Skocz do zawartości

AliAs99

Użytkownik
  • Postów

    106
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia AliAs99

Amator

Amator (2/11)

19

Reputacja

  1. Konsultant może się mylić, albo kłamać. Albo to jego okłamali na szkoleniu. Sądzisz, że otrzymam też korektę faktury za kwiecień? Bo na fakturze mam wyszczególnioną opcję multiroom. https://drive.google.com/open?id=1BqaS2gidzhez60PSIErsQoJcwm2sYpFT
  2. Minęło 8 dni, a usługa multiroom nadal działa. Dziś zaktualizowałem uprawnienia. Ile czasu powinno minąć? Inaczej. Po ilu dniach, jeśli okaże się, że multiroom nadal działa, wycofasz się ze swoich stwierdzeń, przyznasz, że się myliłeś i że Cyfra+ jednak nie wyłącza tej usługi po okresie oznaczonym umowy? I oczywiście przestaniesz rozgłaszać, że:
  3. Właściwie to mi na karcie dodatkowej specjalnie nie zależy, wszystko mi jedno, czy mam Cameleon, czy Cayman. Aktualnie , od kilku lat w ogóle nie korzystam z telewizji satelitarnej, więc to nie jest teraz ważne, jaki mam pakiet, jaki mam dekoder lub moduł, jakie mam karty. Ale może za jakiś czas będę używał (może już latem), więc mam tę umowę na wszelki wypadek. Jednak przede wszystkim nie cierpię bezczelnych konsultantów i chciałem się przekonać, czy mi wyłączą usługę, czy nie. No i nie wyłączyli, choć grozili, że to zrobią. Mieli wyłączyć 1 kwietnia.
  4. Powyższe stwierdzenia nie są prawdziwe. Właśnie przeszedłem z okresu oznaczonego umowy na czas nieokreślony. Pakiet Nowy Start+, cena 9.99 w okresie oznaczonym, 13,99 później. Multiroom po Cyfrze+ - dwie niezależne karty - dekoder nc+ PremiumBox z dyskiem (z kartą Cameleon) i moduł Canal+ CI+ (z kartą Cayman). Pod koniec okresu oznaczonego wiele telefonów od konsultantów, w większości mało przyjemnych. W szczególności, kilkakrotna rozmowa z niemiłą Pani konsultantką, która była szczególnie agresywna, konfrontacyjna i napastliwa. Konsultanci albo są niedouczeni, albo kłamią, albo okłamywano ich na szkoleniach. Np. często zaczynali rozmowę: "Telefonuję w związku z kończącą się umową...". Ja na to, że powinniśmy być precyzyjni - umowa się nie kończy, lecz przechodzi na czas nieoznaczony. Umowę albo trzeba wypowiedzieć, albo strony muszą zgodzić się na zmianę warunków umowy. W moim przypadku żadna ze stron nie wypowiedziała umowy, ani nie zgodziliśmy się na zmianę. Niekiedy rozmowa zaczynała się tak: "W związku z zabezpieczeniem treści musimy wyłączyć u pana usługę multiroom". Ja na to, że usługę multiroom mam w warunkach umowy, więc wyłączenie jej byłoby zmianą warunków umowy, na co nie wyrażam zgody. "Zgodnie z umową usługa multiroom może być wyłączona na koniec okresu oznaczonego". Bzdura, nie ma takiego zapisu w umowie. "Informowaliśmy pana przez e-mail o zasadach zabezpieczenia treści i o konsekwencjach - wyłączeniu usługi multiroom w pana konfiguracji". Ja na to, że wyraziłem zgodę na korespondencję przez e-mail, ale tylko w celach marketingowych. Przez e-mail nie można mnie informować o zmianach w mojej umowie. A tak w ogóle na zmiany w umowie muszę wyrazić zgodę. Jednostronna zmiana w umowie, czy też wypowiedzenie umowy, wymaga formy pisemnej. "Wyłączymy usługę zgodnie z umową". Chodzi o dokument Regulamin świadczenia usług z dnia 12.12.2018 r.), rozdział IV, punkt 7. "W przypadku naruszenia bezpieczeństwa lub integralności usług Dostawca usług podejmuje proporcjonalne i uzasadnione środki mające na celu zapobieganie i przeciwdziałanie wskazanym naruszeniom, które zagrażają bezpieczeństwu usług lub przerywa/ogranicza świadczenie usług". Ja na to, że w moim przypadku nie nastąpiło naruszenia zasad bezpieczeństwa w momencie przejścia z okresu nieoznaczonego na czas nieoznaczony. Moja konfiguracja, aczkolwiek być może niewygodna dla dostawcy usług, nie narusza zasad bezpieczeństwa lub integralności. Używanie takiego sprzętu, jak mój, jest dopuszczalne. "Od dnia 1 kwietnia nie będzie Pan mógł korzystać z usługi multiroom". Będzie to złamanie umowy i będą tego konsekwencje. "Karta w usłudze zostanie deaktywowana. Proszę zwrócić sprzęt (moduł i kartę) w ciągu 14 dni. W przypadku nieterminowego zwrotu będą naliczane kary umowne". Wkrótce się przekonamy. Oczywiście były też propozycje nowej umowy - trzeba byłoby podpisać np. dwie umowy - jedna na pakiet Relax za 15 zł, druga na pakiet Extra+ z Canal+ za 40 zł. Nie przyjąłem tych propozycji. Dziś włączyłem odbiór na module, zaktualizowałem uprawnienia - karta działa, przyjęła nowe uprawnienia. Otrzymałem fakturę na miesiąc kwiecień - 13,99. Na fakturze wymienione są usługi, a pośród nich, w opcjach dodatkowych, jest usługa multiroom.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...