Skocz do zawartości

Narzekamy na platformę CANAL+


marioking
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

@up

Dlaczego w to nie wierzę? Dlatego że gdyby naprawdę mieli nóż na gadle to oferta już dawno poszłaby w dół... Bo raczej lepiej sprzedać coś wszystkim tanio, niż drogo nielicznym. A po za tym o co chodzi z tekstem "dział sprzedaży pada z nudów"? Z tego co rozumiem to dział sprzedaży zajmuje się jak sama nazwa mówi sprzedażą, a chętnych na liniach jest pełno, żeby wynegocjować dobrą cenę, a więc dlaczego mielby by "padać z nudów"?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy tym co pokazali dotychczas, z polityka arogancji ta wypowiedz jest jak nabjabrdziej wiarygodna. Nie dziwie sie przy tym podejsciu probuja zastraszenia i iscia w zaparte, szczegolnie z tymi glosami ze jak zlozyles wypowedzenie to nie ma dialogu czy ofert i zadnych negocjacji. Chca zniechecic maksymalna liczbe osob przed zlozeniem wypowiedzen gdyz mysla ze wlasnie lepiej wyjda na tym, niz jakby od razu spuscili z tonu. Zmiekczenie bedzie pod koniec kwietnia jak ci co sie przestraszyli nie beda mogli juz nic zdzialac i beda na nowych cyrografach, wtedy sprobuja cos ugrac na tych co byli bardziej hardzi.

 

EDIT: Zeby nie bylo, ja na to nie licze, osobiscie jestem na wypowiedzeniu i praktycznie mam gdzies czy zadzwonia, zwyczajnie nie widze pola na jakiekolwiek negocjacje. Brak modulow, wy[beep]e wielu dotychczasowych kanalow, 1/3 oferty niegwarantowana.. to nie sa punkty ktore pozwalaja na jakiekolwiek negocajce przy obecnym podejsciu nc+.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co w tym dziwnego? Tak właśnie działają call center. Zawsze mogą zaproponować tylko to co mają w komputerze. Nawet jak ci się wydaje że zaproponowali ci jakąś super ofertę to i tak jest to oferta na którą pozwolił komputer.

A że nie proponują tych lepszych od razu to efekt tylko tego że zawsze zaczyna się na tych gorszych (z punktu widzenia abonenta) bo na takich się zarabia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy można w APS sprawdzić czy moje wypowiedzenie zostało przyjęte i wprowadzone do systemu ? Wysłałem polecony z potwierdzeniem w czwartek przed Świętami, ale potwierdzenie jeszcze do mnie nie wróciło. Na stronce do śledzenia przesyłek niby jest informacja, że doręczono we wtorek. Żeby przez 3 dni nie doszło potwierdzenie odbioru, to dziwne. Próbuje się dodzwonić na infolinię, ale to jest chyba niewykonalne. Czekałem 15 minut i muzyczka, więc nie będę tracił na to kasy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz tu chodzi o to co by sie stalo gdyby oni naprawde zrozumieli klienta. Wiekszosc musialaby sie spalic ze wstydy za brednie ktore musza wciskac. Na szczeblu kierowniczym olsnienie i zoruzumienie tego co wciskali klientom oznaczloby ze musieliby sie powywieszac :P

 

Wysłałem polecony z potwierdzeniem w czwartek przed Świętami, ale potwierdzenie jeszcze do mnie nie wróciło. Na stronce do śledzenia przesyłek niby jest informacja, że doręczono we wtorek. Żeby przez 3 dni nie doszło potwierdzenie odbioru, to dziwne.

 

Zalamales mnie, ja tez wyslalem z potwierdzeniem odbioru i myslalem ze przez w sledzeniu przesylki nie mam odnotowane, bo dopiero zwrotka wracajac sie pokaze. A to mowisz ze pokazalo ci doreczenie podstawowego listu?? Ja [beep]ole co ta poczta schrzanila!!! Bagno

