Skocz do zawartości

Platforma CANAL+ i przyszłość kart nieparowanych w Polsce


kepak
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Na pewno koncepcja "mniej za więcej" u mnie przynajmniej akceptacji nie znajdzie. Przy poprzednim przedłużeniu umowy ostatecznie lepszą od wyjściowej ofertę dział utrzymania klienta zaproponował plus zerową opłatę za dzierżawę.  A jak nie to nie - nic na siłę.

 

Czytając "odpowiedni temat" wnioskuję, że DUK jest w stanie przynajmniej "tyle samo za to samo" zaoferować.

 

Pozdrawiam

T.

Edytowane przez ___
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale w czym problem, jeśli canal+ postanowi uwalić umowy na czasie nieokreślonym ludzi z cameleonem to przecież wiadome że 99% tych umów pójdzie do śmieci, rynek nie lubi próżni takie osoby znajdą inne źródła które ich zaspokoją. 

Pozyskanie nowego klienta kosztuje dużo więcej niż utrzymanie obecnego i canal + to bardzo dobrze wie, nie podawanie do publicznej wiadomości ilości abo wiąże się z tym że nie mają się czym chwalić bo był bardzo duży odpływ ludzi, kolejny zły ruch z ich strony spowoduje kolejny zjazd. 

Kasa się nie będzie zgadzać a właściciel ma swoje wymagania. 

Gadanie o zabezpieczeniu praw można włożyć między bajki bo oni już żadnych cennych praw nie mają więc kto i do czego ma ich przymuszać, u siebie uszczelnią, stracą abo, a sygnał poleci do sieci od konkutencji czy to Polsatu czy kablówek które też nie są szczelne 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, plockier napisał(a):

Ale w czym problem, jeśli canal+ postanowi uwalić umowy na czasie nieokreślonym ludzi z cameleonem to przecież wiadome że 99% tych umów pójdzie do śmieci

W tym problem, że nie pójdzie tyke do smieci. Twoje wyliczenia to fantazja. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A twoje wyliczenia są poparte jakimi badaniami?

Uważasz że czemu Ci ludzie nie chcą się wiązać umową? 

Bo wiedzą baaaardzo dobrze że jak ich operator wykiwa to oni również zrobią mu to samo, w przeciwnym przypadku już by siedzieli na lepszych umowach terminowych a tego nie robią bo wiedzą że bomba tyka i operator kombinuje 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, plockier napisał(a):

A twoje wyliczenia są poparte jakimi badaniami?

Uważasz że czemu Ci ludzie nie chcą się wiązać umową? 

Bo wiedzą baaaardzo dobrze że jak ich operator wykiwa to oni również zrobią mu to samo, w przeciwnym przypadku już by siedzieli na lepszych umowach terminowych a tego nie robią bo wiedzą że bomba tyka i operator kombinuje 

Moje wyliczenia mówią, że krowy dużo ryczą,  a mało mleka dają.  Takich z 2 Cameleonami co zrezygnują jest naparstek. Zostają z dobrą ofertą na własnym sprzęcie lub dzierżawią z MR za 0. W dodatku większość bierze 2 umowę i daje np. rodzinie, bo w Polsacie to można pomarzyć o takiej cenie 40zł z taką zawartością. W ten sposób grono abonentów się powiększa. 

Edytowane przez ircios
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie,

5 godzin temu, PawelTSW napisał(a):

Ale czym ich wykiwa? :D zabierając im cameleona który sobie dzielą z innymi? :D

No straszne :D

 

Każdy dobrze wie co ludzie robią z cameleonami. 

 

 

ja właśnie nie wiem a sam mam dwa Cameleony także niech Szacowny oświeci błądzącego we mgle cóż to ja z nimi wyprawiam. Swoją drogą bardzo "wzrusza" spiskowo-prześmiewcza narracja Kolegi PawelTSW (od samego początku bytności tutaj ją obserwuję). Rozumiem, że owe wiadome (w domyśle nikczemnie oszukańcze) praktyki oparte na własnym doświadczeniu stąd generalizacja. Wszak każda pliszka swój ogonek chwali.

 

Sugeruję w język następnym razem się nieco ugryźć zamiast kalumnie formułować.

