plockier Opublikowano 12 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2023 Będę pisać o rady jak już przestanie wszystko działać a rzecznik praw konsumenta i UOKiK powiedzą że to wszystko moja wina bo na takie regulaminy się zgodziłem, a canal+ robi wszystko zgodnie z prawem I nawet fikcyjne fakturowanie multiroom nie będzie problemem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
opensource Opublikowano 12 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2023 (edytowane) @plockier od dawna należało pomyśleć o zmianach a nie udawać i teraz to by wystarczyło zostawić tylko jednego cameleona, a resztę dałoby się ogarnąć. Nie musiałbyś teraz zastanawiać się co zrobić i czego brakuje żeby podłączyć ich multiroom. Sprytniejsi dawno na takie zmiany się przygotowali. Edytowane 12 Kwietnia 2023 przez opensource Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
plockier Opublikowano 12 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2023 Spokojnie wszystko się da ogarnąć, trzeba czekać na ruch operatora na razie nic się nie wydarzyło. Będę się zamartwiał jak już się dokona ta straszna zmiana Co ja wtedy biedny zrobię? A co tam zapłacę im i 300 zł byleby tv nie wyłączyli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
opensource Opublikowano 12 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2023 2 minuty temu, plockier napisał(a): A co tam zapłacę im i 300 zł byleby tv nie wyłączyli To dobrze, dla operatora to najlepszy taki klient. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LorDx Opublikowano 12 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2023 Godzinę temu, plockier napisał(a): A gdzie taka informacja że mam taką zgodę? Włączyli ją za mnie? Ja dostaje rachunki papierowe wtedy że maja zgody na dzwonienie, twój emial wzieli z kosmosu ? pojawil się w kuli ?, brak zgód zwyżka opłat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
plockier Opublikowano 12 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2023 (edytowane) Powtórzę po raz kolejny na dzień dzisiejszy wszytko działa jak działało, nic nie wymieniam, na nic się nie zgadzam. Mogą mnie poinformować na piśmie o dalszych decyzjach co na tą chwilę nie miało miejsca. Na fakturach VAT nadal jest naliczany multiroom, więc wszystko u mnie ok. Dzwoniący konsultanci są informowani o tym że ich nagrywam i się szybko rozłączają, zabawa trwa. Edytowane 12 Kwietnia 2023 przez Sentence Usunięto off-topic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 12 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2023 (edytowane) 1 godzinę temu, plockier napisał(a): Mogą mnie poinformować na piśmie o dalszych decyzjach co na tą chwilę nie miało miejsca. Aaaa a to, to co to? https://forum.satkurier.pl/topic/12152-platforma-canal-–-dyskusja-ogólna/page/249/#comment-1875038 Edytowane 12 Kwietnia 2023 przez Sentence Usunięto zaczepkę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
plockier Opublikowano 12 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2023 Jeszcze raz Cie proszę przeczytaj co napisałem powyżej, wszystko działa po staremu a konsultanci nie chcą gadać jak ich informuje że rozmowa jest nagrywana. Także zakończ już tą jałową dyskusję nic nie wnosząca do tego tematu. Prawda jest taka że cała narracja canal+ się sypie i coraz więcej ludzi się denerwuje na to co dzieje się w tej platformie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 12 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2023 (edytowane) 2 minuty temu, plockier napisał(a): wszystko działa po staremu Jeszcze. Nie zapomnij dać znać za kilka dni Edytowane 12 Kwietnia 2023 przez PawelTSW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
plockier Opublikowano 12 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2023 (edytowane) Piszesz to już od 2 tygodni Zafakurowali mnie na cały miesiąc to ma działać Cały miesiąc w przeciwnym razie reklamacja poleci Edytowane 12 Kwietnia 2023 przez plockier Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 12 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2023 Sprawdzisz na fakturze za niezwrócony sprzęt, masz 14 dni Teraz, plockier napisał(a): Piszesz to już od 2 tygodni No jeszcze nie minęło 14 dni więc nie kłam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LorDx Opublikowano 12 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2023 sprawdz w icok czy masz 2 karty dostepne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
plockier Opublikowano 12 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2023 A co mnie obchodzi ich icok, mam umowę na 2 karty i multiroom na fakturze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 12 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2023 Teraz, plockier napisał(a): co mnie obchodzi ich icok Aa czyli może jednak czegoś tam nie ma? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LorDx Opublikowano 12 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2023 do faktury można zawsze nanieść korektę tam tylko pracują ludzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysiek11:) Opublikowano 12 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2023 Gdyby nie mogli wyłączyć kart to by nie wysyłali takich wiadomości, wszystko jest sprawdzane przez prawników w takiej firmie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bla1984 Opublikowano 5 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2023 no i jak tam wyłączyli Ci sygnał ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
plockier Opublikowano 7 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2023 Nic nie wyłączyli, wszystko działa po staremu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
___ Opublikowano 7 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2023 Po namyśle oj jaki jestem "zadowolony" z obsługi. Albo dobrze, albo wcale. Inaczej wszak nie podobna . Na szczęście jak tylko "dobrze" . 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domcio181 Opublikowano 30 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2023 Cześć, multiroom standard za 0zł - kiedyś dwa Cameleony po Cyfrze, później dwa lata temu wymieniony na: - 4K ULTRABOX+ + Karta Cayman - Sagemcom DSI83 + Cameleon (MR), kończy się umowa, proponują mi dwie niezależne umowy żeby MR został, chociaż kiedyś wspomnieli o MR po WIFI. Chcę po prostu mieć MR po WIFI na jednej umowie (nie potrzebuję cameleona). Zrobią mi to? Za 0zł jak obecnie? Jaki sprzęt dają do MR? w ogóle ten sprzęt jest dobrze przypisany do kart, bo wygląda jakby cameleon do dekodera 4k był? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 30 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2023 14 minut temu, domcio181 napisał(a): Zrobią mi to? Za 0zł jak obecnie? Tak. 14 minut temu, domcio181 napisał(a): Jaki sprzęt dają do MR? Wifibox lub dualbox, tylko wtedy dualbox za 15 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 30 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2023 Bez dysku za 15, a z dyskiem za 20. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krispl Opublikowano 23 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2023 Działają na samym Cameleonie w czytniku kanały TVP HD, BBC Earth, BBC First i kilka innych na tunerach niededykowanych ? U mnie zapadła ciemność na Technisacie Digyboxxie HD C+ od kilku dni. Na Sagecomie od platformy wszystko działa. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
opensource Opublikowano 23 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2023 (edytowane) Godzinę temu, Krispl napisał(a): Działają na samym Cameleonie w czytniku kanały TVP HD, BBC Earth, BBC First i kilka innych na tunerach niededykowanych ? Co by miało nie działać ale nie piszę o takich "wynalazkach" jak Technisat. Edytowane 23 Czerwca 2023 przez opensource Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krispl Opublikowano 24 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2023 (edytowane) Chodzi o to, że tuner przez ponad 6 lat odbierał wszystkie kanały na Cameleonie a w ostatnich dniach przestał odbierać jeden transponder tj. 10719 MHz V. Działa tylko TVP Info bo jest niekodowany. Wszystkie inne transpondery i programy Canal+ odbieram tak jak zawsze bez problemu. Tuner ma certyfikowany czytnik C+ Nagra i Conax. Zastanawiam się co zmieniono, że dekoder nie chce deszyfrować tylko tego transpondera. Tuner wyświetla komunikat „Program jest kodowany. Dostęp warunkowy: Nagravision (1813), Conax …” i ciemność. Edytowane 24 Czerwca 2023 przez Krispl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.