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłem abonentem Cyfry+ od samego początku istnienia tej platformy, więc gdzieś ponad 14 lat. Prawie zawsze miałem najwyższy pakiet i przez ten cały czas obsługa klienta była w moim odczuciu przyzwoita. Jak mi się jakiś kanał należał, bo był częścią pakietu, to go miałem i oglądałem. Jak dzwoniłem na infolinię, to zazwyczaj załatwiałem sprawę pomyślnie. Teraz jednak po migracji do nc+ nie poznaję tej firmy. Dodzwonić się do nich nie można a jak już się uda, to nic nie idzie załatwić, bo konsultanci wiedzą niewiele więcej niż ja a co gorsza od ponad dwóch tygodni nie świecą mi kanały, które powinienem mieć w ofercie, tj. Polsat HD, Polsat Sport News i History HD i nikt nie wie nawet kiedy zaświecą i czy w ogóle zaświecą. Jak, tak dobrze poukładana firma jaką była Cyfra+ (bo myślę, że nc+ jest w dużej mierze kontynuatorką Cyfry+) nagle przeszła w ciągu zaledwie kilku dni tak ogromną metamorfozę, oczywiście in minus. Normalnie ręce opadają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zalamales mnie, ja tez wyslalem z potwierdzeniem odbioru i myslalem ze przez w sledzeniu przesylki nie mam odnotowane, bo dopiero zwrotka wracajac sie pokaze. A to mowisz ze pokazalo ci doreczenie podstawowego listu?? Ja [beep] co ta poczta schrzanila!!! Bagno

 

Ja wysłałem polecony priorytetowy z potwierdzeniem odbioru. Jest informacja, że przesyłkę doręczono i jest podany urząd pocztowy w Krakowie. Czy to oznacza, że doręczono to do ITI czy tylko leży na poczcie od wtorku to już nie wiem. Może wcale tego ITI nie odebrał. Napisałem maila do nich, może czegoś się dowiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłem abonentem Cyfry+ od samego początku istnienia tej platformy, więc gdzieś ponad 14 lat. Prawie zawsze miałem najwyższy pakiet i przez ten cały czas obsługa klienta była w moim odczuciu przyzwoita. Jak mi się jakiś kanał należał, bo był częścią pakietu, to go miałem i oglądałem. Jak dzwoniłem na infolinię, to zazwyczaj załatwiałem sprawę pomyślnie. Teraz jednak po migracji do nc+ nie poznaję tej firmy. Dodzwonić się do nich nie można a jak już się uda, to nic nie idzie załatwić, bo konsultanci wiedzą niewiele więcej niż ja a co gorsza od ponad dwóch tygodni nie świecą mi kanały, które powinienem mieć w ofercie, tj. Polsat HD, Polsat Sport News i History HD i nikt nie wie nawet kiedy zaświecą i czy w ogóle zaświecą. Jak, tak dobrze poukładana firma jaką była Cyfra+ (bo myślę, że nc+ jest w dużej mierze kontynuatorką Cyfry+) nagle przeszła w ciągu zaledwie kilku dni tak ogromną metamorfozę, oczywiście in minus. Normalnie ręce opadają.
Początek mógłby być treścią mojego wpisu, do momentu migracyjnego.

 

A tak jak już wcześniej pisałem, brak w/w kanałów to kolejny powód do linczu nc+ i wypowiedzenia tyle co zawartej umowy (niewłaściwie wykonywanej) oraz powód do kolejnej interwencji UOKiK - piszcie więc!!! Może wtedy, co niektórzy (zarząd z KJ na czele) otrzeźwieją i zaczną patrzeć na oczy, bo póki co nadal nie przejrzeli jeszcze na oczy, a już najwyższy czas zlać im głowy lodowatą (nie zimną) wodą i sprać im tyłki. :chair:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proces ustalania cen w nowej telewizji: 

 

Szef: 

- No dobra, to kiedy wdrażamy to połączenie? To już jakoś miało być, w pierwszym kwartale? 

Szefowa: 

- No myslę, że pod koniec marca. będzie dobrze. 

Szef: 

- Wszystko gotowe? 

Szefowa: 

- No tak. Reklamy emitujemy, wydalismy już na nie 20 baniek. Strona gotowa, profil na facebooku nawet mamy! Wynajeliśmy zaje...tą agencję, będziemy mieli świetny PR! 

Szef: 

- Rewelka, rewelka. A ceny? 

Szefowa: 

- Yyyy ceny? Jakie ceny? 

Szef: 

- No, ceny pakietów. Ustalone? 

Szefowa: 

- A te ceny. Jasne. (Do sekretarki) - Zawołaj mi tu kierownika sprzedaży. 

Kierownik sprzedaży: 

(zdyszany) - Mamy cennik! W skrócie pakiet podstawowy: 19.90 do tego mozna dokupić dodatkowe pakiety: film, sport, bajki, discovery i inne [beep]y i muzyka, osobno HBO, Cinemax, Filmbox. Wszystko po 20 zł. Tylko sport i HBO po 30 bo tu jakieś prawa na wyłączność, to droższe jest po prostu. 

Szef: 

- No, nawet fajnie pomyślane. A jakieś prognozy sprzedaży? 