 

Mam kilkunastu znajomych, którym umowa wygasła lub wygasa niedługo. Większość z nich rezygnuje (część już sprzęt oddała) właśnie ze względu na beznadziejną obsługę, wywindowane ceny – ja także mam podobny zamiar. Zadziwia łatwość rezygnacji operatora z naprawdę „tłustych” klientów posiadających bogate opcje.

Subiektywnie rzecz ujmując z jakąś tam generalizacją (oczywiście jedynie na podstawie bezpośrednio pozyskanych od ww. informacji) ludzie unikają zawierania dodatkowych umów. Chcą mieć lekko, łatwo, przyjemnie czyli bezwysiłkowo przedłużyć za jednym telefonem w identycznej cenie nie zaś z opryskliwym konsultantem wojować czy rozważać darowanie kolejnej umowy rodzinie. Skąd zatem wiedza o „większości” przez Kolegę ircios zaserwowana?  Czyżby te same badania o gromadzie parzystokopytnych :-);-)?

 

Resumując mimo wyjątkowo precyzyjnych wyliczeń jak widać są „krowy”, które głośno ryczą dodatkowo dużo „mleka dając” i nawet największy naparstek ich nie pomieści.

 

Pozdrawiam

_  

  • Popieram 1
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie tyle samo wspólnego, co twoje "mądrości" na temat posiadaczy Cameleonów czy inne wizjonerskie "przemyślenia" wcześniej serwowane.

Bzdury zaś szanowny sadzi (znowu autorytarny ton - skąd taka maniera trudno dociec). Ja relacjonuję jedynie to, co wiem na 100% (łącznie z beznadziejnie opryskliwą obsługą klienta) po rozmowach twarzą w twarz ze sporą już rzeczą rezygnujących.

Masz inne doświadczenia tylko szczęścia pozazdrościć no chyba, że zaakceptowałeś opcję "mniej za więcej" uszy po sobie kładąc kiedy konsultant głos podniósł - mogłeś a jakże Twój wybór. Takie same bajanie jak wytykanie wszystkim gremialnie kombinowania z Cameleonami.

 

Mark Twain kiedyś powiedział: "Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości."

Więcej milczenia zatem życzę bo sugestię o powściągnięciu języka chyba bez zrozumienia przeczytałeś (zresztą kolejny już raz).

 

Pozdrawiam

_

 

Edytowane przez ___
  • Popieram 1
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, PawelTSW napisał(a):

Co to ma wspólnego (ten twój wywód) z tematem?

Ten, jak to ująłeś, wywód, jest odpowiedzią na Twoje absurdalne zarzuty, że każdy kto ma jeszcze kartę cameleon jest złodziejem (a każdy kto kupuje nóż robi to po to, by go wsadzić komuś między żebra). Narzędzie samo w sobie nie czyni krzywy, ale w rękach człowieka może być użyte niezgodnie z jego przeznaczeniem. Jeśli nie zrozumiałeś przekazu @___ to szkoda czasu by Ci to tłumaczyć. Ale możesz ten tekst przeczytać jeszcze raz, powoli i że zrozumieniem to może się uda - trzymam kciuki. 

Natomiast odnosząc się do argumentu dzielenia kart na dwa gospodarstwa domowe to jak to się ma do zachęcania przez platformę do dzielenia konta online w rodzinie? Albo coś jest dobre albo złe.

 

Masz rację, więc skoryguję wypowiedź: naczelnym celem abonentów posiadających jeszcze kartę cameleon jest nielegalne dzielenie abonamentu. Teraz dobrze? 

A przynajmniej to wynika z wielu Twoich postów, których cytowanie sobie daruję.

I nie milcz, możesz odpowiedzieć (byle sensownie). Możesz zacząć, jeśli oczywiście chcesz, od wytłumaczenia dlaczego dzielenie konta online jest "cacy", a karty to już "be".

  • Popieram 1
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, ___ napisał(a):

Witam ponownie,

ja właśnie nie wiem a sam mam dwa Cameleony także niech Szacowny oświeci błądzącego we mgle cóż to ja z nimi wyprawiam. Swoją drogą bardzo "wzrusza" spiskowo-prześmiewcza narracja Kolegi PawelTSW (od samego początku bytności tutaj ją obserwuję). Rozumiem, że owe wiadome (w domyśle nikczemnie oszukańcze) praktyki oparte na własnym doświadczeniu stąd generalizacja. Wszak każda pliszka swój ogonek chwali.

