznaczonego wiele telefonów od konsultantów, w większości mało przyjemnych. W szczególności, kilkakrotna rozmowa z niemiłą Pani konsultantką, która była szczególnie agresywna, konfrontacyjna i napastliwa.
Konsultanci albo są niedouczeni, albo kłamią, albo okłamywano ich na szkoleniach. Np. często zaczynali rozmowę: "Telefonuję w związku z kończącą się umową...". Ja na to, że powinniśmy być precyzyjni - umowa się nie kończy, lecz przechodzi na czas nieoznaczony. Umowę albo trzeba wypowiedzieć, albo strony muszą zgodzić się na zmianę warunków umowy. W moim przypadku żadna ze stron nie wypowiedziała umowy, ani nie zgodziliśmy się na zmianę.
Niekiedy rozmowa zaczynała się tak: "W związku z zabezpieczeniem treści musimy wyłączyć u pana usługę multiroom". Ja na to, że usługę multiroom mam w warunkach umowy, więc wyłączenie jej byłoby zmianą warunków umowy, na co nie wyrażam zgody.

"Zgodnie z umową usługa multiroom może być wyłączona na koniec okresu oznaczonego". Bzdura, nie ma takiego zapisu w umowie.

"Informowaliśmy pana przez e-mail o zasadach zabezpieczenia treści i o konsekwencjach - wyłączeniu usługi multiroom w pana konfiguracji". Ja na to, że wyraziłem zgodę na korespondencję przez e-mail, ale tylko w celach marketingowych. Przez e-mail nie można mnie informować o zmianach w mojej umowie. A tak w ogóle na zmiany w umowie muszę wyrazić zgodę. Jednostronna zmiana w umowie, czy też wypowiedzenie umowy, wymaga formy pisemnej.

"Wyłączymy usługę zgodnie z umową". Chodzi o dokument Regulamin świadczenia usług z dnia 12.12.2018 r.), rozdział IV, punkt 7. "W przypadku naruszenia bezpieczeństwa lub integralności usług Dostawca usług podejmuje proporcjonalne i uzasadnione środki mające na celu zapobieganie i przeciwdziałanie wskazanym naruszeniom, które zagrażają bezpieczeństwu usług lub przerywa/ogranicza świadczenie usług".
Ja na to, że w moim przypadku nie nastąpiło naruszenia zasad bezpieczeństwa w momencie przejścia z okresu nieoznaczonego na czas nieoznaczony. Moja konfiguracja, aczkolwiek być może niewygodna dla dostawcy usług, nie narusza zasad bezpieczeństwa lub integralności. Używanie takiego sprzętu, jak mój, jest dopuszczalne.

"Od dnia 1 kwietnia nie będzie Pan mógł korzystać z usługi multiroom". Będzie to złamanie umowy i będą tego konsekwencje.

"Karta w usłudze zostanie deaktywowana. Proszę zwrócić sprzęt (moduł i kartę) w ciągu 14 dni. W przypadku nieterminowego zwrotu będą naliczane kary umowne". Wkrótce się przekonamy.

Oczywiście były też propozycje nowej umowy - trzeba byłoby podpisać np. dwie umowy - jedna na pakiet Relax za 15 zł, druga na pakiet Extra+ z Canal+ za 40 zł. Nie przyjąłem tych propozycji.

Dziś włączyłem odbiór na module, zaktualizowałem uprawnienia - karta działa, przyjęła nowe uprawnienia.
Otrzymałem fakturę na miesiąc kwiecień - 13,99. Na fakturze wymienione są usługi, a pośród nich, w opcjach dodatkowych, jest usługa multiroom.
 

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak czy inaczej jeśli masz kartę dodatkową (jako multiroom) to prędzej czy później przestanie działać czyli zostanie zdezaktywowana i zniknie z systemu. Nie musisz się wysilać, bo w takim przypadku nic nie zdziałasz. Niestety operator w dowolnym momencie ma prawo do wymiany sprzętu. 

Edytowane przez opensource
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właściwie to mi na karcie dodatkowej specjalnie nie zależy, wszystko mi jedno, czy mam Cameleon, czy Cayman. Aktualnie , od kilku lat w ogóle nie korzystam z telewizji satelitarnej, więc to nie jest teraz ważne, jaki mam pakiet, jaki mam dekoder lub moduł, jakie mam karty. Ale może za jakiś czas będę używał (może już latem), więc mam tę umowę na wszelki wypadek.
Jednak przede wszystkim nie cierpię bezczelnych konsultantów i chciałem się przekonać, czy mi wyłączą usługę, czy nie. No i nie wyłączyli, choć grozili, że to zrobią. Mieli wyłączyć 1 kwietnia.

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

31 minut temu, opensource napisał(a):

Niestety operator w dowolnym momencie ma prawo do wymiany sprzętu. 

Pełna zgoda. Ale ja mam wymieniony sprzęt i zarówno obydwa moduły jak i karty spełniają aktualne warunki techniczne do odbioru treści oraz nie naruszają bezpieczeństwa lub integralności usług... W regulaminie znajduję tylko zapisy o tym, że umowa niewypowiedziana zmienia się w umowę na okres nieoznaczony i nie doszukałem się zapisów pozwalających na dezaktywację usługi multiroom bez podpisania aneksu. 

Przegapiłem coś? 

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

30 minut temu, meckbar napisał(a):

jak i karty spełniają aktualne warunki techniczne do odbioru treści oraz nie naruszają bezpieczeństwa lub integralności usług...