Kierownik sprzedaży: 

- No w pierwszym roku 15% marży. Jak dojdziemy do 3 mln klientów. Ale wiecie to w sumie nowy twór, reklama to tamto 

Szef: 

- OCH.....EŚ?!?! 15%?!?. Chyba ci zdrowo popitoliło. Jak nie będzie 50% to ja nie dostanę swojej premii 3,5 bańki. Po za tym sport za 30 zł? Bez sportu to my nic nie sprzedajemy, robiliśmy badania focusowe, sport to główny powód dla którego biorą telewizję. Trzeba go wystawić za grubo ponad 100 zł. Zresztą, dawaj tą ofertę, popracujemy nad tym. 

Kierownik sprzedaży: 

(zdębiał) 

Szef: 

(nakręcony) - Dobra, najniższy pakiet... 39zł. Dodamy jakieś 2 kanały i wyższy za 59. Potem kolejne 2 kanały i 79. Następne 2 kanały za 99, potem 119, a najlepszy pakiet to na wypasie 199 zł. 

Szefowa: 

- Ale jakie kanały dodamy? 

Szef: 

- A nie wiem wymyślcie coś, żeby były dla wszystkich, jakieś takie rodzinne. Trochę premier sprzed 5-7 lat. Jeden mecz i bajka. Ja bardzo lubić francuskie bajki, a polskie dzieci oglądają mało francuskich bajek. Obeliksa im puścimy. 

Szefowa: 

- Mam rewelacyjny pomysł na nazwę: Family! 

Kierownik sprzedaży: 

(w szoku, nie wierzy) 

Szef: 

- No zaj......e i mamy dogadane. Mówiłem, że jak się popracuje, to wymyślimy coś fajnego. 

Kierownik sprzedaży: 

(otrząsnął się) - Ale szefie trochę drogie te pakiety. Jak my to sprzedamy? A ten kanał Family? Przecież nikt tego nie zna. Jak tak nowy twór będziemy wprowadzać? 

Szef: 

- Nie pićkaj, damy radę. Jak się będą burzyli, to najwyżej powiemy, że nie zrozumieli oferty. 

Szefowa: 

(podjarana) - No, ja od razu będę mówić, że walczymy o każdego z dwóch i pół miliona abonentów, żeby myśleli, że jest zaj.....ie. 

Szef: 

- A jak coś ktoś się będzie burzył, to niech dzwoni na infolinię, będzie mógł sobie wynegocjować. Jak na arabskim targowisku, a co! Byłem w zeszłym roku w Tunezji i żona 2 godziny o torebkę się targowała, spodobało mi się. Niech nasi klienci poznają wartość negocjacji indywidualnych. 

Kierownik sprzedaży 

(zielony, myśli już o innej robocie) 

Szef: 

- Dobra, no to zaje....ie. Ciemny lud to kupi, mówić wam. 

Szefowa: 

- Jasne jasne. Dorzynamy watahy. Nie będą przecież płacić za telewizję premium mniej niż 100 zł. 

 

Godzinę później 

Kierownik sprzedaży do rzecznika: 

- Mamy nowy cennik 

Rzecznik: 

- O ku...! 

 

Kierownik sprzedaży do działu PR: 

- Mamy nowy cennik 

PRowcy: 

- O ja pier....! 

 

Agencja marketingowa od facebooka: 

- O ku.... Który po[beep] ten kontrakt nam załatwił? 

 

Konsultanci na widok cennika: 

- (gromko) O ku...! 

 

/cięcie 

 

Wszelka zbieżność do minionych wydarzeń najzupełniej przypadkowa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

straszne cyrki z tą nc+ wcześniej cyfra+ też droga ale można było zawsze coś fajnie utargować bez kruczków przymusu czy innych podejrzanych praktyk! miałem startHD razem z canal+ zrezygnowałem z canal+ i wziąłem universe+ niech s[beep]ają na drzewo przeżyje tą stratę umowa na 18 miesięcy 49zł nie jest źle a co będzie dalej to czas pokarze :evil: jak dale będą tak pomiatać abonentem to będzie trzeba się rozstać CP oferuje prawie to samo co w universe+ za 39zł :brawo: trzeba z dziadami walczyć żeby nie myśleli że głupich polaczków złapali :!::!::!:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niech sobie sprzedają te Canal+ w najwyzszym pakiecie w cenie kosmicznej 199 zł, tutaj mam to gdzieś bo sportu nie oglądam a filmów na Canal+ naprawdę premium jest bardzo mało nawet po połączeniu, ale żeby wywalili aż tyle kanałów, przecież Travel Channel jest jedyny w swoim rodzaju, to samo z kultowymi CN i TCM, paczka Universal to masa nowych seriali, to samo z CBS, te kanały wszystkie mają bardzo dobrą oglądalność i co najbardziej denerwuje , wszystkie są w każdej kablówce i na Cyfrowym Polsacie...