 

Sugeruję w język następnym razem się nieco ugryźć zamiast kalumnie formułować.

 

Mam kilkunastu znajomych, którym umowa wygasła lub wygasa niedługo. Większość z nich rezygnuje (część już sprzęt oddała) właśnie ze względu na beznadziejną obsługę, wywindowane ceny – ja także mam podobny zamiar. Zadziwia łatwość rezygnacji operatora z naprawdę „tłustych” klientów posiadających bogate opcje.

Subiektywnie rzecz ujmując z jakąś tam generalizacją (oczywiście jedynie na podstawie bezpośrednio pozyskanych od ww. informacji) ludzie unikają zawierania dodatkowych umów. Chcą mieć lekko, łatwo, przyjemnie czyli bezwysiłkowo przedłużyć za jednym telefonem w identycznej cenie nie zaś z opryskliwym konsultantem wojować czy rozważać darowanie kolejnej umowy rodzinie. Skąd zatem wiedza o „większości” przez Kolegę ircios zaserwowana?  Czyżby te same badania o gromadzie parzystokopytnych :-);-)?

 

Resumując mimo wyjątkowo precyzyjnych wyliczeń jak widać są „krowy”, które głośno ryczą dodatkowo dużo „mleka dając” i nawet największy naparstek ich nie pomieści.

 

Pozdrawiam

_  

Brawo w samo sedno, zaorane po całości. Już większość użytkowników satkurier nie może patrzeć na te komentarze i sztuczne wychwalanie canal+ nawet pod postami o podwyżkach i zakłamywanie rzeczywistości przez ciągle te same osoby. Przez nich dyskusja tutaj jest sprowadzana do poziomu rynsztoku a poziom dyskusji systematycznie spada 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zaraz Was wszystkich pogodzę :)

Po co wy debatujecie na temat Cameleona jak to jest praktycznie już historia i zerowy problem dla platformy jeśli chodzi o dzielenie (na tzw. Janusza). Ci co mieli się przełączyć w 1813 się przełączyli reszta zrezygnowała. Problemem stał się 1884 Cayman który został dany do sprzedaży z dziurą i został masowo wykupiony przez fabryki i domatorów. Jak trochę się orientujecie w rynku to dobrze wiecie że masowo jest dłubanie danych z modułów/dekoderów i możliwości wiadomo jakie :)

Na temat 0B01 nie ma co nawet się rozpisywać bo popularnością już dawno przebiła Cameleona. Dlatego ta platforma szybko nie upadnie a wręcz staje się bardzo popularna. Jako uzupełnienie dla hobbystów pełen dostęp z 1803/1861 od żółtej platformy (ale nie o tym mowa) Prześledźcie temat fabryk_sh a szybko zmienicie zdanie na temat ilości userów tej platformy :) U jednego jegomościa widziałem dostęp z 18 kart 1884 (umowy + multiroomy) + wiele innych caid, tak że ... dajcie spokój z kłótniami bo debatujecie o nieistniejącym problemie.

Teraz sklejcie zdarzenia, opłata za multiroom :) ... żeby ludzi zniechęcić, czy dla tego że jest popularny i wszyscy nagle chcą wi-fi boxy bo mają pięć telewizorów w domu :)

Edytowane przez Woocash
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To skoro cameleony to nie jest problem dla operatora bo są inne sposoby to niech nie wydzwaniają do ludzi i nie wydzierają się że mam brać ich cudowną gorszą dla mnie ofertę bo poprostu ani ja ani nikt inny tego nie zrobi, co najwyżej odda im sprzęt i poszuka alternatywy która jest.... 

Jak nie chcą naszych pieniędzy to niech wypowiadają umowy ale nie będą nas szantarzowac 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę jednak przesadzasz. Operator ma prawo dokonywać zmian w sprzęcie, systemie kodowania, itd. itp. I nie o to chodzi, że to robi tylko o to, jak to robi. A Ty, jako abonent, możesz te zmiany akceptować lub nie. Jeżeli coś nie spełnia Twoich oczekiwań to tego nie kupujesz. Jak z pomidorami w warzywniaku - nie podoba Ci się skórka, kolor czy smak to nie kupujesz. I nie masz. Albo kupujesz i jesz trochę kwaśne...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...