NIE spełniają warunków technicznych

31 minut temu, meckbar napisał(a):

Przegapiłem coś? 

tak, regulamin świadczenia usługi multiroom

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Regulamin świadczenia usług

 

Szczegółowe Warunki udostępniania Opcji dodatkowej Multiroom

 

Rozdział I Postanowienia Ogólne

 

6. Korzystanie z Opcji dodatkowej Multiroom ograniczone jest wyłącznie do lokalu Abonenta, jak w Rozdziale II ust. 5 niniejszych Szczegółowych Warunków oraz w Rozdziale III ust. 5 niniejszych Szczegółowych Warunków. Sprzęt wykorzystywany w ramach Opcji dodatkowej Multiroom wyposażony jest w funkcjonalność kontroli odległości Sprzętu.

 

 

nie jestem prawnikiem ale dla mnie to jednoznaczne ;) 

było jeszcze kilka takich zapisów, że mogą wymienić sprzęt w dowolnym momencie spełniający w/w warunki techniczne.

 

 

Dostawca usług zastrzega sobie prawo do wymiany Karty dekodującej na nową oraz do przeprowadzania aktualizacji oprogramowania Sprzętu/Sprzętu własnego Abonenta w każdym czasie, w przypadku zagrożenia bezpieczeństwa systemu kodowania sygnałów lub innych przyczyn technicznych, organizacyjnych lub prawnych uniemożliwiających świadczenie usług. O wymianie Karty dekodującej Dostawca usług każdorazowo poinformuje Abonenta

Edytowane przez PawelTSW
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, PawelTSW napisał(a):

Rozdział I Postanowienia Ogólne

 

6. Korzystanie z Opcji dodatkowej Multiroom ograniczone jest wyłącznie do lokalu Abonenta, jak w Rozdziale II ust. 5 niniejszych Szczegółowych Warunków oraz w Rozdziale III ust. 5 niniejszych Szczegółowych Warunków. Sprzęt wykorzystywany w ramach Opcji dodatkowej Multiroom wyposażony jest w funkcjonalność kontroli odległości Sprzętu.

To teraz chciałbym uzyskać odpowiedź dlaczego "Dostawca usług" świadczy obecnie usługę multiroom w oparciu o cytowany regulamin? Wydał mi sprzęt i zawarł umowę łamiąc swój własny regulamin?

A jeśli nie łamie i wydał mi ten sprzęt (zpisując to w umowie!), to wyłączając kartę po upływie okresu oznaczonego łamie rzaczoną umowę czy nie? 

Chyba, że "Szczególowe Warunki udostepniania Opcji dodatkowej Multiroom z dnia 22.12.2014 r." obowiązują wybiórczo i były zawieszone w momencie, kiedy "Dostawca usług" zawierał ze mną umowę, w której mam wyraźnie wyszczególnione: "MULTIROOM STANDARD" od dnia zawarcie umowy do do czasu dezaktywacji usługi. Skoro ani ja, ani dostawca usług nie wypowiadamy umowy to jaka jest podstawa wyłączenia opcji Multiroom? Sam fakt jej przejścia na czas nieoznaczony?

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapytałem na forum, a Ty odpowiedziałeś, więc teraz pytam Ciebie. Dużo piszesz (choć nie zawsze z sensem) i w kwestii multiroomu ochoczo stajesz w obronie C+, cytując nierzadko "Punkt 6 Postanowień Ogólnych", to może dokończysz? Możesz też napisać, że "Dostawca usług" sam nie przestrzega własnego regulaminu i wprowadza chaos. 

Jak się argumenty kończą to "spytaj operatra", ale wcześniej, niemal jak autorytet...

51 minut temu, PawelTSW napisał(a):

NIE spełniają warunków technicznych

tak, regulamin świadczenia usługi multiroom

 

Osobiście nie mam problemu z zakończeniem świadczenie usługi multiroom na CAMach. Wystarczy po zakończeniu okresu oznaczonego umowy poinformować abonenta o zmianach w świadczeniu usługi multiroom i w przypadku braku akceptacji zmian o zakończeniu umowy. Abonent ma wybór, a "Dostawca usług" nie łamie zasad - niby takie proste, a jednak takie trudne...

 

Edytowane przez meckbar
  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, meckbar napisał(a):

Dużo piszesz (choć nie zawsze z sensem)

A to jest Twoje subiektywna opinia. 

 

2 minuty temu, meckbar napisał(a):

Dostawca usług" sam nie przestrzega własnego regulaminu i wprowadza chaos

Ale to oni decydują czy Ci wyłączą czy nie w trakcie umowy. Ich regulamin więc mają furtkę do działania, nie muszą tego robić, to ich sprawa. 

3 minuty temu, meckbar napisał(a):

Jak się argumenty kończą to "spytaj operatra", ale wcześniej, niemal jak autorytet...

Zacytowałem Ci regulamin który dla mnie jest jednoznaczny = c+ może zrobić co chce 

 

3 minuty temu, meckbar napisał(a):

Wystarczy po zakończeniu okresu oznaczonego umowy poinformować aboneta o zmianach w świadczeniu usługi multiroom i w przypadku braku akceptacji zmian o zakończeniu umowy

No to przecież abonenci dostają info, że zniknie im multiroom, więc o co ci chodzi? :D

Teraz to już wymyślasz. 

6 minut temu, meckbar napisał(a):

ochoczo stajesz w obronie C+

Czytam regulamin w porównaniu do ciebie. 

Zacytowałem ci regulamin z którego jasno wynika, że możesz mieć dwóch modułów CAM. 

Czego tu jeszcze nie rozumiesz? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...