Pakiet bez Canal+ kosztuje 59 zł (dla stałych Klientów 49 zł) więc cena jest w miarę do przyjęcia, ale brak tam wielu kanałów jak juz wspomniałem co spowoduje, że naprawdę dużo osób przejdzie do Polsatu.

Multiroom i wszelkie usługi dodatkowe są bardzo drogie, w Polsacie i kablu są dużo tańsze.

Dopłaty do History czy Sundance to moim zdaniem jest MEGA PORAŻKA i ośmieszanie całego wizerunku NC+.

Opinie w internecie tragiczne, brak tańszych pakietów niż 39 zł to głupota bo oddają pewien segment konkurencji, to samo z elastycznością oferty której nie ma, bo przecież nie można dokupić wszystkich dodatkowych pakietów w każdym pakiecie czyli śmiech na sali, bo sami sobie zyski ograniczają.

 

Przymusowa migracja wiadomo że nie wypali, bo kto bedzie z automatu płacił więcej za mniej, tylko taka nieprzemyślana i [beep]na decyzja jeszcze bardziej pogrążyła wizerunek NC+, który jest opłakany.

Mogli zrobić migrację, napisać pismo że połaczyli się, nowa nazwa i zmiany w kanałach, ale zostawić stare ceny, przecież i tak kanałów jest dużo mniej jak już wyżej pisałem..

 

Połączenie Npremium z Canal+ było nieuniknione, bo przecież nie może być aż tyle kanałów premium, to jest akurat wiadoma sprawa i nie mogła być inna decyzja, ale wyłaczenie aż tylu kanałów m.in. CBSy, Universale, Cn.TCM,Travel i wiele innych to juz nie jest do przyjęcia.

 

Cała kampania informacyjna,marketingowa i ceny oraz prezentacja ofert z Miszczakiem, który trzyma ręke w kieszeni dobiła mocno NC+ na minus. Powodzenia im życzę, będą mieli bardzo trudno wyjść na prostą..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... ale żeby wywalili aż tyle kanałów, przecież Travel Channel jest jedyny w swoim rodzaju, to samo z kultowymi CN i TCM, paczka Universal to masa nowych seriali, to samo z CBS, te kanały wszystkie mają bardzo dobrą oglądalność i co najbardziej denerwuje , wszystkie są w każdej kablówce i na Cyfrowym Polsacie...

Pakiet bez Canal+ kosztuje 59 zł (dla stałych Klientów 49 zł) więc cena jest w miarę do przyjęcia, ale brak tam wielu kanałów jak juz wspomniałem co spowoduje, że naprawdę dużo osób przejdzie do Polsatu.

 

Z tym sie nie zgodze, wlasnie w kontekscie wy[beep]a tylu kanalow serialowych cena 49 jest niedorzeczna!!!!! Jesli ktos bardziej sobie ceni seriale/filmy niz sport oferta oglednie mowiac to tragedia na maxa!!!! Dla przypomnienia w cyfrowym polsacie pakiet max hd + film zawierajacy te wywalone pozycje plus history hd za ktore nc+ kaze doplacac i nowy universal hd w 15 miesiecznej umowie wychodzi 47zl/m-c. Dla mnie strategia nc+ to zakladanie sobie petli na szyje, universe+ nie bardzo ma sie czym bronic, bo kontent sportowy jest tam praktycznie taki sam jak wszedzie, sam nsport hd az takim atutem nie jest... napewno nie przy tej cenie!!! Rozumiem ze moze nie chca juz abonamentow pkroju dawnego start z 19zl, ale ta polityka sprawia ze universe+ bedzie naprawde niszowy(czyt. dla laikow). Oddaja przedpole CP, bo kto normalny by chcial przeplacac za takie NiC+.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zostalem oszukany przez konsultanta jak podpisalem umowe mialoby platinum za 99zl i multiroom w cenie. Na maila sie ich zapytalem czy tak jest a mi odpowiedzieli ze multiroom za 20zl extra. Napisalem juz reklamacje. Jak sie ona odbywa? Jak onmi znajda nagranie z konsultantem jak ja nie pamietam kto to byl?

 

Czy konsultant celowo wprowadzil mnie w blad? Jak to w ogole mozliwe ze nastapila taka pomylka? To jest niewyobrazalne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...